Siis mulla alkaa oikeasti kohta ihan kiinnostus hiukan lopahtamaan, kun tämä rauhallinen tahti senkun jatkuu.. ja seurataan kokonainen jakso Dwightin elämää, joka ei sinänsä kyllä kiinnosta pätkääkään.
Daryl oli jakson ainoa valopilkku. Oli tosiaan hyvä nähdä mitä Neganin kanssa tapahtuu ja missä tilanteessa Daryl on, mutta ei hyvää päivää kun jarrutellaan kokoajan ja itse haluaisin tietää kerrallaan paljon enemmän asioita myös muualta kuin yhdestä paikasta. En kestä jos koko kausi madellaan näin.
Oon kokoajan ollut sillä asenteella, että mahtavaa jos Daryl ei heti anna periksi ja onneksi jaksossa näin ei käynytkään. Se musiikki oli aivan kamala, mitä pakottivat Darylin kuuntelemaan ja voin kuvitella kuinka on hermot vielä entistä kireämmällä tommoista kuunnellessa kokoajan. Vaatteet oli ressukalta alussa tosiaan viety, mutta onneksi edes jotkut retkut sai päälleen. Musta oli myös hyvä, että Dwightin ex-vaimo jutteli Darylille välillä.
Dwight tarina on joo surkea ja tavallaan häntä ymmärtää ja tuntee sääliä tilanteesta, mutta itse hän valitsi takaisin tulemisen. Mielestäni tällä miehelle joka oli karannut ja hänet tapettiin (muutettiin zombiksi) oli todella hyvä pointti puhuessa Dwightille, että miksi ihmeessä he kuuntelee yhtä ääliötä ja antaa kaiken tälle kun heitä on paljon enemmän ja voisivat tehdä vastarintaa. Tätä en itsekään ymmärrä, jos joukosta löytyisi muu johtaja, jonka tapa johtaa ei olisi tämä, niin miksi he sietävät Negania oikeasti.. Kuitenkin ei yksi mies heitä pidä turvassa vaan kyllä he tekevät sen yhdessä jokainen.
Tosiaan kohtaus missä Dwight heittää Darylille Glennin kuvan on aika karu. Hyvä kohtaus kuitenkin siinä, että näki kuinka Daryll voi todella pahoin asian vuoksi ja eiih.. säälitti toinen niin paljon ylipäätään jaksossa :<
Ei taas tule mitään järkevää, en tiedä kohta enää edes mitä sanoa. ÄKSÖNIÄ, kiitos.