Kirjoittaja Aihe: Yksi vuosi kuljettu yhdessä [S]  (Luettu 2008 kertaa)

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Yksi vuosi kuljettu yhdessä [S]
« : 14.08.2011 00:24:24 »
Otsikko: Yksi vuosi kuljettu yhdessä
Kirjoittaja: Natural
Genre: Draama(?) En oikein keksinyt muuta paikkaa kuin tämä, joten potkaiskaa, jos kuuluu muualle
Paritus: Draco/Blaise
Vastuunvapaus: Kaikki minkä tunnistatte, kuuluu JKRlle. En saa rahaa tästä
Beta: Minä itse
Ikäraja: S
A/N: Siis minun ja rakkaamme Finfanfunin vuosipäivä (12.8.). Kyllä, olen siis ollut finiläinen nyt vuoden, ja ajattelin kirjoittaa(kaksi päivää myöhässä, hups) ficin sen kunniaksi. Olen saanut muutamia todella hyviä ystäviä ja olen heille ikuisesti kiitollinen. Teksti on pitkälti pelkkää tajunnanvirtaa. Omistan tämän Finfanfunille ja jokaiselle finiläiselle, ja tarkoitan aivan jokaista. Mutta erityis kiitokseni annan rakkaalle ja aivan ihanalle siskolleni, Odoshille! Ilman häntä en varmaan koskaan olisi löytänyt tietäni finiin! Siis suuri kiitokseni hänelle. Mutta nyt, olkaa hyvät.
Haaste: Ficlet300 sanalla 127. Vuosi

Yksi vuosi kuljettu yhdessä
Blaise PoV

Ensimmäinen vuosi yhdessä. Vuosi sitten lupasimme toisillemme, että olemme yhdessä aina, kunnes kuolema meidät erottaa. Ja vaikka se aika on pitkä, se tuntuu vain hetkeltä, kun sitä nyt ajattelee.

Pari viikkoa aiemmin ajattelin: ei voi olla totta, kohta se päivä on. Viikkoa aiemmin ajattelin: siihen menee ikuisuus. Ja nyt, tänä merkkipäivänä, ajattelen: kuinka yksi vuosi voi mennä näinkin nopeasti?

Yhteen vuoteen mahtuu todella paljon: iloa ja surua, vihaa ja rakkautta - kaikkea mahdollista. Paljon olemme yhdessä kokeneet, vaikka sitä joskus ajattelee, ettei toisella ole aikaa toiselle. Joskus tuntuu, ettei voisi elää ilman toista. Joskus taas tuntuu siltä, että olisi helpompaa ilman toista. Silti olemme eläneet jo yhden vuoden yhdessä ja toinen on vasta edessä.

Myös tänä samaisena vuonna olen saanut paljon uusia ystäviä. Joidenkin kanssa pidän yhteyttä kirjeitse, joitakin tapaan säännöllisesti. Kuitenkin se tuntuu niin uskomattomalta, että vaikka paljon on ollut erimielisyyksiä, olemme silti pysyneet yhdessä kokonaisen vuoden.

Tämäkin oli vain yksi hieno päivä, joka toistuu aina vuoden välein. Muut päivät eivät ehkä ole yhtä merkityksellisiä, mutta tämä päivä, on todella erityinen - ainakin minulle. Koska en koskaan ole rakastanut ketään yhtä paljoa kuin sinua.

Hyvää vuosipäivää, Draco.


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Yksi vuosi kuljettu yhdessä [S]
« Vastaus #1 : 31.08.2011 21:31:06 »
Bea: Kiitos kommentistasi. Kiva, että tykkäsit, ja että luit, vaikka Blaise olikin hieman vieras.
Draco/Blaise ei taida olla kovin yleinne paritus, mutta minä nyt vain satuin rakastumaan tähän ja pahasti :D . Kiitos onnittelusta.

Natte


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo