Kirjoittaja Aihe: Kissankynsiä ja niskasuudelmia (K-11)  (Luettu 2710 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Kissankynsiä ja niskasuudelmia (K-11)
« : 23.06.2010 03:29:49 »
// Alaotsikko: Sirius/Remus, Drama, Slahs, PoV - Remus

Nimi: Kissankynsiä ja niskasuudelmia
Kirjoittaja: Ruskapoika
Ikäraja: K-11
Beta: Minä ja Microsoft Works
Genre: Drama, PoV - Remus, Slash
Paritus/Henkilöt: Sirius/Remus, kissanpentu Deni
Haaste(et): Slash10 (1/10)
Varoitukset: Jotain seksuaallista virettä, yksi tai kaksi vähän vahvempaa sanaa
A/N: Tää on nyt tällänen yömyöhään (yömyöhään ja yömyöhään, pikemminkin aamuyömyöhään... kello käy jo puolta kolmee) kirjoteltu ficceröinen :3 Oli tarkoitus aluksi tulla tuplaraapale, mutta tää nyt vähäsen veny. Tää oli muuten ihan hirveen vaikee päättää minne osastolle laitan, mutta tänne sen nyt tunkasin. Ikärajasta en oo varma, mutta ton yhen kirosanan takia tän nyt korkeemmalle laita. Saattaa siinä olla jotain seksuaallista vivahdetta, mutta päättäkää te onko se sitten K-11 kamaa :D Nimi sitten tuli vaan jostain... Ja ei se paljoa ficciin liity, kunhan vain johdattelee hiukan ^^ Niiin!!! Ja sitten piti  vielä sen verran selventää, ettei Sirren tai remppa oo kuollu sodassa ja mitään Tonksia oo tungettu niiden väliin! Hope you enjoy!~



Pienet tassut painautuvat poskiani vasten ja pienestä nenästä ulospäin kulkeva ilma kutittelee poskipäätäni. Lyhyt parransänkeni ilmeisesti kutittaa pikkuisen tassuja, sillä se nostelee niitä välillä ylös ja ravistaa. Voi kuinka suloinen tapaus tämä onkaan! Heiveröinen miu'unta saa minut avaamaan silmäni. Tuijotan mustavalkoista kissaani, Deniä, silmiin hetken, kunnes nostan sen varovasti ja lasken sen lötköttämään viereeni. Deni painautuu kylkeäni vasten kehräten ja käännähtää selälleen, kerjäten hellyyden osoituksia. Silittelen hajamielisesti sen vatsaa ja mietin miten onnellinen olen taas vaihteeksi. Minulla on kotoa käsin hoidettava työ, maailman suloisin lemmikki ja entinen vankikarkuri - jonka maine on pudistettu - avomiehenä. Eihän hän varmaan koskaan tule unohtamaan mitä oli olla Azkabanissa, mutta silti hän on nyt vapaa ja saa mennä miten haluaa.

Naukaisu herättää minut ajatuksistani. Deni puskee päätään kättäni vasten ja hyppää sängyltä narisevalle puulattialle. Se tassuttelee kepein askelin oven luokse ja naukaisee uudestaan. Hymyilen pehmeästi ja nousen hitaasti istumaan. Deni kääntää odottavan katseensa minuun ja anoo aukaisemaan makuuhuoneen oven. Ovenkahva on viileä ja ovi narahtaa aavistuksen avatessani sen. Deni livahtaa oven raosta ja odottaa minua rappusten päässä, katsellen minua vihreillä silmillään.

Kaappaan sen syliini, kun pääsen sen luokse ja tallustelen rennosti portaikon alas. Olen jo tottunut talon tummuuteen ja ikkunoiden vähäisyyteen. Seinillä roikkuu muotokuvia, jotka on loitsittu pysymään hiljaa. Useiden eteen on vedetty verhot, ettei niiden loukkaavia ja ivallisia katseita täytyisi kestää koko aikaa. Denin kynnet osuvat ihooni ja häviävät saman tien ja ilmestyvät sitä vasten taas. Ohuen t-paidan läpi kissan - vasta eilen - leikatut kynnet tuntee helposti, mutta ei tämä tarkoittanut satuttaa. Se vain teki noin aina.

Tönäisen keittiön oven auki ja mietin hetken mitä tekisin. Deni hyppää pois sylistäni ja istuu odottavana ruokakuppinsa viereen. Vilkaisen kelloa ja päätän antaa rakkaalle lemmikilleni ruokaa. Se on kuitenkin syönyt viimeksi aamulla, kun laitoin aamupalaa ja nyt kello kävi jo melkein kuutta.


      #¤#¤#¤#


Tuli rätisee ja ritisee takassa ja silloin tällöin pitää pamahdusta muistuttavan äänen. Kuusipuu paukahtelee aina välillä. Se johtuu puunrakenteesta. Deni leikkii lankakerällä sohvan edessä ja sähisee aina kun kerä meinaa karata sen pienistä tassuista. Hymähdän pehmeästi enkä voi olla virnistämättä, kun Denin silmissä välähtää hämmentyneisyys, kun lankakerä alkaa vieriä yhtäkkiä karkuun. Takkahuoneen ovi napsahtaa kiinni ja seuraavaksi ohuet, mutta lämpimät huulet laskeutuvat niskaani.

Hän änkeää itsensä sohvan selkänojan ja minun väliin. Heittää toisen jalkansa minun jalkojeni yli ja naurahtaa hiljaa. Deni on saanut kerän taas kiinni ja sotkeutunut purkautuneeseen lankaan miltei kokonaan.


“Sinä istut täällä aina, kun tulen kotiin.”
“Enkö saisi?”
“Saat, mutta minua vain kiinnostaa; miksi?”
“Siksi. Tiedät, että pidän ylipehmeistä sohvista ja takkatulesta.”
“Ja Denin ylenpalttisesta leikkimisestä.”
“Ja sinusta tunkemassa sohvan ja minun väliin, rakas.”


Kohautat olkiasi ja käännät minut kyljeltäni selälleni. Olet edelleen laiha, ja usein epäilen, ettet tule koskaan saamaan sitä kaikkea painoa takaisin minkä menetit Azkabanissa, mutta silti olet niin julkean komea. Kouluaikoina olit miltei joka tytön märkien unien kohde, etkä varmastikaan jäänyt pois joidenkin poikien unista. Silloin kasvoillasi ei ollut niitä tummia varjoja, eikä pieniä vanhenemisen merkkejä, mutta jos minulta kysytään. Olet paljon komeampi, kuin nuorempana. Et ole enää se naistennaurattaja, vaan olet minun naurattajani.

Kevyt paino hyppää mahalleni, estäen sinua painamasta minua sohvaa vasten. Deni puskee päätään ensin sinun rintaasi vasten ennen kuin kiertyy kerälle rintani päälle kehräten omalla nuoren kissan äänellään. Vanhetessa siitä tulisi vielä matalampi ja korvia hivelevämpi, mutta nautin nyt tästä hieman terävämmästä äänestä niin kauan kuin voin. Rapsutat Deniä korvan takaa ja se taivuttaa päätään selkeästi nauttien kosketuksestasi.

Minulle jää taas aikaa tarkkailla kasvojasi ja olemustasi. Harmaansininen katseesi on jäänyt tuijottelemaan Deniä ja huulillasi karehtii toispuoleinen hymy. Sellainen tavallinen. Ei mikään olen helvetin onnellinen -hymy, eikä mitenkään surullinen, vaan neutraali. Aavistuksen pehmeä ja taas toisaalta karhea.


      #¤#¤#¤#


Puhtaat lakanat tuntuvat karheilta paljasta selkää vasten. Olen joskus yrittänyt opettaa sinua käyttämään kangasta pehmentävää pesuainetta, mutta edelleenkin unohdat sen. Kosteat hiukseni jättävät jälkiä tummanruskeaan tyynyliinaan, mutta en anna sen häiritä. Ei sillä ole väliä, kyllä ne kuivaisivat. Suihkusta kuuluu vielä ääniä ja ajoittain vesiputket natisevat ja nitisevät omalla tavallaan. Onhan se näin vanhassa talossa - kuin Mustien sukutalo - ihan tavallista, enkä haluaisi luopua siitä mistään hinnasta. Nitinä ja natina kuulostaa aavemaisen pelottavalta, mutta kauniilta sellaiselta. Sellainen mihin voi nukahtaa rauhallisena, tietäen, että se loppuu kohta ja sinun kätesi kiertyvät ympärilleni hajamielisinä ja rakastavina. Sinun käsiesi, kärsineen ja melankolisen, mutta huumorinsa taakse piiloutuvan ihmisen.


      #¤#¤#¤#


Lasken poskeni hiljaa nousevan ja laskevan rintasi päälle. Kuuntelen rauhallisesti takovaa sydäntäsi ja annan Denin tassutella selkääni pitkin tyynylleni nukkumaan. Tuhiset hassusti unissasi. Toisinaan puhut, mutta suurimman osan yöstä aina tuhiset. Siihen tuhinaan on hyvä herätä ja toisinaan nukahtaa. Tietää, että olet siinä hamaan loppuun saakka.

Mustat hiukset valuvat kasvoillesi. Kerroin joskus nuorena, että näytät enkeliltä nukkuessasi. Nauroit hämmentyneenä, juuri heränneenä, ja väitit vastaan. Ei, en minä ole. Sinä vain hourailet unenpöppörössä. En minä silloin houraillut, kuten en nytkään. Siirrän suortuvat pois näköyhteyteni edestä ja kuiskaan niin hiljaa, ettet herää: “Sinä ihan oikeasti näytät enkeliltä ja taidan olla maailman onnekkain mies, kun sain sinut minua suojelemaan.”


Unesi läpi kuiskaukseni vaikuttaa sinuun, vaikka sinun ei pitänyt edes kuulla sitä. Huulesi kaartuvat aavistuksenomaiseen hymyyn ja karheat kätesi kiertyvät tiukasti hartioideni ympärilleni. Käyttäydyt omistavasti olit sitten hereillä tai valveilla. Mutta ei se minua häiritse. Tuntuu vain hyvältä tietää, että joku välittää tämänkaltaisesta henkilöstä kuin minä. Joka muuttuu täysikuun aikaan hirviöksi, jota ihmiset pelkäävät kuollakseen.

Sinä ja James olitte enemmänkin innoissanne silloin, kuin saitte tietää pienestä hukkasestani. Muistan edelleen kuinka silmäsi kiiluivat tiedonhalua ja millä äänensävyllä minulle vakuutit, ettette te aikoisi minua yksin jättää, vaikka olisin mikä pimeydenolento. Ja olet aina pitänyt lupauksesi. Et hylännyt minua yhtenäkään täysikuuyönä, kun tarvitsin sinua kipeämmin, kuin mitään muuta ja palasit senkin jälkeen, kun karkasit Azkabanista. Sinä tulit, vaikka oikeasti luulin sinun paljastaneen Lilyn ja Jamesin kodin sijainnin ja olin käskenyt sinua pysymään kaukana minusta ennen kuin sinut tuomittiin Azkabaniin yksimielisesti.

Sormeni piirtelee epämääräisiä, ahdistuneita ympyröitä vatsallesi. Mitä jos et olisi palannut? Mitä jos sinä olisit kuollut sodassa? Mitä jos olisit kuollut Azkabaniin ja olisin saanut tietää myöhemmin, että Peter oli oikeasti se petturi ja sinä olit täysin syytön? Olisinko nyt yksin, omantunnon tuskien kanssa? Vai olisiko minua enää? Joku sanoisi, että tuollaisia asioita on turha miettiä, mutta minä olen minä. Yksin ollessani ajatus lähtee vaeltamaan ja mietin täysin päinvastaisia asioita, kuin tavallisesti.

Äännähdät heräävän kuulloisesti, mutta kiirehdin hyssyttelemään. Anna minun miettiä vielä hetki omia melankolisia ajatuksiani. Saan sinut takaisin nukahtamaan ja huokaan onnellisena. Miten suuri valta jopa äänelläni on alitajuntaasi. Saan sinut helposti hiljaiseksi ja silloinkin, kun olet vihainen, et taivu muiden edessä, mutta minua hiljennyt kuuntelemaan. Kai se on osittain suden syytä. Olethan animaagihahmoltasi koira ja susi on koiraa arvoasteikolla ylempänä. Mumiset unissasi ja kun saan lopulta selvää hymy kariutuu huulilleni ja tulee varmaan pysymään siinä koko lopun päivää.


“Minun oma pieni susihukkani.”


Niin. Sinun oma susihukkasi, pienestä sitten en tiedä.



A/N2: Ja kommettejahan rakastetaan ;)
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 15:44:08 kirjoittanut Vanilje »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Vs: Kissankynsiä ja niskasuudelmia (K-11)
« Vastaus #1 : 23.06.2010 13:19:24 »
Oho, sinnehän olikin jääny vähän (vähän ja vähän) kirjotusvirheitä o.o Tässä se taas nähtiin. Ei pitäis yrittää korjata virheitä yöaikaan! Mutta kiitus noiden huomauttamisesta.
Lainaus
Onkohan mikään ihmekään, kun olet näköjään kirjoittanut tämän keskellä yötä? :D No, yöllä on hyvä kirjoittaa, kaikki inspiraatiopuuskat tuntuvat iskevän juuri yöaikaan.
Yhdyn yöllä on hyvä kirjoittaa ja parhaat ideat syntyy silloin. Mutta tuossa korjaus puolessa on sitten sitä toivomisen varaa. Eli toisin sanoen pitäis kirjoittaa yöllä ja julkasta aamulla :D

Tuollaisella kommentilla on hyvä alottaa päivä täällä suunnalla! Heräsin oikeasti ihan äsken ja on ihana huomata, että täältä löytyy tälläinen! Kissat on ihania, vaikkeivat omalla taholla mene koirien ohi. Ja kissa kyllä olis mieluinen lemmikki, mutta miultakin löytyy allergia. Joten vähän tuon takia kissa oli niin helppo valinta tähän ja kuten sanoit, Remuksellahan on jo Sirius koirana.

Remus? Oikeasti IC'mäinen? o.o Mie kun luulin, että siit tuli ihan OoC! Tai sitten se oli sitä aamuyön höperyyttä. Mutta tuo on mukava kuulla, että olen saanut hahmoista omia itsejään tai edes niiden suuntaisia. Aina ei jaksa draamailla ja liian suuri draamailu käy pian hermoille :D Muutenkin, aivokapasiteetti ei riittäny siihen aikaan yöstä minkään suuren draamaan kirjottamiseen. Sitä paitsi halusin tuoda Remuksesta sellaisen pehmeän puolen esiin.

Tuo, että Remus puhuu Siriuksesta hän että sinä muodoissa on muuten ihan tarkoituksella. Se saattaa hieman hämätä, mutta se vaan tuntuu itselle sopivalta. Ja mie oon tarkottanu sen silleen, että toisinaan Remus ajattelee Siriusta niin että se kertois siitä jollekulle muulle ja sitten taas kun se puhuu siitä sinä-muodossa niin se haluis sanoo ne asiat Siriukselle ittelleen. Selitinköhän nyt tarpeeksi vaikeasti? :D

Hyvä, että nimestä pidetään. Se oli sellainen päähänpisto kun yritin miettiä tälle nimeä, mutta näköjään se oli vaihteeksi ihan järkevä sellainen. :)

Mie kiitän puolestani kaikin puolin ihanasta kommentistasi, Kiiruna
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

shaya

  • jumalatar
  • ***
  • Viestejä: 843
Vs: Kissankynsiä ja niskasuudelmia (K-11)
« Vastaus #2 : 23.06.2010 13:33:51 »
Hihii, mä oonkin jo tässä odotellu, että millon sulta tulee taas uutta tekstiä :'D Nojoo. Tykkäsin tästä, kuten ehkä arvaatkin. :-* Varsinkin viimeisestä osasta.

Lainaus
Heiveröinen miunta saa minut avaamaan silmäni.
En tiedä, kaipa tuo miunta voi olla noinkin ihan oikein, mutta mä laittaisin miu'unta. :)
Lainaus
Minne painautuu kylkeäni vasten kehräten ja käännähtää selälleen, kerjäten hellyyden osoituksia.
Minne tilalle  voisi laittaa Se.
Lainaus
Hän änkeää itsensä sohvan selkänojan ja minun väliini.
Lainaus
“Ja sinusta tunkemassa sohvan ja minun väliini, rakas.”
sohvan ja minun väliin, eli viimeinen i turha.
Lainaus
Äännähdät heräävän kuullisesti...
kuuloisesti, ei kuullisesti. Tiedän kyllä että Microsoftin kirjotusohjelmat on eri mietä, mutta...

Piru vie. Löysin lukiessani vielä yhden yhdyssanavirheen, mutten löydä sitä enää nytten. No, joku virkeempi saa etsiä sen.

Lainaus
Sinun käsiesi, kärsineen ja melankolisen, mutta huumorinsa taakse piiloutuvan ihmisen.
Awwie <3

Lainaus
“Minun oma pieni susihukkani.”


Niin. Sinun oma susihukkasi, pienestä sitten en tiedä.
Hihi Remus <3

Kiitos taas. :-*
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Vs: Kissankynsiä ja niskasuudelmia (K-11)
« Vastaus #3 : 23.06.2010 13:48:19 »
En miekään tiedä miten se miu'unta ois pitäny laittaa, mutta korjasin sen nyt tollein  miten sie sen sanoit :D Luotan enempi siun sanaa, kun omaani (koska siihen ei oo yleinsäkään luottamista). Kiitän siutakin virheiden pongailusta.

Oottanu, että miulta tulee uutta tekstiä? Nyt täräytit sellasen asian, joka laittaa miutkin hiljaseksi. Ja tavattoman iloiseksi! :-* mutta tässä on tosiaan ollu semmonen hieman hiljasempi kausi näppäimistön kanssa... Aivot otti kesälomaa ja oon yrittäny saada univelkoja kiinni ::)

Lainaus
Piru vie. Löysin lukiessani vielä yhden yhdyssanavirheen, mutten löydä sitä enää nytten.
Hahhaaa, mie onnistun piilottamaan ne yhdyssanavirheet sinne tekstiin  siis aika hyvin ;D Naah, kyllä sen sieltä joku pongailee.

Mie kiitän puolestani sinnuu hymyä nostattavasta kommentistasi, shayl
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Vs: Kissankynsiä ja niskasuudelmia (K-11)
« Vastaus #4 : 27.06.2010 19:43:32 »
Lainaus
Mua häiritsi, että alussa oli aika monessa kohdassa kissan nimenä Deni, vaikka se ilmeisesti piti olla Dine?
Aaah, yrittäkää kestää min sekoilua :D Sen tosiaan piti olla kaikissa kohdissa Deni... Osaan vaan sekoilla noiden nimien kanssa ihan hirveesti. Meen kohta puoliin korjailemaan tuon asian :) ja slash taitaa miulla melkein aina kääntyy slahsiks :'DD korjaan tuonkin

Tajusin mitä tarkoitit tuolla tavallisella ja kuten Kiirunallekin sanoin, ei aina jaksa draamailla. Eihän Rempan ja Sirrenkään elämä voi olla ainaista sekoilua. Preesensissä on kiva kirjottaa, jos siinä osais pysyä koko ajan, jotenkin se lähtee taipumaan hyvin usien imperfektiks :D

Mie kiitän puolestani kommentistasi, Mustalupiini :-*
Hitto mie tykkään sitten nimimerkistä. Se on niin kivan kuulonen!
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Vs: Kissankynsiä ja niskasuudelmia (K-11)
« Vastaus #5 : 22.10.2010 00:10:08 »
Kaikkihan sen tietää, että Siriuksella, Remuksella ja sohvalla on kolmiodraama :DD Mutta kuinka moni siitä sitten valittaa sen enempää, jos tietää mihin kaikkeen se voi johtaa ::)

Row-täti on ilkeö, kun menee ja tappaa molemmat herrat canonissa. Sirius ja Remus kun olivat niin hellyttäviä ja luonnekkaita hahmoja! Ja Remus oli sin mielestä IC? Omomomom, otan tuon suurena kohteliaisuutena <3 Ja töksähtelevyys on min pravuuri, ja nyt kun mainitsit tuosta ajatusviivojen ylikäytöstä, niin juu, ehkä hieman, mutta hyvä, jos ne eivät haitanneet ^^' Voi niitä tuolta ehkä hieman muoksia poies, jos vaikka jostain välistä aikaa saisi nyhdettyä (haalittuja haasteita liikaa, aika menee niihin 8'D)

Kiitos kommentistasi Guatus <3 :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?