Kirjoittaja Aihe: Jumalan sana || S  (Luettu 1324 kertaa)

Netti

  • Vieras
Jumalan sana || S
« : 04.04.2010 23:10:27 »
Kirjoittaja: Netti
Ikäraja: S
Vastuunvapautus: En omista raamattua enkä Pottereita :)
Haasteet: Ihmisen luonto vs. uskonto -haaste ja Lapsuushaaste.

Jumalan sana

Peter katsoi äitiään silmät ymmyrkäisenä. Nainen piteli raskasta tummaa kirjaa käsissään ja opetti pojalleen Jumalan sanaa.

”...Sitten Herodes vietti syntymäpäiviään ja Herodiaan tytär tanssi vieraille. Tyttö miellytti Herodesta niin, että tämä valalla vannoen lupasi antaa hänelle mitä hän vain pyytäisi. Äitinsä yllytyksestä tyttö sanoi: ”Anna minulle nyt heti vadilla Johannes Kastajan pää.””

”Äiti”, Peter keskeytti varovasti ja katseli vaaleaa naista silmiin. ”Se oli kaunis kohta.”

”Tiedätkö mitä se tarkoitti?”

”Tiedän... Tyttö rakasti äitiään suunnattoman paljon.”

”Voi sen niinkin tulkita”, nainen nauraa heläytti helpottuneena.

”Mutta tiedätkö mitä äiti? Olen aivan varma, että minä rakastan sinua enemmän kuin Salomon omaa äitiään. Sinähän olet kertonut minulle Jumalan rakkaudesta karitsaan... Olenko minä todella karitsa?”

”Sinä voit olla karitsa, jos vain uskot siihen.”

Pieni poika katsahti äitiinsä ja nyökkäsi pian hiljaa. Nainen nousi sängynreunalta ja pani kirjan siististi valkealle kirjoitus pöydälle. Peter ummisti silmänsä kiinni ja hänen äitinsä napsautti valot pois päältä. Mutta vielä ennen kuin Peter nukahti, poika mutisi sanat suustaan: ”...Sillä olettehan te tärkeämpiä kuin linnut.” Ne sanat tulisivat olemaan tulevaisuudessa hänen voimanlähde.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:51:17 kirjoittanut Pops »