Kirjoittaja Aihe: Vampire Diaries: Take a chance on me (Käännös) UUSI LUKU 25.6, K-11  (Luettu 13720 kertaa)

CheshireCat

  • ***
  • Viestejä: 12
Okei, elikkäs näin alkuun, SORI TYYPIT IHAN KAAUHEASTI, siitä on jo ikuisuus kun oon jatkanut, mutta nyt vihdoin ja VIIMEIN sain itteäni niskasta kiinni ja olen jo puolet kääntänyt uudesta luvusta. Eli pian on jatkoa tiedossa.
Toivottavasti vielä löytyy lukijoita? ;) 

Ja yhtyäkseni niin monen ajatuksiin, kyllä,  DAMON ON IHANA  ja Damon ja Elena kuuluvat yhteen. <3 Ihana huomata, etten ole yksin ajatusteni kanssa :D


LittlePinkFreak,
toivottavasti sormesi eivät oo vielä kauhean kipeät napsuttelusta, mutta eiköhän se napsuttelu ala jo tämän viikon sisällä tepsimään ;) Ja sitten ehkä selviää miten Damonin käy...

Ja kiitos kauheesti kaikille kommenteista ja kärsivällisyydestä.

Pidetään peukkuja että tää mun tahti hiukan nopeutuis... :)
You Gave Me Butterflies <3

sannis10

  • *
  • Viestejä: 1
hei tää on ihana ! luin äsken nää kaikki ja ootan innolla uusia lukuja =p

somedame

  • Team Damon ~ Team Jacob
  • ***
  • Viestejä: 5
  • dreamer
Ahh, ihana tarina! Jännityin koko ajan etenki kummitustalokohtauksessa ja siinä kun raukka Damon oli Bonnien otteessa.. :))

Hyvin suomennat, mutta vinkkejä sen verran, että kannattaa lukea 'ääneen' tai ainakin mutista jotkut pitkät virkkeet, että ovatko ns. 'oikeata suomen kieltä', koska välillä oli pakko hidastaa lukemista sillä lauseet olivat hassuja. Ja kannattaa myös pilkkoa (ainakin pilkuilla) pitkät englanninkieliset virkkeet, niin ne eivät ole suomeksi niin hassuja :) Muuten hyvää työtä!

Ja onko sinulla beta hakusessa vielä? Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, ainakin puhtaaksi kirjoittamisessa osittain auttaa ja tietysti suomennusavussa, jos kelpaa :)

(ja jos Delena ficit kiinnostaa, julkaisin yhden jouluaiheisen ficin Toisessa ulottuvuudessa, ja jos käyt lukemassa, niin kommentoi miltä vaikutti! :> )

seeya, somedame
« Viimeksi muokattu: 13.12.2011 17:56:16 kirjoittanut somedame »
"But I can't stop stearing in those evil eyes" ~Lady Gaga, Monster

Hay-ley

  • ***
  • Viestejä: 6
    • Minun blogi
Ihana!!♥ Jatkoa, ja HETI!
I will always choose you♥
-Damon (The Vampire Diaries)

LittlePinkFreak

  • Vieras
Luin just tän kokonaan uudestaan... Nyt mä anon polvillani et laitat jatkoa tai mä itken jännityksestä!
Pliiiis  :'(

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Ihanaaa!!!<3<3<3<3 Eihän tätät ole unohdettu?
Todella koukuttava ja hyvin suomennetty, joitain kirjoitus virheitä huomasin mutta nyt en enää niitä muista XD Pian jatkoa toivon

Xexezhu

  • ***
  • Viestejä: 3
EI!! Älä jätä tätä tähän! Pakko saada jatkoa! Mä anon polvillani!