Kirjoittaja Aihe: Vampire Diaries, Silloin taisin alkaa vihata sinua | D/K K11  (Luettu 2242 kertaa)

EYE-YEAR-OH

  • ***
  • Viestejä: 100
Kirjoittaja; Minä, Chita
Ikäraja: K11
Genre: Angst
Fandom: Vampire Diaries/Vampyyripäiväkirjat. (Sarjan mukaan ei kirjojen)
Paritus: Damon/Kathrine ja lievä Stefan/Katherine
Vastuuvapaus: Kaikki hahmot jotka mainitaan ovat L. J. Smithin käsialaam en saa tästä mitään rahaa.
Varoitukset: Spoilaa Vampyyripäiväkirjojen jo jenkeissä saapuneita sarjan osia.
Tiivistelmä: Damonin mietteitä Katherinesta
A/N: Osallistuu albumihaasteeseen 1/10 Bruno Marsin biisillä Grenade.

Seisoin sinua vastapäätä, katselit minua ja Stefania. Pystyin näkemään silmistäsi että olit jo valinnut hänet. Hän oli täällä ensin, olisit vain antanut velipojan nauttia sinusta ja jättänyt minut rauhaan. Mutta ei, sinun täytyi saada molemmat ja sitten murtaa toisen sydän. Hymyilit sitä suloista hymyäsi ja mieleni teki syöksyä kaulaasi ja pakottaa muuttamaan minutkin, jotta voisimme olla ikuisesti yhdessä. Myönnän nähneeni siitä unia, uskon että olisin valmis siihen sinun vuoksesi.
-Ilmoitan huomenna kun ilta hämärtyy, sanoit, niiasit, totesitt olevasi väsynyt ja poistuit arvokkaasti huoneeseesi.

Sinä yönä annoit minulle vertasi, toit minut kuoleman päähän ikuisesta elämästä. Kuinka ironista se onkaan. Täytyy kuolla saadakseen ikuisen elämän. En ollut koskaan tuntenut mitään sellaista, olin onnellisempi kuin koskaan ennen. Syvällä sisimmässäni tunsin surua siitä, että minun ja Stefanin välien olisi nyt murruttava, hän ei kestäisi, että saisin hänen rakastettunsa. En voinut arvata kuinka oikeassa ja väärässä voi olla samaan aikaan.

Kerrottuasi että halusit molemmat, kerrottuasi että sinä yönä olit antanut molemmille mahdollisuuden ikuiseen elämään kanssasi, ilon tunne muuttui vihaan. Kykenin vain hyväksymään tahtosi, en halunnut sinun loukkaantuvan.

Sinut napattiin, Stefan typerys oli mennyt juomaan rautayrttiä ja sinä menit juomaan hänestå. Uskottelen yhä itselleni, etten minä ollut voinut juoda sitä, minä olin ollut tarpeeksi fiksu välttämään sen, en voi vieläkään tietää olenko oikeassa. Halusin uskoa, sinun olleen typerä rakastuessasi Stefaniin. Uskottelin itselleni, että jos olisit ollut minun kanssani, olisit yhä elossa. En voinut tietää, ettet ollut kuollut. Sinä olt suunnitellut kaiken. Yli vuosisadan etsin keinoa pelastaa sinut vankilasta jossa et ollut, yli vuosisadan etsin keinoa saada sinut taas luokseni, mutta sinä olit valehdellut, olit halunnut eroon minusta, meistä, eroon kaikista jotka rakastivat sinua täällä. Muistan ikuisesti, kuinka murtunut olin. Muistan ikuisesti kuinka toivon kipinä leimahti sisälläni kun Elena huusi nimeäni hautaholvissa ja muistan ikuisesti kuinka toivon kipinä sammui niin kivuliaasti, kun tajusin kiinnittää huomioita Elenan vaatteisiin.

Easy come, easy go 
That's just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give 
Should of known you was trouble from the first kiss,
Had your eyes wide open –
Why were they open?

Ei ehtinyt kulua montaa kuukautta, kun sinä sitten palasit. Suutelin sinua, koska luulin sinua Elenaksi. Aivan oikein, olin ehtinyt jo rakastua häneen. Jälleen kerran velipoika vie rakkauteni, jälleen kerran. En kyennyt uskomaan, että olit halunnut lähteä, että sinun oli niin helppo lähteä pois minun luotani, etten merkinnyt sinulle mitään. En taida vieläkään sydämeltäni uskoa sitä, vaikka järki väittää muuta. Mutta ainahan järki ja sydän ovat eri mieltä. Niin voit tehdä vain sinä, lavastaa oman kuolemasi päästäksesi pois ja palata sitten takaisin uuden rakkauteni takia. Otit ihmisyyteni, kuolevaisuuteni, poikuuteni ja rakkauteni, otit paljon asioita, muttet kooskan antanut mitään vastineeksi. Ei se ollut aitoa rakkautta sinun kohdallasi.

Muistan kun suutelit minua ensimmäisen kerran, silmäsi olivat auki enkä kyennyt sulkemaan omiani. Luulin silloin sen johtuvan siitä ettet halunnut kadottaa hetkeksikään kasvojani silmistäsi, mutta nyt vampyyrinä tiedän että sinä lumosit minut silloin, lumosit rakastamaan, vaikken sitä kykene myöntämääänkään.

Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked,
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby ;
But you won't do the same

Annoin sinulle mahdollisuuden elää kanssani ikuisesti, annoin sinulle kaiken mitä kykenin, rahaa, koruja, seikkailua, rakkautta, ihan kaiken, mutta et ollut siihenkään tyytyväinen. Kun lähdit löysin kaikki antamani korut pienestä rasiasta roskiksessa, sinne sinä ne olit laittanut. Raha tosin oli kelvannut, mutta kenelleppä ei olisi. Olisitko jättänyt minut jos olisit ymmärtänyt, että tekisin mitä vain vuoksesi. Jos olisit silloin ymmärtänyt että vaikka kuolisin vuoksesi. Tosin tiesithän sinä sen, et vain tiennyt että olisin tehnyt saman ilman suostutteluakin. Niin paljon sinua rakastin.

No, no, no, no
Black, black, black and blue
 beat me till I'm numb
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from
Mad woman, bad woman,
That's just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car 

Sinun sisimpäsi on musta, se on kolme kertaa vahvempi kuin minun pieni sininen sisimpäni, joka ei osaa päättää onko valkoinen vai musta. Joskus uskon tehneeni kaikki pahat asiat rakkaudesta, mutta tiedän ansainneeni ilman sitäkin hieman mustuutta sisimpääni. Jos sisin voisi olla jonkun muotoinen, minun olisi varmaan hyvin kolhuinen ja tunnoton, sillä sinä olt lyönyt ja murtanut sen sellaiseksi. Olet lyönyt minut tunnottomaksi sisältä päin.

Jos vampyyrit ovat Pirun tekemiä vastapainoja hyvälle maailmalle, voin olla varma että olet hänen oma tyttärensä, ei kukaan voi olla noin tunteeton. Muistathan sanoa minulta terveisiä, kun seuraavan kerran käyt tapaamassa häntä. En voi usko muutakaan, hulluutta, pahuutta, nainen, sitä sinä vain olet.

Yhtenä sumuisena iltapäivänä istuit kuistilla ja katselit jonnekkin sumuun   . Istuuduin viereesi ja katsahdin suna. Kasvojasi peitti sumu ja pelkäsin sinun olevan vieläkin vihainen, siitä että ostin auton isän antamilla rahoilla. Pyysin anteeksi ja hymyilit minulle ilkikurisesti.
-Ei tarvitse pyytää anteeksi enää, kaikki on jo hyvin, totesit ja sumu hälveni silmän räpäuksessä. Katsahdin sinne minne olit tuijottanut ja huomasin autoni siellä. Ainut vaan että se oli revitty riekaleiksi kuin paperi.
-Olet kynsihoidon velkaa, sillä tuota tehdessä yksi lohkesi, kommentoit ja naurahdit suloisesti.

Silloin taisin alkaa vihata sinua.

A/N2: Joo tästä tuli harvinaisen surkea, hkommenttia jookosta kookosta?
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 15:13:39 kirjoittanut Beyond »
If you look in the mirror and don't like what you see - you can find out firsthand what is like to be me.

Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Silloin taisin alkaa vihata sinua
« Vastaus #1 : 29.12.2010 22:53:48 »
On niin outoa kuinka kirjat ja sarja eroavat toisistaan tossa veljesten suhteessa:kirjassa ne vihasi toisiaan
jo ennen vampyyriksi muuttumista, sarjassa vasta sen jälkeen... Tää kuvaa tosi hyvin Katherinen pahuutta
ja kuinka se turmelee Damon raukan...yhyy surullinen teksti:( ja biisin sanoista löysi useille vastauksen tekstistä
eli siitä oli ilmeisesti otettu inspiraatiota, mikä sopi hyvin:)
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.

hiihaanna

  • Tyhjäntoimittaja
  • ***
  • Viestejä: 268
Vs: Silloin taisin alkaa vihata sinua
« Vastaus #2 : 13.01.2011 20:23:21 »
Voiku Damon on ihana.Katherine on kamala! Juu ja virheitä löytyi jonkin verran, ja pilkkuja olisi voinut olla enemmän paikoin.Mut kirjoitappa lisää Damonii, kaipailen finis sitä :D
kiitos
-hiihaanna