Kirjoittaja Aihe: Vampire Diaries: Miss Mystic Falls K11 (Caroline/Damon) ( 2.osa ilmestynyt 25.1)  (Luettu 3608 kertaa)

lumisuli

  • Vieras
Alaotsikko: Vampire Diaries, K-11, Romantiikka

Kirjoittaja: Lumisuli
Beta: -
Fanfiktio: Vampire Diaries ( Perustuu tv-sarjaan ei kirja sarjaan)
Hahmot: Damon/ Caroline
Laji: Romantiikka
Ikäraja: K11 //Kupla lisäsi ikärajan otsikkoon.

HUOM: En omista MITÄÄN mikä liittyy Vampire Diarisen
hahmoihin paikkoihin tai muuhun vastaavaan minä vain leikin niillä.

Summer: What if- Storyn kaltainen juttu. Mitä jos Caroline olisikin
halunnut auttaa Elenan voittoon vaarantamalla oman voittonsa tarjoamalla
hänelle omaa tanssipariaan kun Stefan ei ilmestynyt paikalle?

Tässäkään tarinassa siis Carolinella ei ole mitään hajua siitä että Damon ja
Stefan ovat vampyyreitä. Ja koska suloinen Damonimme on muokannut tytön
mieltä, tyttö ei muista kaikkia niitä pahimpia juttuja Damonista, siksi hänen suhtautuminen poikaan ei ole kovinkaan loukkaava.   

                                             



Osa 1.
Miss Mystic Falls



Caroline tuijotti keskittyneesti alakerrassa olemassaan, ja vilkaisi sitten nopeasti Elenaa, joka puri alahuultaan hermostuneesti. Tyttö vilkaisi uudestaan alakertaa, ei merkkiäkään Stefanista. Caroline vilkaisi taas Elenaa, joka näytti siltä kuin alkaisi kohta itkeä, tällä oli jo pieni kyynel toisessa silmäkulmassaan. Tyttö huokaisi syvään, ja sipaisi kynnellään kyyneleen pois Elenan poskelta.

- Älä itke, Elena. Minä hoidan asian, Caroline mutisi ja väläytti tytölle säihkyvän hymyn.

- Caroline, ei se mitään. Olisin vain halunnut tehdä tämän äitini muistoksi, mutta edes sinä et pysty hoitamaan minulle näin nopeasti seuralaista, Elena mutisi katsellen edelleen alakertaan etsien Stefania katsellaan. 

– Katso ja opi, Caroline totesi silmät ovelasti välähtäen.

Caroline ei ymmärtänyt miksi teki tämän, hän ei ymmärtänyt mikä sai hänet antamaan Elenalle paremmat mahdollisuudet voittoon. Tai kyllähän hän tiesi, hän teki tämän koska tämä oli niin tärkeä juttu Elenan kuolleelle äidille, ja se että se oli ollut hänen äidilleen tärkeää merkitsi Elenalle paljon.

Tyttö käveli käytävän reunassa seisovan pormestarin vaimon luokse vihreässä pitkässä mekossaan kuin kuningatar mestattavaksi. Hänen kasvoillaan oli vihalahti nopeasti omahyväisyys kun näki vanhemman naisen katsovan häntä kateellisen katkeran näköisenä, mutta tyttö pyyhki ilmeen nopeasti kasvoiltaan.

– Niin, Caroline, nainen totesi kysyvästi kun tyttö pysähtyi mitään sanomatta hänen eteensä.

- Anteeksi, Rouva Locwood, mutta tulin vain nopeasti ilmoittamaan että minun ja Elenan seuralaiset vaihtavatkin paikkaa, Herra Salvatore tanssiikin minun kanssani ja Herra Wenwoods neiti Elenan kanssa, Caroline ilmoitti asiallisella äänellä hymyillen naiselle suloisesti koko ajan.

- Ö-ö, Hyvä on, Caroline. Ilmoitan juontajalle, Rouva Locwood totesi kuivalla äänellä ja pyöräytti koko Mystic Fallsin vanhempien puolesta silmiään nuorison mielenmuutoksille.

– Kiitos, Caroline kuiskasi ja niiasi nopeasti rouvalle, ja kohotti kulmiaan kun tajusi mitä oli juuri tehnyt.

Lanteet epäsopivasti keikkuen hän palasi takaisin jonoon, mutta tällä kertaa Elenan taakse. Tyttö tuijotti Carolinea ymmärtämättä oliko ymmärtänyt oikein mitä tyttö teki.

- Et voi tehdä noin, nyt sinulla ei ole paria tanssimiseen, Elena sihahti puristaen kädellään tiukasti tytön käsivartta niin kovaa, että tyttö vinkaisi kivusta.

- Hällä väliä, olisin hävinnyt joka tapauksessa sinulle, Caroline mutisi pyöräyttäen silmiään ja riuhtaisi kätensä irti toisen tiukasta otteesta.

- Etkä olisi, en minä olisi…Elena aloitti närkästyneenä mutta lopetti kun tyttö nosti kätensä hänen suunsa eteen.

- Totta kai olisit. En minä voi, enkä edes halua kilpailla sinun kanssasi, koska tämä oli sinun äidillesi tärkeää, ymmärrätkö? Caroline huudahti hieman närkästyneenä siitä kun tyttö ei tajunnut kiittää häntä vaan sen sijasta moitti häntä.

- Caroline, kiitos, Elena mutisi ja halasi tyttöä lempeästi.

- Seuraavaksi Elena Gilbert ja hänen seuralaisensa John Wenwoods, juontajan tekopirteä ääni kuului mikrofonista rätisten huoneen ilmassa.

Caroline nojasi kättensä varassa kaiteensa ja tuijotti hieman kateellisena kuinka Elena laskeutui täydellisen oikeaoppisesti portaita alas, ja kuiva-herra John otti häntä kädestä kiinni täysin oikealla tavalla.

Caroline vilkaisi ihmisjoukkoon toivoen ihmettä, mutta Stefanista ei vieläkään näkynyt vilaustakaan. Tyttö huokaisi turhautuneena, ja sulki silmänsä pidätellen kyyneliä.

- Seuraavaksi Caroline Forbes ja hänen seuralaisensa Stefan Salvatore, juontaja ilmoitti äärimmäisen kovalla äänellä mikrofoniinsa.

Caroline astui käytävää pitkin haparoiden askelin, tyttö astui portaiden ylä-päähän pitäen päänsä ylpeästi pystyssä kun hän tuijotti suurta ihmisjoukkoa pelästynyt ilme kasvoillaan. Hänestä tuntui että jokainen ihminen alakerrassa tuijotti häntä, mikä olikin varmasti totta.

Tyttö astui ensimmäisen askeleen alas portaita peläten koko ajan että astuisi laahuksen päälle. Loput portaat hän astui nopeasti, kun ei enään halunnut odottaa lopullista nöyryyttämistä. Caroline oli keskittänyt katseensa vastapäisellä seinällä roikkuvaan suuren kultaiseen kelloon, hän ei halunnut katsoa ketään ihmisjoukossa. 

Carolinen jalan osuessa ala-kerran kovalle kivilattialle, Caroline sulki silmänsä ja odotti ensimmäistä naurahdusta väkijoukossa kun he tajuaisivat että hänellä ei olisi seuralaista. Sitä ei kuitenkaan koskaan tullut, sillä yhtäkkiä tyttö tunsi kuinka jonkun vahva käsi tarttui häntä kädestä, ja silloin tyttö avasi suuret vihreät silmänsä.

Hän vilkaisi hämmentyneenä vierelleen, ja kohtasi Damonin kovan sivuprofiilin. Tyttö räpäytti silmiään uteliaasti, mutta antoi miehen kumminkin johdattaa hänen väkijoukon katsellessa kohti ovea.

- Mitä sinä oikein teet? Caroline kysyi ihmeissään kun he pääsivät ulos oviaukosta pihalle jossa tanssiaiset pidettäisiin.   

- Pelastan sinut, Damon murahti ja tiukensi otettaan tytön kädestä.


                             



Caroline vilkaisi ihmisjoukkoa mikä alkoi kerääntyä tanssipaikan ympäri, tanssiminen tapahtuisi kartanon etupihalla suurella kivisellä aukiolla. Miss Mystic Falls-kilpailijat ja heidän tanssiparinsa seisoivat jo aloituspaikoilla, ja odottivat että kaikki muut ehtisivät ulos.

Oli kuuma iltapäivä, ja aurinko paistoi suoraan Carolinen kasvoja kohti. Tyttö pyyhkäisi kaulallaan valuvan hikipisaran pois toisella kädellään kärsimättömästi, pieni tuulahdus etelästä puhalsi mitättömästi joten paikka oli kuuma kuin plätsi.

Carolinen katse osui häntä vastapäätä seisovaan tummahiuksiseen mieheen, tyttö nielaisi palan kurkustaan kun hän katse oli Damonin melkein tylyjä kasvonpiirteitä. 

- Sinun ei olisi tarvinnut tehdä tätä, jos tämä on kerran niin vastenmielistä, Caroline sihahti ärsyyntyneen miehen kiinteään kylmään tuijotukseen.

Naista ei oikeastaan ärsyttänyt miehen kylmän tuntuinen tuijotus vaan se että, hän oli melkoisen varma, että mies olisi antanut mitä vain saadakseen pelastaa Elenan tästä tilanteesta mieluummin kuin hänet. Ei sillä, että hän olisi mustasukkainen eksästään, mutta se tuntui aika pahalta.   

- Voi, huomaat kyllä kun minä pidän jotakin vastenmielisenä, Damon totesi kallistaen päätään lähemmäksi, niin että pojan kasvot olivat muutaman millin päässä hänen kasvoistaan, mikä sai Carolinen vatsan heittäytymään ympäri nautinnosta.

- Osaatko sinä edes tätä tanssia? Caroline mutisi nyrpistäen nenäänsä kun hän huomasi miten paljon Damon pystyi vieläkin vaikuttamaan hänen vartaloonsa.

- Minä osaan aivan kaiken, Damon mutisi tarttuen hellästi kiinni tytön leuasta, hän silitteli leuan kaarta pehmeästi sormillaan, päästäen irti juuri kun Carolina oli kehräämässä nautinnosta.

Caroline tuijotti miestä ällistyneen näköisenä, ja antoi pienen flirttailevan hymyn nousta huulilleen.


- Ei kosketusta tanssin aikana, tyttö muistutti miestä kiusoittelevalla äänen sävyllä.

- Onneksi jatkot on keksitty, Damon totesi siihen, mutta mies ryhdistäytyi kun hidas valssimainen musiikki alkoi virrata suurista kaiuttimista.   

Caroline nosti oikean kätensä ilmaan, juuri samalla tavalla teki mieskin. Heidän kämmenensä olivat muutaman sentin päässä toisistaan ilmassa, ja tyttö vannoi tuntevansa pienen kipinän heidän käsiensä välissä.

Sitten tanssi alkoi. Caroline ei ymmärtänyt mitä tapahtui kun he alkoivat tanssia. He tuijottivat toisiaan seksikkään viettelevästi silmiin, ja Damonin silmissä välähti monta kertaa jonkin omituinen sävy. Ilma väreili heidän ympärillään kun he tanssivat sitä pientä ympyrän muotoista kehää ympäri ensin toiseen ja sitten toiseen suuntaan. Carolinen ajantaju hämärtyi, eikä hän ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ajatellut ollenkaan miltä hän näytti muiden silmiin.

Kun musiikki sitten hiljeni ja Caroline oli niiannut miehelle, ja mies oli kumartanut hänelle, kun katsojat alkoivat taputtaa heille, hän ei vieläkään irrottanut katsettaan miehen silmistä.

Damon tarttui häntä taas kädestä ja johdatti tytön pois ulkoa. He kävelivät takaisin kartanoon sisälle, syrjäiselle käytävälle, missä Damon viimein päästi irti tytön kädestä

Käytävällä ei ollut ketään muuta kuin he, mutta siitä oli selvä näköyhteys isommalle käytävälle joka suorastaan pursui väkeä. Kumpikaan heistä ei sanonut mitään, molemmat vain tuijottivat toisiaan silmiin rikkomatta katseyhteyttä. Caroline nojasi selkäänsä viileään puuseinään, ja antoi pienen hymyn nousta takaisin kasvoillensa.   

- Kiitos, Damon, Caroline mutisi antaen miehelle jälleen flirttailevan katseen ripsiensä lomasta.

Damon murahti hiljaa, ja astui muutaman askeleen lähemmäksi tyttöä, joka nojasi seinään. Mies astui niin lähelle Carolinea, että tyttö jäi Damonin kovan vartalon ja seinän väliin. Kylmä puuseinä painautui ikävästi tytön alaselkään. 

Caroline ähkäisi ja yritti työntää miestä leikkimielisesti irti itsestään, mutta Damon ei liikahtanut senttiäkään. Damon antoi käsiensä valahtaa tytön lantiolle, ja tarttui niistä pehmeästi kiinni.

Miehen huulet painuivat hyssyttelevästi tytön leualle kun Caroline mumisi vastustelevasti miehelle. Damonin vikkelät kädet liikkuivat pehmeästi ylöspäin tytön lantiota, saaden tytön vinkaisemaan mielihyvästä. Caroline painoi huulensa miehen kaulakuoppaan, painaen kuumia pieniä suudelmia miehen iholle.

Damon hymähti tyytyväisesti ja näykkäisi tytön olkapäätä kevyesti hampaillaan saaden tytön kikattamaan hermostuneesti.

Damonin suudellessa hänen huuliaan Carolinen mielessä välähti mustavalkoinen kuva itkevästä Mattista, joka oli juuri menettänyt siskonsa. Caroline jäykistyi, tytön silmiin tirahti kuumat kyynelet. Hän vetäytyi takaisin nojamaan seinään, laittaen kätensä heidän vartaloidensa väliin, työntäen Damonia poispäin itsestään.

- Caroline, mitä nyt? Damon kysyi ällistyneen oloisena ja katseli tyttöä tummien kulmiensa alta suoraan silmiin.
- En voi, en ole pettäjä. En halua pettää Mattia, hän on niin suloinen, kiltti, pehmeä ja hän on täysin sinun vastakohtasi. Hän ei koskaan leikkisi minulla, Caroline mutisi yrittäen päästä pois Damonin ja seinän välistä työntämällä poikaa nyt molemmilla käsillään.

Damon kohautti olkiaan ja pyöräytti silmiään tytölle huvittuneen oloisena. Mies kuiskasi Carolinen korvaan mahlaisella äänellä tytön nimeä, ja tarttui käsillään kiinni tytön käsistä nostaen nämä Carolinen kasvojen viereen seinää vasten.

- En minä leiki sinulla, Damon kuiskasi näykäten tytön korvalehteä, ja nuolaisi sitten purema jälkeä kielellään.

Caroline värähti himosta, ja tytön piti sulkea silmänsä keskittyäkseen olemaan uskollinen tyttöystävä.

- Et edes itse usko tuota, sinä olit vain vähän paineissa, joten minä sain kelvata paremman, eli Elenan, puutteessa. Eikä se edes ole asian ydin, minä haluan uskollisen ja kiltin kundin itselleni, jonkun joka rakastaa minua, tyttö mutisi pitäen vieläkin silmiään tiukasti kiinni, jottei hänen tarvitsisi kohdata pojan hypnoottisia silmiä.

- Kaikkea sinäkin kuvittelet. Ja tarkoitat tuolla uskollinen blaa-blaa jutulla Mattia? Saanen muistuttaa että hän Elenan entinen poikakaveri, ja hän selvästikin rakastaa Elenaa vieläkin, Damon kuiski huvittuneella äänellä Carolinen korvaan.

Tyttö rypisti kulmiaan hämmentyneenä, silmät suljettuina pystyi kuulemaan toisen äänessä paljon enemmän tasoja ja tunteita. Hän pystyi melkein vannomaan kuulevan pojan äänessä mustasukkaisuutta, mutta ei kuitenkaan voinut uskoa sitä todeksi.

– Eikä rakasta, sinä valehtelet! Caroline kirkaisi räpäyttäen silmänsä auki, tytön silmissä välähti viha kun hän kohtasi pojan omahyväisen katseen.

– No, miksi hän ei ole tänään täällä? Damon kysyi äänellä, jonka sävyn pystyi täysin silmät aukikin tunnistamaan omahyväisyydellä kyllästetyksi inhoksi.

– Hän on töissä, kyllä, jonkun on pakko joskus tehdä töitäkin, Caroline sanoi ristien kätensä vatsansa päälle ristiin.

– Hei, et voi itsekään uskoa tuota. Kuka tahansa sen paikan työntekijä olisi vaihtanut hänen kanssaan vuoroa. Ei tämä juhla ole mikään nuorison yleisin kohtaamispaikka, ajattele nyt vähän Caroline, Damon puuskahti turhautuneena.

– Ja miksi hän olisi ehdoin tahdoin jättänyt tulematta tänne? Caroline mutisi mutta epäilys varjosti hänen ääntään.

– Mietitäänpä…, Damon sanoi teatraalisesti ja kohotti kulmiaan, samalla kun hänen kasvoilleen nousi ärsyttävä virne. - … Miten olisi tämä? Hän ei tullut koska hän ei halunnut olla tässä kilpailussa sinun seuralaisesi, koska muutenhan hän kilpailisi Elenaa vastaan.

Caroline tuijotti Damonia loukkaantuneena, ja tyttö työnsi alahuultaan eteenpäin ja kuumat kyynelet alkoivat virrata pitkin tytön poskia.. Miksi kukaan poika ei voinut rakastaa häntä enemmän kuin Elenaa?
Damon hyssytteli tyttöä jälleen, ja pyyhki tytön kyyneleet sormillaan. Painaen pienen lohduttavan suukon tytön poskelle, ja antaen käsiensä sivellä Carolinen olkapäitä rauhoittavasti.

Juuri kun Caroline oli vastaamassa pojalle jotakin, stereoista soiva musiikki katkesi kesken kappaleen, ja mikrofoonin rätinä tärisi ilmassa.

- Hyvät kilpailijat, olkaa hyvä ja tulkaa välittömästi lavalle, kaikui juontajan kärsimätön huudahdus mikrofoonin kautta.

Damon tarttui Carolinea melkein kovakouraisesti kädestä kiinni ja veti tytön mukaansa. Vaaleahiuksinen tyttö vingahti kivusta, ja miehen ote hölleni hiukan. Poika käveli ripein askelin kohti ihmisjoukkoa toisella käytävällä, ja Caroline kompasteli hyvin epäsulavasti perässä uusilla korkokengillään.

Caroline pysähtyi yhtäkkiä paikoilleen ja tytön polvet löivät lukkoon mekon alla. Tyttö ei suostunut liikkumaan, vaikka Damon nyki häntä kärsimättömästi käsivarresta.

- MITÄ nyt? Damon ärähti kovaäänisesti ja kääntyi tuijottamaan Carolinea kylmin harmain silmin.

- En haluakaan mennä kuulemaan kuka voitti, Caroline mutisi luoden katseensa ala häkeltyneenä pojan yhtäkkisestä vihamielisyydestä.

- Miksi ihmeessä et? Damon tivasi melkein kyllästyneenä pyöräyttäen jälleen silmiään.

- En halua mennä kuuntelemaan kuinka kaikki ylistävät Elenaa, Caroline huokaisi ja antoi pienen surullisen hymyn pojalle.

- Sanoisitko yhdenkin syyn miksi Elena voittaisi? Damon kysyi melkein ontolla äänellä, jossa kaikui taas se outo sävy.

- Hän on kauniimpi, fiksumpi, syvempi, suloisempi, sivistyneempi ja ties mitä muuta, Caroline mutisi kun kyyneleet nousi takaisin hänen silmiin, poika murahti ja pyyhki ne pois peukalollaan.

- Tietäisit vaan, Damon mutisi lähes inhimillinen hymy huulillaan, ja tämä silmissä läikkyi harvoin nähty lämpö.

Caroline kohotti katseensa ja kohtasi miehen kuuman katseen, ja nielaisi häkeltyneen näköisenä. Kun tyttö oli avaamassa punatun suunsa taas, Damon painoikin sormensa tytön huulen päälle hellästi.

- Minua ei oikeastaan kiinnosta, haluatko mennä vai et. Kaiken tuon tanssimisen ja muun jälkeen, minä vaikka kannan sinut sinne lavalle, mutta sinuna miettisin haluatko saapua sinne aivan niin epähienostuneesti, Damon totesi ja miehen ääneen alkoi palata sen ainainen kovuus.

Caroline pudisti naurahtaen päätään, ja astui eteenpäin leveä kaunis hymy kasvoillaan. Tytön katsoessa nopeasti vieressään kävelevää miestä, hän olisi voinut vannoa Damonin kasvoilla vilahtavan pienen hymyn, ennekuin hän näki tytön katsovan häntä.





A/N: Eli tämä on pieni kannanottoni siihen, että kaikki hehkuttaa Damonia ja Elenaan koko ajan. Ensimmäisestä jaksosta asti minä olen tykännyt Caroline Forbesista, enkä häpeä myöntää sitä (näin ainakaan anonyyminä netissä.) Joten kommatkaa ihmeessä, jos tykkäsitte tai ette tykännyt... 
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014 19:26:57 kirjoittanut Beyond »

Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Caroline/Damon
« Vastaus #1 : 29.12.2010 23:11:57 »
Ensinnäkin mun mielestä Elena ja Damon ei eieieieieiei Elenä vaan satuttaa sitä:( ja Caroline on munkin
mielestä hyvä hahmo ja tässä toit kauniisti esille sen kuinka se oikeasti pelkää yksinäisyyttä ja
kuinka paljon se on aina jäänyt elenan varjoon ja Damonkin silloin käytti sitä hyväksi,
mutta ihana kuulla että se haluaa itselleen parempaa:) go caroline! nyt vähän odotan kuinka ilkeä
paha-mutta-ah-niin-ihana- Damon onkaan tässä:)
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.

Nagini

  • irvikissa
  • ***
  • Viestejä: 93
  • excuse me
Vs: Caroline/Damon
« Vastaus #2 : 09.01.2011 02:51:31 »
Oi tämä vaikutti todella herkulliselta (; Rakastan Damonin olemusta, ja itsekin pidän Carolinesta enemmän kuin Elenasta. Elena satuttaa Damonia kokoajan, eikä tajua kuinka paljon tuo ihanuus hänestä oikeasti välittääkään, joten olen itsekin Damon/Caroline parituksen puolella. He olisivat täydellisiä yhdessä.
Joten odottelen siis jatkoa : ) !

Nagini
All my life i've been good, but now i'm thinking what the hell

Draconis Lupin

  • Noitalapsi
  • ***
  • Viestejä: 192
  • Allons-y, Alonso!
Vs: Caroline/Damon
« Vastaus #3 : 09.01.2011 06:10:57 »
Ehdottomasti EI Elenaa Damonille, ei se ansaitse sitä (kumpikaan). Mielummin Caroline, vaikken erityisesti senkään kannalla ole.

Itse tarinaan: tykkään tyylistäsi kirjoittaa, jotenkin hyvin mukaansatempaava tai jotain.. Ei ollut toistoa, eikä virheitä, eikä muutakaan outoa. Damon oli oma (ihana) itsensä ja niin oli Carolinekin, kai, ei siihen ole sarjassa niin suuresti perehdytty, ett' osaisi sanoa. Muutenkin tuo ratkaisu oli ymmärrettävä ja uskottavasti tehty :)

Ainut jonka voisin sanoa, on, että kannattaa noihin tietoihin lisätä, että tää perustuu sarjaan eikä kirjoihin.

Ei siinä muuta, kirjoita lisää! Mie ainakin mielelläni lukisin

Dra

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Caroline/Damon
« Vastaus #4 : 13.01.2011 15:27:54 »
Mä oon alkanut pitämään Carolinesta hahmona ja Damon on tietenkin yksi suosikeistani.
Tosi hyvää tekstiä ja Caroline/Damon vaikuttaa ihan kivalta paritukselta. Kirjota lisää. (:

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

hiihaanna

  • Tyhjäntoimittaja
  • ***
  • Viestejä: 268
Vs: Miss Mystic Falls (Caroline/Damon)
« Vastaus #5 : 13.01.2011 21:12:51 »
Olihan tää ihana, vaikka piän enemmän Elena/Damonista. Mut kirjoita toki lisää Caroline/Damonii, tätäki lukee mielellään.
kiitusta!
-hiihaanna

Milky

  • Blöndi Ballerina
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Dude. This is a really bad idea... LETS DO IT!
Vs: Miss Mystic Falls (Caroline/Damon)
« Vastaus #6 : 14.01.2011 16:20:34 »
Oi ihanaa Caroline/Damon:ii, paljon paljon parempi kun että Damon paritettas Elenalle. Caroline on yks mun suosikkihahmoista, joten tää on senkin takia niin loistava, kun Carolinelle on annettu tähän asti niin pieni osa sarjassa. On myös kivaa että tää perustuu pelkästään tv-sarjaan, koska kirjat ja tv-sarja on parhaimmillaan kun niitä ei sekoita yhteen. Mä tykkään sun kirjotustyylistä ja ajattelin tulla kyseleen jos tähän sais jatkoo? Jooko? Innokkaana olisin seuraamassa.  ;D
Kiitos ja Kumarrus.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2011 16:22:43 kirjoittanut Milky »
If you’re starhokeyplayer don’t just wanna start to be a breakdancer for a living. Or something. Unless you’re really good at it! I don't know... Do what you do. –Maika Maile
---
ava by Laaksokukka, kiitos

lumisuli

  • Vieras
Vs: Miss Mystic Falls (Caroline/Damon)
« Vastaus #7 : 25.01.2011 20:14:46 »
A/N: Kiitoksia kaikille ihanista kommenteista. Toisen osan kirjoittaminen oli yllättävän raskasta, koska Damonin hahmo on niin monimutkainen. Tässä on linkki videoon mitä olen viime aikoina katsellut. http://www.youtube.com/watch?v=TCt8wU1KJ0A&feature=related

Joten kommentoikaa, risuja tai ruusuja, ihan sama!  :)


Osa 2
Miss Mystic Falls


Damon seisoi lavan reunalla katsoen vaalean harmailla silmillään Carolinea ja Elenaa jotka seisoivat vierekkäin lavalla, puristaen toisiaan lapsellisesti kädestä kiinni. Mies ei ymmärtänyt naisten tapaa nostaa hirveä haloo jostakin kauneuskilpailusta, jos hän olisi hävinnyt tuollaisen kilpailun, se ei olisi paljon miestä haitannut, tosin hän ei olisi hävinnyt.

Carolinen jännittynyt hymy näytti niin hermostuneelta, että miehen huulilta karkasi pieni naurahdus. Tytön vaaleat hiukset kietoutuivat kauniisti tytön vaaleamman kaulan ympärille, kun taas hänen vieressään Elena hehkui tummissa hieman kiharissa hiuksissa, oliivinväristä ihoa vasten hiukset näyttivät kerrassaan upeilta. Damonin tummassa mielessä välähti kuva Katherinesta, mutta se pyyhkiytyi pois miehen mielestä pois melkein yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.

Hän ei koskaan pääsisi yli Katherinesta, hän oli rakastanut sitä naista joka solullaan. Vaikka hän tiesi että nainen oli vain leikkinyt hänellä, tämä oli vain käyttänyt häntä hyväkseen, niin siltikin mies vaali kuluneita mustavalkoisia muistojaan naisesta.

Hän ei enään haikaillut tulevaisuudesta Katherinen kanssa, niin kuin hän oli tehnyt monia kymmeniä vuosia ennen kun hänelle oli selvinnyt, ettei nainen ollutkaan lukkojen takana holvissa. Nykyjään hän vain muisteli menneisyyttä, ja toivoi että Katherine olisi sittenkin rakastanut häntä.

Damon keskittyi katsomaan kuinka Carol Lockwood astui lavalle kerrassaan kamalan muotoisessa haalean beigen värisessä mekossa. Nainen korkokengistä kuului ärsyttävä naputus, ja Damon kurtisti kulmiaan kun nainen juhlavan oloisesti avasi valkoista kirjekuorta.

- Hyvä herrasväki, pidemmittä puheitta, Tämän vuoden Miss Mystic Falls on Caroline Forbes, Carol sanoi raukean oloisella äänellä särisevään mikrofoniin.

Damon kasvoilla vilahti hymy, kun hän tuijotti lavalla jähmettynyttä Carolinea. Tyttö tuijotti hämmästyneenä silmät suurina suurta ihmisjoukkoa, joka oli puhjennut äänekkäisiin taputuksiin.

Tyttö räpäytti silmiään hämmästyneenä, ja hyppäsi sitten onnesta kirkuen Elenan kaulaan, joka oli kääntynyt onnittelemaan tyttöä. Damon hymy leveni kun hän tuijotti Carolinea jonka päähän rouva Lockwood laski hopeisen kruunun, mies mietti olisikohan tyttö halannut Elenaan jos tämä olisi voittanut.

Todennäköisesti tyttö olisi haistattanut koko kilpaillulle pitkät, kävellyt raivoten pois lavalta, ja vihannut Elenaan muutaman viikon, Elena taas hävisi urheasti hymyillen, ja näytti olevan oikeasti iloinen Carolinen puolesta.

Damon pudisti hieman päätään, Elena saattoi näyttää kuin Katherinen peilikuvalta, mutta tytön luonne oli paljon tylsempi, hempeämpi ja jalompi, kaikkea sitä mistä mies ei ollut koskaan ollut kiinnostunut naisessa. Damon tykkäsi naisista, jotka olivat naisellisia, seksikkäitä, villejä ja hauskoja.  Sen takia hän oli kai jättänyt Carolinen lopulta henkiin, ja oli jopa hieman auttanut häntä äsken. Hän ei rakastanut Carolinea, hän ei kyennyt enään rakastamaan, mutta voi kyllä, hänellä oli mielenkiintoisia tunteita tyttöä kohtaan.

Carolinen silmät kohtasivat Damonin ihmisjoukossa, ja tytön silmiin syttyi pieni pilke, kun hän huomasi että Damon oli taputtanut muiden ihmisten tavoin. Damon pyöräytti silmiään kyllästyneen oloisena, vain jotta tyttö huomaisi sen. Samalla miehen oli pakko nojata vartalollaan hieman etukenoon, jotta alavartalossa oleva kiusallinen kuumotus saisi helpotusta. Luoja, jos tyttö ei olisi niin uskollinen sille hemmetin Donovalle, hän veisi Carolinen sänkyynsä eikä koskaan päästäisi pois. Tai siis ei kirjaimellisesti, hän tarkoitti… Äh.

Caroline laskeutui lavalta, ja tunkeutui ihmisjoukon läpi kohti Damonia. Damonin silmissä välähti syvä tyytyväisyys, kun nainen lähestyi häntä. Caroline pysähtyi muutaman kerran ottamaan vastaan kohteliaisuuksia, mutta lopulta tyttö pysähtyi muutaman sentin päähän miehestä.

– Minä voitin, Carolinen kirkaisi ja hyppäsi Damonin kaulaan kiinni.

– Niinpä taisit voittaa, Damon tuhahti huvittuneena, ja pyöräytti silmiään tytön yksinkertaisuudelle kun tämä päästi irti miehestä ja perääntyi sitten muutaman askeleen.

– Minä en voi uskoa tätä, Caroline hihkaisi onnellisen näköisenä, ja painoi sitten katseensa vaivautuneena maahan, kun huomasi miehen kärsivällisen tylsistyneen ilmeen.

– Minä tiesin, että sinä voittaisit, Damon muistutti katsellen tytön vartaloa lähes intensiivisesti, palauttaen sitten katseensa tytön kasvoihin, tytön silmät tuijottivat häntä uteliaan näköisenä.  

Damon näki sivusilmällä Elenan viittovan hänelle huoneen toiselta puolelta huolestunut ilme kasvoillaan. Mies rypisti kulmiaan miettien mitä asiaa tytöllä oli, sitten hän muisti kadonneen verenhimoisen veljensä.

Hän vilkaisi uudestaan, ja huomasi Matt Donovan juuri astumassa sisään juhlasaliin. Miehen kasvoille nousi pirullinen virnistys, ja hän astui lähemmäksi Carolinea ja kuiskasi tytön korvaan hiljaa.

– Lähden etsimään hulttio veljeäni, pyytäisin sinut mukaan, mutta kun poikaystäväsi saapui juuri paikalle, Damon puraisi sanojensa perään tytön korvalehteä kuin muistutukseksi käytävän tapahtumista.

Caroline perääntyi muutaman askeleen miehestä, ja tuijotti Damonia suu hieman auki ällistyksestä. Damon kohautti olkapäitään huvittuneena, ja miehen kasvoille nousi erittäin seksikäs virnistys.

– Näkyilee, Blondi, Damon mutisi ja lähti kävelemään huolimattomasti ihmisjoukon läpi kohti salin reunaa.

Matkalla kärsimättömän näköisen Elenan luokse hän törmäsi tahallaan Matt Donovaan ja tämän kovaan vartaloon. Matt tuijotti häntä vihaisen näköisenä, kun Damon ei vaivautunut pyytämään anteeksi vaan virnisti miehelle vahingoniloisena.

– Hei, ”Dude”, mikä sinun ongelmasi on? Matt kysyi ärtyneenä ja asettui seisomaan Damonin eteen jotta tämä ei pääsisi eteenpäin.

– Uskoton tyttöystävä, ai niin puhummekin minusta ei sinusta, Damon totesi ärsyttävän ilkikurisesti, mutta miehen silmät tuijottivat toista aivan jääkylminä.

– Mitä vihjailet, Salvatore?

– En mitään, koska olen mies, ja sanon kaiken aina suoraan. Minä vietin juuri laatuaikaa sinun tyttöystäväsi kanssa, ja hän tykkäsi siitä. Tiesitkö, että hän kikattaa kun häntä näykkii korvan läheltä? Damon kysäisi viattoman oloisena, ja tönäisi jähmettyneen Matin pois tieltään, jatkaakseen matkaa.





Caroline hymyili pormestari Lockwoodille, joka kehui hänen mekkoaan. Hän vilkaisi taakseen ja huomasi Matin tulevan häntä kohti vihainen ilme kasvoillaan. Tyttö rypisti kulmiaan, ja kääntyi sitten takaisin kohti pormestaria, mutta huomasi tämän jo menneen menojaan.

– Minä voitin, Caroline totesi hämillään kun Matt oli kuuloetäisyydellä, ja väläytti pojalle hymyn.

– Niin, minä kuulin, Matt tokaisi kylmällä äänellä.

– Matt, mikä sinulla on? Caroline kysyi huolestuneella äänellä, ja laski toisen kätensä pojan olkapäälle.

– Ei, mikään., miten tanssiminen meni Johnin kanssa? Matt kysyi irrottaen tytön käden olaltaan.

– No, itse asiassa minä en tanssinut Johnin kanssa vaan Damonin, koska Stefan katosi jonnekin joten annoin Johnin Elenalle, koska hänellä ei sitten ollutkaan paria.. Caroline sanoi aavistuksen kimeällä äänellä, jättäen lauseen lopun roikkumaan ilmaan.

– Pitäisikö minun tietää vielä jotakin tästä illasta? Matt kysyi purren hampaitaan yhteen kiukkuisen näköisenä.

Caroline tuijotti kirkkain silmiin Mathia, ja tunsin kuinka valhe oli jo nousemassa hänen huulilleen. Juuri kun hänen huulensa olivat avautumassa valheeseen, hänen silmänsä pysähtyivät hetkeksi pojan kylmän pettyneisiin silmiin. Matt tiesi jo kaiken.    

– Hyvä, on Matt. Minä sorruin häneen, mutta vain koska sinä et ollut täällä. Sinä et tullut, koska rakastat Elenaa vieläkin! Caroline kivahti kiukkuisena heilauttaen vaaleita hiuksiaan puolelta toiselle.

– Ei, Caroline, hetkinen. Miten sinä pystyt laittamaan tämän minun syykseni? Sinä sorruit eksääsi, minä en! Matt tiuskaisi tiukalla äänellä.

– C’moon, kaikki tässä helvetin kylässä tietävät, että jos Elena ei olisi uskollinen Stefanille, sinä pettäisit minua heti hänen kanssaan, ilman mitään tunnontuskia, Carolinen vihaiset kasvot värähtivät tuskaisesti.

– Koko kylä, vain pelkästään sinun pikku aivosi? Matt kysyi rauhallisesti ja tuijotti tyttöä kuin ei olisi uskonut korviaan.

– Pikku-aivot? Minä voin olla hieman pinnallinen ja turhamainen, mutta uskallakin Matt Donovan kutsua minua tyhmäksi… Caroline tiuskaisi, ja tytön silmissä pilkahti puhdas raivo.

– En tarkoittanut että olisit tyhmä, sinä olet vain harhaluuloinen, Matt totesi ja pyöräytti silmiään.

– Sinä et koskaan sanonut että et rakasta Elenaa, vaihdoit vain puheen aihetta, joten rakastatko? Caroline totesi ristien kätensä lanteilleen tuijottaen poikaa kylmästi.

– Sillä ei ole mitään merkitystä, Matt ärähti, ja tuijotti tyttöä ärsyyntyneenä.

– Eli rakastat! Sinä jätit osallistumatta asiaan, joka on minulle todella tärkeä entisen tyttöystäväsi takia, vaikka tiesit kuinka paljon tämä kaikki merkitsee minulle, Caroline huudahti unohtaen, että he seisoivat melkein keskellä tanssilattiaa, tyttö mulkaisi heidän ympärillään seisovia uteliaasti kuuntelevia ihmisiä ynseästi.

– Caroline, mitä sinä oikein höpötät? Matt älähti turhautuneena ja loukkaantuneena.

– Sinä et tullut tänne tänään, menit mieluummin töihin, koska et halunnut kilpailla Elenaan vastaan, Caroline vilkaisi poikaa, joka näytti siltä kuin tämän päälle olisi heitetty sangollinen vettä.  

– Älä sano noin… miten voit… sinä petit minua juuri… äh, Matt mutisi, eikä osannut muodostaa oikeita sanoja, hänen päässään pyöri liika asioita juuri tällä hetkellä.

– Minä en halua olla kenenkään toinen vaihtoehto, Jos alan seurustelemaan, haluan että, minä olen koko hänen maailmansa, ja että, hän palvoo minua, Caroline mutisi hämmentyneenä.  Tytön silmissä oli välähtänyt kuva Damonista suutelemassa häntä, se tuntui häkellyttävän hyvältä.

– Caroline, älä jätä minua, minä tarvitsen sinua, Matt huokaisi syvään, ja ojensi kätensä silittääkseen tytön hiuksia, mutta Caroline kavahti taaksepäin ennen kuin poika ehti tehdä sitä.

– Sepä se, sinä et rakasta minua, sinä vain tarvitset minua, Caroline totesi ja hymyili pojalla melkein alentuvasti.

Tyttö käännähti ympäri, ja sukelsi ihmisjoukon sekaan, jotta hän ei joutuisi kuuntelemaan pojan tönkköjä selityksiä. Matt, joka oli liian järkyttynyt sännätäkseen tytön perään, antoi tytön mennä omia menojaan.

Caroline käveli korkokengät kopisten ripeästi tanssilattian reunaa pitkin kohti ulko-ovea, joka puolella hän näki käsi kädessä kulkevia pariskuntia, toisiaan suukottelevia ihmisiä, tyttöjä kikattelemassa jollekin ihan älyttömälle jutulle, jonka sattui vain kertomaan hyvännäköinen poika.

Tytön kasvoille nousi pieni surullinen hymy, hän oli taas oma vahva itsensä, ja pitkästä aikaa hän tunsi olonsa vapaaksi. Häntä sattui se että juttu ei toiminut Mathin kanssa, mutta toisaalta hän oli iloinen, että oli saanut sen selville jo tässä vaiheessa.
Caroline ei ymmärtänyt, mikä sai hänet aina ajautumaan väärien miesten syliin. Tyttö pudisti päätään ohittaessaan muutaman tutun pieni tekohymy kasvoillaan, tästä olisi tultava loppu.

Tyttö livahti ulos huoneen sisäovesta niin hiljaa ja huomaamattomasti kuin tupaten täydestä huoneesta oli mahdollista poistua. Hän lupasi hiljaa mielessään, että tästä lähtien hän ei enään seurustelisi kenenkään kanssa, jonka tunteista hän ei olisi varma.
Ulkona oli jo pimennyt romanttisesti, mutta Carolinella ei ollut mitään tarvetta jakaa tätä hetkeä kenenkään kanssa, kerrankin hän oli ylpeä siitä että oli yksin. Hän halusi opetella olemaan itsenäinen, ennen seuraavaa suhdetta. Tyttö ajatteli sekavana, että hän ei enään halunnut olla Elenan kaksoisolento, ei, hän halusi olla vain Caroline.

Korkeat korkokengät alkoivat muutaman askeleen jälkeen märässä ruohossa painaa kantapäitä ikävästi. Tyttö huokaisi ja tihrusti pimeässä ympärilleen, oliko kukaan lähistöllä. Koko kartanon pimeällä takapihan tapaisella kaistaleella, ennen pientä metsikköä, jonka takana oli parkkipaikka, ei näkynyt ristinsieluakaan.  

Tyttö kumartui irrottamaan korkokenkiensä ristiin rastiin meneviä remmejä. Hän halusi saada jalkansa hetkeksi vapaiksi. Saatuaan hetken yritettyään remmit aukaistua, hän nousi ylös, ja potkaisi kengät jalastaan, ja nosti ne sitten käteensä.

Hänen paljaita jalkapohjiaan pisteli kylmästä, kun ne osuivat ensimmäisen kerran kuukausiin kunnolla kostealle ruoholle. Caroline huokaisi tyytyväisyydestä, ja otti muutaman pehmeän askeleen ruohikolla tunnustellen maata alapuolellaan varpaillaan.

Caroline oli juuri aikeissa palata takaisin omiin voitonjuhliinsa, mutta juuri silloin ilmaa leikkasi yhtäkkiä naisen ääni. Joku kirkui kimeää huutoa metsikössä, jossain aivan tytön vieressä. Huuto loppui muutamassa sekunnissa yhtä äkkiä kuin oli alkanutkin.

Tyttö haroi sormillaan hiuksiensa läpi, ja siristi silmiään jotta näkisi iltahämärässä paremmin. Hän ei nähnyt mitään erikoista pimeiden puunrunkojen seassa mutta jokin sai hänet ottamaan pari nopeaa askelta metsikköä kohti.

Hän kirosi nopeasti uteliaan puolensa itsestään sillä hetkellä kun metsän likainen ja märkä multa tarttui kiinni inhottavasti hänen jalkoihinsa.
Carolinen suusta pääsi kirosana, kun hänen hiuksiinsa tippui pisara vettä, jonkin puun oksalta. Tyttö asteli puitten välissä kuunnellen tarkasti ympäristöään, mutta hänen omien askeleidensa lisäksi hän erotti vain jotakin ääniä jotka kantautuivat parkkipaikalta.

Tyttö tiputti korkokengät kädestään säikähdyksestä, kun hän kuuli Elenan anelevan äänen jossakin metsän pimeydessä lähellä häntä. Caroline hiipi hiljaa syvempään metsikköön, kun hän kurkkasi erään puun takaa tyhjälle aukiolle hän huomasi joukon tuttuja ihmisiä.    

Stefan, se blondi Miss Mystic Falls kilpailijatar, Elena, Damon ja hieman syrjemmässä seisoi Bonnie. Caroline tunsi olonsa hieman loukatuksi kun häntä ei ollut kutsuttu jatkoille, ja vetäytyi puun varjoon katsemaan ystäviään.

– Stefan, kuuntele minua, tämä et ole sinä, anna meidän auttaa sinua, Elena mutisi tuijottaen poikaystäväänsä silmät itkusta ja järkytyksestä suurina.

Caroline rypisti kulmiaan kuullessaan Stefanin murisevan Elenalle takaisin jotakin mikä kuulosti hyvin eläimellisesti, ja tyttö vilkaisi ystäviään puun takaa uudestaan.

Stefan piti sitä vaaleahiuksista tyttöä jonkinlaisessa kuristusotteen tapaisessa, ja Damon sekä Elena seisoi muutaman metrin päässä pojasta vierekkäin. Caroline tukahdutti mustasukkaisuutensa, ja vilkaisi toista ystäväänsä Bonnieta, joka tuijotti vihaisin silmin tapahtumia.

Caroline oli ymmällään, tilanne oli kummallinen, hän ei ensinnäkään ymmärtänyt miksi Stefan murisi ja kuristi tuota tyttöä. Stefan oli rauhallisin ja tasapainoisin ihminen minkä Caroline tunsi, jos veljekset olivat olleet toisin päin, hän ei olisi yhtään ihmetellyt tätä.  

Caroline tarkasteli kylmän rauhallisesti kuinka Damon yritti puhua veljelleen järkeä, vieroituksen tullessa puheeseen, Stefan otti askeleen poispäin heistä, ja retuutti blondin nuoren tytön mukanansa

Tyttö näki ensimmäisen vilauksen Stefanin kasvoista, ja veti järkyttyneenä happea keuhkoihinsa. Caroline perääntyi muutaman askeleen taaksepäin, katsellen kuin lumoutuneena pojan vääntyneitä kasvoja.

Pojan kasvot olivat kuin eläimellä, Caroline ajatteli samalla, kun tunsi kuinka kylmät väreet lipuivat hänen selkäänsä pitkin ylös. Tyttö mietti rypistäen sileätä otsaansa mietteliäästi, hän oli nähnyt joskus samanlaiset kasvot ennenkin, mutta kuten kaikki viimeaikainen tämäkin tuntui olevan sumun peitossa.

– Vampyyrit ovat kaikki petoja – jopa ne kilteimmätkin, Bonnie sihahti kiukkuisesti, ja vilkaisi pistävän myrkyllisesti Stefania.

– Säästä saarnasi, noita. Velipoika on vain sekaisin ihmisverestä, siinä kaikki. Kyllä se parin päivän vieroituksella tokenee, Damon mutisi ja suuntasi sitten laskelmoivat silmänsä Stefaniin.

Caroline haukkoi äänettömästi henkeä puitten varjoissa, tytön kädet tärisivät kauhusta, ja tämän silmissä välähti synkkyys. Hän tuijotti eteenpäin, näkemättä kumminkaan mitään, koska hänen silmänsä oli täyttynyt kyynelistä. Vampyyreja, noitia, ihmisiä, tämä alkoi kuulostaa lähinnä kuluneelta fantasia tarinalta.

Tyttö katseli Elenaa silmin nähden kateellisina, tyttö oli mukana todellisessa fantasiailmassa, koska hän seurusteli Stefanin kanssa.
Caroline yritti ankarasti muistaa, oliko Damon koskaan ilmoittanut olevansa eläväkuollut heidän seurustelunsa aikana, mutta sama harmaa sumu esti häntä muistamasta mitään kelvollista hänestä ja Damonista.

Ihan kuin hänen aivonsa olivat olleet syväkoomassa, koko heidän deittailunsa ajan, toisaalta nyt kun hän tiesi pojan vampyyriksi se voi hyvin olla totuus. Carolinella ei ollut nimittäin mitään hajua siitä, että mitä kaikkea oikeat vampyyrit osasivat tehdä.

Mies oli luultavasti käyttänyt häntä hyväksi, laittanut hänet unohtamaan kaiken, ja lopettanut sitten heidän suhteensa. Caroline tiesi mihin Damon pystyisi, vaikkei hän muistanut kaikkea, hän muisti miten kylmä tämä oli ollut hänelle silloin kun hän oli järjestänyt ne juhlat Stefanille.

Carolinen kasvot vääristyivät tuskasta kun hän muisti mitä käytävässä oli juuri tapahtunut, tyttö ei tiennyt miksi Damon oli suudellut häntä, mutta sekin oli jotakin peliä, ihan varmasti.

Tyttö katseli kuinka tilanne oli karkaamassa käsistä aukiolla, Stefan karjui tappavansa tytön jos kukaan ottaisi askeleenkin hänen suuntaansa. Damon ja Elena vilkaisivat toisiaan neuvottomana, ja Bonnien ilme näytti olevan masokistisen iloinen Stefanin oudosta käytöksestä.



Caroline tarttui tärisevin käsin paksuun puukeppiin, joka makasi maassa hieman sammaloituneena. Keppi oli huomattavasti painavampi kuin tyttö oli odottanut, ja hän ähkäisi turhautuneena kun nosti kepin lantionsa korkeudella.

Hän ei uskonut voivansa tappaa Stefania kepillä, mutta hän oletti sen riittävän harhautukseksi, jotta Damon saisi tilanteen takaisin käsiinsä. Caroline uskotteli mielessään, ettei hän tehnyt tätä Damonin takia, hänhän halusi vain auttaa Elenaa.

Caroline kiersi nopeasti Stefanin taakse metsän pimennossa, ja otti sitten hyvin varovaisen sekä äänettömän askeleen, jotta pääsisi lähemmäksi Stefanin selkää.

Stefan oli liian keskittynyt kaikkeen muuhun, ettei huomannut kuinka Elena ja Damon jähmettyivät tuijottamaan Carolinea, joka oli kohottanut kepin hyökkäys asentoon.

Tyttö aisti Damonin tummissa silmissä pienen turhautumisen, kun tämä pudisti tuskin näkyvästi päätään. Elena oli laittanut kädet suulleen, estääkseen itseään paljastamasta tyttöä Stefanille, Joka lipoi kielellään uhrinsa kaulaa mielipuolinen hymy huulillaan.

– Joten olet edelleen sitä mieltä, että hallitset verenhimosi täydellisesti, Damon kysyi täysin vakaalla äänellä, kun Caroline liikautti keppiä Stefanin takana ensin ylös ja sitten alas, katsoen sen jälkeen kysyvästi Damonia.

– Näinhän normaalit vampyyrit tekevät, tämä on minulle täysin luonnollista, Stefan ärisi katsellen haltioissaan kuinka hänen pieni uhrinsa värisi kauhusta hänen otteessaan.

Damon ei kuullellut veljensä vastausta, vaan yritti ankarasti miettiä mitä Caroline kysyi häneltä Stefanin selän takana. Sitten hänellä välähti, tyttö halusi tietää mihin iskeä.

Mies kohotti kätensä hitaasti koskettamaan Elenan yläselkää, saaden vieressään olevan tytön värähtämään, ja tämä vilkaisi häntä hämmentyneenä.
Caroline nosti kepin ylemmäksi, ja oli juuri iskemästä Stefania sillä, kun Elena kirkaisi säikähtäneenä.

Ennekuin Caroline ehti tehdä iskeä, Stefan oli tarttunut kepin toiseen päähän, hän heitti kepin jonnekin muutaman metrin päähän. Seuraavassa sekunnissa Stefan oli ottanut Carolinen kuristus otteeseen, ja asteli muutaman metrin taaksepäin edellisestä uhristaan.

Tyttö haukkoi henkeään häkeltyneenä, kun ei yhtäkkiä saanut kunnolla happea. Stefanin viileät kädet pitivät kiinni tiukasti tytön kurkusta, ja tämä murisi vaarallisesti aivan Carolinen korvan vieressä.

Damon kirosi turhautuneena, ja vilkaisi Elenaa syyttävästi, ennen kuin käänsi kylmät silmänsä veljeensä.

– Tuota sinun ei pitäisi tehdä, Damon sanoi täysin rauhallisella äänellä, mutta Caroline huomasi hämmästyneenä kuinka miehen käsi puristui nyrkkiin piilotetusta raivosta.

– Sinäkin leikit hänellä miksi minä en saisi? Stefan kysyi aivan vieraalla ja pelottavalla rahisevalla äänellä.

– Koska sinä et ole minä, ja jos hänen päästään taittuu hiuskin, sinä olet vastuussa minulle, Damon sanoi kylmällä tuntemattomalla äänellä ja tarttui aivan äkkiarvaamatta Elenaan, ja otti hänet kuristus otteeseen..

– Et sinä tuota tekisi, sinä rakastat häntä, ainakin rakastat Katherinea, Stefan ärisi mutta pojan ääneen oli ilmestynyt pieni epäilys. Caroline tunsi kuinka pojan ote hellitti hieman, muttei uskaltanut liikahtaakaan, ettei tämä huomaisi sitä.

– Minä en rakasta ketään, ja me voimme aina katsoa kuinka tosissani minä olen, Damon totesi jäisesti kohottaen kulmiaan ovelasti, ja tiukensi otettaan rimpuilevasta Elenasta.

Stefan oli ehkä sanomassa jotakin, mutta kun pojan ote hellitti vielä hieman, Caroline päätti, että hänen oli päästävässä tästä, ennekuin jotakuta sattuisi.

Tyttö iski nopeasti jalkateränsä pojan alavatsaan, ja riuhtaisi itsensä irti pojan otteesta ennekuin tämä tokeni iskusta. Damon ryntäsi sillä sekunnilla auttamaan Carolinea, mutta hän ehti lyönti etäisyydellä sekunnin murto-osan liian myöhään. Stefan pyyhkäisi kädellään ilmaa, ja Caroline liisi ilman halki erästä puuta päin.

Bonnien huuto täytti ilman, ja tämä laittoi kätensä otsalleen, ja siinä samassa Stefan kaatui maahan tajuttomana. Damon ryntäsi katsomaan Carolinea, joka makasi puuta vasten tajuttomana. Tytön päästä vuosi hivenen verta, mutta muuten tämä näytti aika ehjältä. Damon kumartui nostamaan tytön maasta syliinsä, ja painoi tämän tiukasti rintaansa vasten.

Hän kääntyi katsomaan Elenaa ja Bonnieta jotka olivat kumartuneet Stefanin tajuttoman vartalon ympärille. Hän pyöräytti silmiään kyllästyneenä, velipoika sai aina kaiken huomion, oli tilanne mikä tahansa.

– Vien Carolinen autoon, tulen sitten auttamaan verenhimoisen sekopään kanssa, ellet sitten osaa leijuttaa häntä autoon, Damon mutisi suunnaten viimeiset sanansa Bonnielle.

Bonnie mulkaisi häntä kiukkuisesti, ja mies otti sen kielteisenä vastauksena. Elena vilkaisi ystäväänsä joka lojui miehen sylissä huolissaan.

– Onko Caroline hengissä? Elena kysyi huolissaan ja painoi kätensä silittämään poikaystävänsä hiuksia hellästi.

– Hän voisi vieläkin paremmin, jos et olisi varoittanut poikaystävääsi, Damon mutisi vilkaisten Carolinen kalpeita kasvoja, ja hänestä tuntui samalta kun hänen veljensä olisi lyönyt jotakin pehmeää ja puolustuskyvytöntä.

– Damon minä pelästyin, Elena kuiskasi, ja painoi katseensa maahan häpeissään.

– Hänkin varmasti pelästyi, kun kuuli me ja noitakaverisi olemme, mutta hän ei kirkunut ja juossut karkuun, Damon kuiskasi melkein äänettömästi ja harppoi sitten kohti parkkipaikkaa Caroline sylissään.

Mies ei ymmärtänyt miksi hänestä tuntui niin pahalta katsoa kun Caroline makasi hänen sylissään. Hän pelkäsi vihaa, mikä oli kytenyt hänen sisällään kun hän oli tajunnut tytön olevan vaarassa veljensä käsissä.
Hän ei ollut koskaan kokenut mitään vastaavaa, ei edes Katherinen kanssa. Damon pudisti päätään hämillään, ja etsi autoaan katseellaan saapuessaan valaistun parkkipaikan reunalle.

Hän käveli hiljaa kohti tummaa Mersua, jota oli lainannut kuolleelta enoltaan, juuri tätä tapahtumaan varten. Caroline vääntelehti hänen sylissään kuin olisi nähnyt pahaa unta, ja mies tiukensi otettaan tytöstä keinuttaen tätä puolelta toiselle.

Hän sai juuri ja juuri painettua kaukolukituksen aukaisu nappia kyynärpäällään, avaimet olivat nimittäin hänen taskussaan eikä hän halunnut laskea tyttöä maahan.

Hieman erikoisella tavalla Damon sai avattua pelkääjään paikan oven ilman, että joutui laskemaan tyttöä maahan. Mies laski tytön hellästi pelkääjän paikalle, ja laittoi tälle turvavyön kiinni. Hän kumartui polviensa varaan, ja katseli tajutonta tyttöä melkein lempeästi.

Tyttö liikahti hieman, ja tämän huulilta karkasi pieni kärsivä huokaisu. Damon katseli tyttöä lumoutuneena, ja kosketti tämän hiuksia pehmeästi.

– Sinä olet vampyyri, Caroline kuiskasi pelon värittämällä äänellä avaamatta silmiään.

– Lepää nyt vain, jutellaan myöhemmin, tulen aivan kohta takaisin, Damon kuiskasi ja irrotti otteensa tytön hiuksista hieman vastahakoisesti.

Damon sulki oven, ja palasi juosten takaisin metsän pimentoon. Caroline liikautti luomiaan hitaasti, hänen jokaiseen ruumiinosaansa sattui. Hänen mielessään välähti, että hänen olisi parempi juosta karkuun, ennekuin mies palaisi. Tyttö pudisti päätään, hän pystyi tuskin liikkumaan. Damon ei ollut antanut hänelle vielä yhtään syytä pelätä itseään, päin vaistoin.

Caroline hymähti muistellessaan, miten Damon oli rynnännyt auttamaan häntä. Yhtäkkiä tytön silmissä pimeni lopullisesti, ja tyttö tunsi kuinka hänen vartalonsa valahti rennoksi. Yhtäkkiä mustan tumma pimeys ympäröi hänet, ja tyttö kaatui tajuttoman ikkunalasiin päin.




A/N 2 :
Niin sitä kommenttia *kliketi kliks*
 
« Viimeksi muokattu: 28.01.2011 17:22:24 kirjoittanut lumisuli »

kaalinkerä

  • ***
  • Viestejä: 26
jee! viimeikin löysin näit vp-ficcejä ja tää Caroline/Damon paritus toimii ;D osaat kirjottaa hyvin ja Damon on (yllätys, yllätys) ihana<3 idea on tosi hyvä vaik ei viel tiedäkään mihin tää johtaa, mut jään ainakin odottelemaan innolla jatkoa:)
muuta rakentavaa ei nyt heru ;D
- Rakastan sinua enemmän kuin elämääni<br />- Hyvä. Muuten olisi silkkaa hulluutta olla kimpassa vampyyrin kanssa<br />- Oletpa romanttinen...

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Upeaa! Toivottavasti olet kirjoittamassa jatkoa, sillä tarina on aivan upea ja paritus mitä ihanin. Ja kaiken lisäksi TVD:tä ei koskaan voi lukea liikaa!  ;D

Kiittäen ja jatkoa kinuten, AK
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

hiihaanna

  • Tyhjäntoimittaja
  • ***
  • Viestejä: 268
Voisinpa vaikka olla hyvä tyyppi ja kommentoida.. pitkästä aikaa.
Tykkään tosi paljon Vampyyripäiväkirjoista, ja hienoo et joku kirjoittaa tänne siitä.
Kirjoitat jokseenkin pitkiä lauseita, ja aina välillä siellä täällä vilahtelee kirjoitusvirheitä.
Esim. – Koska sinä et ole minä, ja jos hänen päästään taittuu hiuskin, sinä olet vastuussa minulle, Damon sanoi kylmällä tuntemattomalla äänellä ja tarttui aivan äkkiarvaamatta Elenaan, ja otti hänet kuristus otteeseen..
Kuristusote on yhdyssana, ja yksi piste riittää. Aivan- on ehkä täytesanana, sitä ei tarvitse. Jotenkin vaikeampaa omaksua pitkiä lauseita.
Vaikkapa ''-tarttui äkkiarvaamatta Elenaan ottaen hänet kuristusotteeseen'' olisi hiukan kevyempää.
Mutta, jatka pian, jätit erittäin ikävään kohtaan!
thanks  :)
-hiihaanna

pikkujätti

  • ***
  • Viestejä: 19
Jätit ärsyttävän jännään kohtaan ton lopun. Nyt sitten oottelen millon jatkoa tulisi :)
Amantes amentes.