Kirjoittaja Aihe: Kesytön: Sudenkeltainen, mustelmansininen | Niko/Mikael, S | raapale  (Luettu 2235 kertaa)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Author: Sole
Fandom: Kesytön eli Susiraja 1
Genre: Angst, Drama, Romance
Rating: S
Pairing: Niko/Mikael, (Mikael/Jenni)
Disclaimer: Susiraja kuuluu Elina Rouhiaiselle
Summary: Jokin Mikaelin sinikeltaisissa silmissä saa Nikon sydämen hakkaamaan nopeammin.

En ole vielä lukenut Kesytöntä kokonaan, mutta tällä parituksella oli yksinkertaisesti pakko kirjoittaa jotain ihan vain siksi, että se on yksi iso klisee. Mutta Niko on kyllä kieltämättä söötti hahmo ja todennäköisesti suunnilleen ainoa syy, miksi aion lukea kirjan loppuun (:

Sudenkeltainen, mustelmansininen

Niko ei koskaan puhu Mikaelille. Tai haukahtele. Hän ei edes katso tätä silmiin, mutta tietää niiden siitä huolimatta olevan suuret ja kirkkaansiniset tai keltaiset. Kauneimmat silmät, jotka hän on koskaan nähnyt, ja ainoat, joihin hän ei ole koskaan uskaltanut katsoa. Ei niin, että Mikael olisi katsonut takaisin ja ehkä jopa hymyillyt hänelle –

Ei, ei hymyillyt. Niko pudistaa päätään ajatukselle. Mikael ei koskaan hymyilisi hänelle.

Sillä, ettei Niko koskaan katso Mikaelia silmiin, ei ole mitään tekemistä Mikaelin typerän aukroriteetin kanssa. Häntä eivät kiinnosta lauman asiat yhtään sen enempää kuin tytöt. Häntä kiinnostaa vain Mikael, ja sen muut sudet ovat haistaneet pitkälle jo ennen kuin hän on myöntänyt sitä itselleekään.

Ihastuneensa Mikaeliin, jolla oli tyttöystävänä vaaleatukkainen barbinukke ja joka antaa muiden hakata hänet tyttöjen vessassa henkihieveriin.

Niko pukee päälleen pitkähihaisen paidan ja sanoo kaatuneensa, jos mummi kysyy, miksi hänen farkunpolvensa ovat rikki ja ihonsa mustelmilla, ja jatkaa Mikaelin rakastamista salaa, vaikka se ei mikään salaisuus olekaan.

Jokin Mikaelin sinikeltaisissa silmissä saa hänen sydämensä hakkaamaan nopeammin.

Ehkä hän odottaa niiden jonainen päivänä muuttuvan vihreiksi niin kuin mustelmienkin.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 11:00:12 kirjoittanut Beyond »

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Susirajaa!

Juu mutta siis tuli jotenkin snff olo, sillä Niko on aivan ihana hahmo. Hän on niin sympattava ja suloinen omalla tavallaan, sitten löysin hänet paritettuna Mikaelille ja olin sille oih, vaikka tämä olikin Angstia oli jotenkin söpöä että Niko kaipaalee Mikaelia niin haikeana että samalla jotenkin katkeroituneena.
Olit kuvaillut todella kauniisti ja pidin ficistä aivan älyttömän paljon. Ficin nimi sopi tälle kyllä todella hyvin.

Sillä, ettei Niko koskaan katso Mikaelia silmiin, ei ole mitään tekemistä Mikaelin typerän aukroriteetin kanssa. Häntä eivät kiinnosta lauman asiat yhtään sen enempää kuin tytöt.
Tässä tuli jotenkin tosi aidon tuntuinen kuvaus Nikosta.

Ehkä hän odottaa niiden jonainen päivänä muuttuvan vihreiksi niin kuin mustelmienkin.
Tää oli jollain katkeralla tavalla hyvin kaunis lause.
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

SpringRose

  • Vieras
Voi apua.. Mä olen ihan kuolettavan koukussa Susirajoihin ja Niko on ilman muuta lempihahmoni. (joskin kuolaan Mikaelia)
Mulla on hyvä onni, koska olen törmännyt täällä ainoastaan upeisiin ficceihin. Tämäkin siis kuuluu niihin :) Tää oli jotenkin niin kamalan surullinen, osaan niin hyvin samastua Nikon tunteisiin (siis siinä että se rakas ihminen ei edes ikinä vilkaise tai mitään, mua ei sentään hakata missään vessoissa) Vau, siis ihan uskomattomasti kirjoitettu tuo että vaikka sitä hakataan Jennin toimesta niin silti se takastaa Mikaelia. *snf* Nikooooo.. *itkua* Kiitokset tästä ja ja ja.. Mä anelen että kirjoittaisit Susirajasta jatkiksen Mikael/Niko- parituksella..
-Al
« Viimeksi muokattu: 19.07.2014 19:34:01 kirjoittanut -Always- »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vastauksia, vihdoin!

Kuolotar: Hienoa että pidit Nikon kuvauksesta, ihan suoraan sanottuna Niko on suunnilleen ainoa asia, josta Susirajassa pidän, vaikka aavistuksen (tai vähän enemmänkin) kliseinen hahmo Niko onkin. Kiitos kommentista! (-:

-Always-: Kiitos kommentista ja ihanaa, että pidit ficistä. En pysty lupaamaan, että kirjoitan lisää, sillä mun pitäisi ensin lukaista sarjaa uudestaan. Mutta jos kirjoitusinto palaa, niin voisihan asiaa harkita (-: