Kirjoittaja Aihe: Silmissä loistaa valvotut pikkutunnit (Pansy/Theodore, K-11, one-shot)  (Luettu 2617 kertaa)

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Nimi: Silmissä loistaa valvotut pikkutunnit
Kirjoittaja: Audrina
Ikäraja: K-11
Genre: angst lähinnä
Paritus: Pansy/Theodore(/Daphne)
Vastuuvapaus: tunnistettavat hahmot ovat Rowlingin omaisuutta.
A/N: Olen jo kauan halunnut kokeilla Pansy/Theodore -paritusta, eli tässä pieni about raapaleen mittainen kuvaus. Osallistuu random10 -haasteeseen.


Silmissä loistaa valvotut pikkutunnit

“Mitä tällä kertaa sanoit Daphnelle?” Pansy kysyi malttamattomasti, kuin pikkutyttö jouluaattona.

“Että olen kirjastossa”, Theodore sanoi, eikä äänessä enää kuulunut innostus siitä, mitä seuraavaksi Egyptin puuvillasta valmistetuissa petivaatteissa tapahtuisi.

Tummilla silmänalusilla maalatut kasvot tarkistivat neidon hiustenvärin: tummat ne on. Pitsiset alusvaatteet tuntuivat olevan samaa väriä, mitä Daphnella – ei tummanpunaisessa ja valkoisessa ollut enää mitään eroa. Lamaannuttava kosketus on joko kaulaan tai polvitaipeeseen, iho tuntu molemmissa ruumiinosissa samalta, ja Theodore tiesi automaattisesti kokeilla molempia paikkoja.

Yöpöydällä olevan herätyskellon tuutuulaulu ärsytti tärykalvoa, kun luihuisnuorukainen kävi petaamattomalle vuoteelleen makuulle. Tunti sitten hän olisi voinut kieltäytyä menemästä taas tummaverikön tahdonalaiseksi. Oikeastaan hänestä tuntui, kuin hän olisi räsynukke, jota kaksi kaunotarta, toinen tietämättä toisestaan, kontrolloi. Hän oli heidän tahdon alla – oma tahto oli täysin tahdosta riippumatonta.

Huomenna pitsi helmiäistä, kutrit vaaleat ja silmissä loistaa vielä tarkemmin valvotut pikkutunnit.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2011 23:49:35 kirjoittanut Lils »
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä