Vau! Ei voi muuta sanoa.
Aivan upeita töitä olet väkertänyt, varsinkin noista Potter -aiheisista pidän.
Ihanaa että olet yrittänyt saada rauhan maahan Sevven ja kelmien välille ja että Lilykin on mukana! Tässä itse asiassa vähän etsiskelin Lily/Severus töitä ja heti tuli tuo
Spin the Bottle vastaan - aivan loistava työ!<3
Tykkään siitä, miten sä saat sen tunnelman siihen kuvaan. Hahmojen ilmeet on aitoja ja niiden asennot luonnollisia. Etenkin tossa
Lilyn potretissa tulee esille sen hahmon luonne, ainakin omasta mielestäni. Se ilme on tosi onnistunut, koska siitä paistaa sellanen itsevarmuus ja tulisuus, mutta samalla kanssa se lempeys ja ystävällisyys ja nättikin tyttö vielä on!
Tykkään, kun Lilyn kasvoissa on pieniä "virheitä" tavallaan, että ne ei ole täydelliset ja kuvankauniit. Se tuo justiinsa sitä aitoutta siihen. Kun yleensä kaikki pyrkii täydellisyyteen ja lopputuloksesta tulee sellanen niin jotenkin muovinen. Jep, Lilyn muotokuva oli varmaan kaikkein hienoin näistä.
Lunasta en taas pitänyt ihan niin paljoa. Siis olihan se kuva kaunis ja hyvin tehty, mutta musta Luna näyttää siinä hiukkasen vihaiselta, eikä se tunne juurikaan kuulu hänen luonteeseensa. Jotenkin ne silmät ja kulmakarvat tekee sen vaikutelman. Eikä kuvasta löytynyt mun mielestä sellaista pähkähulluutta ja hassuttelua. Se olisi voinut olla enemmän värikäs. No mutta, mistä pidän kuvassa, niin on Lunan hiukset. Ah, ne on taivaalliset! Minäkin haluan tuollaiset! Ne näyttää niin pellavaisilta ja keveiltä.<3
Okei, tässä vaiheessa on yleensä mun nukkumaanmenoaika... Hehheh. Joo, älä ota nokkiisi tosta negatiivisemmasta kommentin puolesta, ajattelin vain että se auttaisi jatkossa. Ja enhän mä sille mitään voi, jos sun kuvittelema Luna on juuri tuollainen, hiukan juro.
Oma Lunani vain on värikäs ja sellainen hassu.
Noin, appelsiinitikku poistuu takavasemmalle ja toivoo, ettei pahoittanut arvoisan taiteilijan mieltä, sillä hän pitää tätä erittäin lahjakkaana sellaisena.
- appelsiinitikku