Minäkin oon nyt oppinut täältä vaikka mitä uutta! Kiitti neuvojille.
mursuhilleri, joo mulla on sama ongelma. Se hyppää aina Charmanderiin, joten oletan, että se hyppää aina siihen ensimmäisenä valittuun Pokemoniin. Oon kovasti koettanut selata niitä muita, mutta ei, kun vääntää vaan vastaan ja kohti Charmanderia. Myös se esittelyteksti on tosiaan muodossa:
L
i
z
a
r
d
jota ei ole järin mukavaa lukea.
(=Ei huvita edes yrittää.)
Eilen taas pelailin pitkän päivän serkun kanssa. Ei mitään huisin erikoista löydetty, vaikka oli luret pariinkin otteeseen itellä päällä. Magnemite kuitenkin tuli napattua ja jonkun taulukon mukaan se on varsin harvinainen! Serkku löyty myös Abran. Itse seisoin onnettomana vieressä, akku tyhjänä, että minäkin haluan.
Ja no munasta kuoriutunut Sandshrew ja matkalta löydetty Growlith oli kanssa aika helmiä. Ovat ehdottomasti yksiä lempparipokemojani olleet vuosi kaudet.
Sain valloitettua myös salin Jolteonilla, vähän reilu 500 cp. Se oli illan ja lähes koko yön punaisella tiimillä, kun seuraani liittyi joku +1000 Poliwagin paras muoto (mulle tulee aina vaan mieleen Whirpool, mutta se on mun pesukoneen nimi...). Nyt sali oli kuitenkin viety, kun aamulla vilkaisin. Siellä oli Jolteon palannut kotiin ihan henkihieverissä. Onneksi noita Potioneja on vaikka kuinka tällä hetkellä, kun tähän level 12 asti menin suurimpiirtein ihan ummikkona salejen suhteen. Nyt olisi taas tarkoitus lähteä ja voisi napata tuon lähisalin itselleni ja kaverille, joka valitsi Valorin. Serkun kanssa paha valloittaa saleja, kun tapellaan niistä keskenään, kun se on Insticissä. (Petturi.)
Miten muuten muiden akut? Mä oon tähän asti saanut nauttia Sony Xperia M4 Aquan tehokkaasta akusta, joka munkin käytöllä on kestänyt ihan älyttömän hyvin sen 24h:kin ihan huoletta. Tajusin kyllä, että Pokemon vie paljon akkua, mutta nyt se on ruennut syömään sitä ilmankin Pokemonia. Otin laturista pois, istahdin sängylle, vilkasin Finiä ja Faboa. Kymmeniseen minuuttiin tippui yli 10% akku.
Tosin siskolla kävi sama, kun se teki järjestämäpäivityksen vanhemmalla Aqualla, että sen jälkeen rupes syömään akkua hyvin radikaalisti. Ehkei vika ole Pokemonissa vaan siinä, että tein päivityksen ite luuriin. Vai onko muiden Go:t tappanut akkua näiden parin päivän aikana, kun se on Suomessa ollut? Puhelimeni myös ylikuumenee tosi herkästi... Aiemmin ei oo tainnut koskaan kuumeta. Tahdon pelata Go, mutta en luurin räjähtävän.