Kirjoittaja Aihe: Glee: Lasivitriiniin | Sallittu, Kurt/Blaine  (Luettu 4029 kertaa)

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Glee: Lasivitriiniin | Sallittu, Kurt/Blaine
« : 13.06.2011 21:27:15 »
// Alaotsikko: S, angst, romance, Glee, Klaine.

Title: Lasivitriiniin.
Author: Ferope
Fandom: Glee
Pairing: Blaine/Kurt
Genre: Angst, hurt, romance
Rating: S, ahdistuksen vuoksi.
Disclaimer: En valitettavasti omista Gleetä, jos omistaisinkin jakaisin sen teille kaikille Gleekeille :)
Warnings: Angstia kirjoitetuna ilman betaa.
Summary: Rakkaus, jos sitä siksi olisi voinut kutsua, oli kuolemassa.

A/N: Tämä ficci on kirjoitettu joskus kauan sitten enkä edes muista koska, mutta nauttikaa toki.

* * *

Blaine tunsi sen sisällään. Kurt oli varma siitä. Yhdessä he tiesivät. Heitä ei oltu koskaan tarkoitettu olemaan yhdessä. Rakkaus, jos sitä siksi olisi voinut kutsua, oli kuolemassa. He päättivät, etteivät enään jatkaisi samaa pelleilyä. He päättivät, että tuleva yö oli heidän viimeinen yhteinen yönsä, viimeiset yhteiset hetket.

Sinä iltana he eivät kertoneet rakastavansa toisiaan, eivät kääriytyneet vierekkäin, eivät koskettaneet toisiaan.

Seuraava aamu oli hiljainen. Kurt ei tehnyt aamiasta, kummatkaan eivät tehneet mitään. Asunto oli Kurtin, asunto jäisi Kurtille, Blaine saisi lähteä.

Päivinä, jotka seurasivat puhumatonta aamua, Kurt oli hiljaa. Hän vain oli, ei tehnyt mitään, ei vaivautunut. Viikkoja puhumattoman aamun jälkeen Kurt ei tuntenut. Hän oli tyhjä. Jokin hänestä oli poissa. Vahva palo, joka kuristi kurkkua, ja sai inhoamaan itseään. Hän pelkäsi tunnetta, ja juuri sen tunteen hän yhdisti Blaineen.

Blaine tiesi, mikä tunne se oli. Se oli rakkautta. Ei vahva ihastus eikä pakkomielle. Hiljainen tunteiden kytö, joka roihahti kokoksi hetkinä, jolloin hän tunsi Kurtin kosketuksen ihollaan. Tunne, joka oli päässyt kokeiluvaiheesta syvempään, oli säikäyttänyt kummatkin. Ahdistava rakkaus.

* * *

Avain kääntyi lukossa, Blaine veti ovea, tietäen mitä sisällä oli. Joku, jota ei enään tuntenut. Kurt ei ollut enään se poika, johon hän oli rakastunut. Vaeltava aave, kuihtunut olemattomiin. Ulkoisesti Kurt loisti, mutta silmien välke ja sielun polte olivat poissa.

"Sinä tulit takaisin."
"Niin minä tulinkin."
"Se oli virhe."
"Niin olikin."
"Blaine, tule tänne."
"Kurt..."
"Blaine tule tänne."

Blainen teki tiensä Kurtin luo. Vaalea käsi ojentui hipaisemaan kasvoja. Huulia, kulmia, poskipäitä, nenää, suljettuja silmäluomia. Sormenpäiden kevyt kosketus sai jonkin pilkahtamaan kummassakin. Jonkin, joka oli ollut melkein hiipunut, pieni valopilkku pimeydessä, joka nyt laajeni ja valaisi vähemmän himmeästi.

"Oli virhe päästä sinut pois."
"Oli virhe lähteä."

Kurt tunsi sydämensä alkavan sykkiä jälleen tuttuun turvalliseen tahtiinsa. Aiemmin se ei lyönyt. Blainen ottaessaan Kurtin käden omaansa, ja ohjatessaan sen vanhalle paikalleen, sydämensä kohdalle, Kurtin sydän nappasi saman rytmin. Hurjasti pomppivan, riemukkaan.

"Tunnetko sydämeni sykkeen?"
"Kuten ennenkin."
"Kuuletko kuinka se laulaa?"
"Kuten ennenkin."

Kauan kosketusta vailla olleet huulet kohtasivat toisensa.

Tuli roihahti.

Polttavien rakkauden liekkien nuolessa heidän yhteen kääriytyneitä kehojaan, he tunsivat olevansa elossa, he olivat kunnossa.

Aivot tottelivat taas sydäntä, eivätkä yrittäneet sulkea sitä lasivitriiniin kuolemaan.

* * *
« Viimeksi muokattu: 28.06.2019 22:56:54 kirjoittanut Ferope »
People go in one end, and meat comes out the other.

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sydän kuolee kahlittuna
« Vastaus #1 : 14.06.2011 10:27:20 »
Niin, hmm, aika jännä... en oikeen saa sanoja lauseiksi päässä.

Ainakin kirjotit tosi nätisti. Kuvailu oli hyvää ja kaunista ja sitä oli tarpeeksi. Ainoa mitä jäin oikeastaan kaipaamaan oli pituus ja jonkinlainen juoni. Tää olisi ollut tosi nätti pätkä jotain pidempää ficciä, pari kappaletta siitä. Yksinään tuntui kuitenkin aika orvolta, orvommalta kuin edes raapaleet. Alko keskeltä ja loppu keskelle -pari kappaletta kun lisäisit alkuun ja mahdollisesti jonkun "miljoonan vuoden päästä" -lopetuksen, niin ihana olisi  :-*

Mutta älä ymmärrä väärin -ei tämä mikään toivoton räpellys ole ja tykkäsin kyllä.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Sydän kuolee kahlittuna
« Vastaus #2 : 14.06.2011 12:29:15 »
Culliina: Kiitos kommentista :) Joo tiedän, mun keskellä yötä sähläykset on aika ihkuja ;D. Huomasin myös, että pituus oli säälittävä, mutta sanotaan, että se oli tarkotuskin, plus mäki huomasin siinä kummalisen tyhjyyden (kenties kuuluki olla niin, ken tietää? :D) Ja se alko keskeltä ja loppu keskelle oli ilmesesti mun tarkotuskin sillon sata miljoonaa tuntia sitten, koska en yleensä kirjota näin ;)
Mutta kiitos kovasti kommentista, olen kyllästynyt pelkkään täysin hyvään loistakkaaseen ihkutus kommenttiin.

- Fero :)
People go in one end, and meat comes out the other.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Sydän kuolee kahlittuna, K-7
« Vastaus #3 : 14.06.2011 17:53:31 »
Ei mutta Fero tämähän oli hyvä! Mitä sä turhaan selittelet?
Eih mä kuolen tänne: heti kun alotin vääntään tätä kommenttia, jolla ei tule oleen mitään sisältöä, alko mediaplayer yhtäkkiä soittaa Don't cry for me Argentina by Kurt. En saa nauruu loppuun, tungen perunan kurkkuuni.

Mutta joo, tämä on kaikkea muuta kun epäonnistunut tekele, vaikka okei, ehkä pikkuriikkisen kliseinen. Mutta kaikkihan rakastaa kliseitä, maailma ei olisi mitään ilman niitä! Fero, sun klisee oli suloinen.
Ja Klainea. Mitä tahansa Kurtista, olen vannonut kommaavani kaikkea (paitsi niitä joka on mennyt ohi...) missä kultapoika esiintyy edes sivuroolissa.

Rakstin etenkin dialogikohtaa, kiitos siitä. Kiitos kaikesta, piristit mun päivää, olkoonkin, et pelkäsin tän eka olevan pelkkää angstia, joka siis sinänsä on ihanaa, mut... No ei vaan oo niin angstfiilis tänää.

- AND EVERY WORD - IS TRUE!

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Sydän kuolee kahlittuna, K-7
« Vastaus #4 : 16.06.2011 08:49:49 »
Sole: Kiitos! Pelastit kommallasi aamuna, joka alkoi uhkaavasti sillä, että meidän jääkaappi meni rikki :). Okei, ettei mene ihan offeliinipupuseks niin sanon jotain järkevää. Tässä on totuus: Täl kiitoskommalla ei ole myöskään mitään sisältöä.

Noni asiaan (kuinkahan mones kerta, kun sanon sen?) huomasin lopun olevan ihkusukkahousupartakarvakumiankkahomohobitti-klisee, mutta kuka eläis ilman sitä? Joo ja Klaine (ja Hummelberry (vaikkakin pirun haastavaa onkin(ja Jovans(ja Brittana(ja FaBerry))))) on mun lempiparitus :) Kurthan on ihana. Semmonen söpöpupu...Jägity...Jägity...*epämääräistä muminaa*.

Mutta kiitos kommasta! Miljoonasti!

Hugs and Butterfly kisses (kerpeles Starkidin kanssa! :DD)

Yours,

-Fero
People go in one end, and meat comes out the other.

Dorothée

  • Extreme-noob
  • ***
  • Viestejä: 34
  • U don't wanna piss off da Morso.
Vs: Glee, Lasivitriiniin, K-7
« Vastaus #5 : 06.08.2011 17:32:37 »
Okei, mä ensimmäisen kerran jonkun angstificin takia itkin.
Onneksi olkoon, olet taas yksi ihmisistä joka minut saa itkeä vollottamaan ;) (Wotowankyh<3)
Ferope, (PWP-kuningatar) et sitten voinut huomioida mun surkeeta kommaamistaitoa, vaan sun nyt piti saada mut itkemään ja kommaamaan (Mitä mä selitän?). Etkä myöskään voinut kirjoittaa yhtään huonompaa ficciä lohduttaaksesi minua (sitä, jonka ficcaustaitoja ei paljon kehuta).

Se minusta. Ficci oli aivan mahtava... *itkee*

Enkä muuta sano (Syyttäkää näitä kolme vuotiaan aivoja :/) , koska yritän laihduttaa, ja jos sorrun kyyneliin, lihotan itseni syömällä suklaata, joten ei kiitos :'D

Painunkin tästä itkemästä :D    - Jutan varvas.
Don't cha wish your girlfran was a freak like me?

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Glee, Lasivitriiniin, K-7
« Vastaus #6 : 06.08.2011 18:04:05 »
Oprah-lapsi eikun Jutunen: Kiitti epämääräisestä kommasta, jossa oli paljon kyyneliä ja suklaata. Oikeestaan, tarkotin siel pleississä, missä me juteltiin. Siellä mulla on se toinenkin tarina :) Mä en kyl uskaltais tunkea mun pwp:tä tänne, joten voin olla siirappikliseekuningatar. Kiitos kuitenkin.

- Ferope
People go in one end, and meat comes out the other.

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Glee, Lasivitriiniin, K-7
« Vastaus #7 : 06.08.2011 18:21:15 »
Ouh yes! Klainea syksyksi kääntyvään kesään, joten miä olen ihan messissä. Ja pahoittelen, että en huomannut tätä aikaisemmin (kehtaan kuitenkin aina valittaa, että Klainea on aivan liian vähän finissä.)

En tiedä mitä itseäsi ruoskit pilkuttamisesta ja muusta, mutta minuun tällainen teksti ainakin vetoaa. Angsti on genrenä rakkaus, jonka yhdistän aina enemmän kuin mielelläni varsinkin Kurtiin. Blaine on aivan loistava hahmo sarjassa myös, mutta jäänyt vielä jokseenkin etäiseksi. Ehkä sekin korjaantuu nyt, kun Darrenin supermegafoxyawesomehotista peärseästä on tehty vakituinen kolmoskaudelle. Ja mitä tarkoitin tuolla sanomani oli se, että tässä palasessa päästiin katsomaan Blainen ajatuksiin.

No siis, ehkä se olen vain miä, joka haluaa aina ajatella että Blaine on se mikä pelastaa Kurtin sulkeutumiselta (vaikka sinnä lasivitriiniin, mikä on muuten nimenä hemmetin hieno!) Siksi miä ensin olin luovuttamassa kaiken suhteen, kun Blaine käveli pois Kurtin luota. Kielikuvat mitä käytit olivat hienoja, miä tykkään aina lukea sellaisista. Ja Blainen palaessa takaisin Kurtin luokse ja löydetäänkin se tunne uudelleen, kun vain uskalletaan, oli myös fangirlismin momentti ja hyvin IC. Ei se Blaine niin vain irrotakaan!

Tämä kommentti on tönkkö, ja miä myönnän sen. Mutta kaikki ajatus kaikkoaa multa aina, kun kyseessä on Klaine. Se on vain karua faktaa. Siä kuitenkin kirjoitit todella hyvä tekstinpalasen, mistä pidin mielettömästi, ja niin (: vielä lievästi offaavana kommenttina haluan kysyä, että onko siul tietoa kuka avassasi on? Tuo toinen näyttää pelottavan paljon AVPM:ssäkin näyttäytyneeltä Treylta...

Kiitos tästä (:

- Zachy
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Glee, Lasivitriiniin, K-7
« Vastaus #8 : 06.08.2011 19:13:42 »
Zacharias: Ihanaa, kiitos kommentista! Tähän alkuun kerron hyvin älykkäästi, että sä olet mun lempificcaaja finissä :) Totta Klainea on ihan liian vähän finissä, mutta me kaikki Klainerit varmasti korjataan tilanne ;)

Mä tosiaan ruoskin itseäni jonkin verran, koska se tuottaa mukavia tuloksia (kuten 10 suomenkielestä ja kirjallisuudesta, todistukseen), mutta hyvä että joku pitää tästä. Kurt on tosiaan mullekin hyvin angstahtava (onko se edes sana?) hahmo, ja Blaine on loistava hahmo.

Tykkään kirjottaa angstia, koska sen jälkeen voin huolettomasti kirjoittaa/lukea kamalaa siirappia ja söpistelevää hattaraa.

Oikeasti? Onko mun kirjoittama Blaine IC? Ahh, unelmani täyttyi. Jep, Blaine's a keeper.

Eieiei, ei ole tönkkö (tai sitten se johtuu siitä, että mä fanitan sua :)) Klaineen ei osaa kirjoittaa rakentavaa, myönnän sen.

Mun avassani esiintyy Riker Lynch (se blondi) ja Curt Mega, jotka näyttelee Dalton Academy Warblereita Jeffiä ja Nickiä :) (tähän offaan, että AVPM rulaa!)

Kiitos supermiljoonasti kommastasi, se oli mulle iso juttu :)

- Fero
People go in one end, and meat comes out the other.

Ääliö

  • ***
  • Viestejä: 8
  • Et halua tietää
Vs: Glee, Lasivitriiniin, K-7, Klaine
« Vastaus #9 : 21.10.2011 21:16:34 »
AwWw!!

Tosi ihana!!
Mun rakentavat kommat on sitten kadonneet jonnekin mun mummon jätti pöksyjen sekaan, että sellaisia multa et sitten saa.
Rakastuin......
tähän ficciin  :D
Kirjoitat jatkoa, eikös ;)
Se ei sitten ollut kysymys.
Mä haluun tietää mitä muuta Kurtun ja Blainen välillä tapahtuu  ::)

Makuupussissa makaava skotti on ihku

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Glee, Lasivitriiniin, K-7, Klaine
« Vastaus #10 : 21.10.2011 21:22:19 »
Ääliö, mun aivopestyn finikaverin aivopesty kaveri. Moi :D Joo kiitti <3 Munki rakentavat oli vähä hukassa sillon ku alotin finissä. Whuteva :) Onnee, muute et raahasit persees tänne.

- Fero (olipas turha kommentti.. Olen pettynyt.)
People go in one end, and meat comes out the other.

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Glee, Lasivitriiniin, K-7, Klaine
« Vastaus #11 : 13.11.2011 15:25:16 »
Giril kiitos paljon kommastasi ♥
Joo ymmärrän sua, rakentavat on yleensä mullakin jossain kuusessa, joten annan anteeksi :) Mukavaa että finistä löytyy piileviä gleekejä. Kiitos, ruoskin itseäni aika paljon kirjoittamisen kanssa, eli aina on mukavaa saada uutta kommenttia, vaikkei ihan sitä rakentavinta mahdollista.

- Fero
People go in one end, and meat comes out the other.