Kirjoittaja Aihe: Illan tyylittömin pariskunta | S, fluffy, slash (Sipi/Sulo)  (Luettu 1814 kertaa)

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Nimi: Illan tyylittömin pariskunta
Kirjoittaja: Bluji Ronen
Beta: Saappaaton :-*
Ikäraja: S
Genre: slash, fluffy
Hahmot: Sipi/Sulo
Haasteet: Spurttiraapale IV:n kierros 7 (perjantai 3.2.), Fluffy10 sanalla "kulunut", Hedelmähaaste (ananas), One True Something 20 #2, Otsikoinnin iloja -haaste (tekstilainausotsikko)

A/N: Näin yhden paikallisen kirppiksen ikkunassa pehmolelun, ja siitä lähti käyntiin jokin ihme ajatus superhöttöisestä kirppisjutskasta. Muut originaalihahmoni ei oikein sopineet näihin raameihin, niin tässä on Sipi ja Sulo! Enjoy ~ ;)






"Hei, minun nimeni on Baloo ja olen maailman rakastettavin viidakkokarhu! Haluan kasvattaa sinut viidakossa poikanani!"

Sulo heilutteli harmaata, nuhjuista pehmokarhua aivan Sipin nenän edessä ja mörisi sen takaa. Sipi työnsi karhun syrjään näkökentästään ja heitti parin naurahduksen mukana kevyen suukon Sulon huulille.
"Sä oot ihan höpsö."
"Enkö olekin? Eiks ole kivaa, kun poikaystäväsi ei ota itteensä liian vakavasti?"
Sipi nappasi Baloon Sulon näpeistä näppärästi, nosti sen tämän kasvojen viereen (Sulo matki Baloon hölmöä ilmettä) ja vertaili heitä. Hän päätyi laskemaan karhun käsistään takaisin siihen koriin, josta Sulo oli sen ottanut.
"Nope, ei susta saa millään karhua. Et sä oo mikään bear, kun oot tollainen laiheliini. Eikä karvan karvaakaan missään, paitsi päälaella."
Sanojensa korostukseksi Sipi tökkäsi Suloa kylkeen. Sulo yritti väistää, mutta ei onnistunut ja jatkoseurauksena Sipi yllätti hänet villillä kutitushyökkäyksellä. Sipi tiesi, kuinka herkkä Sulo oli.
"He-he-hei! Nyt vähän armoa!"
"No okei... Mun oma ananastukkainen muka-karhu."

Sulo katsoi Sipiä kulmiensa alta suu mutrussa ja korjasi sitten hyvin korostetusti törröttäviä vaaleita hiuksiaan. Hän halusi siinä hetkessä esittää vähän mököttävää, kun kirpputorilta ei näyttänyt edes löytyvän sellaisia vaatteita, jotka sopisivat juhannusnaamiaisiin. Kun Sulo kääntyi takaisin vaaterekeille, Sipi otti hänet vyötäröltä halaukseen ja painoi poskensa hänen selkäänsä vasten. Sulon uloshengitys tuntui ihanan rauhoittavalta.


*


Hetkeä myöhemmin Sipi kurkkasi seuraavasta väliköstä ja vinkkasi monivärisiä kauluspaitoja kaivelevalle Sulolle.
"Tiiätkö mitä? Nyt kun menin mainitsemaan sun ananastukan, niin mun rupesi ihan hirveästi tekemään mieli ananasta."
"Ha... Tai hei, mikä ettei. Mieti, kuinka ihanaa se olis. Jääkaappikylmä ananas, kirpeänmakeita viipaleita..."
Mielikuva Sulon aivoissa oli oikea ananasparatiisi. Loputtomia vaaleita hiekkarantoja, komeita palmuja ja laajoja ananasviljelmiä, raikkaan keltaisia drinkkejä lasikaupalla... Sellaiseen paikkaan hän halusi Sipin kanssa lomalle.

Sipi olisi voinut vannoa näkevänsä kuolan valuvan Sulon suupielestä.
"Kuulostaa ihan taivaalliselta. Mehän voitais viedä sinne naamiaisiin vaikka pari ananasta viipaloituna."
"Joo! Tuore ananas on tosi hyvää... Täytyy varmaan ostaa vielä kolmaskin ananas meille ihan kaksistaan syötäväksi."
"Ehdottomasti! Sä varmaan hoitelet ne?"
"Jos sä oikein vaadit."
Sulo näytti vastauksensa päätteeksi kieltä Sipille ja irvisti hassusti, mikä sai Sipin vain pyörittelemään päätään huvittuneena. Sulo oli välillä pelle, mutta sentään hänen pellensä.

Lopulta kaksikko päätyi pirteisiin havaijipaitoihin, joiden kuoseissa oli, hassua kyllä, värikkäitä ananaksia. Ne olivat kaksikolle ihanan kaoottiset, ja Sipi oli aivan varma siitä, että he olisivat niiden myötä illan tyylikkäin (tai vielä todennäköisemmin, tyylittömin, mutta se oli yhdentekevää) pariskunta. Hän rakasti Sulon nerokkuuden ja pähkähulluuden rajamailla liikkuvia juttuja, jotka tekivät jokaisesta päivästä odottamattoman. Heillä oli käsittämätöntä onnea, jota Sipi ei koskaan antaisi pois.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2017 10:49:02 kirjoittanut Ronen »

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 166
Tykkään kaikesta oudosta ja tulin tätä kurkkimaan, koska ajattelin tässä olevan päähenkilönä ananaksen. Ei nähtävästi ollut, mutta ei se mitään! Tässä oli varsin suloiset päähenkilöt ja ananas oli kiva sivuhenkilö :>

Ihana pieni söpö tarina. Tykkään kirppaireista, niillä on hauska tunnelma ja se tunnelma näkyi myös tässä. Sieltä löytyy aina kaikkea tosi kummaa ja hassua ja myös ihania aarteita. Baloo-karhu oli söpö ja pojat ihania, kun sillä hupsuttelivat :3 (voi kun minä kuulostan mummolta)

Ananakset oli tuota tähän tosi hauskasti monella eri tapaa! Pidin siitä, että mukana oli myös ihan konkreettisesti ananasta ja miten pojat innostuivat siitä. Suloinen ananaspariskunta :3

Tuli nyt tällainen minikommentti, koska en nähtävästi osaa nukkua mutta väsyttää liikaa minkään fiksun kirjoittamiseen. Kiitos hupsusta tekstistä <3

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Kiirsu, pus, kiitokset ihanasta minikommentista! <3 Kiva että kirppari ja Baloo ja poikakullat ja ananakset kelpasivat. :3

Mikaela

  • ***
  • Viestejä: 555
Ihanaa rakastunutta höpsöilyä! Kirppiksil on tosiaan sellanen jotenkin tietynlainen tunnelma kun voi löytää mitä vaan hölmöä ja erikoista, ja sellaselta tää tekstikin vähän tuntui! Nään Sipin ja Sulon sieluni silmin marssimassa ylpeinä ananaspaidoissaan, -hiuksissaan ja -viipaleissaan naamiaisiin mis kaikki muut on ties mitä vampyyreja ja piruja ja kimkardashianeita hahah.

Mulle tulee aina hirveen kevyt ja hyväntuulinen fiilis tällasista teksteistä mitkä ei ota itseään tai muitakaan ihan kauheen vakavasti tai synkkäile pelkästään synkkäilyn takia. Yltiöpositiivisuus ja ällösöpöys on välillä vaan tosi jees kaiken masistelun keskellä, et kiitos siis tästä illan piristyksestä! Mitä ny sun listausta vilkuilin ni näistä kahesta (Silosta? Supista!) näkyy olevan kovin helppo kirjoittaa nimenomaan tällasta elämänilosta fluffia ku molemmat pojista tuntuu olevan vähän höpsöjä.

Olipa ihanan piristävä. Pisti oikeen hymyilyttämään. Kiitos!

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Ananasta! Nyt minullakin haluttaa sellaista ihanaa, tuoretta, kirpeää ananasta! Ahhh olisipa hyvää.

Hyh, olipa vähän ällösöpöä. :D Mut jotenkin tuli sellainen teini-fiilis tästä, mikä on varsin jees. Teinit on pöljiä. Ja jotenkin tuo karhu-keskustelu oli huvittava. Jotenkin niin... sellainen stereotyyppinen teinihomopoikakeskustelu.

Sitä jäin kyllä nyt jälkikäteen hämmentelemään, että tässä on näemmä kaksi tuplaraapaletta, koska ei yhtään tuntunut siltä, että tässä olisi kaksi tuplaraapaletta. Minusta tämä olisi toiminut paremmin ficlettinä, koska itse en oikein saanut mitään pysähdystä tai aikahyppyä tapahtumaan tuossa *-merkin kohdalla. Mutta minulla nyt onkin aina ongelmia tällaisten raapale-tekstien kanssa.

Tykkäsin muuten tuosta ananas-fantasiasta. Ensin olin että häh, mistä tää tuli, mutta toisaalta noinhan ajatukset tuleekin, ihan yhtäkkiä ja välillä ilman logiikkaa. Lomafantasia <3


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman