Kirjoittaja Aihe: Vihdoin enemmän | S, Colin/Harry, Fluffy/Romance  (Luettu 2028 kertaa)

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Title; Vihdoin enemmän
Author; insatiable

Rating; S
Genre; Fluffy/Romance
Pairing; Colin/Harry

Summary; 'Oltiin minä ja sinä'
A/N; Minulle melkoisen outo paritus, en ole koskaan ennen tästä kirjoittanut, Innoittajana paritukseen toimi mahtavan Beelsebuttin upea Vinopano-ficci (HOX! K-18) Joskin itse pysyn kesyssä fluffyssa - la romacenössö. Teksti on Colin PoV (tängjuu Resonanssi, joka huomautti, että sen voisi laittaa tähän, itse olen hidas ^^)

Haasteet; FF100; 064. Syksy, Slash10; Colin/Harry
Disclaimer; The whole world of Harry Potter is created by J.K. Rowling and all I can do is to enjoy and play with her creations. I do not get paid or any kind of other refunds of my game with these best characters in the world.




Vihdoin enemmän


Astelet peltoaukealle ja tanssit kuin iltatähtönen. Tartut kiinni ruohonkorsista ja repäiset irti maasta. Aurinko on matalalla, puiden lehdet kellastuneet ja pilvet kaukana horisontissa.

Hypähdät ilmaan, käännähdät minuun päin. Vasten auringon heikkoja säteitä hengityksesi höyrystyy.

Kävelen hiukan arasti eteenpäin, vaikka tiedän pelon olevan turhaa kanssasi. Pian tartut käteeni ja juoksutat, kiidätät pitkin pientaria. Nauretaan yhdessä, lauletaan hiljaa.

Linna kohoaa takanamme, vaan alkuillan auringonlaskussa ei ole kiire minnekään. Ei kumpikaan tahdo irrottaa otetta, hamuaa vain enemmän. Voimme ehkä kuulla omantunnon kuiskauksen toruvan meitä, kun säännöt rikkoutuvat ympärillämme. Me emme välitä.

Hymyilet minulle katseellasi, kun vihdoin saavutan sen. Sydäntäni lämmittää – olet vihdoin lähelläni, kaiken tämän taistelun jälkeen. Sinun tyttösi odottaa hiljaa yksin, koska tällä kertaa menin hänen edelleen. Vihdoinkin.

Kuinka kauan olenkaan sinua tahtonut ja etsinyt kaltaistasi – erilaista, toisenlaista, minunlaistani kulkijaa, joka on aina hiukan ulkopuolinen. Sinä ymmärrät ja minä ymmärrän, emme tarvitse sanoja.

Ennen kuin huomaan, olet tullut lähemmäs ja pian suutelemme linnun laulaessa syksyn viimeistä laulua. Suudelmastasi löydän kurpitsamehun makean tuoksun ja siltä tahdoin ensisuudelmani maistuvan.

Aamun sarasteessa kastehelmet tipahtavat maahan ja pyyhkäiset yhden niistä pois nenältäni.

”Ehkä meidän pitäisi nousta”, kuiskaat minulle hiljaa hymyillen.

Sinä hetkenä, kun kumpikaan ei nouse toisen kehotuksesta huolimatta, tiedän sen olevan jotain pikkupojan ihastumista suurempaa.

Oltiin minä ja sinä, sanojen oikeassa merkityksessä. Oli syksyn kalpeus ja hiljaisuus.

Kamerassani kuvia kellastuneista lehdistä ja hymyistä ja sinun silmälaseissasi halkeama.

*
« Viimeksi muokattu: 21.05.2012 06:13:19 kirjoittanut insatiable »

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Vihdoin enemmän | S, Colin/Harry, Fluffy/Romance, Ficlet
« Vastaus #1 : 07.10.2011 23:59:39 »
Nyt kyllä pistis sellaisen ficin, että oli pakko tulla kommentoimaan :)

Parituksena Colin/Harry on hyvin harvinainen, mutta toisaalta kun ajattelee, niin mikäpäs muu sen suloisempaa kun se, että innokas fanipoika saa vihdoinkin kauan ihailemansa julkimon ihan ikiomakseen? Tässäkin olivat oikein suloisia, ja sait tuotua hyvin esiin tuon juuri mainitsemani fanaattisuuden, mutta kauniisti.

Lainaus
Sinun tyttösi odottaa hiljaa yksin, koska tällä kertaa menin hänen edelleen. Vihdoinkin.
Tää kohta oli ihana. Tykkäsin tosi paljon. (Myös siksi, että Ginny ansaitseekin tulla jätetyksi yksin, buhahahah, okei anteeksi offailin... Noniin takaisin asiaan!)

Kirjoitustyyli oli tosi soljuvaa ja kaunista, helppolukuista. Sitä on aina kiva lukea. Myös nuo kuvailut, ah. Taistelun jälkeinen helpotus ja onni välittyy lukijalle hyvin.

Mun rakentava lähti jonnekin seikkailemaan, joten kai päätän tämän kommenttini tähän. Sanon vain, että kiitos tästä kauniista ficistä. Olen taas yhden hyvän lukukokemuksen rikkaampi. Kiitos sinun!

~annicamaria kiittää ja kuittaa!
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Vihdoin enemmän | S, Colin/Harry, Fluffy/Romance, Ficlet
« Vastaus #2 : 09.10.2011 13:00:26 »
Hih, kommentti, mus ^^

Elikkäs, annicamaria; niin se on ja ite oon alkanut kääntyä siihen suuntaan, että sitä pitäisi olla enemmänkin! Koska aww, Colin juurikin tuo pikkuinen fanipoika ja Harry sen sankari niin jotenkin niin ihanaa ajatella, että kävisi jotain ^^ ja jotenkin masennun aina, kun sitten kelaan, että Colin kuitenkin kuolee ):

Oi, kuva kuulla että pidit tuosta kohdasta! :) ja hei Ginnyn todella sietääkin jäädä, koska hmm.. En jotenkin tykkää hänestä hahmona, joten :D mutta hei, ihanaa, että pidit kirjoitustyylistäkin ja kuvailuista! Naws ^^ ja hyvä, että tunne välittyi. Siihenhän aina tähdätään.

Rakentava on yliarvostettua, kommentit on aina yhtä arvokkaita oli niissä sitä ta ei! ^^ joten kiitos sinulle suuresti kommentistasi ja siitä, että luit tämän pikkuisen tekstin.  :-*

xo, ins

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Vihdoin enemmän | S, Colin/Harry, Fluffy/Romance, Ficlet
« Vastaus #3 : 09.10.2011 13:35:00 »
Kommenttikampanjasta hyvää öö keskipäivää :)

Colin on yksi Pottermaailman ihanimpia hahmoja, semmonen ihanan suloinen ja kyllä se ja Harry on ihana pari, sitä pitäisi todellakin kirjoittaa lisää. Kokonaisuutena tää teksti on todellakin siirappista sokeritahnaa, mutta silti tosi kaunista sellaista, missään kohti ylisiirappisuus ei mene yli.

Kielikuvista tuolla oli muutama oikea helmi, aivan ihanasti ilmaistuja juttuja. Ginny on hahmona ärsyttävä, hihittelin julmasti tuolle kohdalle jossa puhuttiin tytöstä. Muiden muassa tämä kohta on yksi niistä ihanuuksista joihin oikeasti rakastuu, juuri tuo syksyn ja rakkauden kuvailu on upeaa, todellakin tykkäsin.
Lainaus
Oltiin minä ja sinä, sanojen oikeassa merkityksessä. Oli syksyn kalpeus ja hiljaisuus.

Pituus tälläiselle tekstille oli juuri sopiva, mutta olisihan tätä ollut kivaa lukea vieläkin enemmän. Sun kirjoitustyyli on aivan ihana, jännän kevyt mutta silti ajatuksia herättävä.  Joo tota noi, en mie taija enää keksiä lisää ylistettävää, tykkäsin tästä tosi paljon ja saa vinkata jos kirjotat lisää tällä parituksella :)
-Béren

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Vihdoin enemmän | S, Colin/Harry, Fluffy/Romance, Ficlet
« Vastaus #4 : 12.10.2011 09:05:12 »
Paritus on aivan mielettömän ihana.
Colin on yksi lempihahmoistani<3

Otsikko on mukava tiivistelmä fcistä, se kertoo samalla siitä miten Colin halusi olla kovin Harryn kanssa :D
Uups, aivan kuin parituksesta olisi tulossa canonia mulle, melkein unohdin :D

Hymyilet minulle katseellasi, kun vihdoin saavutan sen. Sydäntäni lämmittää – olet vihdoin lähelläni, kaiken tämän taistelun jälkeen. Sinun tyttösi odottaa hiljaa yksin, koska tällä kertaa menin hänen edelleen. Vihdoinkin.

Kuinka kauan olenkaan sinua tahtonut ja etsinyt kaltaistasi – erilaista, toisenlaista, minunlaistani kulkijaa, joka on aina hiukan ulkopuolinen. Sinä ymmärrät ja minä ymmärrän, emme tarvitse sanoja.

Lempikohtani<3
Tuollainen suloinen, etenkin tuo pätkä missä Colin mainitsee Harryn tytön odottavan yksin ja hänen olevan itse vihdoinkin tämän edellä.
Tuo kuulostaa niin Colonilta :D

Hmm, en ehkä pitänyt siitä, että kuvailua oli niinkin paljon, että itse ficci peittyi melkein sen alle :P
Se ei ole...ihan...ei iskenyt täysin muhun ::)

Muuten pidin kyllä kielikuvistasi jotka ovat kauniita ja suloisia :)
PS. Ehkä voisit mainita tän olevan Colinin PoV, kun tää ficci kerran hänen näkökulmastaan oli ;)

Kirjoita vain tätä toki lisää, tulen varmaan lukemaan :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Vihdoin enemmän | S, Colin/Harry, Fluffy/Romance, Ficlet
« Vastaus #5 : 18.10.2011 22:47:56 »
Moi, mä aina niin ajoissa jaksan huomaa nää kommentit, pahoittelut tästä!

Béren; Hih, Colin on kyl kieltämättä aika sulonen ^^ Ahahaha! :D Ihana ilmaus tuo siirappista sokeritahnaa, aw! Rakastuin tuohon sanontaan nyt ihan täysin! Mutta hyvä, ettei se kuitenkaan mennyt yli! Ja Ginny on ihan yäh, en pidä hahmosta jostain syystä itsekään pahemmin, joten siksi siis näin. Ja ihanaa, että tykkäsit kuvailusta! Jau ^^

Haha! Ihanaa kuulla, että tykkäsit tästä kokonaisuutenakin, jee! Ihanan mieltäpiristävä kommentti, nawh ^^

Kiitos siulle!  :-*

Resonanssi; Jee, hyvä, että tykkäät parituksesta! Ja Colin on ihana ^^ Vaikkakin itselle melko tuntematon - vielä :) Joo, otsikko muodostui melko luonnollisesti ficin jälkeen, kun jotenkin halusin nivoo sen sillee. Ja hei, eikö ainakin ykspuolinen C/H ole kyl aika canonia :D

Oi! Löysit ihan lempikohdankin, jei ^^  Haha, ja joo, oli ihan pakko tehä tommoi kohta, koska ähm. Mulle on nykyään niin fanonia/canonia, ettei Harry oo tytön kaa. Haloo.

Joo, mie oon kuvailun ylikäyttäjä, huomaan sen aina itekkin, mut heh, en osaa enää muuttaa sitä :D Jotenki miun teksteissä tuntuu olevan ideana enää vaan se, että plim plam plaa, jopas on tunnelmaa, tyyliin näin. Mutta hyvä, et kuitenkin tykkäsit kielikuvista ^^

Nyt siellä muuten on, että on Colin PoV! Olin unotanut sen ihan kokonaan :D Ja ehkä mie kirjoitankin lisää ^^

Kiitos kommentistasi!  :-*

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Vihdoin enemmän | S, Colin/Harry, Fluffy/Romance, Ficlet
« Vastaus #6 : 26.10.2011 13:18:54 »
Ensinnäkin: valtava, suorastaan suurensuuri kiitos shoutoutista <3 Oon ihastunut ja hämmentynyt, että oon onnistunut tuomaan Harry/Colinallani inspiraatiota toisille :-*

Tää oli herkänkaunis ficletti. Voin hyvin kuvitella Colinin taiteellisen sielun ajattelevan tuommoisia asioita, visuaalisia juttuja. Aistikkuutta. Pikkasen vaikeampaa oli sen sijaan niellä se, että Harry tanssii kuin iltatähtönen 8 ) mutta noh, Colinin vaaleanpunaisten lasien läpi sekin menee :P

Olin havaitsevinani rakenteessa pientä haparointia. Välistä tekstiin tuli raakoja rosoja, ja taas välillä liihoteltiin jossain korkealla, omassa pumpulipilvessä. Vaihteluhan toki virkistää, ja toisaalta mä en oo mikään ekspertti ihan näin fluffyisissä teksteissä ;) tai siis fluffyisissä kyllä, mutkun mun tyyli kertoa on ladata faktat pöytään, niin nää hienot ja tyylitellyt teksti tuppaa menemään vähän yli mun ymmärryksen ;D

Lainaus
Sinun tyttösi odottaa hiljaa yksin, koska tällä kertaa menin hänen edelleen. Vihdoinkin.
Mä en pidä Ginny-bashauksesta, mutta täytyy myöntää, että tässä kohdassa tirskahdin varsin ilkeämielisesti :P

Lainaus
Sinä hetkenä, kun kumpikaan ei nouse toisen kehotuksesta huolimatta, tiedän sen olevan jotain ihastumista suurempaa.
Aww <3 Mä niin nään tän verrattuna puhelinkeskustelun "No, you hang up!" -versioon :P

Kyllä, mä tykkäsin tästä. Muutenkin kuin parituksen takia (Harry/Colinaa _pitäis_ olla enemmän!). Oli herttaista ajatella, että pojat varastivat itselleen yhteisen hetken keskellä arjen aherrusta. Tokihan Harry  heti aamulla meni laittamaan poikki Ginnyn kanssa? Tokihan? ;)

Kiitos tästä :-*
-Bbuttis


Ahh, vielä tuosta PoV-merkinnästä. Mä olisin ehkä jättänyt sen pois, koska paritus käy ilmi muutenkin alkutiedoista. Mut mä oonkin vähän tämmöinen 8 )

// Jaa niin, ikärajasta. Mä sanoisin tätä K7-tasoiseksi, koska kurpitsamehun maku ei suusta suuhun siirry pelkän pienen pusun välityksellä :P
« Viimeksi muokattu: 26.10.2011 13:22:02 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain