Nimi: Fredin silmin
Paritus: Fred/Angelina
Ikäraja: S
Kirjoittaja: Vendela
Tyylilaji: slice of life, pörröinen söpöily
Pituus: Ficlet
Vastuuvapaus: Hahmot ja universumi ovat Rowlingin, minä lainaan.
Tiivistelmä: Miltä rakkaus näyttää Fred Weasleyn silmin?
Vapaa sana: Tämän
piti osallistua
12 hahmoa -haasteeseen johon minulla oli tarkoitus rakentaa sarja missä kuvataan ’miltä rakkaus näyttää’ haasteen hahmojen silmin. Joulukuun hahmo oli Weasleyn klaani, valitsin sieltä Fredin ihan vain koska lupasin joskus
Angelinalle kirjoittaa Fredistä jotain hyvää
Mutta koska haaste oli ja meni, enkä ehtinyt mukaan ajoissa niin tämä jäi. Sen verran tämä jäi kaivelemaan hampaankoloon, että nyt tämä osallistuu sitten
Haasteita hampaankolossa II-haasteeseen, siihenkin kyllä aivan viime minuuteilla. Lisäksi osallistun tällä myös
Tropes-haasteeseen, missä sain tropeksi
pregnancy (fempreg, mpreg).
Teksti on oikolukematon, joten virheet ovat omiani.
Miltä rakkaus näyttää -sarja
Tammikuu:
Albuksen silmin S
Helmikuu:
Dracon silmin S
Maaliskuu:
Nevillen silmin S
Huhtikuu:
Luciuksen silmin S
Toukokuu:
Fleurin silmin K-11
Kesäkuu:
Minervan silmin S
Heinäkuu:
Lilyn silmin S
Elokuu:
Rolfin silmin S
Syyskuu:
Minervan silmin, osa 2 S
Lokakuu:
Oliverin silmin S
Marraskuu:
Harryn silmin S
Joulukuu:
Fredin silmin, S
Miltä rakkaus näyttää FREDIN SILMIN
”Kultaseni?”
Tuttu ääni keskeytti Fredin ajatukset ja hän nosti päänsä keskeneräisestä työstä. Hän sysäsi työskentelylasit otsalleen juuri kuin tummatukkainen, kaunis ja solakka nainen astui huoneeseen.
”Täällähän sinä olet”, Angelina hymyili miehelleen.
”Täällähän minä”, Fred vastasi hymyyn.
”Missä George on?” Angelina kysyi istahtaen Fredin viereen hieroen alaselkäänsä.
”Meni Ronin kanssa asioille”, Fred vastasi ja suukotti vaimoaan poskelle.
”Hän keskittyy aivan liikaa tähän putiikkiin”, Angelina tuhahti ja huiskaisi kädellään ympärilleen.
”Ehkä”, Fred kohautti olkiaan, hän ei ollut koskaan ajatellut asiaa, koska liike oli heille molemmille tärkeä ja oikeastaan enemmän elämäntapa kuin työ.
”Hänelle pitäisi löytää nainen”, Angelina sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen.
”Nainen?” Fred naurahti.
”Nainen”, Angelina sanoi painokkaasti.
”Hyvä on”, Fred sanoi nopeasti myönnellen vaimoaan, joka oli usein miten oikeassa.
Pontevasti Angelina nyökkäsi ennen kuin kumartui tutkimaan mitä Fredillä oli juuri ollut työn alla. Hiljaisuus laskeutui pieneen työpajaan kun Fred katseli vaimonsa kauniita piirteitä. Tämän kasvot olivat edelleen yhtä kauniit kuin heidän hääpäivänään ja tämän ruumiinrakenne oli pyöristynyttä vatsaa lukuun ottamatta samassa kunnossa kun tämän aktiiviaikoina huispaajana.
”Draco sanoi, että hän tuntee yhden, jonka voisi esitellä Georgelle”, Angelina sanoi hitaasti.
”Niinkö?” Fred nosti toista kulmaansa.
”Dracolla on hyvä maku”, Angelinan äänessä oli hieman puolusteleva sävy.
”Tietenkin on”, Fred kiirehti sanomaan ja suukotti uudelleen vaimoaan poskelle. ”Aivan kuten sinullakin, mutta olen iloinen ettet yritä kolmanneksi pyöräksi Harryn parisuhteeseen vaan olet päättänyt valita minut.”
Ennen kuin Angelina ehti vastata mitään kipakkaa, tämän kasvot vääristyivät kivusta. Angelina vei kädet vatsalleen ja ryhtyi puuskuttamaan tavalla, mikä oli tullut Fredille jo tutuksi. Samassa Fred oli vaimonsa vieressä, hieroi tämän alaselkää ja hengitti yhdessä tämän kanssa supistuksen läpi.
”Onneksi laskettuaika alkaa olla jo lähellä, tämä alkaa olla jo todella ärsyttävää”, Angelina puuskutti kun supistus helpotti.
”En malta odottaa”, Fred kosketti pyöreää vatsaa hellästi ja ääni täynnä lempeyttä.
”Mutta palataanpa Georgen naisasiaan”, Angelina sanoi vedettyään vielä kahdesti syvään henkeä. ”Draco sanoi, että tämä hänen tuttunsa on kiinnostunut huispauksesta sekä hänellä on kuulemma riittävän kiero huumorintaju ymmärtämään Georgea, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Draco osaa välillä olla omituinen, mutta toki se voi johtua myös siitä, että hän odottaa parasta aikaa kaksosia.”
”Angie”, Frad huokaisi, ”entäpä jos annamme Georgen itse päättää asiasta? Keskitytään me vauvaan ja siihen että olemme ihan kohta oikea perhe.”
”Me olemme jo nyt perhe”, Angelinan kasvot sulivat lempeään hymyyn.
”Tiedän, mutta tiedät mitä tarkoitan”, Fred sanoi ja kumartui suutelemaan vaimoaan.
”Tiedän”, Angelina mumisi vasten Fredin suuta mutta ei ehtinyt vastata suudelmaan ennen kuin uusi supistus iski.
”Argh! Minä haluan, että tämä vauva syntyy
nyt!” Angelina puuskahti turhautuneena kun supistus oli viimein ohi.
Fred ei mahtanut mitään naurulle, joka purkautui hänen suustaan. Tulinen ja temperamenttinen Angelina oli kaikki mitä hän elämäänsä tarvitsi ja jota hän rakasti koko sydämestään.