Kirjoittaja Aihe: May I Have Your Leg?(K-11, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!  (Luettu 99282 kertaa)

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #240 : 16.07.2009 22:04:25 »
Oiiii!! Pakko tulla kommentoimaan. En kerennyt lukea luku (tuun lukeen sen huomenna) mutta katoin ton kuvan. Ja siinähän komeilee toinen Phelpsin veljeksistä! En kylä osaa sanoo että kumpi. :D Olis ollut tosi ihana päästä tonne paikan päälle, mutta olin eilen Helsingissä Vuotisnäytöksessä, joten oli vähän mahdoton lähtee täältä Tampereelta Helsinkiin heti seuraavana päivänä :D Mutta ehkä ens vuonna sitten :D

Tuun vielä uudestaan kommentoimaan tota lukua kunhan kerkeen, mutta uskon että se on jälleen kerran hyvä luku, vaikka onkin betaamaton :)

//: muoks. Hei eiks toi ollut muuten James koska kun katoin eilenkymmenen uutiset, niin siinä Jamesilla tais olla toi vaaleempi puku ja Oliverilla tummempi. vai muistanko ihan vääri??

~NennaNanna~
« Viimeksi muokattu: 17.07.2009 09:22:42 kirjoittanut Nennananna »
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #241 : 16.07.2009 22:06:31 »
Voi luoja mikä kuva!!!!!!! Mä haluun kans!!!!! Tuliko toisestakin noin hyviä otoksia, vai pääsitkö tarpeeks lähelle?

Nii, laitoit sitten tän. HYVÄ HYVÄ!!!!!! Oikeudenkäynnin tapahtumat oli mun lempparit, kiits!! Ja oli kiva nähä tänään miitis, laita pian taas jatkoa.
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


nuuhku

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #242 : 16.07.2009 22:10:18 »
oii uus luku tullu (:
ihana sirius ku puolusti chellyä kunnolla ja meni sinne oikeudenkäyntiin.
hyvin oot kuvaillu kaiken ja virheitä ei oikeestaan löytyny (:

jatkoa odotellessa

ps. ihana kuva (:

~nuuhku

justiinsa (:

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #243 : 16.07.2009 22:10:48 »
mahtava luku!
ihanaa kun Sirius puolusti Chellyä:D
tä oli pitkä luku mikä ei haitannu yhtään8)
ihana kuva:D
jatkoa,kiitos!

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #244 : 17.07.2009 13:50:58 »
oiw... ihana luku. <3
rakentava muutti ranskaan.
Mielenkiintonen toi pergametti, itekki oon yrittäny selvittää noita sanoja mutta nyt kun remus keksi ne kaksi sanaa (mitkä itse olin jo aikaisemmin keksinyt) niin taidan olla samalla tasolla kelmien kanssa tässä pulmassa ;P

jatkoa kiitos <3

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #245 : 17.07.2009 14:06:28 »
Ihana luku<3
ihanaa kun Sirius puolusti Chellyä siellä oikeudenkäynnistä. Toivottavasti ne saa kaikki asiat selvitettyä ja palaa yhteen  :)

~NennaNanna~
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #246 : 18.07.2009 15:52:15 »
Juu, Nennananna, meikä oli paikalla, ja kyllä se oli James siinä kuvassa XDXDXD
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #247 : 19.07.2009 19:09:13 »
Vooi, kiitos kaikille ihanille kommenteista!

Mutta tänne tulin ilmottelemaan että Evora etsii betaa! Eli sellainen ihminen joka on mielestään kykenevä toimimaan oikolukijanani, saapi ottaa yhteyttä vaikkapa yksärin muodossa :) Tämä nykyinen ex-betani joutui luopumaan tehtävästään, koska Word office ei toiminut hänen koneellan :/

Eli siis pieniä vaatimuksia tähän hommaan kuitenkin on :D

Haluaisin että..

-Sinulla on Word ohjelma tai joku vastaava
- Pystyt toimittamaan korjatun luvun mahdollisimman pian
- Olet hyvä metsästämään kirjain- ja yhdyssanavirheitä
- Ja ennen kaikkea tykkäät betaamisesta :D
(aikaisempi kokemus plussaa)

Eli laitoin tämän ilmoituksen myös tänne (löytyy myös sulkakynä osastolta), jos joku teistä rakkaista vaikka kiinnostuisi :)

Yksäröimisiin,
Ev

psst. Uusi luku edistyy jo hyvää vauhtia ;)
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

Butterfly

  • Keksi
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Why do donuts have to die?
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #248 : 22.07.2009 11:43:31 »
Luin kaikki osat putkeen ja tämä on ehkä paras Kelmi ficci jonka oon ikinä lukenu :). Remus/Lola ja Sirius/Chelly on jotaki aivan ihanaa <3. En todellakaan nyt keksi mitään rakentavaa...

Eli siis JATKOA :)
Live fast, have fun and be a bit mischievous.

Draconis Lupin

  • Noitalapsi
  • ***
  • Viestejä: 192
  • Allons-y, Alonso!
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #249 : 22.07.2009 12:01:35 »
Nyyh, Lola/Remusta ei oo tullut paljoakaan :( Onks nuo ihmiset *köh*- siis velhot jo käyneet siellä saharassa, vai tulevatko ne vielä käymään siellä??

Luvussa oli aika paljon niitä kirjoitusvihreitä, jotka pisti silmään (siis kuvainnollisesti), en tosin ala moittimaan sitä, koska mainitsit sen luvun olevan betaamaton. (Outoa kirjottaa kirjakieltä..)
Ainii, mie voisin alkaa betaks? Jos et oo jo valinnut uutta (tämä ei nyt ollut yksityisviesti, muttah..)?

Jatkoa toivoen:

Dra
« Viimeksi muokattu: 22.07.2009 12:04:57 kirjoittanut Draconis Lupin »

sauniu

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #250 : 22.07.2009 12:31:47 »
oon lukenu tätä jo jonkin aikaa, mut nyt vasta kommentoin...  ;D tää on ihan mahtava!!!! ikinä ei millään jaksais oottaa jatkoa... :P noi hahmot on tosi ''eläväisiä'' ja muutenkin ihana, toivottavasti jatkoo tulee pian !

onetoysoldier

  • dinosawr
  • ***
  • Viestejä: 66
  • VIVA LA VIDA
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #251 : 22.07.2009 21:33:37 »
Aargh viimein jaksoin tehdä tänne tunnuksen että pääsen kommentoimaan...

Kerpele tää on kyllä aivan ihanaa luettavaa, vaikken sano että kirjoituskieli olisi kaikkein parasta, kyllä sielä joitain virheitä on, ja kirjoitus on välillä hiukan tönkköä, ja pientä toistoakin on, mutta juoni on minusta ihana ja toivon totisesti että tämä ei lopu vähään aikaan!! ;))

JATKOA siis ja pian ;o
villiydytääks?

black rose

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #252 : 26.07.2009 14:56:16 »
terppa!
oon nyt pari päivää lukenu ahkerasti alusta asti tätä ficcii...
ajattelin vihdoin ja viimein näyttää merkkejä olemassaolostani!!
jatkoo odottelen!

eFFy

  • ***
  • Viestejä: 90
  • ;o
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #253 : 26.07.2009 15:53:16 »
Ihana jatko!
Pääsin vasta nyt lukemaan jatkon, ku olin lomalla, mut nytt pääsin lukemaan tän. Tässä luvussa aloinkii tykkäämään Chellystä(: Nii, tykkäsin luvusta muutenkin paljon ja ihanaa et Sirius tuli sinne oikeudenkäyntiin.
Kiitos tästä, jatkoa, milloin nyt kerkeät.
Effy: I got it. Freddie and JJ got it. That termite over there got it. But you’re not going to get it. Got it?
Cook: No, I'm confused.

Roxy

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #254 : 27.07.2009 01:27:44 »
Uh, siis tosiaan mulla kesti näin kauan lukea nää kaikki luvut. Melkein kaks viikkoa, mutta kyllähän noita olikin.

Mutta siis. Todellakin. Pidän todella paljon tekstistäsi, kerronta on hyvää, muutamia kirjoitusvirheitä joka luvussa, mutta mitäpä noista.

Pidin todella paljon uudesta luvusta, oli vähän actioniakin, eikä tylsää kaikki-menee-putkeen tarinaa :D Vaikkakin pidän myös siitä. Vaikea sanoa, mistä en pitäisi, paritukset varsinkin on ihania ( kyl määki rakastan Remus/Lola )

Kyllä juu. En muuten millään keksi sanoja tohon pergamenttiin, nyäh taidan olla Matohännän tasolla : DD

Jatkoa?

- Roxy

ps. Mahtikuva Jamesista! <3

S.Y.L.K.Y

  • *
  • Viestejä: 1
  • umm, hello,
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #255 : 27.07.2009 12:20:10 »
Oon lukenu tätä jo pari viikko ja nyt sain luettua.

Tää on aivan mahtava !   ;)

Jatkoa?

*räpyttelee silmiä oikein kiivaasti ja ja katsoo koiranpentu katseella*
Samat Yhteiset Lait Kotitontuille-Yhdistys 
 
"Taukki. Vollotus. Kummallisuus. Nipistys."

Kelmit<3

katale

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #256 : 30.07.2009 00:49:31 »
Hihii.  :) Tämä on nyt sitten ensimmäine viestini tänne. Aika hyvä tämän tarvitsi olla kun rekisteröidyin jo ihan tätä viestiä varten, ei kyllä sillä etten olisi sitä myöhemmin meinannut tehdä.
Mutta niin, tästä tämä ylistyspuhe voi sitten alkaa. Alotin tänään, tai eilisen puolella se kyllä nyt onkin, lukemaan tätä ja 9h putkella koko juttu ja nyt sitten ihan ylikierroksilla ihan vaan tän takia. Alussa rupesi vähän ärsyttämään kirjoitustyylin kanssa, mutta toisaalta en ikinä ole oikein jaksanut ymmärtää isolla kirjoittamisen ideaa use ja aina olen pitänyt ihmisten ajatuksista ja muutenkin kuvailusta kirjoituksissa, oli sitten kyse mistä vain. Pikku hiljaa loppua kohden sitten innostui vielä enemmän ja juonen kehittyessä vielä syvällisemmäksi ja sen isolla kirjoittamisen vähentyessä käydä tämä entistä koukuttavammaksi ja nyt voin julistautua vannoutuneeksi faniksi. Aivan ihana.<3
Muutamia epäkohtia minäkin löysin, mutta ei niitä enää kaikkia muista. Se jäi harmittamaan että Dumppiksen laulamisesta ei sitten kerrottu diskossa, niin odotin sitä. :'< Muutamien henkilöiden ikien kanssa vähän hämääntyi alkuun, mutta kyllä niihin tottui aika pian.
Näistä parituksista sen verran, että alkuun kun James & Lily -yhdistelmä oli vielä tuore, se oli niin awws ja niitä oli ihana lukea, mutta toisaalta kun sen lopputuloksen on kuitenkin aina tiennyt, niin se menettää sen takia hieman kultarippeitä siitä sädekehästä minkä niiden päälle loit. Sirius ja Chelly oli jo alusta alkaen luotu tapahtumarikkaaksi ja täytyy sanoa, että inhosin sitä Williamia jo ihan alusta asti. Kuitenkin se herkkispuoli mitä Siriuksestakin sitten löytyi oli niin suloista luettavaa, että siinä vaiheessa jos viimeistään ihastui siihen Siriuksen hahmoon ihan itsekin. ;)
Remus ja Lola on sitten vastakkaisella tavalla niin ihastuttava yhdistelmä, että niistä täytyy vain tykätä. Lola on lemppari tytöistä Lilyn jälkeen, Chelly on liian pinnallinen ja Kelly on jäänyt vähän sivuun minun ajatuksissani, vaikka kiva onkin. Remus jälleen kerran möngertää tiensä sydämeeni ja yhdessä ne ovatkin sitten täydellinen pari. Vihdoin se Remuskin sitten sai jonkun, kun sellanen vähän rassukka on. Peteristä en ole ikinä tykännyt, sori vaan, ja vaikka oletkin sen ihan kivaksi hahmoksi kirjoittanut, ei se vieläkään sulata muiden Kelmien tavoin. Se on vaan aina ollut mulle vähän limainen ukkeli, mutta onhan se kiva jos sekin löytäisi sen Annabelin (sori, en muista miten kirjoitetaan). Ja sen Kellyn kanssa, se on tosiaan jäänyt minulle vähän syrjälle, Lily on vain niin keskeinen, Chelly liian hmm, kovaääninen ja Lola liian suloinen sen Lupinin kanssa. Mutta kyllä se tässä lopussa alkaa käydä paremmaksi Jonathanin(?) tullessa kuvaan. Onneksi se ei sitten taipunut sen Piskuilanin kanssa..

Joo, ei tästäkään tätä romaania pitänyt tulla, mutta näin se kävi jälleen. Täytyy sanoa, että sulla on tosiaan lahjoja kirjoittamisen kanssa ja viimeisimmät pätkät on ollu tosi kivaa luettavaa. Aina rakastanut tuollasia pitkiä ja kuvailevia pätkiä ihmissuhteista. :) Muttah, nyt ei enää silmät toimi, liikaa koneen tuijottamista tänään. Mutta oli se sen arvosta, nauroin parille kohtaukselle ääneen ja olin ihan itku kurkussa hautajaisten kohtaan, mikä on aika hyvin, se on ihan sormilla laskettavissa se määrä kuinka useat kirjat on saanut mut itkemään. :) Ja niitä kirjoja on tullut luettua aika monta kipaletta. Äh, nyt se menee taas. Mutta, pidä se kynä kädessä ja suunnittele & kirjota jatkoa kun siltä tuntuu. :) Mikään ei oo pahempaa ku inspiksetta kirjottaminen.
Noniin, kiitos ja näkemiin, tämä on ihana. :)

- katale

black rose

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #257 : 31.07.2009 11:22:49 »
 ;D tää on ihan sairaan hyvä!!
millon olis sitä jatkoa niinku tulossa..?

-Black rose

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #258 : 02.08.2009 01:17:54 »
aaws jatkoa!
Niin tosiaan kaikkihan ovat jo sanoneet, mutta tosi sulosta kun sirre tuli sinne oikeuteen =) Aika arvattava mun mielestä,  mutta oisin ainakin pettynyt jos se ei olisi ilmestynyt paikalle.
En keksi mitään kritiikkiä mutta millompa mää keksisin.. :)
Jatkoa ootellessa

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

Pikku-Kissa

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 16.7.!!
« Vastaus #259 : 02.08.2009 21:49:22 »
Ohhoh, täällähän on jatkoa, vaikka kuinka paljon!!!
Ahh, niin uskollinen ja ritarillinen Sirius... <3
Mulla surraa pääsä, migreeni ja kaikkee nii laitan perässä paremman kommentin... :D

-PiKi kiittää KOVASTI! ja menee nukkumaan...-  >