Kirjoittaja Aihe: Hetken, S  (Luettu 2838 kertaa)

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Hetken, S
« : 17.07.2009 01:29:45 »
// Alaotsikko: H/D, S tuplaraapale

nimi: Hetken
author: minä eli Jokuwannab
rating: S
pairing: H/D
genre: angst, romance, tuplaraapale
disclaimer: En omista Harry Potter-hahmoja enkä saa tästä rahallista palkkiota. J.K. Rowling on luonut ficissä esiintyvät henkilöt.
summary: "Annatko anteeksi jos en jaksa askeltaa?"
A/N: Sain inspiraationi Indican biisistä Rannalla. Kaunis biisi, ajankohta ja elämäni tämänhetkinen outo tyhjyys taitavat tiivistyä tähän omasta mielestäni aika hyvin. Nopea, betaton tekstintynkä on joskus juuri se asia, joka saa oman maailmani näyttämään hieman paremmalta paikalta. Toivon että edes joku tykkää tästä edes puoliksi niin paljon kuin minä.

~~

 Sota ei kuulunut tänne. Sinä valuit hiljalleen, minä turruin kylmänkohmeiseksi pitäessäni sinusta kiinni. Sinä yritit sanoa jotakin, mutta minä tiesin että lupaukset, joita kuiskaisit, eivät toteutuisi koskaan. ”Hiljaa”, minä huusin ja kuiskasin. ”Älä sano. Älä lupaa.” Sinä taisit itkeä. Ainakin vähän. Yritin pysyä pystyssä ja pitää sinua seisaallaan. Jos kaatuisit, niin sitten minäkin. En halunnut liata itseäni.

Takaumat täyttivät pääni, ja niin kai sinunkin. Mieleeni tuli joululoma viimeisenä kouluvuotena, tarvehuoneessa vietetty tulentuoksuinen päivä. Minä halusin tanssia. ”Mutta rakas, minä en osaa!” sinä nauroit. Sanoin että voin viedä. ”Minulla on nälkä”, estelit vielä. Vastasin: ”Syö minut sitten.” Suostuit tanssiin, ja ohjasin kätesi olkapäälleni ja kuvittelin musiikin. Vein sinua ympäri lattiaa, paljaat jalat pehmeästi kahisten paksulla matolla. ”Vie minua!” huusit ja nauroit onnenhuumassasi, jota minäkin hengitin. Ah, sinä tuoksuit niin hyvältä.

Kyynel, pieni, vähäpätöinen, karkasi huulilleni. Pyyhkäisit sen pois karhealla peukalollasi. Hyssytit, otit rauhallisen osapuolen ja rauhoitit, annoit minun keinuttaa sinua hiljaa sylissäni. ”Annatko minulle anteeksi?” kuiskasit. ”Annatko anteeksi jos en jaksa askeltaa?” Minä myönnyin hiljaa. Pakkohan minun oli. Mitä vain jotta sinä saisit rauhasi. Mitä vain, lupasin silloin. Lupaisin tänäänkin. Lupaisin tulevaisuudessakin. Minut oli tehty lupauksista sinulle, ja tiesin etten voisi elää jos en noudattaisi lupauksiani.

”Rakas”, sanoit. ”Vie minua vielä.”
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:34:43 kirjoittanut Vanilje »
It goes like this, the fourth the fifth

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Hetken
« Vastaus #1 : 17.07.2009 09:44:17 »
todella upea, vaikka en raapaleista yleensä niin pidäkään. tämä oli vai jotenkin ihana ja olit kirjoittanut todella upeasti, ja h/d nyt on pakko lukea muutenkin. ;) :)


kiitän :-*

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Hetken
« Vastaus #2 : 17.07.2009 17:04:00 »
Tää oli aivan uskomattoman hyvä. Tosi hienosti kirjotettu , hyvä vaikka tää olikin tuplaraapale , lyhyys ei haitannut mua yhtään. Tää oli oikeastaan parempi lyhyenä kuin mitä se olis pitkänä. Sä olit tosi hyvin saanut tiivistettyä kaiken tarpeellisen pariinsataan sanaan.
Kiitos : )
Avatar Haavalta, kiitos!

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Hetken
« Vastaus #3 : 17.07.2009 17:49:24 »
latzku_:lle ja wonderboylle kiituksia kommenteista, kiva kun kelpasi (:
It goes like this, the fourth the fifth

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Hetken
« Vastaus #4 : 19.07.2009 19:05:49 »
Oijoi. Ihana kommentti, Kokkolintu! Ihana että teksti kosketti noin paljon! Sen takia rakastankin kirjoittamista niin paljon, että käy kyyläämässä kommentti, ja sieltä tulee kiitosta ja kerrotaan että tekstini herätti tunteita. Ihanaa, kiitos (:

~Jokuwannab
It goes like this, the fourth the fifth