Päätin nyt sitten tulla kommentoimaan nämä kaikki.
Takapiha (luku 1) Pidän tästä kuvasta, olet hyvin onnistunut kankaiden laskoksissa ja kaikkea,
mutta (aina se yksi mutta täytyy kaikkialle tunkea...) jotenkin tuo Royn käsi verholla näyttää... oudolta ja sitten kun katsoo vähän kauemmin, näyttää niinkuin Roy olisi vetämässä käteen.
Puisto (luku1): Pidän tämän kuvan tunnelmasta. Tosin, kaikki on vähän liian pinkkiä minun mieleeni. (Mutta se on vain tällaisen pinkkifobisen örvelön mielipide.)
Painajainen (luku1): Tästä kuvasta en oikein tiedä että mitä sanoa. En tiedä tarinaa tämän kuvan takana, joten en oikeastaan voi kommentoida tilanteeseen sopivuutta tai mitään. Hieno tämä kuitenkin on.
Kuristus (luku2): En oikeastaan osaa sanoa tästäkään mitään. Muuta kuin että tämä ei jotenkin sovi muiden kuvien linjaan. Muut olivat tussattuja ja väritettyjä, joten tällainen pelkällä lyijykynällä tehty työ pistää silmään.
Takkatuli (luku2): Repesin kyllä totaaliseti kun näin tämän kuvan. Heti aivot vinkaisivat "L!Ed!" (you know, Death notesta), kun L aina istuu noin. Sitten katsoin Royta ja repesin uudestaan. Koska Roy näyttää juuri siltä, niinkuin se ajattelisi "Jos Ed ei lopeta huonekalujeni sotkemista, nappaan tuon miekan ja viipaloin Edin. Vaikka sittenhän sotkisin huonekalujani itse." Anteeksi, en vain voi sille mitään, että minulle tuli tuollainen mielikuva.*ojentaa aseen* Ammu ihan rauhassa.
Le Pistro (luku3): Kuvan tunnelma on hauska, pidän siitä. Ed ja Roy näyttävät jotenkin erikoisilta. Eivät oikein itseltään. Edillä sen ainakin tekee tuo hieman perunanenäksi kääntyvä nenä. Osaat piirtää hiukset hyvin hahmon hiuksiksi, mutta sitten kasvonpiirteissä jokin melkein aina mättää, en tiedä miksi. Sitä ehkä kannattaa harjoitella. (Joissakin kuvissa tosin olet onnistunut piirtämään hahmo aivan näköisiksi.)
Tanssi (luku3): Tämä kuva on kohtuullisen hyvin onnistunut. Mielenkiintoinen tilanne tämä ainakin on.
Vierailu (luku3):Tässä tosiaan kaksi ensimmäistä kuvaa ovat hyvin piirrettyjä, mutta minäkin vierastan tuota alimmaista Rizaa.
Shakkimatti: Tässä on mielenkiintoinen tilanne, ja idea. Pidän väreistä.
Hetki: Ed näyttää hieman paniikkiselta, mutta se sopii kuvaan. Pidän tästäkin kuvasta. Royn ja Edin vaatteet ovat vain ehkä hieman liian vaaleansiniset.
Mr. Kuolema: Tämä on hieno kuva ja pidän tästä, mutta minun on jotenkin vaikeaa kuvitella Roy noin.
Dreams: Oih! Ed/Al <333 Tästä kuvsta pidän todella, todella paljon, tämä on aivan ihana! (Turha varmaan kertoa, että olen aivan täydellisen rakastunut Ed/Al:iin?)
Harry vs. Voldemort: AAAAAAAAAAARG!!!!! GINNY!!!! Ai, öh... Anteeksi? (Ginnyfobia vaivaa) Outoa jotenkin nähdä HP:tä piirrettynä mangatyylillä. Jotenkin tulee mieleen, että sen pitäisi olla vähän enemmän realistista. (Mutta se nyt on vain minun mielipiteeni.) Muuten kyllä pidän tästä, tässä on hienot koristelut ja kaikki.
Sirre ja Remppa: Tästä kuvasta en pitänyt. En tiedä miksi, mutta jotenkin vain tuollaiset chibit ovat useimmissa tapauksissa ärsyttäviä.
Sirius ja Remus: Tästä pidän enemmän, vaikka tosin, en oikein pidä tuosta siriuksen kaavusta, se jotenkin tuntuu viestittävän: "Hei, minä olen merlin."
Juu, anteeksi, annoin aika paljon negatiivista kommenttia. Jos se yhtään helpottaa, niin mene nauramaan minun piirroksilleni. (Ei, en mainosta koskaan...)
///
Marysta vähän tuntuu että se on överifluffi!Roy eikä Alphonse (vaikka ilman värejä tuosta on kyllä tosiaan aika helppo erehtyä... : D)
Kyllä nyt hävettää.
Olen ehkä
hieman fiksaantunut Ed/Al:iin, niin kai sitten minun tuottaa kaikesta mahdollisesta sitten sitä. (Mutta kun...)