Kirjoittaja Aihe: Aviokaari (3/?, K11, hirveetä klisee fluffuyä, S/S.S.H, raapale-, song- tai runosarja)  (Luettu 2215 kertaa)

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Aviokaari


Kirjoittaja(t): Olivia
Oikolukija: ei oo, mutta joku voi aina satunnaisesti lukasta=)
Fandom: HP
Tyylilaji: romance, fluffy
Ikäraja: K11
Paritus/Päähenkilöt: Sirius Musta  ja Sipuli Sopuli Hedelmä Musta
Varoitukset: kai  tää menee sellaselle pervolle puolelle kun mies/poika rakstuu/rakastaa eläintä (korjata saa...)
Haasteet: One true Something -hahmo Sirius Musta
                   Multifandomi || -HP
                   Jouluhaaste

A/N: Kunnon klisee hömpää multa nyt vaihteeksi. Aina saa jos huvittaa niin komentoida...
Idea lähti joulukalenteri haasteesta Myssen kanssa ja tarkemmin luukusta 19, jossa siis kesksin parituksen.  Voin antaa linkkiä tonne luukkun jos joku vaikka haluis lukasta... linkki... Raapaleet voivat sitten ilmetä ihan normina, songina, runona tai vaikka voisin väsätä erikielelläkin (jos tää on sallittua?). Monipuolista siis tulossa.






Aviokaari
1.


Ryöppyävästä sopuli kasasta pistin silmääni sinut. Kuin Cupido olisi iskenyt nuolensa minusta sinuun. Erotin sinut en vain lempihedelmäni muodoista vaan turkistasi ja kuinka säteilit minulle tuntematonta voimaa.
Heti minun mieleeni juolahti lämmin takkatuli hiljaisuudessa kaksin. Karvamatolla sinä minun polvillani. Minä hymyilevänä ja murustelemassa piparia palasiksi sinulle ja sinä tuhisevana sylissäni karvasi kutittavina hentoina pistoksina paljaalla ihollani. En voinut kuin hymyillä jo silloin, ensikerran.
Tunturisopulina sinusta olisi iloa talvenkin yli. Jouluaattona lumilinnassamme. Lumilyhty kliseenä vieressä. Kun saisin aamuisin kanssasi kokoe riemua avatessani joulukalenterista luukun ja vielä plussana adventti kynttilän sytytys pimeään iltaan.
Todistuksena sytyttäisin sinua varten vaikka tuhat kynttilää.

« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 09:44:57 kirjoittanut Kaapo »
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Myself

  • ***
  • Viestejä: 149
  • Purkkanarkomaani ja kahviriippuvainen
Pakkohan mun nyt sitten oli tulla katsomaan mitä ihmettä taas hommailet  ;D Kyllähän sä tästä jo mainitsit, mutta pakko tulla katsomaan itse, eiks se jonkun moinen sanontakin sanonut, etten usko ennen kuin omin silmin näen?

Sirius/Sopuli paritus on... mielenkiintoinen, ehdottomasti kyllä hauska, jos osaa ottaa huumorilla! Mutta toisaalta, en kylläkään osaa tälle parille luvata sen vakavampaa suhdetta ainakaan minun omassa mielessäni... Tiekköstä, tällästa tekstiä, missä on joku niin rare-paritus kuin mahollista on melkoisen hankala kommentoida. Jos nyt jotain silti yritettäisiin...

Teksti oli sujuvaa, mitä nyt parisen virhettä löytyi:
Lainaus
Ryöppyävästä sopuli kasasta pistin silmäni sinut.
Mä laittaisin maube pistin silmääni sinut
Lainaus
kokoe riemua avatessani joulukalenterinsta
kokea ja joulukalenterista

Musta siellä olisi ollut sitten vielä yksi yhdyssanavirhe, mutta enpä löytänytkään, kun toista kertaa lukaisin, eli en sitten olekaan niin varma sen olemassaolosta.

Tää oli (kun pääsi parituksesta yli) ihan järkyttävän suloinen! Siis noi Siriuksen ajatukset jostakin joulupiparin murustamisesta ja siitä sopulin tuhinasta, voi awws! *kerää itsensä lattialta* Pidin siis tästä paljon, ja odotan innolla, jos jotakin sellaista runoa, mistä mainitsit että mahdollisesti on tulossa, tosiaan tulisikin. ::) Toivossa on hyvä elää, sanotaan.

Eipä sen enempää täältä sitten tällä kertaa. Seuraava osaa jään odottelemaan!

-Mysse-
Ulkona oli pakkasta, eikä kukaan enää muistanut tyttöä, joka oli lähtenyt yksin katsomaan revontulia.

Tyttö jaksoi silti tulla takaisin ja kertoa muille näkemästään.


Määrittelemättömällä kirjoitustauolla...

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Mysse Kiitos kommentistasi (tännekkin sä jo ehdit :o)  Ei tälle tuukkaan vakavaa suhdetta ja siitä tuleekin tekstissä huomattua... myöheemmin ;)



A/N:Täsä nyt sitten joulun kunniaksi seuraavaa. Elikkä laulu on joulumaa (lemppari joululauluni) ja sen on nyt sitten soveltanut aviokaareen! SIriuksen ajatuksilla menään aika pitkälti=) Komenteillä saa pommittaa...



Aviokaari
2.

Kysyin tietä paikkaan sydämeesi,
sinne helpollakaan en vastaustasi saanutkaan
Silmäsi mulle tuikkivat kuin tukahdetut tähdet,
meille rauha mun on löydettävä yheteiseloomme.
Joulu voi olla kanssas paljon hauskempaa.
Joulu mulle kehoon jäi ja sitä pois en tahdo,
koska sinä tuot sen valon elämääni.
Rakkaus kohtaa jokaisen ja vihdoin myös minutkin.
Ystäväni mut hylkäämässä on
meidän välejämme en anna sen rikkoa.
Voi, jos jostain meille löytäis pitkän elämän,
sitten koskaan tyhmiin kajoaisi ja kaiken luovuttaisin.
Tarttuvan taudin lailla suhteeme se kasvaa,
Yhdessä me kasvamme ja irti päästä en.
Silloin koko elämän mä viettää kanssas tahtoisin,
Joulu kun yhden kerran vuodessa vain on.
Onnen löysin sinusta ja joulusta tupla määrän,
mutta kärsinkö mä tästä onnesta?
Hetkeäkään en tarpeeksi mä susta saada voi-
kunhan vain ei tuhokseme koitusi vielä pitkään aikaan.
Muille jakaa arjen iloistamme tahdomme,
Yhteishengen luomme toinen toisillemme.
Ja luottaesasi ehkä sydämeesi pääsen,
sydämeni vastineeksi sinun vastarakkaudestas.



Hyvää Joulua!<3
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Aviokaari
3.

Näimme ensimmäisen kerran. Kohtasin tyrmistyneen katseeni sinuun ja sinut minä huomasin enismmäisenä kaikista muista ympärilläni. Ylitse muiden sisarustesi ja veljiesi -minä näin vain sinut.
En voinut tahdollineni mitään, kun tungin sinut taaskuuni suojelevaan hoitooni. Enkä kadu sitä koskaan. Jos niin tapahtuisi olisin murtanut itse oman sydämeni. Ja sinä olisit viaton hehkeään kipinöintiimme kohtaamiseen. En osaa sanoa ei haluilleni.
Kunhan vain sinä lähestyt minua en saa katsettani irti sinusta, eikä minua haittaa kun opiskeluani häiritset, enkä kylästy rauhalliseen tuhinaasi. Koskaan. Olen vain onnellinen seurastasi ja lupaan etten eroa sinusta.
Nyt alan tajuta tunteitani...
« Viimeksi muokattu: 27.12.2012 21:13:44 kirjoittanut Olivia »
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Myself

  • ***
  • Viestejä: 149
  • Purkkanarkomaani ja kahviriippuvainen
Hahaa, minäpä täälläkin kommentoimassa! Tohon edelliseen osaan en sitten viitsinyt jättää mitään, kun en tiennyt mitä oisin jättänyt, kun mä luin sen sillon ennempää jo ja tiet, että tykkään siitä. ;D Eiks ollukksin harvinaisen hieno ja selkeä lause...

And virheet förstä:

Lainaus
ensimmäisenkerran.
kirjoitetaan erikseen
Lainaus
ninuun
sinuun, oletan?
Lainaus
sniut
sinut, oletan?
Lainaus
murtunu itse oman sydämeni.
murtanut...?
Lainaus
sinuä
tekstin perusteella laittaisin muotoon: sinä
Lainaus
oppiskeluani
yksi p
Lainaus
kylästy

Tässä sulla oli kyllä aika paljon sellaisia pikkuisia huolimattomuusvirheitä. Että olisit varmaan itekin huomannut, jos olisit kerran tai pari lukassut vielä ite läpi.

Mutta muuten. Teksti oli sujuvaa ja tää on edelleen niin sellainen jännä paritus, että komentoiminen on hankalaa... Hyvin ja söpösti olit kirjottanut noita kuvailuja.

Nyt ei irtoo enempää, suonette anteeksi näin naurettavan lyhyen kommentin (jos ei laske lainauksia vaan sanamäärää...) Kiitos lukukokemuksesta anyways ja lissöö odotan!

-Myself-
Ulkona oli pakkasta, eikä kukaan enää muistanut tyttöä, joka oli lähtenyt yksin katsomaan revontulia.

Tyttö jaksoi silti tulla takaisin ja kertoa muille näkemästään.


Määrittelemättömällä kirjoitustauolla...