Kirjoittaja Aihe: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance  (Luettu 6178 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Title: Jouluinen yllätys
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: HP
Pairing: Luna/George
Beta: FlowerLadies
Genre: hitusen fluff, romance
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Georgella on tylsää joululomalla ja tämä tapaa Lunan Tylypahkan autioilla käytävillä.
A/N: Osallistuu Jouluhaaste IV ja Het10. Parituksesta suuret kiitokset menevät Ruskapojalle, ideasta mun pikkusiskolle ja nimestä Sinikeijulle! Ilman teitä tätä ei varmaan olisi ikinä syntynyt, joten todella isot kiitokset kaikille kolmelle! <3 Plus iso kiitos myös FlowerLadiesille betauksesta! <3 Voin sanoa, että teksti näyttää paljon paremmalta betattuna versiona, se oli jotenkin sekava aluksi… : D




     Jouluinen yllätys

George käveli turhautuneena pitkin Tylypahkan tyhjiä käytäviä. Häntä ärsytti, kun Lee oli joululomalla kotonaan ja Fred luuhasi Angelinansa kanssa ties missä. George olisi halunnut olla kaksoisveljensä kanssa tekemässä kepposia muille, mutta tytön roikkuessa mukana mikään ei ollut ollenkaan niin hauskaa kuin kaksistaan veljen kanssa. Ja koska Angelina oli pyörinyt jo koko loman Fredin seurassa, ei Georgelle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin keksiä jotain muuta tekemistä.
Senpä takia hän nyt kiertelikin ympäri autiota linnaa etsien jotain tai jotakuta.

Käännyttyään jälleen jonkin satunnaisen nurkan taakse, George näki Luna Lovekivan istumassa eräällä ikkunalaudalla katsellen haaveksivasti ulos talviselle pihamaalle. Poika päätti mennä tytön seuraksi, kun ei ollut muutakaan tekemistä vielä itselleen keksinyt.  
 Luna käänsi hieman päätään kuultuaan pojan askeleet takanaan.

”Hei George!” tyttö sanoi. ”Hei, mistä sinä tiesit, että minä olen George? Äitikään ei erota meitä toisistamme.” George ihmetteli.
”Ai, anteeksi… Voin minä sinua Frediksikin luulla, jos haluat”, Luna vastasi.
”Ei, älä… Minä vain ihmettelin, miten tunnistit minut…” George virnisti ja Luna hymyili iloisesti. ”Sinä vain näytät minusta enemmän Georgelta kuin Frediltä, ja minä pidän sinusta enemmän ”, tyttö paljasti saaden Georgen virnistämään entistä leveämmin.
”Lähdetäänkö kävelylle?” George kysyi ja Luna nyökkäsi hymyillen.

***

Muutaman tunnin kävelyn jälkeen George ei ollut enää ollenkaan pahoillaan, että Lee oli kotonaan ja Fred Angelinan kanssa. Vielä hetken käveltyään he tulivat erään holvikaaren alle, jolloin Luna huomasi heidän yläpuolellaan roikkuvan joulukoristeen.

”Mistelinoksa”, tyttö sanoi ja George nielaisi. Odottiko tyttö, että hän suutelisi tätä, kuten mistelin alla oli tapana? Ei hänellä olisi muuten mitään sitä vastaan, mutta hänelle Luna oli vielä kuitenkin enemmänkin kaveri kuin mitään muuta.

”Se on varmaan aivan täynnä narksuja. Tule mennään pois, etteivät ne huomaa meitä!” Luna totesi ja ennen kuin George ehti edes kysyä mitä narksut olivat, tyttö oli jo tarttunut häntä kädestä ja he kävelivät käsi kädessä pois mistelin alta ulos viileälle, lumiselle pihamaalle.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:52:11 kirjoittanut LillaMyy »

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 540
  • Hannibalin täti
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #1 : 08.11.2010 21:46:18 »
Tämä oli ihana ja oli mukava olla avuksi nimen kanssa.

Ihanan jouluinen. Fluffya oli juuri sopiva määrä.

Lainaus
”Se on varmaan aivan täynnä narksuja. Tule mennään pois, etteivät ne huomaa meitä!” Luna totesi ja ennen kuin George ehti edes kysyä mitä narksut olivat, tyttö oli jo tarttunut häntä kädestä ja he kävelivät käsi kädessä pois mistelin alta ulos viileälle, lumiselle pihamaalle.
Hihi. Luna ja narksut.

Kiitos tästä lukuelämyksestä.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #2 : 08.11.2010 21:49:58 »
Sinikeiju: Kiitooos! : ) Niinkun sekä kommentista että vielä kerran siitä avusta ton nimen kanssa, koska ilman sua, tän julkaisemisessa olisi kestänyt varmaan ikuisuus, koska mä olen SURKEA keksimään nimiä ficceilleni. Kiva, että se oli ihanan jouluinen, kun mä jo vähän panikoin yhdessä vaiheessa, että se olis liian vähän jouluinen, mutmut... Jajoo, Luna ja narksut, mutta sehän on aina melkein höpisemässä niistä narksuista, niin mä ajattelin, että toi olis sopiva tapa lopettaa tää ficletti. :'D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #3 : 08.11.2010 22:21:47 »
En mie ossaa sannoo tähän mittään muuta kun: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwsss! OwO Miten jotkut osaa olla noin sulosia? :D

Okei, jos koitan kommentoida paremmin. Kauniisti kirjoitettu. Ehdottomasti. Kuvailu sopivaa, ei liiasta, vaikka olisi sitä joissain kohdissa hieman voinut olla enemmän. Mutta hyvä näinkin. George/Luna on parituksena ehdottomasti suloinen ja tässä olin ihan sulaa vahaa täällä ruudun puolella. Ihanan jouluinen ja olin ihan talvi ja joulu fiiliksillä täällä, vaikka ollaan siitäkin vielä suhteellisen kaukana.

Lainaus
”Se on varmaan aivan täynnä narksuja. Tule mennään pois, etteivät ne huomaa meitä!” Luna totesi ja ennen kuin George ehti edes kysyä mitä narksut olivat, tyttö oli jo tarttunut häntä kädestä ja he kävelivät käsi kädessä pois mistelin alta ulos viileälle, lumiselle pihamaalle.
Ehdottomasti paras. Luna ja sen narksut, pilas suudelman, vaikka se ei kyllä haitta. Rikkoii kivasti sen kliseen mikä olisi saattanut tulla. Ne suutelee ja sitten ne tajuu, että hei, sä olet ihana. Hyvä näin. Omaperäinen lopetus. Me likey.

Kiitos tästä ja oli kiva olla avuksi silloin paritusta kysellessäsi :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #4 : 08.11.2010 23:20:59 »
Ruskapoika: Kiituus! : ) Apua, mitäköhän mä osaisin sanoa tuohon alkuun? :'D No, jos kuittaan sen vaan sanomalla kiitos, ja jätän muut löpinät pääni sisään... : D Voi, apua, oikeesti... En mie ossaa vastata siun kommenttiis... Mutta kiva kun tykkäsit ja silleen... :'D Ja se Blaise/Nevillen eka lukukin on kyllä tulossa jossain vaiheessa, kunhan vaan keksin sille ficcille sopivan nimen! ; ) Tällei ihan piilomainostuksena... :'D Mä menin nyt kyllä oikeesti niiiiin sekasin siun kommentistas, että ei kannata ihmetellä, jos tää on vähän... mielenkiintone... : D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #5 : 09.11.2010 19:02:37 »
ah tää oli ihana!<3 kommentoin tätä kyllä jo kun betasin, mutta oikeesti tää oli ihana betata : )
jatka samaan malliin nii on ihanaa jatkossaki! ; )

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #6 : 09.11.2010 19:06:19 »
FlowerLadies: Kiituus! Ja kyllä näitä saa kommentoida muutenkin kun vaan betatessa! ; ) Kiitos vielä kerran siitä betaamisestakin, ja yritän ainakin jatkaa samaan malliin. : D Kuten mä jo sanoin sulle aiemminkin, niin jos sattuu keksimään sopivia haasteita Luna/Georgella, niin mulle voi heitellä niitä, niin ainakin yritän toteuttaa mahollisimman monta niistä. : )

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

puolipro

  • ***
  • Viestejä: 497
  • BANG
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #7 : 18.11.2010 21:02:33 »
eka reaktio: awwwwwwwwwwww söpöö ja niin lunamainen loppu ! molemmat hahmot olivat todella itsensä, vaikka vuorosanoja olikin vain vähän. eteenkin tuo lunan "voin minä sinua frediksikin luulla" kruunas kaiken, apua.

tästä jäi todella hymyilevä fiilis, eli tunnelma oli siis ihan nappi. lyhyt mutta sitäkin parempi, en keksis ite tähän mitään lisättävää!

ainoa, mikä jäi vähän hämmentämään oli tämä:

Lainaus
Käännyttyään jälleen jonkin satunnaisen nurkan taakse, George näki Luna Lovekivan istumassa eräällä ikkunalaudalla katsellen haaveksivasti ulos talviselle pihamaalle.

en tiedä onko omassa itsessäni vikaa, kun kaksi 'epämääräistä' ilmaisua on samassa virkkeessä. ja näillä tarkoitan "jonkin satunnaisen" ja "eräällä". siitä tulee sellainen jännä fiilis, että tietääkö kirjoittaja itseään missä ja miten? tämä ei haitannut paljoa mutta laittoi miettimään, onko tuo virke hassu vai arvoituksellinen.

kiitos, tämä oli söpö ja piristi♥ ja tiiän, oisit mieluummin halunnu kommenttia siihen toiseen mutta eksyin nyt tähän :(
can't you see, in my handwriting
the curve of my g? the longing

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #8 : 20.11.2010 16:54:31 »
puolipro: Kiitus! Säikäytit mut kyllä aika kivasti, kun katoin, että tätä oli kommentoitu... :'DD Hyvä, että siitä tuli Lunamainen, kun mä tappelin sen kanssa muutaman tunnin, että sain sen menemään niin kuin mä halusin. Toi virke, jonka lainasit, oli tarkoitettu arvoitukselliseksi, mutta mä olen itsekin vähän sitä mieltä, että se ei ehkä oo mitenkään kauheen hyvä, mutta senkin kanssa tuli tapeltua sen verran pitkään, että luovutin sen suhteen ja jätin se tollaseksi.
ja tiiän, oisit mieluummin halunnu kommenttia siihen toiseen mutta eksyin nyt tähän :(
Eipä tuo nyt mua sinälleen "haittaa", vaikka kommentoitkin tätä. Toisaalta olisin ehkä halunnut sen mieluummin siihen toiseen, mutta toisaalta taas en, koska mulla on jo muutenkin valmiiksi kauheet paineet saada siitä seuraavasta luvusta hyvä (lue: Guan ja Ruskiksen kommentit saivat mut totaalisen sekaisin!)...

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #9 : 20.11.2010 17:08:08 »
Tää oli suloinen. Sopivan fluffyinen ja tuli kyllä jouluinen fiilis. Joulu tule jo...

Tuo loppu oli kyllä niin Luna. Molemmat hahmot oli mielestäni sopivan IC... :)

Kiitos tästä lukuelämyksestä! ^^

-YourAngel-


i lost my heart / my home is the ocean

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #10 : 20.11.2010 17:35:33 »
YourAngel: Kiituuus! : ) Kiva, että molemmat oli IC:itä, mä kun en ole ikinä ennen kirjoittanut kummastakaan niistä, niin en ollut ihan varma, että onnistuinko vai ei. Vois se joulu kyllä tullakin jo, tänään käytiin äitin kanssa ostamassa ekat joululahjatkin jo! <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 915
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #11 : 21.11.2010 13:02:39 »
Oiiii miten suloinen ja viaton! Kerta kaikkiaan aivan älyttömän ihana, mitään ei ollut liikaa mutta toisaalta en myöskään jäänyt kaipaamaan mitään.

Olin jo ihan puoliksi kauhuissani, että George lähtee noin vain Lunan kanssa kävelylle ja yhtäkkiä he jo nuoleskelevat jossain kulman takana. Niinpä ilostuin, kun tämä menikin kerta kaikkiaan ihan niin kuin pitikin. George raukka ihan kauhuissaan mistelistä, eikä Luna edes ajattele moisia vaan on ihan oma itsensä.

Molemmat hahmot olivat tosiaan erittäin IC. Lopun Lunan lausahdus oli jotenkin todella sympaattinen, en ihan edes tiedä, miksi. Niin sellainen pikkutyttömäinen, ikään kuin hän ei olisi edes tiennyt, mitä ihmiset yleensä mistelin alla tekevät. Mutta se oli siis pelkästään positiivista (:
Never regret something that once made you smile.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #12 : 21.11.2010 15:57:52 »
nominal: Kiitooos! Siitä pitikin tulla sellainen viaton lyhyt ficletti, hyvä, että onnistuin siinä. : ) Hyi, minä mitään tuollaisia kirjoittaisi, että lähetään kävelylle ja hetken päästä tungetaan jo kieltä toisen kurkkuun; ei se näille kahdelle ainakaan sovi millään lailla... Tätä kirjoittaessani mä ajattelin sen niin, että Luna kyllä tietää, mitä mistelin alla on "tarkoitus" tehdä, mutta että sitä ei kiinnosta tehdä sitä... Tai siis... Apua, en mä osaa selittää sitä, mutta siis niin, että Luna kyllä tietää, että mistelin alla kuuluisi suudella sitä toista, mutta se ei sen mielestä sovi siihen, koska no, nehän on täynnä narksuja... Tulipa typerästi selitettyä, mutta mä en osaa ilmaista itseäni (...taaskaan...) kunnolla...

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #13 : 09.06.2011 21:36:44 »
Apua, miten suloinen!

Tässä oli sellainen hauska kerrontatyyli; "missä hän oikein luuhaa", jotenkin... no, ei lapsekasta, mutta tavallaan kevytmielisempää ja ehkä vähän turhautuneempaa. George on jotenkin ehkä kaksosista kuitenkin se sellainen, ja älähdys Lunallekin tuntui siinä mielessä sopivalta. Jotenkin olit saanut tämän hyvin uskottavaksi, vaikka välillä kerronta meni jo turhankin kevyeksi ja sellaiseksi väljähtyneeksi, turhan läpihuutojutuksi. Loppua kohden se silti parani jälleen, mistä ilahduin, ja no, pidin tästä noin yleensäkin. Kovin söpö!

Oi kuinka pidin Lunasta tässä, söpö ja juuri sellainen ei typerä, mutta ehkä tahattomasti (tai kuka tietää, tahallaan) tilannetta eteenpäin vievä. omakseen kääntävä. Kuten esimerkiksi se, miten he päätyivät mistelin alle: en usko, että Luna olisi koskaan niin typerä, mutta ehkä se oli vain hänen oma persoonallinen tapansa välttää se tilanne.

Pidin muutenkin tästä loppuratkaisusta, siitä, miten se ei ollut liian sellainen "oho me rakastetaan toisiamme", vaan Lunan pelastus auttoi ehkä Georgeakin siitä vaivaantuneesta tilanteesta ja hyväksymään sen paremmin, viemällä heidät ulos ja näin. Se käsi kädessä käveleminen herätti kuitenkin paljon enemmän aw-fiiliksiä, kuin vaivaantunut suudelma mistelin alla olisi koskaan voinut.

Tämä oli todella söötti, George/Lunakin on yllättävän nättiä (miksi Luna tuntuu tänään sopivalta jokaiselle, lols?) ja hih, tämä oli jotenkin niin hymyä nostattava fic. Kiitos, vaikka vähän joulusta myöhästyinkin. : )´
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S
« Vastaus #14 : 10.06.2011 18:36:52 »
OMG, KOMMENTTI?! :o
Lils: Kiitooos! =) Joo, siis Lunan ei ollut tarkoitus vaikuttaa tuossa niinkään typerältä, kun se suudellut Georgea mistelin alla, vaan lähinnä siltä, että se ei halunnut (ainakaan vielä) tehdä sitä, ettei tilanteesta tule kauhean vaivaannuttava, koska ne kuitenkin on tunteneet vasta niin vähän aikaa yms... Munkin mielestä Luna/George on kiva paritus, vaikka ennenkö Ruskis sen heitti mulle, en ollut ajatellut sitä minään, mutta oli kiva kokeilla vähän jotain uutta ja erilaista ja huomata pitävänsä siitä parituksesta. ^^

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Larppa

  • Vieras
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #15 : 17.09.2014 19:52:23 »
Kommenttikampanjasta päivää!

Kun riisimurot maistuvat puulta, on syytä lukea fluffya! Hieno pätkä oli, pidin paljon. Virheitä en löytänyt, ja teksti eteni sopivaa vauhtia.
Mä tykkään ficeistä, joissa joku tunnistetaan tällä tavalla toisesta samanlaisesta. Tämä oli sellainen <3 Aivan ihana, vaikka minun fluffytasooni ei ihan ylettänyt. Siis, olisin toivonut vielä fluffympaa : D on tämä toki hyvä näinkin.

Luna ja George olivat niin IC, siitä taputukset! Kiitos!

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #16 : 17.09.2014 19:58:56 »
Kiitoksia Syvä Miete! (: Hienoa, että tykkäsit tästä, vaikka ei aivan noussutkaan niin fluffyiseksi kuin olisit halunnut. Kumarran taputuksille, ja hienoa, että hahmot olivat IC:itä mielestäsi! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Arctic Heath

  • House Lannister
  • ***
  • Viestejä: 126
  • flung out of space
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #17 : 22.07.2015 21:07:16 »
Oikein suloinen ja talvinen ficci! (sopii hyvin luettavaksi heinäkuussa)
Hahmot muistuttavat itseään, ja etenkin tuo mistelinoksa-kohtaus – pystyin kuvittelemaan sen elävästi mielessäni :D
Kiitoksia tästä ihanan talvisesta ficistä :p
(pisteet kotiin myös söpöstä nimestä ♥)
(todennäköisesti edelliset kommentoijat ovat sanoneet jo kaiken mitä sanoin, mutta :D )
« Viimeksi muokattu: 22.07.2015 22:33:29 kirjoittanut Arctic Heath »
hear me roar

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #18 : 22.07.2015 21:21:10 »
Arctic Heath: Ehehehheh, mitä tämä kertoo musta, että en aluksi muistanut tämän olleen mun teksti... xDDD Katsoin vaan, että sä olit kommentoinut jotain, johon mäkin olin laittanut viestiä ja sitten tajusin yhtäkkiä, että hitto tämähän onkin mun omani... x) Hupsis!

Mutta siis tosiaan, kiitoksia kovasti! (: Voin kuvitella, että tällainen talvinen raapale sopii todella loistavasti keskelle heinäkuuta, mutta kiva, että luit kuitenkin! (: Hyvä, että hahmot olivat mielestäsi itsensä kaltaisia, ja kiitoksia nimikommentista, tykkään siitä itsekin! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #19 : 29.10.2015 14:07:24 »
Kommenttikampanjasta moi 8'D

Olipas tämä ihan hauska pieni tekstinpätkä. George vaikutti oikeasti kismiintyneelle siihen, että muut olivat jossain ja hän oli yksin. Onneksi aina yhtä herttainen Luna pelastaa tilanteen!

Loppu oli täysin odottomaton tällaiselle ficille ja siitä propsit 8'D kyllä Luna nyt tietää, missä niitä narksuja oikeasti lymyää. Hyi, joku mistelinoksa.

Miksen osaa sanoa edes tästä mitään järkevää, hymyilen vain typerästi täällä.

Kiitos joka tapauksessa päivän piristämisestä!

~ Zarroc

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.