Kiva kun mistään ei löydy luotettavaa tietoa siitä, mitä tokan genen pokemoneja voi saada mistäkin munasta. :/ Yhden listan mukaan Slugman pitäisi tulla 5 km munista, mutta sain sellaisen tänään 2 km munasta. Samassa listassa se kävyn näköinen pokemon on 5 km -kategoriassa, mutta äiti sai sellaisen 10 km munasta. Yhden listan mukaan se Misdreavus, joka on ilmeisesti tokan genen ainoa haamupokemon, pitäisi tulla 2 km munasta ja toisessa listassa se on laitettu 10 km muniin. Todella hämmentävää, kun ei yhtään tiedä, mitkä on niitä harvinaisempia pokemoneja sitten.
Luulin, että Skarmory olisi vähän ehkä harvinaisempi, mutta nappasin niitä tänään kaksi keskustasta ja listassa näin niitä vielä parissa muussakin paikassa, mutta ei lähdetty enää niiden perään sitten. Se rauskun näköinen pokemon taitaa olla vähän harvinaisempi, kun sitä en ole nähnyt vielä ollenkaan siinä listassa. Muutenkin musta on vähän ärsyttävää, kun tässä sukupolvessa on tosi paljon sellaisia pokemoneja, joilla ei ole evoluutiota. Mulle ekassa genessä muodostui ongelmalliseksi juuri niiden hahmojen löytäminen, joilla ei ole kehitysmuotoa. Snorlax jäi saamatta ja samoin Hitmonchan. Mut uudessa genessä on ilmeisesti vauvamuoto Hitmonchanille ja Hitmonleelle, joten jos sen saisi, niin olisi mahdollisuus ehkä siihen Hitmonchaniinkin, jos kehittäisi sen vauvan. Mut sille vauvamuodolle tuli myös se joku kolmas muotokin tän tokan genen myötä, jos oikein käsitin.
Ja hermot menee niihin evoluutiokiviin, kun niitä ei kuulu eikä näy. Äidillä on jo yksi, se jolla saa Seadran kehitettyä Kingdraksi, mutta mulla ei ole vieläkään yhden yhtä, vaikka olen pyöritellyt enemmän pokestoppeja kuin hän. Todella turhauttavaa, kun on haalinut niitä karkkeja tietyille ekan genen pokemoneille, mut niiden evolvaaminen on sitten täysi mahdottomuus, kun niitä pirun evoluutiokiviä ei tule mistään. Tää peli ei selvästi pidä musta...