Kirjoittaja Aihe: Minerva, jumalattareni, S, fluff, Tom Valedro/Minerva  (Luettu 1626 kertaa)

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Nimi:
Kirjoittaja: Spirit M
Genre: Fluffyä, eli söpöä siirappia sokerikuorrutuksella
Ikä raja: S
Paritus, hahmot: Tom Valedro/Minerva

A/N: Toinen Minerva/Tomini.


"Minervaiseni..." Ovelta kuuluvan äänen omisti Tom Valedro, jolle Minerva tyytyi murahtamaan.
"Mitä nyt, kultaseni?" Tom sanoi sen niin ihanan hellyyttävästi, että Minervakin hymyili.
"Älä nyt, Tom. Minulla on kiire. Huomenna selviää, pääsenkö opettajaksi vai en", Minerva sanoi, mutta Tom vain hymyili.
"Ei sinun tarvitse lukea, olet viisauden jumalatar." Tälle lauseelle, ja sen viittaukseen rooman Minerva-jumalattaresta, Minerva hymähti.
"Hmm, ehkä. Mutta viisaus ei tule syntymästä. Se pitää oppia. Jotkut vain oppivat paremmin kuin toiset", Minerva selitti.
"Noinko sinä uskot?" Tom naurahti ja painoi kevyen suudelman Minervan otsalle.
"Noin", nuori nainen vastasi ja Tom vain nauroi.
"Älä huolehdi, kulta. Jumalat olkoon suopeita sinulle, Minerva-rakkaani", Tom toivotti, ja Minerva hymyili hänelle. Varovasti hän sulki kirjansa.
"Hyvä on. Minä tulen", hän naurahti. Yhtääkkiä Tom pysähtyi ja kaivoi taskustaan jotain.
"Minerva... Minerva, jumalattareni, tuletko vaimokseni?" Tomin lause pysäytti nousevan Minervan. Hän painoi kätensä Tomin kädelle.
"Tom minä... En voi." Tämän jäklkeen Minerva juoksi ulos kyynel silmin, ja voi sanoa ettei Tomkaan sinä yönä niin hyvin nukkunut.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:47:19 kirjoittanut Scarlett »
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Minerva, jumalattareni
« Vastaus #1 : 08.06.2010 14:21:57 »
Noin paljon lukijoita eikä yhtään kommenttia!? Hmph.

Nyyh. Tyksin ideasta... Hyvä canon-pohja siinämieliin, että olisihan se voinut tapahtua oikeastikin, mutta jätetty vain kertomatta. Jos Minerva olisi suostunut, juttu olisi ollut kokonaan eri. Hahmot olivat ehkä hyvinkin OoC ja loppulause oli jotenkin töks.  Parempi olisi ehkä ollut vaikka kaksi lausetta tyyliin "Tämän jälkeen Minerva juoksi ulos kyynelsilmin. Tom hymyili ja näytteli, että kaikki oli hyvin, mutta oikeasti hän ei enää palannut ennalleen." tms. "Ettei niin hyvin nukkunut" on jotenkin vaisu. Mutta pidin vertauksesta jumalattareen, se oli jotenkin Tomin tapaista :D