Kirjoittaja Aihe: Käärmeprinsessat, K-11  (Luettu 1396 kertaa)

Cristy

  • Vieras
Käärmeprinsessat, K-11
« : 15.04.2013 22:16:12 »
Title: Käärmeprisessat
Author: Cristy
Genre: Draama, fluffy, humor(?)...
Disclaimers: En omista mitään, minkä tunnistatte Rowlingin omaisuudeksi
Warnings: Kiroilu, kirjoitusvirheet...
Ikäraja: K11 //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
A/N: Oli sitten viimenen kerta kun julkasen mitään kännykällä...

                                                    Traileri

                                                  Vuonna 2012...
                                   "Näin aikaisin hereillä? Onko kelloni pysähtynyt?"
                                            "Haha. Toosi hauskaa, isä."

                                         ...Tylypahkassa aloittaa...
                                           "Tervetuloa, uudet oppilaat."

                                             ...monta uutta kasvoa.
                                  "Hei, olen Adalmina Granger. Hauska tavata."
                                           "Painupa vittuun, kuraverinen."

                                                        Riitoja...
                                          "Vihaan sinua senkin... senkin..."
                                                             "Niin?"
                                                       "OLE HILJAA!"

                                                   ...rakkautta...
                                     "Toi oli niin siirappista, et mä oksennan."
 
                                                      ...surua...
                                                   "Onks kaikki hyvin?"
             
                                                  ....kepposia...
                          "Hei taiotaanks McGonagallin toimisto täyteen torakoita?"
                                                     "No todellakin."

                                             ...ulkonäkökriisejä...
                                                 "Apua, mun hiukset!"
                              "No kannattiko tulla lentotunnille hiukset auki?"

                                          ...sekä tietysti juoruilua.
                          "Ava sano, et Elle oli kertonu, et Anne oli kuullu..."
                                                    "Joo, ei kiinnosta."

                                                 Cristy esittää...
                                                       "Kuka toi on?"
                       "Se on mun kissanserkunomistajankoiranmyyyjännaapuri."
                                                    "Ei sulla oo kissaa."
                                                             "Vittu."

                                             ...Käärmeprinsessat.
  "Neidit Lestrange, Bletchley, Flint, Nott, Krum, Malfoy ja Zabini rehtorin kansliaan välittömästi."
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015 12:10:07 kirjoittanut zougati »

Wenni

  • Vieras
Vs: Käärmeprinsessat, K-13
« Vastaus #1 : 15.04.2013 22:23:59 »
Haha rakastuin otsikkoon syvästi ja sitten vielä traileriinkin. Ihmeessä jatkoa!  :)

Cristy

  • Vieras
Vs: Käärmeprinsessat, K-13
« Vastaus #2 : 16.04.2013 07:46:07 »
Wenni: Jatkossa saattaa hieman kestää, mutta lupaan että se on täällä viimestään ensi kuussa  :)
« Viimeksi muokattu: 04.05.2013 11:46:36 kirjoittanut Cristy »

Cristy

  • Vieras
Vs: Käärmeprinsessat, K-13
« Vastaus #3 : 04.05.2013 12:41:40 »
A/N: Ääh, mulla oli prologi melkein valmiina (vihossa), mut mun ah niin ihana pikkuveljeni repi sen. Joten tää ei oo täydellinen (ei kyllä ollut alunperinkään), vaan vain mun muistikuvien perusteella kirjoitettu.

                                                                  Prologi

Kuului vain vaimea poksahdus, kun Miles ja Candice Bletchley tyttärineen ilmiintyivät Lestrangejen kesähuvilalle jonnekin päin Ranskaa. Ava, Elle ja Liv olisivat heti rynnänneet ystäviensä luokse, mutta koska heidän vanhempansa pitivät tyttöjen käsistä kiinni, he eivät rimpuilustaan huolimatta päässet muiden lasten luo, vaan joutuivat Candicen ja Milesin  kanssa muiden aikuisten täyttämän pöydän luokse.

"Anteeksi", Candice pahoitteli Alarice ja Rabastan Lestrngeille tyttöjen etsiessä katseellaan kaksikon tytärtä, viisi vuotta täyttävää syntymäpäivä sankaria Tecnaa.
"Olemme hieman myöhässä, mutta Liv ei ensin suostunut pukemaan mekkoaan." Nainen vilkaisi nuorinta tytärtään syyttävästi.
"Mä en haluu pinkkii mekkoo! Mä haluun vihreen!" Tyttö huusi ja potkaisi isäänsä jalkaan saaden miehen vain nauramaan.

"Voi, ei se mitään, kyllähän me tiedämme millaisia pienet lapset osaavat olla", Alarice sanoi nauraen heleää nauruaan.
"Miks te puhutte tollai?! Se on tyhmää!" Liv huusi naisille, jotka eivät kuitenkaan huomioineet häntä vaan jatkoivat rupatteluaan.
"Se saa ne tunteen ittensä hienommiks", Miles kuiskasi tyttärensä korvaan melko kuuluvasti saaden vieressä seisovan Rabastanin nauramaan, mutta Candice ja Alarice eivät kuulleet. Tai jos kuulivat, he naamioivat sen hyvin.

"Te varmaan haluutte muitten luokse?" Rabastan kysyi kolmelta pikkutytöltä, jotka eivät olleet edes huomanneet päässensä irti vanhempiensa otteista saaden vastauksekseen kolmas innokasta nyökkäystä.
"Ne on lammella", mies kertoi osoittaen sanaakaan pienen koristelammen suuntaan.

Tytöt pinkaisivat heti juoksuun kohti lampea, jonka äärellä muut lapset olivat. Ava oli vanhimpana ensimmäisenä perillä, ja halattuaan Tecnaa nopeasti juoksi parhaan ystävänsä, samanikäisrn Anne Baddockin ja tämän kolmesta pikkuveljestä vanhimman, Jackin luokse. Elle ja Liv saapuivat  lammelle lähes saman aikaisesti, (Elle hieman aiemmin) ja halasivat Tecnaa yhdessä, jonka jälkeen Elle livisti vuotta nuorempien Gabrielle Zabinin ja Pacifica Malfoyn seuraan, mutta Liv jäi Tecnan, Morgana Nottin, tämän pikkuveljien, Luca Zabinin, Percival Malfoyn, Charlie Baddockin sekä muutamien muiden poikien luokse. Rosemary Flint ja Sandra sekä Sabrina Krum näyttivät juttelevan niin keskittyneesti, ettei kukaan viitsinyt mennä häiritsemää heitä.