Päädyin nyt minäkin lataamaan tuon pelin, oon kyllä serkun kanssa sen puhelimella sitä pelaillut ja se ois tavallaan henk.koht. riittänyt varmaan mullekin, mutta mua painostettiin
Itse en ole vielä kamalasti päässyt mitään tekemään, kun sen verran pienellä levelillä ja vanhemmat asuu ilmeisesti sen verran syrjässä (vaikka tämä ei ole edes syrjässä), että täällä ei ole kirjaimellisesti mitään. Pari hassua tavernaa jossain muutaman kilsan päässä ja yksi kasvihuone, joten eipä täällä kauheasti tapahdu mitään. Jonkin verran saan ns. grindattua niitä traceja sillä, että avaan sovelluksen (jolloin yleensä spawnaa joku 1-2 tracea) ja niiden nappauksen jälkeen suljen pelin taas joksikin aikaa ennen kuin avaan uudelleen. Joskus hyvällä säkällä saattaa ilmestyä jotain odditya tai niitä taikajuoma-aineksia, mutta noin muuten ei tapahdu mitään näillä tienoin. Pitäis lähteä jonnekin keskustan suunnille (eli reilun 10km päähän), jos haluaisi oikeasti pelata ja saada myös sitä taikaenergiaa. Vähän veikkaan, että omalla kämpällä opiskelupaikkakunnalla ois sama ongelma eli ei olis paljon mitään, koska a) sen verran "pieni" paikkakunta ja b) en asu keskustassa.
Serkun kanssa sen puhelimella oli ihan hauska keräillä kaikenmaailman örvelöitä, kun se asuu semmoisessa paikassa, että sinne oikeasti spawnaakin jotain + me liikutaan yleensä sen verran paljon (koska koira), että sitä mahdollisuutta pelata on enemmänkin. Oon toisaalta aika laiska itse mobiilipelien suhteen. Kaikenlaisia on tullut kokeiltua, mutta tähän mennessä vain yksi on innostanut enemmän, joten vähän suhtaudun vielä tähänkin varauksella + saa nähdä, kuinka akku kestää. Mun harrastukset on muutenkin melkoisen akkusyöppöjä, koska vaatii paikannusta, joten saa nähdä kuinka pitkäksi aikaa WU jää elämään
Pokemonista en koskaan innostunut, mutta tämä peli vaikuttaa ainakin sen verran erilaiselta ja kivalta, että ehkä mä jaksan pelailla ainakin silloin tällöin
Ehkä sitä jossain vaiheessa tulee lisäiltyä Finiläisiä kavereihinkin, tällä hetkellä en vielä halua, kun arvon vielä vähän, että jaksaako tuota oikeasti pelailla vai jääkö kokeiluksi. Markapi olen kuitenkin tuolla WU:ssa, joten jos joku sellainen laittelee kaverijuttuja, niin elkää ihmetelkö
Kyllä mä sen kaverikoodin laitan varmaan tännekin sitten, jos päädyn siihen tulokseen että kyllä mä tuota varmaan enemmänkin tuun pelaamaan
//Näköjään pelailen tätä vähän aktiivisemmin/taidan pelata muutenkin kuin vain kokeillen, kun oon lisännyt muita kavereiksikin. Koodilla 2463 9186 2273 voi finiläisetkin halutessaan lisäillä mua kaveriksi. Markapi tosiaan alias tuolla. Tähän mennessä oon vaan nurissut sitä, kuinka buginen toi ainakin mulla on. Kavereita mulla on 3, mutta pelin mielestä 0/1 ja siitä Achievements-osastosta en saa sitä hemmetin punasta täppää pois sitten millään. Noin muuten pelittelee ihan semi ok:sti, mitä nyt on välillä tuskasen hidas, esim. pari semmoista hohtavaa tracea on mennyt ohi, koska puhelin ei lataa ja fortress-taistelut on tuskaa, koska puhelin ei lataa. Loitsuenergia mulla on koko ajan lopussa, koska täällä ei ole tavernoja, pitää pelata keskustassa aina sen verran, että saa energiat täyteen, mikä on aina vähän blää. Tänään oltiin esim. Särkässä ja sielläkin oli pakko yrittää ravata tavernoissa, että saisin energiat täyteen ja voisin pelata kotoakin.