Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 316500 kertaa)

Henny

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.7 luku 142
« Vastaus #740 : 06.07.2008 01:55:53 »
Hei mitä helevettiä mihin kohtaan jätit saakeli sun kanssas! no joo jatkoo vaa pian nii en kuole :)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 143. Suojelius
« Vastaus #741 : 06.07.2008 21:31:11 »
A/N: Huomasin juuri, että viimeisimmän luvun lisättyäni, tätä on luettu 140 kertaa kahden päivän sisällä. Öh... OHO




Luku 143. Suojelius







”Mennään mihin?” Adara kysyi.
”Näet kohta. Seuraa minua”, Kalkaros sanoi ja lähti astelemaan metsään vievää polkua pitkin eteenpäin. Kalkaros vilkuili koko ajan ympärilleen ja lopulta kaivoi taskustaan taikasauvansa.
”Tästä eteenpäin sinä kävelet edellä ja minä seuraan näkymättömänä perässä, jatkamme ulos polulta kohti tuota kukkulaa. Kerron koska pysähdymme”, Kalkaros sanoi ja heilautti sauvaa päänsä päällä ja hän katosi näkyvistä.
”Miksi? Mitä me teemme?” Adara kysyi ja huomasi että Kalkaroksesta jäi jotakin näkyviin. Godric Rohkelikon miekka!
”Ota tuo, äläkä missään nimessä päästä siitä irti ennen kuin sanon”, Kalkaros sanoi ja miekan kahva ojentui Adaran käteen.

”Miksi sinulla on tämä?” Adara kysyi.
”Viemme sen Potterille”, Kalkaros sanoi.
”M-mitä? Miksi Harry tätä kaipaisi?” Adara kysyi ja häntä häiritsi suunnattomasti kun hän ei nähnyt Kalkarosta puhuessaan tälle.
”Älä kysele, selitän myöhemmin. Kävele”, Kalkaros käski ja Adara huokaisi höyryä talvi-ilman keskelle. Hän lähti kävelemään Kalkaroksen kertomaan suuntaan ja kuuli kuinka lumi narskui hänen perässään tulevien näkymättömien jalkojen alla. Kalkaros kulki Adaran jalanjäljissä, etteivät he jättäisi kaksia jälkiä.
”Miksi emme vain ilmiinny?” Adara kysyi.

”Koska, saatamme säikäyttää Potterin pakenemaan. He eivät varmasti jää paikalleen jos kuulevat jonkun löytäneen heidät”, Kalkaros kuiskasi. ”Ole nyt hiljaa, ettei meitä kuulla.”
”Jos meitä ei saa kuulla, miten viemme miekan Harrylle?”
”Potter ei saa nähdä meitä. Liian riskialtista jos joku alkaa kyselemään häneltä miekasta. Viemme sen johonkin josta Potter ei epäröi ottaa sitä luulematta koko juttua ansaksi.”
”Esimerkiksi?” Adara kysyi ja katseli miekkaa mietteliäänä.
”Tässä lähellä on matala lampi. Lasketaan miekka sinne”, Kalkaros vastasi.
”Lampeen?! Harryhan jäätyy!”
”Hys!” Adara pysähtyi hetkeksi ja kuunteli hetken ympäristöään.
”Ostamme Potterille samalla aikaa olla suojaloitsujen ja teltan ulkopuolella, että Weasley löytää hänet.”
”Ron? Eikö hän ole löytänyt Harrya vielä?”
”Ei. Kävele nyt.” Adara jatkoi matkaansa ja he pysyivät pitkän aikaa vaiti.

”Miten saamme Harryn tulemaan pois suojastaan, jos emme saa tulla nähdyksi? Sinut nähtyään hän varmasti tulisikin, kirouksien saattelemana”, Adara sanoi.
”En ota riskiä, että Potter osuisi minuun. Minä tai sinä luomme suojeliuksen. Potter toivottavasti alkaa seurata sitä ja siten johdatamme hänet lammelle. Weasley on täällä pian, joten ei kestä kauaa että Potterin ja hänen tiensä törmäävät”, Kalkaros sanoi. ”Pysähdy. Olemme lähellä.”

Adara pysäytti askeleensa ja he jäivät katselemaan ympärilleen (vaikkei Adara Kalkarosta nähnytkään, hänen oli helppo kuvitella tämän tekevän niin).
”Haistatko jotain?” Kalkaros kysyi. Adara nuuhkaisi tarkemmin ilmaa.
”Haistan, jotain… ruokaa?” Kalkaros hymähti ja he jatkoivat matkaansa lammelle, joka oli kiiltävän, ohuen jään peitossa.

Adara kuuli Kalkaroksen mutisevan jonkun loitsun ja pieni osa lammen jäästä suli.
”Laske miekka sinne”, Kalkaros käski ja Adara teki niin. Miekka vajosi lammen pohjaan, mutta kuun heikko kajo paljasti sen silti. Kalkaros mutisi taas jotain ja lampi jäätyi umpeen. Miekka näkyi kuin kimaltavana ristinä jään alla.
”Palataan teltalle päin”, Kalkaros käski ja taikoi samalla heidän jalanjälkiään lammen ympäriltä kadoksiin.
He saapuivat taas paikalle, jossa tuoksui ruoalle.

”Miksi minä en ole näkymätön?” Adara kysyi.
”Koska jonkun täytyy selittää nämä jalanjäljet.”
”Mitä sen on väliä, kun eivät he tule näkemään minua?” Adara kysyi.
Jos he näkevät”, Kalkaros sanoi.
”Ja sitten tapahtuu mitä?”
”Sinä puhut heille ja jäät ehkä jopa heidän seurakseen hetkeksi, miten haluat, kunhan säilytät heidän luottamuksen. Voit kertoa salaisuutesi, mutta älä kerro minun osallisuudestani, se riskeeraa liikaa”, Kalkaros sanoi.
”Ymmärrän”, Adara vastasi. Se vasta sotku olisikin jos joku kuolonsyöjä pääsisi Harryn tai Hermionen mieleen ja näkisi kuinka Adara kertoo Kalkaroksen olevan hänen kanssaan juonessa Voldemortia vastaan. Jos Adara puhuisi vain omasta puolestaan, kuolonsyöjät tietäisivät että hän vain valehteli.

”Teetkö sinä suojeliuksen, vai minä?” Kalkaros kysyi. Adara kohautti olkiaan.
”Tee sinä…” Hän ei ollut kauhean hyvällä tuulella suojeliuksen tekoon. Pian Adaran eteen ilmestyi valkoinen naarashirvi, joka lähti kävelemään hitaasti pitkin lumihankea.
”Onko jokin vialla?” Adara kuuli matalan kuiskauksen takaansa ja kesti hetken, että hän ymmärsi kysyjän olevan Kalkaros. Ei hän koskaan kysynyt oliko Adaralla joku hätänä, saatikka sitten välittänyt vastauksesta.
”Miksi kysyt?” Adara kysyi. Kalkaros oli hetken hiljaa.
”Älä vastaa kysymykseen kysymyksellä.” Adara naurahti.
”Se on näköjään se ja sama paljonko kanssasi aikaani vietän, sillä en silti opi ymmärtämään sinua kunnolla”, Adara sanoi.
”Harry tuli näkyviin”, Kalkaros kuiskasi ja Adara piiloutui hitaasti puun taakse.

Kalkaros oli oikeassa, Harry käveli hitaasti epäröiden kohti suojeliusta, joka lähti juoksemaan kauemmas hänestä.
”Ei, älä mene!” Harry sanoi ja lähti juoksemaan tämän perään.
”Seuraa. Kutsu minua jos jotain tapahtuu”, Kalkaros käski ja Adara juoksi katse Harryssa lammen suuntaan, sen verta kaukana Harrysta ettei tämä huomannut häntä.
Lammen luo päästyään, suojelius katosi. Harry otti sauvan taskustaan ja loihti sillä valoa eteensä. Hän katsoi ympärilleen tarkasti, joten Adara pysytteli hiljaa puun takana. Harry käänsi viimein katseensa lampeen ja ilmeisesti näki miekan, sillä hänen ilmeensä oli hämmästynyt. Hän käveli lammen ympäri kerran pari, vilkuili taas ympärilleen ja alkoi lopulta riisua vaatteitaan. Adara katseli häpeissään muualle ja kuuli, kun Harry loihti jään hajalle kovan pamauksen saattelemana ja pulahti saman tien veteen.
Adara kääntyi katsomaan ja näki, että Harry oli vielä pää pinnalla. Sitten tämä sukelsi, ja samassa Adara kuuli jonkun huutavan: ”Huhuu? Onko täällä ketään? Harry?” Adara piiloutui visummin puun taakse ja näki kun Ron asteli lammen lähelle, huomasi vaatepinon lammen reunalla ja tähyili ympärilleen. Adaraa alkoi pelottaa. Miksi Harry ei ollut vielä pinnalla? Ei miekka niin syvällä ollut.
”Harry!” Ron huudahti, laski laukkunsa maahan ja loikkasi saman tien lampeen. Adaran sisuksissa kouraisi kauhu: sattuiko Harrylle jotain?

Kesti hetken ja Ron raahasi Harryn pois vedestä ja repäisi jotain pois Harryn kaulan ympäriltä. Harry oli selvästi elossa, sillä hän alkoi kakoa vettä ulos ja koetti kaulaansa kädellään.
”Oletko – sinä – mielenvikainen?!” Ron kysyi. Harry nousi säikähtäen seisomaan ja katsoi täristen Ronia, joka oli läpimärkänä vaatteissaan, puristaen kädessään Rohkelikon miekkaa.
”Miksi hitossa?” Ron huohotti väsyneenä ja nosti jotain kädessään olevaa esinettä Harryn näkyviin ja jatkoi: ”et ottanut tätä pois ennen kuin sukelsit?” Harry ei vastannut vaan vilkuili Ronia hämmentyneenä ja alkoi hampaat kalisten pukeutua. Adara huomasi että hänenkin alkoi olla kylmä.
”Se olit s-sinä?” Harry sanoi.
”No joo”, Ron sanoi ja näytti siltä että hän kysyisi seuraavaksi Harrylta oliko tämä lyönyt päänsä.

”S-sinä langetit naarashirven?” Harry kysyi.
”Minkä? Ei, en tietenkään! Minä luulin että se oli sinun!” Ron sanoi. Adara kurtisti kulmiaan. Kalkaros oli johdattanut Roninkin lammelle.
”Minun suojelukseni on uroshirvi”, Harry korjasi.
”Ai niin. Ajattelinkin että se näytti erilaiselta. Sarvettomalta.” Harry sai puettua loppuun ja Adara oli vähällä aivastaa. Hän peitti kasvonsa tumppuihin ja pidätteli. Tumpun langat kutittivat hänen nenäänsä vielä enemmän.

”Miten sinä täällä olet?” Harry kysyi.
”No, minä – tuota noin – minä tulin takaisin. Jos – tuota noin… Jos sinä huolit?” Ron sanoi. Adara piti nenästään kiinni ja pidätteli aivastusta kaikin voimin.
”Joo, minä sain sen ylös. Tämän takia sinä kai sukelsit?” Ron kysyi ja kohotti miekkaa.
”Joo. Mutta minä en käsitä. Miten sinä pääsit tänne. Miten löysit meidät?” Harry kysyi.
”Pitkä tarina. Olen etsinyt teitä jo iäisyyden täällä. Ja ajattelin juuri että käyn nukkumaan, kun näin sen hirven joka johti minut tänne.”
”Etkö nähnyt ketään muuta?” Harry kysyi.
”En… Minusta tuntui että näin jonkun liikkuvan tuolla –” Ron osoitti juuri sinne missä Adara oli. ”- mutten ole varma – hei!” Harry juoksi kohti puita joiden takana Adara piileskeli. Adara pidätteli henkeään – ja aivastustaan kun vain suinkin pystyi ja kuuli kun Harry oli jo ihan lähellä. Harry tähyili ympärilleen ja kääntyi lopulta pettyneenä. Adara päästi happea viimein keuhkoihinsa – ja aivasti.

Harry kääntyi ripeästi ympäri kohottaen sauvaansa ja asteli suoraan Adaran viereen.
”ÄLÄ LIIK-… Adara?!” Harry sanoi hölmistyneenä.
”Harry - atsiuh!” Adara aivasti uudestaan ja Harry tuijotti häntä todella tyrmistynyt ilme kasvoillaan.
”Mitä ihmettä sinä täällä teet?”
”Onko siellä joku?” Ron kysyi ja Harry vinkkasi Adaraa liikkumaan kanssaan lammelle.
”Adara?” Ron sanoi hölmistyneenä.
”Hei, Ron”, Adara sanoi ja pyyhkäisi nenäänsä.
”Sinäkö meitä olet vahtinut koko tämä yön?” Harry kysyi.
”Vahtinut? Mitä tarkoitat?” Adara kysyi.
”Hermione sanoi kuulleensa askelia aivan teltan läheltä – hän tosin oletti vain kuvitelleensa ne.”
”Ai, se olin varmaan sitten minä”, Adara sanoi.

”Sinäkö teit ne suojeliukset? Sinun suojeliushan on koira!” Ron kysyi. Adara nielaisi. Miten hän selittäisi tämän?
”Se – se on muuttunut… Tylypahkassa, se lakkasi olemasta koira”, Adara sanoi.
”Perhana, voivatko suojeliuksetkin muuttua?”
”Voi, Tonksinkin muuttui kun hän oli masentunut”, Harry sanoi eikä kukaan epäröinyt asiasta sen enempää.
”Mutta miksi? Miksi johdatit meidät tänne ja toit miekan lampeen?” Harry kysyi.
”Varastin sen miekan Kalkaroksen työhuoneesta. Minä – no, se on pitkä juttu – mutta sanotaan että kuolonsyöjät luottavat minuun. En voinut tietenkään antaa miekkaa suoraan sinulle kun jos kuolonsyöjät menevät teidän mieliinne –”

”Okei, ymmärsin. Mutta oliko pakko pistää se miekka lampeen?” Harry kysyi happamana ja hänen hampaansa kalisivat taas.
”Sori… Se vähän lipsahti”, Adara sanoi.
”Miten tuollainen idea voi lipsahtaa mieleen?” Ron kysyi ja Adara mulkaisi tätä.
”Tarkoitin, että se lipsahti käsistäni. Yritin saada sen pysymään pystyssä jäällä, mutta se putosi ennen kuin vesi jäätyi uudestaan siitä kohtaa”, Adara sanoi.
”Halusit että leikin jotain kuningas Arthuria vai?” Harry kysyi naurahtaen.
”Ketä?” Ron kysyi.
”Unohda…”
”Okei, harhailemme aiheesta”, Ron sanoi ja ojensi kultaista medaljonkia ja miekkaa Harrylle.
”Tuhoa se nyt.”

”Minusta sinun pitäisi tehdä se”, Harry sanoi.
”Minun?” Ron toisti. ”Miksi?”
”Koska sinä nostit miekan – ja minut lammen pohjasta. Minusta tuntuu että sinun kuuluu tehdä se”, Harry sanoi. Adara kurtisti kulmiaan.
”Siis – tuo on nyt se oikea hirnyrkki? Te saitte sen Pimennolta?” Adara kysyi ja Harry nyökkäsi.
”Me murtauduttiin ministeriöön sinä päivänä kun lähdettiin Kalmanahanaukiolta. Sitten me jatkettiin matkaamme teltan kanssa, ettei me vaarannettaisi ketään muita. Me yritettiin tuhota tuo, mutta vain joku todella vahva kirous tai maahistekoinen teräs tehoaa siihen.”
”No mitä me sitten odotellaan? Ron, ole hyvä”, Adara sanoi ja Ron laski medaljongin pienelle puun kannolle.
”Minä avaan sen ja sinä isket heti. Koska mitä tahansa siellä sisällä on, se pistää taatusti vastaan, niin kuin Valedron päiväkirja”, Harry sanoi ja Ron ja otti miekan molempiin käsiinsä, terä osoittaen medaljonkia. Harry laskeutui polvilleen maahan ja painoi sormensa medaljonkia vasten.

”Miten sinä avaat sen?” Ron kysyi yhtäkkiä kummastuneena.
”Käsken sitä kärmeskielellä”, Harry vastasi.
”Okei pojat… Lasken kolmeen”, Adara sanoi.
”Yksi… kaksi… kolme”, Adara sanoi ja Harry sihahti jotakin, ja medaljonki aukesi.
Medaljongin sisällä näkyi lasin takana kaksi kaunista, tummaa silmää jotka tuijottivat suoraan Roniin.
”Minä olen nähnyt sinun sydämesi ja se on minun.”
”Älä kuuntele sitä!” Harry huusi.
Minä olen nähnyt sinun unelmasi, Ronald Weasley, minä olen nähnyt sinun pelkosi. Kaikki toivomasi voi toteutua, mutta kaikki pelkäämäsi voi toteutua myös…
”Iske!” Adara käski, mutta Ron oli jo sen vallassa.

Vähiten rakastettu, aina, sillä äiti kaipasi tytärtä… vähiten rakastettu, nyt, sillä tyttö pitää enemmän ystävästäsi… toiseksi paras, aina, ikuisesti toisten varjossa…
”Ron, tuhoa se! Kaikkien pimeyden lordin uhrien puolesta!” Adara huusi ja Harry kurtisti kulmiaan Adaran lauseen kuultuaan.
Medaljongista nousi yhtäkkiä kaksi hahmoa. Hermionen ja Harryn näköiset olennot, jotka olivat kuitenkin kauniimpia, mutta julmemman oloisia.
Miksi palasit, Ron? Meidän oli parempi ilman sinua, olimme onnellisia kaksin, iloisia poissaolostasi… me nauroimme sinun tyhmyydellesi”, Voldemortin luoma harha-Harry sanoi.
”Älä kuuntele sitä, Ron! ISKE!” Harry huusi, mutta Ron tuijotti hahmoja kauhuissaan, suu ammollaan.

Kuka sinua katsoisi, kuka koskaan katsoisi sinuun Harry Potterin rinnalla? Mitä sinä olet muka tehnyt kun verrataan valittuun? Mikä sinä olet verrattuna poikaan joka elää?” harha-Hermione kysyi ja Adara huomasi, että silmät medaljongissa olivat muuttuneet punaisiksi, ja koru hehkui kuumana Harryn käsien otteessa.
Sinun äitisi tunnusti, että ottaisi mieluummin minut pojakseen, vaihtaisi kernaasti…
Kukapa ei ottaisi mieluummin häntä, kuka nainen tyytyisi sinuun? Sinä et ole mitään!” Hermione rääkyi. Ron tärisi ja hänen kasvonsa irvistivät tuskasta. Adara tarttui oikealla kädellään Ronin toisesta kädestä ja auttoi tätä kohottamaan miekkaa.
”Tee se Ron, tuo ei ole todellista, Hermione rakastaa sinua! Idioottikin huomaa sen!” Adara sanoi ja Ronin silmissä välähti hetken punaista.
”Ron -?” Harry ehti sanoa, kun Ron iski. Kuului kovaa kirkunaa, Harry heittäytyi pois tieltä ja kääntyi katsomaan kun Ron ja Adara pitelivät miekan kahvasta, joka oli iskenyt medaljongin sirpaleiksi, molemmat lasit rikki.

Adara tunsi yhtäkkiä polttelevaa, tuskaa vasemmassa kädessään, piirrolla, sekä kädessään jolla hän piteli miekkaa. Kuin miekka olisi polttanut häntä vihaisena.
Adara päästi irti miekasta ja lyyhistyi polvilleen maahan älähtäen kivusta. Ron itki, laski miekan maahan ja Harry säntäsi Adaran luo.
”Adara – mitä tapahtui?” Harry ihmetteli ja Adara painoi vasemman kätensä mahdollisimman syvälle viittansa alle ja ähkäisi.
”Tuntui kuin miekka olisi polttanut…” Adara sanoi, eikä maininnut piirtoa.
”Minä en tuntenut mitään”, Ron sanoi.
”Sinä olit kai niin shokissa”, Harry sanoi ja Ron pyyhki silmiään häpeissään, mutta kyyneleitä tulvi lisää ja Ron lysähti polvilleen maahan.

Adara painoi lohduttavana vasemman käsivartensa Ronin ympärille ja Harry painoi kätensä Ronin olkapäälle. Ron ei sysännyt kumpaakaan heistä pois.
”Tervetuloa takaisin, Ron”, Harry sanoi ja Ron niiskautti kuuluvasti ja niisti nenänsä märkään paidan hihaansa.





Ceatrix

  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #742 : 06.07.2008 22:57:19 »
Hiih. Ekana, kerrankin. Mahtava luku. Ei kommentoitavaa, eikös olekkin hirveää.

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #743 : 07.07.2008 09:26:00 »
No kaipa sitä pitää näin työn lomasta kommentoida :)

jonka tontin omistaa Thomas-niminen velhosuku

Eikös sen metsän nimi ollut Dean (The Forest of Dean), kun muistelisin vain sellaista (okei siitä on muutama kuukausi kun olen seiskan lukenut, joten sue me..)
Mutta luvut alkavat olla yhä mielenkiintoisempia ja nyt varsinkin kun Georgen ja Adaran välillä on pientä kinaa (Yhä kova Adara/Draco kannatus päällä)
Mutta, koska itse olen töissä enkä lomalle pääse varmaan koskaan, niin rakentava on siellä puolestani :)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Slytherin

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #744 : 07.07.2008 18:17:26 »
Nojoo, en minä taaskaan pitkälle pötkinyt.  Vasta 92 luku -.-

Juups, eli oli todella synkkää meininkiä, mutta silti iloista :) Tuo Testamentti oli aito, ja minua niin kiinnostaisi tietää mitä siinä Georgen saamasas pikkulaatikossa on :)
JES, nytkun Georgie on poissa tieltä, niin Adara 'vahingossa' rakastuu Dracoon kesken tehtävää, eikös ? :)
Joo, tuntuu varmaan oudolta kun puhun jostain Adaran tehtävästä, vaikka 143 lukuun mennessä se on varmasti tehty :D ÄLÄ KERRO! :s

Noniin, eli Lukilitis, tiedän, että luulit sen olevan Lukilitus, ja ettet jaksaisi vaihtaa mutta ilmoitanpa kuitenkin missäkohtaa oli taas väärin :)
Lainaus käyttäjältä: LUKU 89
"Lukilitus."
(toinen kerta on Kalkaros siis kokeilee Adaraan äsken tultua Kalmikselle)

Lainaus käyttäjältä: LUKU 89
Adaran käsi vapisi kun hän otti juomakarahvin kaapista
En tiedä jos tämä on virhe, koska en tunne ainakaan tuota juomakarahvin-sanaa. selittäisitkö mikä se on? :o

Tuo kun he menivät lomalle oli kivaa piristystä :) odotin että Siriuksen löytäminen kestäisi kauemmin, mutta eip'ä se mitään (toivoin myös tämän olevan elossa, mutta se pilaisi ehkä hieman...)

Lainaus käyttäjältä: LUKU 91
”On kyllä Violan näköinen, ihan luulin että häntä haamuksi”, totesi yksi noita ja hymyili myötämielisesti.       
 
* luulin häntä :) että-sana veks :)


Katikka

  • ***
  • Viestejä: 70
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #745 : 08.07.2008 00:14:05 »
Mahtava ficci. Mä en tiiä oonko kommentoinu aikaisemmin mutta ei sillä niin väliä.

Mä en haluais tähän mitään Adara/Dracoa, onhan ne söpö pari mut se jotenkin sotkis aisoita. Adara on varattu Georgelle.

Oon koko ficin lukemisen ajan (luin tänään alusta loppuun) kehunu mielessäni sitä kuinka hyvin oot saanut Adaran tungettua mukaan kolmikon seikkailuihin. Eipä olis iteltäni onnistunut.

143 lukua ilmestynyt. 143. Kunnioitettava luku. Mulla meinaa näet mennä toistoksi jo kymmenennen luvun kohdalla kun ite kirjotan :D Taidat tosissas tykätä kirjottamisesta. Ei olis multa onnistunu. (Kuinka niin toistan itseäni? :D)

Sirius. Remus. Severus. Adara. Mainiota. Kamalaan paikkaan osaat sitten jättää luvut. :D Jooh, jatkoajatkoajatkoa ja vähän äkkiä. Yritin saada tästä jotain rakentavaa mutta tais käydä niin että se rakentava jäiki sinne Azkabaniin. (Wanha!)
Just open your eyes and see that life is beautiful.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #746 : 08.07.2008 00:18:44 »
Ceatrix, on, häpeä >:
Amy, en tiedä sen metsän nimeä, Hermione vain sanoi että se on Deanin suvun metsä, eli se ei tarkoita suoraan sitä että metsän nimikin olisi forest of Dean. Ainakaan omasta mielestäni.
Slytherin, juomakarahvi on vähän tän näköinen. Eli vähän ku juomakannu, mutta siinä ei yleensä ole kahvaa niinkuin kannuisa.
Katikka, ei oikea nimesi sattuisi olemaan Katinka? :D Kiitos kun päätit vihdoin kommentoida, milloin löysit tämän ficin?
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 14:04:14 kirjoittanut Fubuki »

Katikka

  • ***
  • Viestejä: 70
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #747 : 08.07.2008 13:32:50 »
Oikea nimi on Kati :D Tuotaah. En mä päivämäärää tiedä mutta muistaakseni 91 lukua oli ilmestynyt. 8)
Just open your eyes and see that life is beautiful.

irvistelijä

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #748 : 08.07.2008 15:08:43 »
Vähän söpö luku. Tää oli taas niin sun tyylinen tai silleen kivasti ja sit kun Adara aivasti ja kaikkee ja taas se tuli :P Hihii toivottavasti tulee pian kuten tähänkin mennessä lukuja ja yhtä hyviä tai mielummin parempia(niin kun tästä vois vielä parantaa)
 
  Kiitos!

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #749 : 08.07.2008 16:07:37 »
Hyvä luku. Veti sanattomaks. En jaksa kirjoittaa pidempää kommenttia, koska jostakin syystä meinaan nukahtaa näppäimistölle. Ei johdu tarinastasi, se ei ollut tylsä. Jatkoa kehiin heti kun saat kirjoitettua lisää. aloitin uudelleenlukemisen pari päivää sitten, luin johonki 17 lukuun asti. Yhä vaan hämmästyttää miten joku voi osata kirjoittaa niin hyvin!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Slytherin

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #750 : 08.07.2008 22:28:05 »
Whiiiiibaaa. I'm at the luku 108 !   SIDAN 35

Pelkään hirveästi että Adara ryhtyy hirnyrkki jahtiin Harryn, Ronin ja Hermionen kanssa -.- se olisi silleen... ärsyttävää, en tiedä, että hän änkkää joka juttuun -.-  Harryn tunteetkin... ei iskenyt. Draco, George, Harry? mitä seuraavaksi, Kalkaros?
joo anteeksi x)

Mutta tuo Pimeän Piirto... Voi että. Ihan sairaan mahtavasti kuvailtu tuo tuska. Minäkin täällä ihan kiemurtelin tuskasta :s   Ihan uskomattoman hyvä kuvailu :o *tuijottaa ruutua katse täynnä kunnioitusta ja ihmetystä*
Minua häiritsi myös (taasjälleenkerrannäinvaihteeksi) että näkymättömyysviitat ovat HARVINAISIA, ja yhtäkkiä Tonksilla on sellainen ja Siriuksella on sellainen. -.- se häiritsee... Se ON oikeasti harvinainen :s
Luvussa 105 minua nauratti hirveästi tuo Adaran ylinäytteleminen kun HArry pyytää tätä juhliin :''D 
ja arvaa vaan jännittikö että mikä se siinä on kun Harry mykäksi rupeaa. Vähän petyin kuitenkin, kun Voldemort ei seissytkään Harryn edessä sauva ojossa :DDD läppä

Luvusta 107 vielä se Fredin jekku kun Adara suutelee Georgea, HULVATON :'DD todella hauska :D

 (näin palan ajassa taaksepäin ja puhun hieman vanhemmista luvuista)
Remuksen reaktio Fenririiin oli söpö :) aww.  Ja minua alkoi huolestuttaa Kalka :( ole kunnossa (vaikka olenkin jo lukenut siihen asti että hän ON kunnossa ;) ) saako jossain vaiheessa ficciä tietää mitä Snapulla oli ?

Pikku-Annie herätti mielenkiintoni. Hän on selvästi (nyt varmasti naureskelet typeryydelleni) jatkossa tärkeä hahmo.  (Jep, nyt sinä naurat ja kumoat haaveeni :D)

Pari virhettä :

Lainaus käyttäjältä: LUKU 95
He menivät ne alas ja jatkoivat matkaansa kohti Dracon huonetta: Adaran vastassa muljahti jostain syystä, mutta hänen onnekseen hänet pysäytti valkea käsi jonka nimetöntä koristi timanttinen sormus.                 
* Vatsassa
Lainaus käyttäjältä: LUKU 104
”Tuolla hän on ja… voi ei…” Adara sanoi herätyyään aatoksistaan, ja näki Harryn, joka oli juuri paiskannut Mundungus Fletcherin seinää vasten kurkusta pidellen. 

* herättyään
Lainaus käyttäjältä: LUKU 108
Kaikesta huolimatta peli jatkui ja Adara joutui olemaan etsijä ja pitäjä yhtä aikaa (asiaa rauhoitti se, että Coote löi ”vahingossa” ryhmyn McLaggenin rannetta päin).   
Tuskin sentään etsijä ja pitäjä ;) ehkä etsijä ja jahtaaja ?  Pitäjänä olisi vaikeata lähteä renkaiden edestä pallon perään :)

Lainaus käyttäjältä: LUKU 1
Adaraa huispaus ei olisi voinut kiinnostaa pätkääkään, hän oli kieltäytynyt jopa tulemasta koko otteluun ja jäi opiskelemaan taikaliemiä kotiin

Tämä ei ole virhe, mutta minua ärsytti, koska Adaraa ei kiinnostanut pätkääkään huispaus ja jäi kotiin matsin sijasta, ja nyt hän on innoissaan joukkueessa. Eikä hänen kiinnostuksensa vaihtelua ole kerrottu..?
nojaa.

KIITOS! Kohtapi luen lisää, kunhanmenen nukkumaan! :D

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #751 : 08.07.2008 22:39:15 »
Katikka, kauan olet piileskellyt hiljaisuudes ;D
irvistelijä, kiits ^^
Neeppu, yh, älä lue alusta. Alku on ihan hirveää :S
Slytherin, Tonks ja Sirius käyttävät samaa näkymättömyysviittaa, jonka kilta teki hätävaroiksi. Eli se on sellainen loitsuilla tehty ja se kuluu ajan myötä, toisi kuin sellainen joka Harrylla on :)
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 23:53:22 kirjoittanut Fubuki »

jjemsie

  • ***
  • Viestejä: 273
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #752 : 09.07.2008 00:19:15 »
Olen monta kertaa nähnyt tämän poukkoilemassa tuolla ja viimein avasin tämän ja aloitin lukemisen. Kauhistuin ensin lukujen määrää - siis hei 143, miten ikinä saisin ne luettua tämän vuoden puolella?! - mutta kävikin niin että tämä oli kolmessa päivässä luettu.

Ensin sanottakoon että tämä juoni on ollut aivan mahtava. Tosin Siriuksen pelastaminen sekoitti pakan todella, todella pahasti ja olin hetken eksyksissä, mutta aivan omaa tyhmyyttäni. Adaran olet saanut hyvin ujutettua kirjan tapahtumiin niin, ettei se vaikuta tungettelulta. Ensin epäilin edes lukea, Siriuksella tytär, öööh. Mutta totuin ajatukseen pian ja aloin pitämään ajatuksesta.

Adara on mielenkiintoinen hahmo, johon voi samaistua helposti. Itse hänen sijassaan kuvittelisin tekeväni asiat samalla tavalla, tosin ehkä olisin kertonut hieman enemmän toisen piirron syistä ja valoittanut niitä edellisestä piirrosta. Mutta siis niin toimisin minä, Adara ei ilmeisestikään niin tee (tekisikin! George voisi hieman leppyä ja ajatella asiaa...) ja siihen on tyytyminen.

Adaran ihmissuhdejutut ovat myös olleet mielenkiintoisia. Ajattelin aikaisemmin että teet jonkinlaista kolmiodraamaa Adaran, Georgen ja Fredin välille, mutta onneksi en ollut oikeassa. Dracon sotkeminen mukaan oli alussa yllättävä veto, nykyään se tuntuu luontevalta. Mutta hei. SEVERUS? Gosh. Sain repeämis-järkytys-yskäkohtauksen ja taisin vahingossa herättää äsken porukat, mutta väliäkö sillä. En ihmettele yhtään Georgen suhtautumista, mutta toivottavasti Adara selittäisi edes hänelle mistä on oikeasti kyse. Toiveajattelua, mutta minkäs teet :D

Kirjoitus on todellakin parantunut nyt kun verrataan alkua ja viimeisintä osaa, mutta aikaisemminhan mainitsit että aloitit tämän oliko se nyt viisitoistavuotiaana ja nyt siitä on ilmeisesti aikaa jo jonkin verran. Muisti voi pätkiä, mutta pätkikööt.

Hahmot olet kaikki onnistunut pitämään realistisina ja erityisesti Siriuksesta minä pidän. Siriuksen olet onnistunut saamaan mielenkiintoiseksi ja ihanan huolehtivaksi. Myös kaksoset - varsinkin George - ovat tulleet tutuiksi ja he ovat olleet erittäin aidontuntuisia. Kuten myös Harry, Hermione, Rouva Weasley, AINIIN. Severus pitää kyllä nostaa Siriuksen ohella yhdeksi helmistä, hänet olet saanut luotua aivan mahtavalla tavalla ja se on niin aidon tuntuinen ja jotenkin... en osaa selittää mutta Severus on onnistunut hahmona mitä mainioimmin. (Kuten myös Dumbledore ja okei, kaikki :'D).

Minä olen Adara/Georgen kannalla, Adara/Draco menee kyllä, mutta vain feikkisuhteena :'D Severusta on taas vaikea kuvitella Adaran kanssa mihinkään olkapäästä pitämisestä intiimimpään, mutta kieroutuneella mielellä sekin on jotenkin tullut hahmoteltua. Upsista, Voldukin on jännä hahmo. Ajatus katkeilee nyt hieman, onhan kello kuitenkin yli kaksitoista. Mutta siis, toivottavasti Adara pysyy Georgen kanssa ja tulee vielä jotain oikein kivaa pientä fluffya niiden välillä.

Yksi asia, jossa olet myös onnistunut, on tunnekuvailut. Varsinkin se pimeän piirron laittamisen kuvailu, se oli mahtavaa. Jotenkin iteäänkin alkoi mystisesti hieman koskea käteen... :D No mutta siis sanoisinko että kokonaisuudessaan tämä on ollut loistava ficci ja nyt juhlallisesti ilmoitan että en typerien ennakkoluulojen takia jätä lukematta enää mitään (katsotaanpa sitten uudestaan viikon päästä... ::)).

Tämä kommentti on kyllä mitäänsanomaton ja auttamattoman lyhyt, tämä ficci ansaitsisi kyllä paremman kommentin, mutta nyt ei tämän enempää saa revittyä irti, valitan.

Jatkoa mielenkiinnolla odottaen
- jennimur
Kahdessa viikossa voi muuttaa maailman ja neljässätoista päivässä tuhota sen.
banneri by raitakarkki
ava by laaksokukka

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #753 : 09.07.2008 01:42:36 »
Vou, kiitos. Tässä tulee ihan imarrelluksi kun ties kuinka moni kertoo olleensa ennakkoluuloinen ja silti olen jotenkin onnistunut rikkomaan ne ennakkoluulot  :o Kummallista. Huomasin juuri muuten, että enää nelisen sata sivua Kuoleman varjeluksia ficattavana Adaran tarinaan. Huih, mitä ihmettä mä teen sitten kun tää loppuu?

Merimoi

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #754 : 09.07.2008 10:13:48 »
Huih, mitä ihmettä mä teen sitten kun tää loppuu?

Kirjotat ite ainaki viissataa lukuu siihe lisää  ;D 

Slytherin

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #755 : 09.07.2008 15:47:18 »
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! SANO Killtti!!!! sano että Adara epäoinnistu Simeian tappamisessa ! eiiiiiiiiiiiii! :((((((((((((((
36 siidaaaanannana ihihiihi

tuntuu hirveeltä :o eikä! :(
Minua häiritsi se, että koska Draco ei onnistunut, hänet vapautetaan kuolonsyöjistä. Tuskin Voldemort päästäisi entistä kuolonsyöjää noinvain vapaaksi  ? :o

Lainaus käyttäjältä: LUKU 110
hän katsoi sen rämähdystä maahan ja asteli sitten uteliaana lähemmäksi. 
* Hän
 Myös tässä sama luku:
Lainaus käyttäjältä: LUKU 110
hän ei odottanut, että Kalkaros pystyisikään vastaamaan. 

Lainaus käyttäjältä: LUKU 113
”Avery, Mulciber”, Voldemort sanoi hiljaisuuteen ja kaksi astuivat askeleet lähemmäs Voldemortia.                           
Tämä oli hieman tönkkö- Kaksi astuivat lähemmät voldemortia?     Ja tässähän hän kutsuu sukunimeltä mutta...
Lainaus käyttäjältä: LUKU 113
.                           ”Adara”, Voldemort sanoi ja Adaran sydän hypähti ylimääräisen lyönnin.                         
   
Olisi parempi ehkä Musta :D

Anteeksi, juuri nyt en saa mitään hyvää kommenttia, koska serranot alkaa, mutta kohtapiu alan lukea lisää >>>>>>>



Minuakin alkoi yököttää tuo että Draco pakotetaan saamaan puhdasverinen lapsi Adaran kanssa :s
Minua häiritsi että käytit suomennosta esim. Sakiaan, muttet Burbageen, en ole lukenut seiskaa suomeksi, mutta uskon että sillä on suomenkielinen nimi ? 
Awww, Kalkaroksen ja Adaran hali :) <3
Olen JO luvusssa 117 ja se on melko saavutus :D Minua vain pelottaa, että miten tämä päättyy :s päättyykö tämäkin tyhmästi Nineteen years later... ?
Hope not.
Ja olen onnellinen koska Finniganit eivät kuolleetkaan <3 Yay. Phineas oli jossain kohtaa taaas Nigelius, ja sehän on Nigellus, mutta vaikeeta varmaan korjata jos sinä vielä tulostat kaikki osat :o

Minäkin ymmärrän miksi Adara ei antanut Harleyta varsinkaan Hagridin pepun alle, ja minua alkoi raivostuttaa, että äläs nyt pilaa tätä, mutta onneksi ihmemies Arthur keksi tultasyöksevän motskarin :D
Kunpa Adara ei kertoisi Georgielle Dracosta :s 

On varmasti hirvittävää odottaa vain kaikkia tulemaan kuolemankentältä, ja sitten kun kaksi tyhjää porttiavainta ilmestyy... :s
ja ymmärsin Adaran shokin kuullessaan että Kalkaros oli se Georigen korvan syypää. VOI KUNPA HÄN JO TIETÄISI :)

Häiritsi se luvussa 121 että Finniganin talo oli siisti ja ilman kamppailun merkkejä. Eikö se ollutkaan räjähtänyt?

Hmmhmm, kivakiva, pitääpi mennä nukkumaan :) KIITOSTA :) taas.

// Kaapo yhdisti tuplat
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 09:14:18 kirjoittanut Kaapo »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #756 : 09.07.2008 23:32:59 »
Slytherin, korjasin jo virheet, paitsi tuo Phineas-homman kun en sitä luultavasti ikinä korjaa ;D
Ja Finniganien kämpästä että totta kai ministeriö siivosi sen, ettei jästit ala epäilemään liikaa? Jos ei Potterien kotia lasketa niin muutenhan he aina siivoavat jäljet. En tosin nyt muista ajattelinko että Feeniksin kilta siivosi paikan, vai ministeriö... Ajattelinkohan että se oli kilta..

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.7 luku 143
« Vastaus #757 : 11.07.2008 00:51:11 »
A/N: Happy biiiiirthdaaay toooo meee! Täytän siis tänään 17!! JEE! Juhlan kunniaksi siis seuraava luku ^^



Luku 144. Oljo







He palasivat teltalle kolmisin, ja kerrottuaan tapahtumat Hermionelle, Hermionen hakattua Ronia raivoissaan hetken, Ronin pyydeltyä anteeksi ja Adaran kerrottua kuulumisiaan muille kolmelle, he päättivät painua nukkumaan. Kun Adara kaiveli teltan lipastosta jotakin jolla itse nukkua, Harry nousi yhtäkkiä vuoteestaan seisomaan ja katsoi Adaraa.
”Yhtä asiaa en tajua… Miksi sinä toit miekan minulle, jos et edes tiennyt, että siitä on minulle hyötyä hirnyrkin tuhoamiseen?” Adaran suu loksahti säikähdyksestä ammolleen. Totta, hän ei tiennyt miekan hyödyistä mitään, Kalkaros tiesi.
”Ah – öh – min-” Adara änkytti ja kaikki kolme katsoivat häntä epäröiden. Adara puraisi huultaan ja nousi ylös. Hän alkoi kävellä edestakaisin hermostuneena ja hieroi takaraivoaan. Miten ihmeessä hän puhuu itsensä ulos tästä?!

”Adara – oletko jättänyt jotain kertomatta?” Harry kysyi epäröiden ja Adara tunsi kuinka ahdistus tiivistyi teltassa.
”Niin- niinkin voisi sanoa…” Adara sanoi ja hymyili hyvin vaivaantuneesti. Hermione tuntui hapuilevan jo sauvaansa.
”Hei, se olen oikeasti minä”, Adara sanoi Hermionelle, mutta tämä ei rentoutunut.
”Kerro jotain mitä vain joku meistä tietää sinusta”, Hermione vaati.
”Äh – en minä tiedä… Harry, sinä näytit minulle lehtileikkeen äitini kuolemasta silloin Kotikolossa, vai mitä?” Adara kysyi ja Harry nyökkäsi Hermionelle. Hermione viimeinkin rentoutui.
”Mutta mitä sinä salaat meiltä nyt?” Harry kysyi.
”Se on pitkä tarina…” Adara sanoi.
”Kyllä me kuunnellaan”, Ron vaati.

Ja niin, Adara nosti vasemman hihansa ylös ja kaikki kolme kavahtivat: sysimusta pääkallo ja käärme paistoivat Adaran kalpealla, puhtaalla iholla ja näyttivät siksi kuin rupisammakolta silkkilakanalla.
”Mitä sinä –” Harry henkäisi, mutta ilmeisesti unohti sanansa saman tien, sillä hän ei jatkanut loppuun.
”Minä liityin heihin – se oli harvinaisen helppoakin, itse asiassa. Esitin rakastavani Severusta ja ne nielivät koko jutun – Severuskaan ei epäile mitään –”
”KALKAROS?!” Harry parahti kovaan ääneen.
”Joo, uskomatonta, vai mitä?” Adara sanoi ja Harry oli tyrmistynyt.
”Pääasia on, että ne ovat niin hyväuskoisia, etteivät epäile mitään – Kalkaroshan minulle okklumeuksen taidon opetti, eikä enää erota valehtelenko vai en! Toteutin Dumbledoren antaman tehtävän Kalkaroksen nenän edessä eikä hän epäillyt mitään”, Adara sanoi.
”Perhana… mutta tämähän on loistavaa! Sinä saat heidän sisäistä tietoa killalle!” Ron sanoi ja Adara nyökkäsi.

Ja kun järkytys Adaran pimeän piirrosta oli ohi, kaikki menivät nukkumaan. Adara ei suunnitellut olevansa heidän seurassaan huomista pidemmälle, sillä hänen piti palata kotiin, ettei hän huolestuttaisi Siriusta enempää. Tieto Adaran piirrosta pyyhkäisi kaikkien mielestä sen, mitä Harry oli alun perin kysynyt: miten Adara tiesi että miekasta olisi heille hyötyä.
Adara huokaisi ja painoi peittoa paremmin ylleen. Hän oli selvinnyt täpärästi…

Seuraavana aamuna, Adara päätti jäädä hetkeksi auttamaan Harrya ja Ronia muuttamaan toiseen metsään, Etelään, josta he saivat poimittua hieman sieniä ja marjoja ruoaksi. Adara auttoi heitä marjojen poiminnassa ja osui jossain vaiheessa Harryn kanssa samalle aukiolle.
”Hei – ajattelin tässä kun te kerta olette näin nälkäkuoleman partaalla että –” Adara sanoi ja otti taskustaan Siriuksen antaman peilin.
”Ota sinä tämä, niin minä otan Siriuksella olevan. Te voitte kertoa missä olette ja minä voin toimittaa teille ruokaa.”
Harry otti peilin ja katseli sitä hetken.
”Kiitti, tämä varmasti auttaa”, hän sanoi ja Adara hymyili pikaisesti.
”Ota sinä tämä, vähän niin kuin muistoksi, tämähän kuului alun perin sinun sedällesi”, Harry sanoi ja ojensi Adaralle rikkinäisen medaljongin.
”Kiitos”, Adara vastasi ja laittoi medaljongin taskuunsa.

”Vältit muuten kysymykseni eilen”, Harry sanoi ja Adaran marjojen poiminta pysähtyi siihen.
”Mistä sinä tiesit, että me tarvittaisiin sitä miekkaa?”
”No – sehän oli aika päivänselvää. Dumbledorehan testamenttasi sen sinulle, vai mitä?” Adara sanoi. Hän oli keksinyt vastauksen viimeyönä ennen nukahtamistaan.
”Miksi et sitten sanonut sitä heti eilen? Salailetko sinä vieläkin jotain?” Harry kysyi ja Adara nousi ylös. Hänen oli pakko vain karata tilanteesta nyt.
”Älä sitten usko minua. Yritin kuitenkin vain auttaa ja – ai, niin – ilman minua te ette olisi tuhonneet yhtä hirnyrkkiä!”
”Adara, en minä sillä, mutta –” Harry ei ehtinyt puolustautua kun Adara mukamas kiukunpuuskassaan kaikkoontui.

Adara huokaisi saatuaan Kalmanhanaukion oven kiinni.
”Huhhuh…”
”Adara! Palasit jo”, Sirius sanoi iloisesti ilmaannuttuaan kuistille.
”Joo… ” Adara mutisi ja halasi Siriusta pikaisesti.
”Mitä Kalkaros halusi?” Sirius kysyi. Adara kohautti olkiaan.
”Ei mitään erikoista, hän halusi vain tietää kuinka teille valehteleminen minulta sujuu”, hän vastasi. Sirius nyökkäsi.
”Palaan Tylypahkaan kun joululoma on ohi”, Adara lisäsi.
Samassa Lupin, Kingsley ja Fred saapuivat keittiöstä kuistille ja alkoivat pukea takkeja ylleen.
”Lähdemme nyt valmistelemaan huomisillan Pottervahtia. Kingsley ja Remus ovat huomisillan vieraat”, Fred sanoi ja Sirius läimäytti Lupinia ja olkapäälle ohimennen.
”Heittäkää kunnon herjaa minunkin puolestani, ja terveiset Georgelle ja sille Lee Jordanille. Sano että hänkin on tervetullut käymään jos tahtoo”, Sirius sanoi.
”Sanotaan. Nähdään taas, Adara”, Fred sanoi ja heilautti tälle kättään ennen kuin poistui ovesta, Kingsley ja Lupin perässään.

Adara asteli keittiöön syömään aamiaista, jonka rouva Weasley oli valmistanut.
Istuttuaan hetken tuolissaan Adaran katse löysi Oljon pesän. Hän muisti medaljongin taskussaan ja hänestä tuntui, että syy Oljon piileskelylle oli juurikin se, että se etsi medaljonkia epätoivoisesti. Adara otti medaljongin taskustaan, asteli Oljon pesälle ja asetti medaljongin sen pienelle nuhjuiselle pedille. Ehkä Oljo antaisi anteeksi, että se on rikki, sillä sitähän Regulus Oljolta toivoi. Että Oljo tuhoaisi sen.

Seuraavan päivän iltana Adara sai jälleen Kalkarokselta kirjeen.

Potter ja Granger ilmaantuivat Lovekivojen asunnolle tänään. Mene tapaamaan heitä ja vakuuta heidät, että sinä hoidat tästä lähin tietojen etsinnät jos he tarvitsevat apua. He eivät saa jäädä kiinni.

S.K


Adara hymähti. Miten Kalkaros luuli hänen pääsevän tapaamaan Harrya ja muita. Ovatkohan he enää edes metsässä jonne hän heidät saattoi?
Adara meni hakemaan Siriukselta peilin, joka oli vastakappale sille, jonka Adara oli antanut Harrylle. Adaran kuitenkin huhuiltua peiliin, Harry ei vastannut.
Adara ei nähnyt muuta tilaisuutta kuin yrittää, vaikka ravaaminen paikasta toiseen alkoi jo häntä ärsyttääkin. Hän hävitti kirjeen ja oli juuri kaikkoontumassa, kun hän huomasi vyötärönsä korkeudella leijailevat kaksi leipää. Sitten hän huomasi, että leipiä pitelikin pieni harmaanahkainen kotitontun käsi. Oljo seisoi Adaran jaloissa ja tuijotti johonkin seinään leivät ojentaessaan. Adara katsoi tätä hölmistyneenä. Yrittikö Oljo myrkyttää hänet?
”Nuori neiti Musta ei ole syönyt vielä illallista”, Oljo totesi.
”Öh… Kiitos”, Adara mutisi hölmistyneenä ja hänen katseensa hakeutui Oljon kaulalla roikkuvaan kultamedaljonkiin. Arvasiko Oljo että juuri Adara palautti sen?
”Jos viitsit, toisitko syötävää myös Harrylle ja muille? Jotain pientä jota on helppo kantaa?” Adara kysyi, Oljo kumarsi, mutisi jotain ja meni hakemaan lisää leipää.
Pakattuaan eväät pieneen laukkuunsa, Adara hyvästeli vielä nopeasti Siriuksen ja lähti, arvaamatta lainkaan, mikä häntä pian odottaisi…
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 23:21:58 kirjoittanut Fubuki »

jjemsie

  • ***
  • Viestejä: 273
Vs: Adara, Siriuksen tähti luku 144, 11.7!!
« Vastaus #758 : 11.07.2008 01:38:18 »
Heti alkuun onnittelut syntymäpäivän johdosta (:

Pidin tästäkin osasta paljon, vaikka tässä ei nyt niin hirveästi mitään tapahtunutkaan.

Adara oli taas sujautettu tuohon hienosti mukaan ja kaikki tuntui järkeenkäyvältä. Kuvittelin tuon Adaran suuttumisen Harrylle sellaisena hieman yliampuvana esittämisenä, en tiedä mistä se johtui, oliko sen tarkoitus vaikuttaa siltä? Olen nyt niin väsynyt että en oikein muuta osaa sanoa, jatka vain samaan malliin, en malta odottaa mitä Adaralle käy Lovekivojen luona ja miten hänet on saatu sujautettua sinne mukaan luontevasti. Jotenkin tuntuu että tuo viimeinen lause ei enteillyt kovinkaan hyvää...
Kahdessa viikossa voi muuttaa maailman ja neljässätoista päivässä tuhota sen.
banneri by raitakarkki
ava by laaksokukka

Justinee

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti luku 144, 11.7!!
« Vastaus #759 : 11.07.2008 01:48:39 »
hyvää synttäriä Fubuki  :D hyvän luvun olit kyllä rustannu  :) ei mulla kyllä mitään kiinnostavaa ollu... jatkoa tietysti rupeen heti kerjään  ;)