Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 316506 kertaa)

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #580 : 17.05.2008 14:24:19 »
Fubuki, ensinnäkin, sä oot TOSI julma, väittää nyt että tää loppuu (vaik osasyy saatto olla mun ku ajattelin väärin :P)
No todellakin harmi kun Adara menetti muistinsa, ei se ois ansainnu sitä ton jälkeen :( mut tuleepahan lisäpituutta :D
Rakentava jäi laulamaan jonnekkin riihikirkkohymniä, joten ei nyt enempää tällä kertaa, muuta että ihanaa kun Sirius on elossa <3

Jatkoa!!

Mya
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #581 : 17.05.2008 14:27:14 »
Neeppu, toivottavasti rakentava palaute lähettää joskus postikortin :D
Gaploon, liian hyvän? ha-ha xD
Lynx, mikä niistä halauksista?
Kelmikiti, voi sua, toivottavasti nyt söit kunnolla :(
Mya Musta, anteeeeks mutta tykkäsin huijata hiukan *kihih*

Tunnelimyyrä

  • en idiot
  • ***
  • Viestejä: 114
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #582 : 17.05.2008 15:01:51 »
Fubuki, milloin Adara saa muistinsa takaisin? Ja vähän tuo juonenkäänne tuo jännitystä tarinaan, kun Adaan muisti otti laitonta vapaata :D Loistava luku taas, aivan loistava! Mitään järkevää en nyt saa, huomisen iskosiunaus jännittää liikaa ja juustokakku odottaa keittiössä.. ;D mutta hei, jatkoa?

 -Myyrä
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #583 : 17.05.2008 15:19:05 »
Tunnelimyyrä, ooooh juustokakkua!! mulle kans! ja muistin palaamisesta..no, sen näkee sitte

Inviere

  • murhamuumi
  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #584 : 17.05.2008 18:46:00 »
Tämähän meni jännäksi. Ihanaa kun Sirius ei kuollutkaan.
Toivottavasti Adara saa muistinsa takaisin.

Jatkoa odotan.
~Lily
- Who do you think you are, running 'round leaving scars?
- I don't know, Lord Voldemort?

Lynx

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #585 : 17.05.2008 23:12:26 »
Katos kehveliä, niitä onkin aika monta..   :)

Kyllä se Adaran ja Kalkaroksen hali on ihanin <3

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #586 : 17.05.2008 23:46:44 »
Millon tulee jatkoa? Mä kärsin
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 125. Toivo hiipuu
« Vastaus #587 : 18.05.2008 01:27:39 »
A/N: Dodiih, tässä melko lyhyt ja järjetön pätkä. Pahoittelen kun en sen tarkemmin ja pidempään kuvaile tuota vuotta, mutta voitte kyllä kuvitella. Adara vain kävelee ympäriinsä kuin ontto olento ja niin poispäin...

Luku 125. Toivo hiipuu







Aikaa kului toivottoman paljon, mutta mitään ei tapahtunut. Tylypahkassa taas alkoi tapahtua omituisia tapahtumia – Kalkaros pääsi opettamaan pimeyden voimilta suojautumista, huispauspelaaja Katie Bell joutui Pyhän Mungon parantolaan saadessaan erikoisen kohtauksen ja Ron oli kuolla jonkinnäköiseen myrkytykseen uuden taikajuomien opettajan huoneessa ja Harry kuuli kaikennäköisiä vihjeitä siitä, että Draco olisi ryhtynyt kuolonsyöjäksi.
Adara sai pari kertaa viikossa kirjeitä Tylypahkan ystäviltään ja pyysi aina kirjeitse Harrylta apua, mihin kirjeisiin kannattaisi vastata. Vastaus oli aina sama: kaikille paitsi sille Malfoylle. Joten Adara ei siis vastannut tälle Draco Malfoylle. Hän oli oppinut luottamaan Harryyn ja piti tätä taas jonkinnäköisenä ystävänään, mutta Adaralla oli silti tylsää kun Harrykin oli Tylypahkassa.

Joulu Kalmanhanaukiollakin oli lievästi ankea, sillä Adara ei osannut olla kauhean iloinen vielä ihmisten kanssa, joista ei muistanut mitään. Harry sai hänet kyllä jotenkuten hymyilemään, ja Fred ja George saivat hänet oikein nauramaan. Se nauru sai Siriuksen tuntemaan olonsa edes hiukan jouluiseksi.
Kevät koitti ja sen mukana tragedia joka jo tunnetaan. Tylypahkaan hyökättiin ja Kalkaros tappoi Dumbledoren. Jo kaksi päivää myöhemmin oli hautajaiset, johon Sirius ja Adarakin menivät (Sirius koirana).

Adara ja Sirius istuutuivat takariville ja Adara katseli melko murheissaan hautajaisten tapahtumia, vaikkei hän tuntenutkaan Dumbledorea kovin hyvin.
Hän katsoi edessään istuvaa risupartaista velhoa, ja jokin takoi hänen muistissaan.
”Mistä minä tunnen tuon miehen?” Adara kysyi kuiskaten Georgelta joka oli tullut istumaan hänen viereensä.
”En todellakaan tiedä”, George vastasi. Adara kurtisti kulmiaan ja yritti kuumeisesti muistaa.
”Voisiko… voisiko olla, että muistat hänet – ajalta ennen muistinmenetystä?” George kysyi toiveikkaana.
 ”Ehkä… en minä tiedä…” Adara mutisi, kun hautajaisseremonia oli loppu. Ihmiset alkoivat nousta ylös ja George kuiskasi: ”Kysytään häneltä.”

Kun he olivat juuri menossa velhon perään, alkoi rohkelikot kasaantua Adaran ympärille.
”Adara! Sinä olet elossa!” Seamus riemuitsi.
”Se tosiaan on Adara!” joku huusi ja kaikki saartoivat Adaran.
”Missä sinä olet ollut? Me ollaan oltu ihan hulluja huolesta”, kysyi yksi rohkelikkopoika, mutta George astui Adaran eteen.
”Sori kaverit, mutta… no, tämä on pitkä tarina mutta tosiasia on että: Adara ei muista teitä. Hän menetti muistinsa ministeriössä.”
Kaikki näyttivät järkyttyneiltä, paitsi Neville joka jo tiesi. Sirius pyöri Adaran jaloissa ja heilutteli häntäänsä.

”Siis… hän ei muista… mitään?” Seamus kysyi. George pudisti päätään.
”Et ole tosissasi, et voi olla”, Seamus sanoi epäuskoisena ja katsoi Adaraan.
”Hei, Adara, se olen minä, Seamus. Kyllä sinä minut tiedät vai mitä?” Adara muisteli taas kuumeisesti, missä oli nähnyt pojan ennen. Mutta pinnisteltyään liikaa hän tunsi korventavaa kipua päänsä sisällä. Adara kaatui polvilleen maahan ja ähkäisi kivusta.
”Adara? Adara! Mikä sinulle tuli?” George kysyi huolestuneena ja polvistui Adaran viereen. ”Auttakaa joku!”
Eräs velho joka oli istunut hautajaisten aikana melko eturivissä huomasi heidät ja lähti heitä kohti.

Sirius pyöri levottomana ja Adaran menetettyä tajuntansa, muuttui takaisin ihmiseksi.
”Sirius Musta!” joku rohkelikko huusi järkyttyneenä ja Sirius nosti Adaran käsivarsilleen.
”Ei hätää kaverit! Sirius on meidän puolella!” Neville ja George alkoivat vakuutella, kun osa hautajaisvieraista kääntyi heihin päin ja alkoi ihmetellä hälyä. Sirius lähti juosten kohti linnaa ja sairaalasiipeä, jonne matami Pomfrey oli hetki sitten suunnannut.

Saavuttuaan sinne, Sirius säikäytti matami Pomfreyn toden teolla, ennen kuin tämä tajusi auttaa Adaraa. Ministeriön väki alkoi rynnätä myös kohti sairaalasiipeä, joten Sirius salpasi siiven oven kiinni, Adaran käännettyä unisena päätään. Hän avasi silmänsä ja katseli ympärilleen.
”Adara, mikä sinun tuli?” Sirius kysyi huolestuneena kun joku alkoi takoa nyrkillä ovea.
”En tiedä…”
”Muistatko mitään?” Adara pudisti päätään ja Sirius huokaisi pettyneenä.
”Avaa ovi, Sirius Musta! Olemme piirittäneet Tylypahkan!” kuului Rufus Rymistyirin ääni.
”Niin varmasti olette! Eihän teitä ole täällä kuin viisi!” Sirius huusi oven läpi. ”Ja pitäkää leipäläpenne kiinni kun minä juttelen tyttärelleni!”

Siriuksen huutoon yhtyi jotain muutakin. Luna Lovekivan ääni kuului oven takaa, puhuvan taikaministerille.
”Ei Musta ole paha, hän pelasti osan meistä taikaministeriössä.”
”Niin – mitä sinä tyttö oikein puhut?” kuului ministerin ääni.
”Puhun totta. Sirius Musta taisteli Bellatrix Lestrangea vastaan ja pelasti minut ja Nevillen.”
”Se on totta!” vahvisti Nevillen ääni.
”Siinäs kuulit, ministeri! Jos oisitte tutkinu aiemmi niin Musta olis jo todettu syyttömäks!” ärjyi Hagridin ääni.
”Sirius Musta on syytön!” vahvisti McGarmiwa.
”Olen tuntenut Siriuksen jo pitkään, olen tavannut Peter Piskuilanin ja se on todiste, että Peter on kaiken takana!” kuului Harryn ääni.
”Minäkin näin Peterin!” kuului Ronin ääni.
”Ja minä!” vielä Hermionen ääni.

Oli hetken hiljaista. Sirius ja Adara odottelivat että kuulisivat vielä jotain. Lopulta kuului ministerin periksi antanut äänensävy: ”Hyvä on.. Musta, me keskustelemme ministeriössä taistelleiden ja kuolonsyöjien kanssa sinusta. Pysyttele siellä, tai missä ikinä haluat.” Sirius tuijotti järkyttyneenä ovea.
”Kiitos ministeri, kiitos!” hän lopulta huusi ja kuuli kun ministeriön väki käveli pois. Matami Pomfrey avasi salvat ja Hermione ja Harry astelivat ensimmäisinä siipeen.
”Hienoa, Sirius! Nyt ne saavat tietää että olet syytön!” Harry huudahti ja katsoi sitten vakavana Adaraan.
”Mikä hänelle tuli?” Hermione kysyi.
”En tiedä. Hän vain piteli päätään ja menetti tajuntansa.”
”Voisiko olla että hän muisti jotain?” Ron kysyi. Sirius pudisti päätään.
”Hän ei muista.” Siriusta huolestutti. Jos vain pinnistely muistin palaamiseksi satutti Adaraa niin paljon, entä jos jotain tapahtuisi kun hän muistaisi jälleen kaiken...?

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 18.5 luku 125!!!
« Vastaus #588 : 18.05.2008 11:43:35 »
Taas yks hyvä luku, mä fanitan tätä toden teolla! Kiduin, kun eilen ei tullut jatkoa
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 18.5 luku 125!!!
« Vastaus #589 : 18.05.2008 22:13:00 »
Neeppu, kiitos, mutta en usko että näitä lukuja tulee kerran päivässä aina :D esim nyt on vain kolme lukua valmiina joten mulle tulisi kiire jos aikoisin pysyä tässä tahdissa
Kelmikiti, voi olla, mutta nyt on kyllä huikean jännä tilanne Canadan ja Venäjän välillä, 4-4!!



Plah, Canada hävisi :(

// Kaapo yhdisti tuplat
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 09:07:29 kirjoittanut Kaapo »

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 18.5 luku 125!!!
« Vastaus #590 : 19.05.2008 02:13:53 »
Hahaa nyt se on  tullut todistetuksi! Ajattelu ja syvältä mielestä asioiden kaiveskelu on on hengenvaarallista! Nyt kaikki kokeet lopetetaan eikös vaan?
Ja mitä siellä itketään ettei Kanada voittanut kun se on palj0n huonompi kun Venäjä ;D Ai niin mä kannatan Venäjää ja Suomea kaikissa kisoissa :-* Toivottavasti Fubuki ei suutu mulle ja laita tätä tauolle :'( se olisi meinaan yhtä katkeraa kun se että Suomi hävisi ruotsille silloin Torinossa :-X
Ei tämäkään huono luku ollut! Mutta katsotaan nyt tuo että pääseekö Sirius tuosta vangin vaatteestaan...
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Merimoi

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 18.5 luku 125!!!
« Vastaus #591 : 19.05.2008 18:57:23 »
Plah, Canada hävisi :(

Wuuhu :D Koska jatkoa? Tapat meijät ku joudutaa kituu ilma uutta lukuu :|

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 18.5 luku 125!!!
« Vastaus #592 : 19.05.2008 20:01:21 »
Kelmikiti, snif
Gaploon, sen näkee sitten ;D Ja Kanadan häviöä itken kun annan ennemmin maailmanmestaruuden sille kuin Venäjälle - kaivelee kaunat Venäjää kohtaan vaikka mistä
Merimoi, piakkoin kai :D

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 18.5 luku 125!!!
« Vastaus #593 : 19.05.2008 22:22:45 »
Luku 126. Kompurointia portaissa






Aika kului. Sirius odotti ja odotti – kaikki odottivat, mutta muutosta ei tullut. Adara oli oppinut kaikkien nimet ja esineiden sijainnit uudestaan, mutta ei muistanut mitään menneisyydestä. Sirius alkoi vaipua epätoivoon, siitä huolimatta että ministeriö alkoi löytää todisteita Siriuksen syyttömyyteen. Lupin auttoi häntä vaikeinakin aikoina, mutta tämän murtumispiste oli jo lähellä. Ja lopulta Siriuksen vahvana pysyminen petti, eräänä kesäisenä päivänä, tasan kuukausi myöhemmin siitä kun Dumbledore oli kuollut.

Lupin oli kertonut Siriukselle jo syyskuussa olevansa rakastunut Tonksiin, ja Sirius työnsi häntä kaikin voimin jatkamaan elämää Tonksin rinnalla, koska sitähän Tonks itsekin halusi. Lopulta Lupin otti Siriuksen vinkistä vaarin ja hän ja Tonks alkoivat seurustella. Seurustelu alkoi olla jo monta kuukautta täynnä, kun Lupin ja Tonks ilmaantuivat Kalmanhanaukiolle ja Sirius saatteli heidät iloisena olohuoneeseen juomaan teetä. Tonks nosti vasenta kättään Siriukseen päin.
”Me menimme kihloihin!”
Sirius kaatoi teetä kupistaan reilusti ohi jäädessään katsomaan Tonksin kädessä kiiltävää sormusta, ja sitten Lupinia.
”Remus – tuohan on mahtava uutinen! Hyvin tehty!”
”Kiitos”, Lupin sanoi ja hymyili. ”Mutta tämä on ihan sinun ansiotasi. Jääräpäisyyteni ei olisi ehkä ikinä antanut periksi jos et olisi takonut päähäni järkeä.”

Samassa kuului askelia portaista kun Adara asteli esiin.
”Ai, Remus ja Tonks, hei”, Adara tervehti hiukan hymyillen.
”Remus kertoi juuri hyvät uutiset”, Sirius sanoi hymyillen iloisemmin kuin tyttärensä.
”Niinkö?” Adara sanoi ja Lupin nyökkäsi.
”Minä ja Tonks menimme kihloihin.” Adara oli hetken hiljaa.
”Menitte minne?” Lupinin hymy hälveni ja Tonksin silmistä katosi se tietynlainen ilon kiilto. Lupin kääntyi katsomaan Siriusta, joka tuijotti Adaraa, käänsi sitten katseensa lattiaan ja purskahti kyyneliin.

”Sirius –” Lupin nousi äkkiä ylös ja painoi kätensä Siriuksen olkapäälle. Adarakin asteli peremmälle olohuoneeseen.
”Sirius, pysy kasassa, et voi nyt –”
”Menen päiväunille…” Sirius totesi pyyhkiessään kyyneliään ja häipyi Adaraan katsomatta yläkertaan. Adara katsoi hänen peräänsä huolestuneena ja katsoi sitten häpeissään lattiaan.
”Ei se ole sinun syysi”, Lupin sanoi ja huomasi Tonksin purskahtaneen myös itkuun.
”Tonks…” Lupin ehti todeta kun Tonks häipyi kyyneleitään häveten keittiöön. Adaralle tuli sellainen tunne, että hänen täytyisi lähteä hänen peräänsä, joten hän meni. Lupinkin lähti Adaran perässä portaisiin ripein askelin, Tonksin nyyhkytyksen kuuluessa yhä lähempää.

”Adara, minä puhun Tonksille, ei sinun tarv-” Lupin aloitti, mutta hän kompastui: hän kaatui eteenpäin Adaraa päin ja Adara menetti tasapainonsa. Hän ei ehtinyt tarttua Tonksia viitasta vaan kaatui ja löi päänsä keittiön viimeiseen portaaseen.
”Adara!” Lupin huudahti säikähtäneenä. ”Olen todella pahoillani! Sattuiko sinuun?”
Adara hieroi päätään.
”Aijjaijjai… Häh?” Adara katsoi ympärilleen enemmän kuin hämmentyneenä. ”En ole kuollut?”

”Et tietenkään ole!” Lupin huudahti ja auttoi Adaran istumaan portaalle.
”Annahan kun katson otsaasi, sattuuko siihen?” Lupin kysyi ja hieraisi Adaran otsaa.
”Ai! Remus – mitä sinä täällä teet? Sinähän muutit Tonksin luo?”
”Voi luoja, hän on seonnut nyt lopullisesti”, Tonks sanoi järkyttyneenä tuijotettuaan tapahtumia hetken lamaantuneena.
”Mit- miksi olen elossa? Minähän – minä hyppäsin –”
”Mitä? Hyppäsit?” Lupin kysyi pelästyneenä.
”Remus… Ehkä hän – hän muistaa!” Tonks huudahti.

Syntyi hetken hiljaisuus, ja yhtäkkiä Lupin tarttui Adaraa olkapäistä ja kysyi: ”Mitä sinulle syötettiin sairaalasiivessä kun ankeuttaja sai sinut pyörtymään?”
”Remus, älä kysy tyhmiä! Suklaata tietty!” Adara totesi kuin itsestään selvyytenä. Lupin tuijotti Adaraa järkyttyneenä, alkoi itkeä ja puristi Adaran itseään vasten.
”Sinä muistat! Sinä muistat!”
”Muistan mitä? Ja ai – Remus – sinä kuristat!”
”Sinä olet ollut vuoden aivan tiedoton kaikesta! Et muistanut minun nimeäni, et ketään, et mitään! Menetit muistisi silloin ministeriössä!”
”Minä mitä? Menetin? Minähän kuolin, Remus!” Adara huusi.
”N-niin… Se toinen sinä. Sinä olit tullut ajankääntäjällä siihen päivään ja se toinen sinä säilyi, mutta ilman muistia.”

Adara tuijotti suu ammollaan Lupinia ja nousi ylös.
”Mikä päivä nyt on?”
”Heinäkuun kolmaskymmenesensimmäinen. Harryn syntymäpäivä.”
”Ja hän täytti -?”
”Seitsemäntoista.”
Adaran päässä kolahti. Oli juuri se päivä kun hän käänsi aikaa taaksepäin.
”M-minä olen ollut vuoden aivan – ilman muistia?” Adara kysyi.
”Niin.”

”Voi luoja”, Adara sanoi. Hän ei keksinyt muutakaan. Hän painoi kätensä päätään vasten.
”Ei…ei… vuosi… minun… minun tehtäväni!”
”Ei koskaan toteutunut”, Tonks totesi.
”Minä –” Adara haukkoi henkeään ja kääri vasemman hihansa ylös.
”Minulla ei ole piirtoa! Ha! Minulla ei ole sitä!” Adara sanoi hetken riemussa.
”Oliko sinulla pimeän piirto?!” Lupin huudahti.
”Sitä ei ole! Koska minä ja Kalkaros ei – Kalkaros… SEVERUS! Missä hän on?! Minun pitää estää se! Dumbledore –”
”Dumbledore on kuollut”, Tonks sanoi.
 ”EI! Ei, taas…” Adara sanoi. Hän ei yhtään ollut ajatellut – hänhän oli saanut ajankääntäjän Dumbledoren testamentista.

”Mutta…!” Adaran henki salpautui. ”Jos minä olen elossa – isä! Missä Sirius on?! Mitä hänelle tapahtui!? Missä hän on, Remus?” Adara huusi ja tarttui seisomaan noussutta Lupinia takin rinnuksesta.
”Mitä täällä huudetaan?” kuului kysyvä ääni portaiden yläpäästä. Adara ei pystynyt hengittämään, sydän jätti yhden sykähdyksen väliin. Portaiden yläpäässä seisoi Sirius.
”Adara, sinun otsasi vuotaa verta! Remus mitä oikein tapahtui?”
”Sirius – Adara on –” Lupin änkytti yhä shokissa. Adara tuijotti Siriusta hämmästyneenä. Sirius oli elossa. Ei voi olla totta. Hän tosiaan seisoi siinä, aivan Adaran ulottuvilla, eikä toivottoman, synkässä ja kylmässä ulottumattomuudessa kuten ennen…

Adara asteli portaat ylös kunnes hän oli olohuoneessa oven luona Siriuksen kanssa. Hän tuijotti Siriusta yhä ja nosti vapisevan kätensä Siriuksen kasvojen tasolle. Hän kosketti Siriusta hiuksista. Hän tunsi ne hiukset. Ne olivat samanlaiset vahvat ja kiharaiset kuin hänellä. Hän sipaisi Siriuksen kasvoa ja säikähti tuntiessaan lämpimän ihon sormen päissään.
”Isä”, Adara totesi häkeltyneenä, Siriuksen tuijottaessa häntä yhä hämmentyneenä. Adara loikkasi Siriuksen kaulaan itkien ja huutaen.
”Isä, sinä elät!” Sirius oli häkeltynyt ja ymmärsi viimein että Adara oli saanut muistinsa takaisin.
”Sinä elät, luojan kiitos, luojan kiitos…!” Adara itki Siriusta vasten sanoinkuvaamattoman helpottuneena.

”Sinä muistat… Sinä tosiaan muistat, vai mitä?” Sirius kysyi.
”Minä muistan kaiken”, Adara sanoi ja itki vielä enemmän. Sirius kietoi kätensä Adaran ympärille ja itki myös.
”Minä – minä menen ilmoittamaan kaikille!” Lupin huudahti ja he lähtivät Tonksin kanssa käsi kädessä ulos. Siriuksen ja Adaran aika oli täysin pysähtynyt. He olivat molemmat aivan yhtä epäuskoisia.

”Miten minä en tullut ajatelleeksi että se ministeriöön mennyt minä jäisi silti eloon?” Adara totesi lopulta kun he istuivat sohvalla.
”En tiedä… mutta se oli silti todella typerä teko! Mieluummin minä kuolen kuin –”
”Me käytiin tämä taisto jo”, Adara totesi silmiään pyöräyttäen. ”Ja pääasia että me molemmat eletään, vai mitä?” Sirius hymähti, virnisti ja pörrötti Adaran hiuksia.
Samassa ovi aukesi ja Weasleyn perhe, sekä Harry ja Hermione säntäsivät sisälle, Tonks ja Lupin perässään.
”George!” Adara huudahti ja säntäsi suutelemaan yksikorvaista – hiukan kalpean ja epäuskoisen näköistä - poikaa. Niin pitkästä aikaa…
« Viimeksi muokattu: 23.11.2017 00:53:36 kirjoittanut Lokitar »

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 19.5 luku 126!!
« Vastaus #594 : 20.05.2008 00:10:05 »
Minä rakastaa sinun tarinaa! Aluks katoin vähä, et onks kirjottaja vaihtunu ku olit muuttanu avatarias. Ihanaa et Adaran muisti palas!! *heiluttaa päätään hulluna ja hytkyy* Sun fic piristi mun yötä
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Vs: Adara, Siriuksen tähti 19.5 luku 126!!
« Vastaus #595 : 20.05.2008 12:30:05 »
Ihanaa tosiaan kun Adara sai muistinsa takasin, toivottavasti nyt ei tuu lisää kamalia vastoinkäymisiä ;D
Toi muistaminen tapahtu jotenki melko klassisella tavalla, mutta se sopi tähän hyvin, oisko Adara muistanu ilman tota kaatumista?
Kattoin muuten sun avaas, siinä on Sirius ja Adara, vai? kun ainakin ne ulkonäön puolesta sopis hyvin.
Laitteleppa jatkoa taas pian, en malta odottaa :D

Mya

Tosta jääkiekosta muuten vielä, jos nyt oon sitte ihan oikein käsittäny, niin ens vuonnahan sitte pelataan ryssäinmaalla, eli pelit tulis järkevämpään aikaan, ja muutenkin, ikävä myöntää, mut ryssät oli parempii ;D (kauheeta rasismia tää :D)
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 19.5 luku 126!!
« Vastaus #596 : 20.05.2008 15:44:53 »
Kelmikiti, kiitos ^^
Neeppu, hehe, joo vaihtelu virkistää avatareissa :D
Mya Musta, Sirius ja Adara? Hmm, no jaa, tyttö tuossa kuvassa olen kyllä minä, mutta hienoo jos näytän Adaralta :D

Inviere

  • murhamuumi
  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Adara, Siriuksen tähti 19.5 luku 126!!
« Vastaus #597 : 20.05.2008 16:08:56 »
Jatkoa, ihanaa!  ;D
Tää tarina on paras!!
Lisää pian, en malta odottaa *hyppii ympäri kattoa*

~Lily
- Who do you think you are, running 'round leaving scars?
- I don't know, Lord Voldemort?

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Adara, Siriuksen tähti 19.5 luku 126!!
« Vastaus #598 : 20.05.2008 17:09:15 »
Ihanaa, että Adara sai muistinsa takaisin!
Ja kun hän näki Siriuksen:Aivan ihanasti kirjoitettu! Tuntui kuin Sirius olisi oikeasti ollut elossa (tai siis, kirjojen mukaan..ääh unohtakaa :D)
Hieno luku ja jatkoa saa laittaa!!!

Mya:Tosta jääkiekosta muuten vielä, jos nyt oon sitte ihan oikein käsittäny, niin ens vuonnahan sitte pelataan ryssäinmaalla, eli pelit tulis järkevämpään aikaan, ja muutenkin, ikävä myöntää, mut ryssät oli parempii  (kauheeta rasismia tää )

Sveitsissä pelataan ja Suomi on lohkossa D mukanaan: Tshekki,Norja ja Tanska, eli ainoa varteenotettava vastustaja on Tshekki, tosin Norjakin pääsi pitkälle tänä vuonna ja antoi vastuksen Kanadalle... :)
Mutta kunhan Kanada,Venäjä tai Ruotsi eivät voita vähään oikein olen Happyy!! =)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 19.5 luku 126!!
« Vastaus #599 : 20.05.2008 19:07:06 »
Lainaus
”Menitte minne?”
Oi joi...sain siis anteeksi ;) Tuo lausahdus oli loistava ;D kikattelen yhä omassa huoneessa luojan kiitos!
Ihan kivaa että pikku Adara sai muistinsa takaisin. Hyvin menee ja niin edelleen...
Jatkoa saa yhä laittaa ;)
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)