Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 316500 kertaa)

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #560 : 15.05.2008 02:03:32 »
Oi ihana! Olet sinäkin nähtävästi valvonut =)
Hyvä, että tämä ei pääty vielä tähän, koska janoan niin tietää, mitä seuraavaksi tapahtuu!

Tästä nyt tulee tämmöinen extra lyhyt, koska kello tosiaan on 2 yöllä ja kohta alkaa suomi-usa matsi ja se pitää katsoa :D
Mutta jatkoa voi laittaa mielellään mahdollisimman pian, jännittävämmäksi vain käy koko ajan!

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #561 : 15.05.2008 06:39:17 »
Sinä ilkeän mahtava kirjoittaja!! Että kehtasitkin kiduttaa mua sanomalla että toi 123 luku on viimmenen!!! En mä silti oo vihanen, vaan ilonen siitä kun saan lukea lisää sun ihanaa tarinaa
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #562 : 15.05.2008 10:23:55 »
Hihii aika lyhyt keskustelu pilvenhattaralla mutta oli kuitenkin.
Mielenkiintoinen luku täytyy myöntää. Ja tuo domino reaktio yhtälö oli kyllä  ;D
Mitäköhän käy kun Adara ei ole kuolonsyöjä ja ne kohtaa Voldemortin...vai kohtaako?
Jatkoa saa taas laittaa tulemaan kun ehdit/jaksat/kykeket/kyllästyt kiduttamiseen  ;)
Jatkuuhan tämä vielä lukuun 125?
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #563 : 15.05.2008 16:04:35 »
Tietysti, eihän tämä tähän voi jäädä ^^

Tunnelimyyrä

  • en idiot
  • ***
  • Viestejä: 114
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #564 : 15.05.2008 16:35:09 »
Luin eilen tuon tällä hetkellä toiseksi viimeiseksi ilmestyneen luvun ja olin tyyliin puulla-päähän-lyöty-kuristetaan-fubuki-jos-se-jättää-ficin-tähän. Tuo uudempi luku kuitenkin. Se on jotenkin sekava, luin kolme kertaa samaa kohtaa, ja siltikään en ymmärrä tuota, miten Adara kuoli, mutta ei kuitenkaan kuollut. Haluaisiko ihana kirjoittajamme selittää/valaista/jotakin tuota asiaa?
Mutta hei, kirjoitusvirheitä on löytänyt, en sisi niistä valita. Pistä vaan jatkoa heti, kun kerkeät kirjottaa!

 - Selkeästi salablondi punapää Myyrä

// kiitos selvityksestä Fubuki, vaikken vielä sitä kunnolla tajunnutkaan.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2008 18:27:21 kirjoittanut Tunnelimyyrä »
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #565 : 15.05.2008 17:58:05 »
No siis, Adara joka eli silloin oikeasti Siriuksen kuoleman - eihän hänelle mitään tapahtunut, vaan Adara tulevaisuudesta tuli ajalla taakse päin ja kuoli. Mutta nuori Adara tietysti jäi henkiin ja koska Sirius elää niin tämän ei tarvitse kuolla uudestaankaan :)

Jassminadara

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #566 : 15.05.2008 18:26:54 »
Pitää kai minunkin ilmoittaa olemassaolostani ja siitä että olen valtavan ihastunut tähän ficciin. Kun näin, että täällä on näin pitkä ficci (pidän eniten pitkistä jatkoficeistä, mikä näkyy nimimerkistäkin), niin pariin kertaan pohdin, haluanko alkaa tätä lukemaan. Ensiksi, en tykkää lukea Harryn ajan ficcejä, enimmäkseen Jamesista ja Lilystä. Toiseksi, en uskonut, että pystyisit kirjoittamaan Rowlingin tarinaan sujuvasti noin vain uuden hahmon. Kolmanneksi, en halunnut menettää sitä viimeistä ripausta elämää mitä minulla on hp-ficcien ulkopuolella. Tuskin tarvitsee mainita, että menetin sen nyt sinun takiasi Fubuki!
Tämä ficci on vain niin hyvä, että luen tätä jo toista kertaa. (Ja löysin tän eilen eli..) Todella hyvin olet osannut kirjoittaa Adaran Harryn et co. maailmaan. Alussa vierastin sitä, että Adara on mukana kaikkialla, se hautausmaa meni mielestäni jo yli. Toisaalta, myöhemminhän huomattiin miksi se oli tärkeää, että kulonsyöjät ja volde noteerais Adaran kunnolla.
Pieni kritiikinpoikanen: tunnut etenevän todella nopeasti. Tarkoitan siis, että jostain tapahtumasta, joka on ehkä hieman vähemmän tärkeä, kirjoitat vain muutaman lauseen, ja se menee ohi ennen kuin huomaakaan. Tunnut olettavan, että kun kaikki ovat jo lukeneet koko hp-saagan, heitä ei kiinnosta lukea sitä toiste ficistäsi. Toisaalta se on kyllä totta, mutta kontrasti niiden tapahtumien, jotka ovat hp-kirjoissa (ja joista mainitset vain parilla lauseella) ja niiden, joita ei ole (ja joista kirjoitat hyvinkin muutaman sivun) on ehkä hieman liian jyrkkä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Ja minusta olisi mukavaa jos Sirius saataisiin pelastettua. Kun tämä ficci muutenkin eroaa niin paljon alkuperäisistä kirjoista, yhden poikkeuksen voi mielestäni ihan hyvin tehdä lisää.
Eli koostettuna: aivan mahtava ficci, ihanaa kun kirjoitat aina jatkoa niin pian, ja toivottavasti sitä tulee paljon.

poppy

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #567 : 15.05.2008 19:11:37 »
JIPPIAJEEE!!! Tänne on tullut jatkoa! ;D Olen lukenut Adaran tarinaa melkein koko ajan, mutta nyt vasta kommentoin. Eli, olen aivan hirveän kiintynyt Adaraan, ja kun luulin hänen kuolleen, pillahdin itkuun. Tää on yks parhaista ficeistä, mitä oon ikinä lukenu! tykkään myös kirjoitustavastasi hirveästi. nykyään joudun käymässä joka päivä finissä, katsomassa onko tähän tullut jatkoa :D
( Draco/Adara paritus jyrää!!! )


Poppy kiittää tästä mahtavasta ficistä!!!

Hopbandop

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Inspired - Insane
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #568 : 15.05.2008 19:33:32 »
Niin tämä luku oli kieltämättä hiukan lyhykäinen.
Jäin vaan miettimään, miten Adaran kuolonsyöjähankkeen nyt käy, kun Sirius ei kuollutkaan.
Jatkoa odottelen.
"You see, I loved a man once."

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #569 : 15.05.2008 20:30:43 »
Jassminadara, ihanaa! uusi lukijaksi ilmoittautunut! Mukavaa että ennakkoluuloistasi huolimatta tein vaikutuksen, olen kovin iloinen!!!
Poppy, kiitos!!! Ihanaa kuulla lukijoista joista ei ole ollut tietoinen :)
Hopbandop: Joo, luvusta puuttui pari kappaletta koska halusin säästää ne sittenkin seuraavaan lukuun. Mutta älä huoli, pidempiäkin lukuja on tulossa.

Ja Voin sanoa että pikkujärkytys tulee seuraavassa luvussa ;)
« Viimeksi muokattu: 15.05.2008 20:33:48 kirjoittanut Fubuki »

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #570 : 15.05.2008 21:11:58 »
No siis, Adara joka eli silloin oikeasti Siriuksen kuoleman - eihän hänelle mitään tapahtunut, vaan Adara tulevaisuudesta tuli ajalla taakse päin ja kuoli. Mutta nuori Adara tietysti jäi henkiin ja koska Sirius elää niin tämän ei tarvitse kuolla uudestaankaan :)

Kiitoksia! Tuo kohta selvensi todella paljon! Odotan jatkoa innolla!  :-[ Mä oon muuten koonnu tätä Wordiin, ja tarinaa on tähän mennessä tullu sulta yli 400 sivua! Siis A4-kokosta. Toivottavasti ei haittaa, että luultavasti tulostan joskus kokonaan tarinasi ja teen siitä kirjan. Tää on vaa niin mahtava et tää on pakko saada kansien väliin!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #571 : 15.05.2008 22:55:11 »
haha, ei haittaa kunhan mainitset kolme tavua jossain päin kantta :D Fu-Bu-Ki

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #572 : 15.05.2008 22:59:34 »
WÄÄH! Melkein unohdin!! Muutan ihan kohta tuohon Kuolema-lukuun "ADARA EI!" replan kohtaan linkin, josta näkee piirtämäni kuvan Adarasta sillä hetkellä. Fiuh, muistinpas sen

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #573 : 16.05.2008 13:16:50 »
Juu kiva et ei haittaa. Tietenkin laitan et kirjottaja on Fubuki. Ei tarvii huolehtia siitä! ;D
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #574 : 16.05.2008 17:15:28 »
hei nyt mä menin hiukkasen sekasin....eks niide molempien adaroiden pitäs kuolla jos se toinen kuolee ? en nyt vaa tajuu tätä logiikkaaD:D:D:
In a big big way I am really small

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 15.5 luku 123!!!
« Vastaus #575 : 16.05.2008 21:37:49 »
Ei minun mielestäni. Koska jos Adara X joka on tullut ajassa taaksepäin ja kuolee, niin Adara Y joka oikeasti eli siinä ajassa ei saa Avada Kedavrasta niin eihän hän kuole.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 124. Amnesia
« Vastaus #576 : 16.05.2008 21:55:57 »
A/N: Kappasperhana, huomasin että on jo aika laittaa uusi luku ;)

Luku 124. Amnesia





Useita päiviä myöhemmin, lehtien tulviessa Hän-joka-jääköön-nimeämättä on palannut!-otsikoita, kaikkien muiden toivuttua taistelusta, vain yksi makasi tajuttomana vuoteessaan, omassa kodissaan Kalmanhanaukiolla. Hänen vierellään istui milloin kukakin, useimmiten kuitenkin hänen isänsä tai rakkaansa George. He vaihtelivat vuoroja aina kun joku muu kiltalaisista ei kyennyt istumaan tytön vierellä. Tyttö ei ollut herännyt hetkeksikään ministeriön tapahtumien jälkeen.

Lopulta tummat silmät aukesivat hitaasti ja tutkailivat ympärilleen. Tytön vierellä istuva Sirius havahtui henkäisten.
”Luojan kiitos, oletko kunnossa? Eihän sinua satu mihinkään?”
Adara oli pitkään hiljaa ja tuijotti tutkivasti Siriusta.
”Kuka... sinä olet?” hän kysyi hitaasti.


”Miten tämä voi olla mahdollista?!” huusi Sirius ravaten edestakaisin keittiössä, muiden kiltalaisten istuessa pöydän ääressä, paitsi Dumbledoren, joka seisoi takan edessä ja rouva Weasley hellan luona.
”Minä en osaa sanoa, Sirius... Mutta luultavasti tämä liittyy jotenkin siihen, että Adara pelasti sinut ajankääntäjällä ja toinen ruumiista hälveni.”
”Eli? Koska hän saa muistinsa takaisin? Mitä voimme tehdä?” Sirius kysyi nopeammin kuin ajatuksensa.

”Minä en tiedä... Itse asiassa minua kiinnostaisi tietää mistä ajasta Adara loikkasi ministeriöön, sillä olen jo pitkään suunnitellut itse tekeväni ajankääntäjän joka pystyy siirtämään vuosikymmeniä taaksepäin. Ehkäpä tulevaisuudessa saan sen valmiiksi – josta en nyt ehdi tosin iloita”, Dumbledore korjasi kun Sirius näytti ärtyneeltä ja professori McGarmiwa rykäisi.
” – ja Adara sai sen käsiinsä. Ehkä niin suuri aikamatkustus aiheutti tämän”, Dumbledore lopetti.
”Miten Adara olisi saanut sen käsiinsä?” Remus kysyi.
”ONKO SILLÄ VÄLIÄ, HELVETTI SOIKOON?! MINUA KIINNOSTAA NYT KOSKA ADARA TUNNISTAA OMAN ISÄNSÄ KASVOT!” Sirius karjaisi ja läimäytti molemmat kädet pöytää vasten että koko pöytä tärähti, niin että kaikki huoneessa havahtuivat. Oli pitkään hiljaista. Lopulta Remus rikkoi sen kysymällä kuka vahti Adaraa sillä hetkellä.
”George on hänen luonaan”, rouva Weasley sai sanotuksi.

”Etkö oikeasti muista mitään? Ettei tämä ole mitään pilaa, tai jotain?” kysyi George. Adara ei vastannut vaan tuijotti Georgea tutkivasti. George läimäisi itseään otsaan.
”Hyvä juttu, George, loistavaa. Et ole edes sen verta söpö, että tyttöystäväsi muistaisi sinut neljän vuorokauden tajuttomuuden jälkeen... Hyvästi pilapuodin söpö myyjä-titteli..” hän mutisi. Adara tyrskähti ja alkoi hihittää hiljaa.
No jaa... Hyvä että hänellä on hauskaa. George tuumi.
”Voitko hyvin? Sinua ei satu mihinkään tai mitään?” hän kysyi. Adara pudisti päätään.
”Hyvä”, George totesi ja istuutui Adaran vuoteen jalkopäähän.
”Et siis muista minua?” hän kysyi, Adara pudisti pettyneenä päätään.
”Entä äitini, Molly? siskoni Ginny? pikkuveljeni Ron? Kaksoseni Fred?” George kyseli, Adara pudisti hitaasti päätään.
Miksi... miksi en voi muistaa? Miksi en muista näin mukavan tuntuisia ihmisiä, kuten se mies, ja tämä poika? Miksi?
George huokaisi pettyneenä.

”Anteeksi”, Adara sanoi.
”Mitä? Mistä?” George kysyi hölmistyneenä.
”Kun en muista sinua, sinä selvästi haluat että muistan”, Adara mutisi. George tarttui Adaraa epäröimättä kädestä.
”Älä tuollaisesta ole pahoillasi. Kyllä sinä saat muistisi takaisin, usko pois.”
Hän on suloinen... Adara ajatteli ja hymyili vaisusti pojalle.
”Äiti on luultavasti saanut ruoan valmiiksi. Käyn kysymässä ja haen sinut sitten keittiöön. Käykö?” George kysyi. Adara nyökkäsi.
George poistui ja kohtasi ensimmäisenä Siriuksen ärtyneen ilmeen avattuaan oven.

”Äiti, joko ruoka on valmis? Adarankin on varmaan jo nälkä.”
”On toki, tuo hänet tänne”, rouva Weasley vastasi.
”Sirius varmaan tuo hänet, törmäsin häneen Adaran huoneen ovella…” George katsoi kun Dumbledore seisoi mietteliään näköisenä takan luona.
”Professori, mistä luulette tämän johtuvan? Koska Adara saa muistinsa takaisin?”
”En osaa sanoa… Mutta arvata voisin. Ehkäpä Adara saa muistinsa takaisin kun on se päivä, jona hän käytti ajankääntäjää.”
”Mutta mikä päivä, siinä pulma”, Fred totesi pöydän ääressä.
”Minkä ikäiseltä se kadonnut Adara näytti?” George kysyi Lupinilta. Lupin hieraisi otsaansa mietteliäänä.
”En tiedä… Ehkä seitsemän- kahdeksantoista? Ei hän kovin vanha ollut.”
”Hienoa, tässä sitten odotetaan vuosi, ehkä muutamakin, että Adara muistaa kaiken?”
”Lähetin kirjeen Severukselle. Hän tekee parhaansa muistinpalautusjuoman kanssa, mutta en voi taata että sekään auttaa…”
”Mitä me voidaan tehdä?”
”Odottaa.”

Ja niin he odottivat. Ja odottivat. Kalkaroksen taikajuoma ei auttanut, Siriuksen taisteluun osallistuminen ministeriössä oli nostanut velhojen keskuudessa kauhean metelin ja lopulta, kun Rufus Rymistyiristä tehtiin uusi taikaministeri, alettiin tutkia, jospa Sirius olikin syytön.
Kaikesta huolimatta Sirius pysytteli Dumbledoren käskystä piilossa ja pian kevät muuttui kesäksi, lopulta kesä alkoi lähestyä syksyä ja Tylypahkaan palaamista, mutta Adara ei muistanut mitään. Hän tapasi kiltalaisia muutaman lähes päivittäin ja joutui opettelemaan uudestaan heidän nimensä ja tietonsa.

Adaran tehtävä ryhtyä kuolonsyöjäksi peruttiin ja okklumeustunnit lopetettiin. Sirius päätti ettei Adaran ole järkeä palata Tylypahkaankaan opiskelemaan S.U.P.E.R-kokeisiin jos hän ei muistanut V.I.P:eistäänkään mitään.
Pian syksy saapuikin ja muut menivät Tylypahkaan. Adara jäi yksin Siriuksen ja aikuisten kanssa Kalmanhanaukiolle, mutta Sirius ei vain luovuttanut. Ministeriö oli pistänyt hänen tutkimuksensa taka-alalle, sillä Azkabanista alkoi tapahtua joukkopakoja ja ihmisiä kuoli mysteerisissä olosuhteissa sekä jästi- että velhomaailmassa.

Eräänä syyskuun päivänä he istuivat ruokapöydän ääressä kahden, ulkoisesti kuten aina ennenkin. Mutta mikään ei vain sisäisesti ollut kuin ennen. Adara tökki haarukalla ruokaansa, pihviä ja perunamuusia. Sirius tarkkaili häntä, laski ruokailuvälineensä lautasen reunalle ja asteli Adaran taakse, tarttuen tätä olkapäästä.
”Mikä on?”
”Ei mikään.”
”Sinä voit luottaa minuun”, Sirius sanoi ja kyykistyi Adaran viereen.
”Miten voin tietää sen kun en muista? Miksen minä muista?” Adara kysyi, Sirius yritti keksiä vastausta, mutta Adara vain jatkoi: ”Te – sinä, George, Fred, kaikki… te olette niin mukavia ihmisiä, miten voi olla että en muista teitä?! Olenko oikeasti niin hirveä ihminen etten laskenut teille arvoa sen vertaa?!”

Sirius katsoi Adaraa surullisesti.
”Sinä saat vielä muistisi takaisin. Usko pois.”
”Entä jos en saa?”
”Sitten, sinä vain… opit rakastamaan meitä uudestaan… Etkä sinä ole hirveä ihminen, et ole ikinä ollut. Vaikka nytkään et muista meitä, luonteesi tulee yhä esille, samanlaisena kuin ennenkin. Sekin on jo hyvä merkki.” Sirius hymyili. Adara huokaisi ja käänsi katseensa takaisin ruokaansa. Hän halusi epätoivoisesti muistaa, mutta hän ei ollut ainoa epätoivon partaalla.

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #577 : 17.05.2008 00:10:59 »
Jee! Wuhuu! Oon eka, oon eka! Adara parka menetti muistinsa. Höh. No hyvä et se ei joutunu kuolonsyöjäks, koska se oli niin ääliöö ku Adara joutu kärsimään sen pimeänpiirron takia. Noh, rakentava on ottanu aikaa sitten hatkat, haluun vaa saada tietää et mitä tapahtuu jatkossa!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #578 : 17.05.2008 01:13:07 »
Hih muistin menetystä en osannut aavistaa :-\ Ovatko telepaattiset kykyni kadonneet *koska niitä muka on ollut*
Ihan varmaan Adara saa muistinsa takaisin. Mutta miten Adara nyt tappelee Bellan kanssa ja jäähän Bella henkiin *katsoo ihQu silmin*
Varo vaan Fubuki tai sinut tuomitaan liian hyvän ficin kirjoittamisesta ;)
Jatkoa vaan taas kehiin!
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Lynx

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.5 luku 124!!
« Vastaus #579 : 17.05.2008 10:20:13 »
Täytyy kyllä sanoa että tässä ficissä on yksi parhaimmista halauskohtauksista minkä minä olen lukenut  :D

Jatkoa saapi tehrä :)