Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 316538 kertaa)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.5 luku 110!!!
« Vastaus #500 : 03.05.2008 23:17:10 »
A/N: Ääääh, te lukijat olette aivan jäljessä muhun nähden, pakko lisätä lukuja tiuhaan tahtiin :D aloin kirjottaan sitä jännää juttua ja se oli aivan kamalaa! Itseäni ahdisti että miten tää tarina nyt oikeasti menee ja tiedättekö mitä? Loppu alkaa lähestyä! Pelottavaa!


Luku 111. Sairaalasiivessä







Adara heräsi sairaalasiivessä ja taivaalla leijuvasta pimeän piirrosta päätellen, hän ei ollut kovin kauaa tajuton.
Hän nousi istumaan ja näki Georgen vieressään tuolilla, mutta kääntyneenä Adaran viereisen vuoteen luo. Kaikki muutkin olivat siellä. Lupin, Tonks, Fred, Hermione, Luna ja Ron seisoivat paikoillaan. Sairasvuoteissa makasi Neville, Lipetit ja Georgen edessä joku hyvin pahasti raadeltu mies, jonka kasvoista Adara ei erottanut kuin järkyttävät haavat ja veren.
”Adara”, Lupin sanoi huomattuaan Adaran heränneen ja käveli sitten ripeästi halaamaan Adaraa.
”Luojan kiitos… Luojan kiitos…” hän kuiskasi ja tärisi Adaraa vasten. Adara ihmetteli miksi hänestä oltiin oltu niin huolissaan – hänestä oli tuntunut kuin hänet olisi vain tainnutettu.
Hän katsoi oliko hän yhtenä kappaleena ja tajusi vasta nyt, että hänen ranteensa oli aivan turvonnut ja kipeä. Hänen poskellaan oli haava joka oli ommeltu kiinni ja hänen jalassaan oli syvä haava kuin veitsen terällä tehty.

”Hiinokka oli luullut sinua yhdeksi niistä. Vasta sitten kun se heitti sinut ympäri se tajusi mitä oli tehnyt, ja me osuttiinkin sopivasti paikalle. Sen hajuaisti ei ole vielä ihan ennallaan sen Hagridin mökin palamisen jälkeen… Mikä on olo?” Lupin kysyi.
”Ranteeseen sattuu…” Adara sanoi. ”Ei sen kummempaa. Kuka tuo on –?”
”Bill”, George vastasi ja hänen silmänsä olivat verestävät. ”Harmaaselkä kävi hänen kimppuunsa –”
Samassa ovet aukesivat ja Ginny ja Harry astelivat sisälle. Harry asteli helpottuneena Adaran luo.
”Olet kunnossa.”
”Joo, jotenkuten. Entä sinä?” Adara kysyi.
”Ihan okei”, Harry vastasi.

”En usko, että Billistä tulee täysi ihmissusi”, Lupin sanoi Ronille. ”Hänellä saattaa vain vastedes olla susimaisia piirteitä.”
”Dumbledore saattaa tietää jotain mikä tepsii”, Ron sanoi. ”Missä hän on? Bill tappeli niitä mielipuolia vastaan Dumbledoren käskystä, Dumbledore on velkaa hänelle, ei hän voi jättää Billiä tuohon tilaan –” Adara järkyttyi. Eivätkö he vielä tietäneet?
”Ron – Dumbledore on kuollut”, Ginny sanoi.
”Ei!” Lupin huudahti ja katsoi toiveikkaana Harrya. Harry pudisti päätään ja Lupin kaatui Adaran vuoteen jalkopäähän istumaan.

”Miten hän kuoli?” Tonks kuiskasi järkyttyneenä. ”Miten se tapahtui?”
”Kalkaros tappoi hänet”, Harry sanoi. ”Minä olin siellä, minä näin sen. Me tultiin tähtitiedetorniin, koska piirto oli sen yllä… Dumbledore oli sairas, heikko, mutta minusta tuntuu että hän tiesi sen olevan ansa –” voi kun oikeassa oletkaan, Harry…
”Hän kangisti minut liikkumattomaksi, en voinut tehdä mitään ja olin näkymättömyysviitan alla – ja Malfoy tuli ovesta ja riisui Dumbledoren aseista –” Hermione painoi käden suulleen ja Ron voihkaisi. Luna oli itkun partaalla.
”Kuolonsyöjiä tuli lisää – ja Kalkaros – teki sen. Avada kedavra.”
”Ja minä näin kuinka Dumbledore – putosi tähtitiedetornin ikkunasta alas, kun olin pihamaalla”, Adara lisäsi.


”Mi-mitä sinä muuten teit pihamaalla siihen aikaan?” Harry kysyi.
”Kalkaros käski minut sinne.”
”Miksi? Hänkö sinut tainnutti?” Ron kysyi.
”Ei… sinähän juoksit Kalkaroksen ja Dracon kanssa karkuun”, Harry lisäsi.
”Mitä muuta olisin voinut tehdä!? Dumbledore oli kuollut nenäni edessä ja Kalkaros käski minua seuraamaan häntä –”
”Miksei hän tappanut sinua?” Lupin ihmetteli.
”Hän luuli että olen oikeasti niiden puolella.” Adara valehteli. ”Luulee yhä, Kalkaros välitti minulle pimeyden lordilta käskyn palata kouluun ja esittämään että olen teidän puolella yhä. En minä voinut muutakaan”, Adara sanoi ja Lupin nyökkäsi.
”Sinä olet siis yhä vakooja…” Adara nyökkäsi. Hänestä tuntui hirveältä kun hän ei voinut kertoa, että Dumbledoren kuolema oli suunniteltu.

Hetken päästä McGarmiwa tuli ovesta sisään.
”Molly ja Arthur ovat tulossa”, hän sanoi.
”Harry, mitä tapahtui? Hagrid sanoi, että olit Dumbledoren kanssa kun hän – kun se tapahtui”, hän sanoi, kun hänen leukansa tärisi hiukan. ”Hagrid sanoi, että Kalkaros oli jotenkin osallinen –”
”Kalkaros tappoi Dumbledoren”, Harry sanoi. McGarmiwa tuijotti hetken Harrya ja huojahti sitten kuin pyörtyvä. Matami Pomfrey juoksi apuun ja työnsi tuolin McGarmiwan alle.
”Kalkaros”, McGarmiwa toisti ja vajosi istumaan. ”Kaikki me ihmettelimme, mutta hän luotti… aina… Kalkaros…”
Adaran kurkkua kuumotti. Oli sietämätöntä olla kertomatta, että Kalkaros teki sen täysin Dumbledoren käskystä. Miksi hän ei saisi kertoa? Sitten Kalkarosta ei vihattaisi näin… Miksi?!

”Kalkaros oli erittäin taitava okklumoija, se oli tiedossa”, Lupin sanoi.
”Mutta Dumbledore vannoi, että hän oli meidän puolellamme!” Tonks sanoi. ”Ajattelin aina, että Dumbledore tietää Kalkaroksesta jotain mitä me emme…”
Jostain syystä Adaran mieleen tulvahti muisto Kalkaroksesta ja Violasta halaamassa kuihtuvien puiden alla.
”Hän antoi ymmärtää, että hänellä oli raudanlujat syynsä luottaa Kalkarokseen”, McGarmiwa sanoi ja pyyhki silmäkulmiaan.
”Tarkoitan… Kalkaroksen menneisyyden tuntien… moni totta kai ihmetteli… mutta Dumbledore ilmoitti yksikantaan, että Kalkaroksen katumus oli ehdottomasti aitoa…”
Kalkaroshan lopetti olemasta kuolonsyöjä niihin aikoihin kun Harry oli kukistanut Voldemortin vauvana… Kun äiti kuoli…
”Olisipa kiva tietää, millä Kalkaros sai hänet vakuuttuneeksi”, Tonks sanoi jo inhoten.
Voisiko sittenkin… oikeasti olla…?
”Minä tiedän”, Harry sanoi. ”Kalkaros välitti Voldemortille tiedon, jonka perusteella Voldemort lähti jahtaamaan minun äitiäni ja isääni. Sitten Kalkaros selitti Dumbledorelle, ettei ollut tajunnut mitä teki, että oli todella pahoillaan että he olivat kuolleet.”
Väärin, Harry… minä tiedän…

”Ja Dumbledoreko uskoi sen? Dumbledoreko uskoi, että Kalkaros oli pahoillaan kun James kuoli? Kalkaros vihasi Jamesia”, Lupin sanoi ja hänkin puhui Kalkaroksesta jo inhoten. Adara tunsi silmissään sumentavat kyyneleet.
”Eikä hän pitänyt minun äitiänikään minkään arvoisena, koska hän oli kuraverinen”, Harry sanoi.
Mutta minun äitiä piti… He siis oikeasti…
Adara purskahti kyyneliin eikä kuunnellut enää mitä he puhuivat. Vasta kun Harry ja Lupin puhuivat siitä kuinka Kalkaros pääsi suojaloitsujen läpi torniin ongelmitta, Adara havahtui kuuntelemaan, pyyhittyään kyyneleensä. Hän hyväksyi viimein sen totuuden, että Kalkaros ja hänen äitinsä olivat enemmän, niin paljon enemmän kuin vain ystäviä.
”Yritin mennä perässä, mutta lensin taaksepäin ihan kuin Neville”, Lupin sanoi.
”Veikkaan että muurin läpi pääsivät vain ne, joilla on pimeän piirto – eli mitä sitten tapahtui kun hän tuli alas?” Harry kysyi. Adara laski päätään ja tuijotti kyynärvarttaan, hän saattoi nähdä kankaankin lävitse sen ruman merkin.
"Kuinka monen täytyy vielä kuolla ennen loppua?" Adara mutisi itsekseen ja vain Lupin kuuli hänet.

”Me vain päästimme heidät ohi. Luulimme että kuolonsyöjät ajavat heitä takaa – ja siinä samassa tulivat muut kuolonsyöjät ja Harmaaselkä takaisin ja taistelu jatkui – luulin kuulleeni Kalkaroksen huutavan jotain, mutten tiedä mitä –”
”Hän huusi: ’Se on ohi’”, Harry sanoi. Kaikki vaikenivat. Samassa ovet aukesivat ja rouva ja herra Weasley säntäsivät sisälle, perässään Fleur.
”Voi Bill!” kiljaisi rouva Weasley ja nojautui poikaansa vasten ja painoi suukon tämän veriselle otsalle. Adara katsoi kuuroutuneena kuinka he puhuivat ja kyselivät miten Billille käy.
”Mitä tuo tarkoitti, että ’änen piti mennä naimisiin?!” Fleurin kiljaisu herätti Adaran ajatuksistaan.

”No – sitä vain –”
”Luuletko sinä, ettei Bill enää ’alua naimisiin minun kanssa?” Fleur tiukkasi. ”Luuletko sinä ettei ’än enää rakasta minua, kun ’äntä on purtu?”
”En, en minä sitä –”
”Koska kyllä ’än rakastaa!” Fleur sanoi vihaisesti. ”Tarvitaan enemmän kuin ihmissusi, että ’än lakkaa rakastamasta minua!”
”Niin, kyllä, varmasti, mutta ajattelin että ehkä – kun ottaa huomioon – miltä hän –”
”Sinä ajattelit että minä en ’alua naimisiin ’änen kanssaan? Tai ehkä sinä toivoit?” Fleur sanoi ja nyt hän näytti itkuiselta. ”Mitä minä piittaan, minkä näköinen ’än on? Minusta minä olen tarpeeksi ’yvännäköinen kummankin puolesta! Ja nuo arvet näyttävät, että minun mies on rohkea! Ja minä teen tuon!” Fleur sätti ja otti haavojen hoitoon tarkoitetun aineen rouva Weasleylta ja alkoi hoivata Billin haavoja.

Rouva Weasley katsoi tyrmistyneenä kuinka Fleur itsepintaisesti sotki itseään ja hienoa paitaansa vereen hoivaillessaan Billiä.
”Meidän Muriel-tädillämme… on erittäin kaunis tiara – maahistyötä – ja olen varma, että voin suostutella hänet lainaamaan sitä häihin. Hän pitää kovasti Billistä ja se sopisi ihanasti sinun hiuksiisi”, rouva Weasley sanoi ja kaikki katsoivat hämmentyneenä, kun rouva Weasley ei alkanutkaan huutaa.
”Kiitos, se on varmasti ’urmaava”, Fleur sanoi jäykästi. Ja aivan yhtäkkiä naiset purskahtivat itkuun ja halasivat.
”Siinä näet! Fleur haluaa yhä naimisiin hänen kanssaan!” kuului yhtäkkiä kiukkuinen Tonksin ääni.

”Se on eri asia”, Lupin sanoi näyttäen kireältä. ”Billistä ei tule täyttä ihmissutta. Tapaukset ovat –”
”Mutta minäkään en välitä, en välitä!” Tonks huusi ja tarttui Lupinin viitan rinnuksiin ja ravisti. Adara katsoi heitä järkyttyneenä. Tonks oli rakastunut… Lupiniin?
”Olen sanonut miljoona kertaa…”
”Ja minä olen sanonut sinulle miljoonasti, että minä olen sinulle liian vanha, köyhä ja vaarallinen…” Lupin sanoi.
”Ja minä olen sanonut että suhtaudut tähän järjettömästi, Remus”, rouva Weasley sanoi.
”En järjettömästi. Tonks ansaitsee jonkun nuoren ja ehjän –”
”Mutta hän selvästikin haluaa sinut”, Adara puuttui keskusteluun. ”Sinä olet parempi mies kuin moni muu nuorempi yhteensä, Remus.”

Lupin katsoi hämmentyneenä kun kaikki kävivät nyt hänen kimppuunsa melkeinpä Tonksin sydämen särkemisestä syyttäen.
”Ei ole oikea… hetki puhua tästä… Dumbledore on kuollut –”
”Dumbledore olisi varmasti iloinen voidessaan ajatella, että tässä maailmassa on rahtunen enemmän rakkautta!” McGarmiwa töksäytti itsepintaisesti ja Adara hymyili jälleen valuvien kyyneltensä läpi.
Hagrid saapui nyyhkyttäen huoneeseen ja sanoi: ”Oon… oon tehny sen professori.. S-siirtäny hänet ja muksut on taas pehkuissa. Kuhnusarvio sanoo että ministeriöön on ilmoitettu.”
”Kiitos Hagrid. Minun on mentävä ministeriön väkeä vastaan. Hagrid, ole kiltti ja neuvo tupien johtajille – Kuhnusarvio saa edustaa Luihuista – että haluan tavata heidät heti kansliassani”, professori McGarmiwa sanoi. Lipetit nousi vuoteelta ja lähti kävelemään Hagridin perään McGarmiwan puheet kuultuaan.

”Ennen kuin tapaan heidät, haluaisin puhua kanssasi Harry. Tulisitko mukaani…” Harry nousi ja lähti tämän perässä huoneesta. Adara laski jalkansa vuoteen reunan yli ja nousi seisomaan.
”Mihin sinä luulet meneväsi?” Lupin kysyi ja Adara ei hetkeen ollut muistanut että Lupin oli istunut hänen vuoteensa jalkopäässä. Hetken Adara jo luuli katsovansa isäänsä koiramuodossa, mutta silmän räpäyksessä hän ymmärsi olevansa väärässä.
”Menen rohkelikkotorniin… nukkumaan”, Adara mutisi.
”Voit sinä täälläkin nukkua”, Lupin sanoi.
”En halua”, Adara vastasi ja pidätti uusia kyyneleitä. Hän halusi olla rauhassa, eivätkö he sitä ymmärtäneet? Hänellä oli niin iso salaisuus, että se sattui. Se sattui hänen sisuksissaan korventavana kipuna, joka ei lähtisi varmaankaan ikinä. Ei ennen kuin se salaisuus paljastuisi ja kaikki ymmärtäisivät… Kalkarosta.


« Viimeksi muokattu: 04.05.2008 12:54:29 kirjoittanut Fubuki »

Mrs Black

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 3.5 luku 111!!
« Vastaus #501 : 04.05.2008 16:26:17 »
Hyvät luvut oli taas. Lisää hyvä ihminen tahtia, koska mun on pakko saada tietää Siriuksesta!  ;)
Ei kai Viola ja Kalkaros olleet paljon enemmän kuin ystäviä? ???

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 112. Hautajaisten jälkeen
« Vastaus #502 : 04.05.2008 20:45:47 »
A/N: kauheasti teillä kiinniotettavaa joten laitanpas taas heti uuden luvun ^^


Luku 112. Hautajaisten jälkeen







Seuraavana päivänä oppilaita tuli osa vanhemmista hakemaan. Patilin kaksoset eivät ilmaantuneet enää aamiaiselle ja Zacharias Smithin isä haki hänet iltapäivällä pois.
Sitä seuraavana päivänä Adara käveli suureen saliin johtavalle käytävälle ja näki Finniganit riitelemässä Seamusin kanssa.
”Minä jään tänne! Dumbledoren hautajaiset ovat huomenna ja minähän hitto vie jään siihen asti kunnes ne ovat ohi!” Seamus huusi ja Silmeia ei voinut muuta kuin myöntyä. Adara katsoi heitä, kunnes he huomasivat hänet ja Adara kääntyi ja lähti. Adara saattoi kuulla Silmeian itkuisen nyyhkäisyn kääntyessään nurkan taakse.

Seuraavana päivänä Adaran astuttua suureen saliin vievään käytävään, hän törmäsi johonkuhun ja huomasi katsovansa taikaministeriä suoraan kellertäviin silmiin. Adara ei ollut yllättynyt ministerin läsnäolosta vaan tyytyi nyökkäämään ja yritti jatkaa matkaansa, mutta Rymistyir iski kävelykeppinsä Adaran tielle.
”Neiti Musta”, hän sanoi tyypillisen kohteliaaseen sävyynsä.
”Mitä te haluatte? Lisää liittolaisia vielä tällaisena aikana?” Adara kysyi tylysti.
”Se ei ole aikomukseni lainkaan! Tällaisina aikoina todellakin…”

”No mitä sitten?” Adara kysyi.
”Haluaisin vain kysyä palve-”
”Tiedättekö, ennen ajattelin että teidän silmänne olivat aika hienon väriset, mutta nyt taisin selvittää että ne ovatkin vain päähänne noussutta –”
”Neiti Musta! Tulepas tänne!” kuului McGarmiwan huuto ja Adara lähti vikkelään Rymistyirin ohi kohti McGarmiwaa. Rymistyir käveli vihaisen näköisenä kohti salia.
”Niin, professori?”
”Ei minulla mitään asiaa, ajattelin vain että olet pinteessä”, McGarmiwa sanoi olkiaan kohauttaen. Adara hymyili.
”Kiitos, professori.”

Aamiaisella Rymistyir istui Kalkaroksen tuolilla ja hänen vierellään oli seurue, joista yhden Adara tunnisti Percy Weasleyksi.
Professori McGarmiwa nousi ylös.
”Alkaa olla aika. Pyydän, että seuraatte tupienne johtajia ulos. Rohkelikot minun jäljessäni ja Luihuiset professori Kuhnusarvion.”

Pihamaalle järven viereen oli rakennettu suuri alusta ja sen eteen satoja tuoleja. Adara istuutui takariville ja katsoi kaikkia paikalle tulleita. Rymistyir, Percy, Sianpään baarimikko, ja – Rita Luodiko ja Dolores Pimento (Adaran niskakarvat nousivat pystyyn). Miten nuo kaksi kehtasivat näyttää naamaansa siellä?
Samassa Hagrid asteli kovaan ääneen nyyhkyttäen esiin, kantaen Dumbledoren ruumista käsissään. Hagrid laski ruumiin alustalle ja lähti sitten kovaan ääneen niistäen Adaran taakse seisomaan. Kaikki vaikenivat kalpean ruumiin nähdessään, ja yhtäkkiä järven suunnalta alkoi kuulla omituista laulua.
Adara näki vedenväenkin saapuneen osoittamaan kunnioitusta Dumbledorelle. Ne lauloivat surullista sävelmää.

Ginny ja Hermione itkivät Adarasta vähän kauempana posket märkinä. Adaran teki kovasti mieli huutaa: ”Ei hätää! Tämä oli osa Dumbledoren suunnitelmaa!” mutta hän ei voinut. Kalkaroshan käski…
Nyt kaikki niissä hautajaisissa (ehkä Luodikoa ja Pimentoa lukuun ottamatta) vihasivat koko sydämestään Severus Kalkarosta, miestä joka jäisi historiaan yhden velhomaailman suurimman velhon murhaamisesta. Adaran silmät kostuivat kyynelistä. Weasleysta yksi erosi joukosta ja istuutui Adaran viereen.

Adara purskahti itkuun ja George kietoi kätensä hänen ympärilleen.
”Tämä on väärin”, Adara kuiskasi.
”Tiedän”, George kuiskasi takaisin, mutta hän ei tiennyt. Adara mietti miltä Kalkaroksesta mahtoi tuntua, osoittaa uskollisuutensa tappamalla se jota hän oli kaikki nämä vuodet auttanut, tekemällä tehtävän joka saattoi johtaa Kalkaroksen itsensä hautaan…
”Tiedän, että sinä olit alkanut luottamaan häneen”, George sanoi rauhallisesti. ”Me kaikki luotimme.”
”Et sinä ymmärrä… Ongelma on siinä, että minä luotan yhä…” Siihen kaikkeen hyvään, mitä hän, Severus, piilottelee itsestään.

Adara nosti katseensa edessään istuvaan risupartaiseen vanhaan velhoon, ja hänestä taas Sianpään baarimikkoon, joka tuijotti Dumbledoren ruumista kovin tyynenä. Yhtäkkiä Dumbledore syttyi vaaleisiin liekkeihin ja Sianpään baarimikon silmät laajenivat hiukan hämmästyksestä ja Adara näki hänen raskaiden luomiensa alle – syvän sinisiin silmiin.
Ne silmät Adara tiesi nähneensä ennenkin, mutta ne kuuluivat kuolleelle. Sille kuolleelle, joka laskettiin juuri marmoriarkkuun lepoon.

Kun arkku vajosi tuuman pari ilmasta takaisin maahan, vieraat alkoivat nousta ja lähteä. Adara seurasi nyt niitä pelottavan tuttuja silmiä mitään ajattelematta.
Sianpään baarimikko asteli Dumbledoren arkun luo ja heitti sen päälle kaksi ruusua, sanaakaan sanomatta.
”Anteeksi…” Adara sanoi ja mies käänsi katseensa häneen.
”Kuinka te olitte… tuttu Dumbledoren kanssa?”

”Aberforth, sinäkin täällä”, kuului Adaran takaa erään miehen toteamus. Adara kääntyi ja näki mustaan pukeutuneen velhon, jota Adara ei muistanut koskaan tavanneensa.
”Enpä minä voinut olla tulemattakaan. Se perhanan Luodiko olisi tullut urkkimaan baariini, kun olisi tajunnut että jätin tulematta oman veljeni hautajaisiin”, mies vastasi synkkänä ja Adara hämmästyi.
”V-veljen?”
”Niin, tämä velho tässä on Albus Dumbledoren veli, Aberforth”, vastasi mustaan pukeutunut velho. Adara mykistyi. Hän ei tiennyt, että Dumbledorella on veli. Hän kääntyi ja lähti.

 Häntä pelotti olla jonkun niin Dumbledorelle läheisen kanssa.
Ei Albus niin helpolla olisi kuollut ilman syytä”, Adara pelkäsi selkänsä takaa kuuluvan, muttei kuullut.
Hän näki Harryn, Ronin ja Hermionen istumassa erään puun juurella ja asteli heitä kohti. Hän kuuli jo matkalla heidän puhuvan: ”Me tullaan sinun mukaasi ja autetaan miten voidaan. Jotenkin minusta tuntuu, ettei Tylypahkan S.U.P.E.R:it pelasta meitä kuolonsyöjiltä”, Ron sanoi.
”Ettekö te aio palata Tylypahkaan?” Adara kysyi ja kaikki kolme säikähtivät hänet huomatessaan.
”Ei aiota”, Hermione vastasi.
”Tämä liittyy tietty hänen kukistamiseensa, vai mitä?” Adara kysyi ja Harry nyökkäsi.
”No, jos tarvitsette apua, tiedätte kenen luo kääntyä. Osaan kyllä sulkea mieleni Voldemortilta”, Adara lupasi. Kolme hymyilivät ja Adara hymyili takaisin, kääntyi ja lähti linnaan hakemaan matka-arkkuansa.

Pihamaalla arkkua, pöllön häkkiä ja kääpiöpalluraa kantaessaan, Adara kääntyi katsomaan vielä Tylypahkan linnaa, sen tiluksia, kaikkea… Hän lähtisi nyt lopullisesti Tylypahkasta. Hän ei saanut kaikkia S.U.P.E.R-kokeitaan tehtyä, mutta ei se mitään. Ron oli oikeassa, ne eivät auttaisi sodan hetkillä mitään.
Kaikille viimeistä vuotta opiskeleville kerrottiin, että he saisivat mennä ministeriöön suorittamaan kokeensa jos haluaisivat. Adarakin ajatteli koettaa jos hänellä olisi aikaa, mutta juuri nyt hän ei pitänyt niitä minkään arvoisina. Jos hän saisi Voldemortilta tehtävän, hän keskittyisi siihen.

Junassa oli sinä päivänä muitakin kuin oppilaita. Ahdastakaan ei silti ollut, sillä osa oppilaistahan oli häipynyt jo ennen hautajaisia, joten paikkoja tuli vapaaksi junasta. Adara istui yksin vaunuosastossa, nojaten päätään lasiin.
Hyvästi Tylypahka…
Adara huokaisi ja ummisti silmänsä.
Sota haisi jo hänen nenäänsä. Se häilyi ilmassa, kuin odottaen alkukipinää, josta se voisi syttyä, levitä kaikkialle kuin tauti…
Adara tiesi, että se aika koittaisi pian.


Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.5 luku 112!!
« Vastaus #503 : 04.05.2008 22:53:50 »
JEI! juuri sopivasti on spoilaamiskieltokin kumottu ja voi laittaa lisää lukuja ihan olan takaa. Eihän Adara mene kokoaikaa Harryn, Hermionen ja Ronin mukana eihän ??? Toivoisin enemmän jotain kuolonsyöjä touhuja koska ei Adara voi päästä noin vähillä velvollisuuksilla :-\ ja koska Bellan ja Adaran tappelu tulee ?*mielikuva kissatappelusta paljain käsin* se meinaan voi olla ihan mielenkiintoista! Kauheaa että tämä alkaa loppua  :'( miten voimme elää ilman Adaran  seikkailuja ??? No riittäähän tätä vielä 1 kirjan verran  ;)

Lähes rakentava ja kantaa ottava selvä kommentti ;D
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.5 luku 112!!
« Vastaus #504 : 04.05.2008 22:57:21 »
No.. itseasiassa... tätä ei taida tulla Kuoleman varjeluksista paljoakaan :( Pelkäänpä että Adaran taival päättyy ennen sitä.

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.5 luku 112!!
« Vastaus #505 : 05.05.2008 00:10:04 »
Aww, tää on niin ihana! Mä rakastan sun tarinaa! Se vaan mua kismittää aina välillä et miks Adara tekee samoja juttuja kun Harry?!? Niinku et miks se reagoi ankeuttajiin samoin yms.
Alkupuolella tuntu et sä kerrot jonku naispuolisen Harryn elämästä mut sen isä on Sirius, ei James. No pääsin kumminki tuon tunteen yli, ja rupesin luvusta 47 asti kasaamaan luvut Microsoft Office Wordiin ylös, ja lukuun 112 mennessä oli tullu tekstiä 251 sivua. Luin sen kaiken ja vähän enemmän tän päivän aikana. Meinasin itkeä etenkin siinä kohdassa kun Sirius kuoli, mutta vaivoin sain pidettyä kyyneleet sisälläni. Jatka samaan malliin!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.5 luku 112!!
« Vastaus #506 : 05.05.2008 08:49:11 »
A/N: Neeppu, totta on että tarinan alkupuoli on vähän samaan suuntaan kuin Harrylla, mutta se johtuu lähinnä siitä että kirjoitin tuota alkua  niin nuorena :) Tässä teille järkyttävä luku


Luku 113. Voldemortin tehtävä







Adara pudotti matka-arkkunsa eteiseen ja asteli peremmälle. Lupin ja Vauhkomieli istuivat olohuoneessa ja ryminästä päätellen Tonks oli yläkerrassa.
”Missä muut ovat?” Adara kysyi.
”Lähteneet, paitsi Tonks ja George”, Lupin vastasi.
”Ajattelimme, että Feeniksin killan ei kannata kokoontua enää tänne kun Kalkaros on pettänyt meidät. Suosittelemme, että talo jätetään autioksi”, Vauhkomieli lisäsi.
”Minä voin puhua Kalkaroksen kanssa, että haluan jäädä tänne asumaan ja pyydän häntä jättämään minun taloni rauhaan”, Adara sanoi.
”Mutta kuolonsyöjät arvaavat että mekin olemme täällä”, Lupin sanoi.
”Parempi, että sinä jäät tänne jos haluat ja kilta etsii uuden päämajan”, Vauhkomieli sanoi.
”Taiomme Alastorin kanssa eteiseen erään jutun, joka säikäyttää Kalkarosta sen verta, että sinä kuulet jos hän saapuu.”
”Mitä te aiotte?”
”Näet sitten”, Lupin vastasi ja he menivät sauvat kädessä eteiseen loihtimaan jotain.

Adara jatkoi matkaansa keittiöön, jossa George oli häntä heti halaamassa. Adaran olisi tehnyt mieli sanoa jotain. Kertoa Georgelle kuinka hyvältä tuntui että hän oli siinä ja kuinka hän arvosti sitä – mutta hän tunsi vihlovaa, polttelevaa kipua käsivarressaan. Adara ähkäisi kivusta ja nosti hihaansa ylös. Polte tuli pimeän piirrosta, Voldemort kutsui häntä.
”Minun pitää mennä”, Adara sanoi. George nyökkäsi hiukan pelokkaan näköisenä. Adara asteli olohuoneeseen, muttei ehtinyt tulla kuin Lupinin ja Vauhkomielen vilaukselta näkemäksi, kun hän oli jo ulko-ovella viittansa kanssa.
”Adara, mitä sinä –” Lupin aloitti, mutta Adara oli jo ulkona. Lupin juoksi hänen peräänsä, mutta Adara oli jo kaikkoontunut pois.

Adara löysi itsensä yhtäkkiä Malfoyn kartanosta. Omituista, sillä hän oli vain ajatellut miten hän pääsisi Voldemortin luo.
Hänen ympärillään oli kuolonsyöjät, ja aivan edessä Voldemort. Adara polvistui kumarrukseen hänen eteensä.
”Nouse”, Voldemort sihahti. Hän kuulosti vihaiselta. Adara nousi ja meni Narcissan viereen rinkiin, paikkaan jonka Voldemort hänelle pikaisesti osoitti.
”Gibbon on menetetty, Dumbledore kuollut –” Voldemort aloitti, eikä voinut estää pientä hymyä huulillaan. ”- muttei minun määräämälläni tavalla. Missä on nuori Malfoy?” Narcissa vavahti Adaran vierellä. ”Missä on Severus?”

Samassa Kalkaros ilmestyi tyhjästä kumartamaan Voldemortin eteen. Draco perässään.
”Nouse, Severus, sinulle olen jo puhunut… Draco sinä jäät.” Severus nousi ja meni Adaran ja Narcissan väliin. Draco pysyi katse Voldemortin jaloissa.
”Olet epäonnistunut tehtävässäsi. Tuotit pienoisen pettymyksen minulle.”
”Olen hyvin pahoillani, herrani”, Draco sanoi hengitys hiukan täristen. Hän oli peloissaan, ja Adara näki sen.
 ”Siitä syystä –” Voldemort aloitti ja Adara huomasi kuinka Narcissa tärisi itkusta.
”- sinä et saa isäsi paikkaa kuolonsyöjänä. Häivyt takaisin Tylypahkaan ja palaat luokseni kun olet valmis. Sinä melkein osoitit kyvykkyytesi”, Voldemort sanoi ja Draco kohotti päätään hiukan hämmästyneenä.
”Kyllä herrani, kiitos…”
”Poistu huoneesta”, Voldemort käski. Kaikki vaikenivat ja ikään kuin odottivat jotakin. Draco lähti jättäen vain oven kolahduksen kaikumaan.

”Avery, Mulciber”, Voldemort sanoi hiljaisuuteen ja kaksi astuivat askeleet lähemmäs Voldemortia.
”Jatkakaa Potterin varjostamista. Jos hän poistuu talosta, ilmoitatte siitä minulle”, Voldemort käski. Kaksi kumarsivat, mutisivat jotakin myöntymisen merkiksi ja poistuivat. Adara katsoi kun piiriin jäi aukko heidän paikalleen. Voldemort siis määräsi tehtävät nyt. Saisikohan Adarakin jotain?
”Dolohov, et ole löytänyt Irkoroffia.”
”En, herrani”, vastasi yksi ja astui askeleen piiristä. ”Hän näyttää kadonneen kuin savuna ilmaan.”
”Mutta ei ole. Etsi ja tapa hänet kuten ajat sitten käskin. Sen jälkeen liityt Averyn ja Mulciberin seuraan”, Voldemort sanoi. Dolohov kumarsi.
”Mutta ennen sitä –” Voldemort jatkoi. ”Hae Harmaaselkä.” Dolohov nyökkäsi ja lähti huoneesta, Fenrir Harmaaselkä ei ilmeisesti ollut kaukana.

”Yaxley, jatka töitäsi ministeriön asioissa ja ilmoitat kaikesta minulle.”
”Kyllä herrani”, Yaxley vastasi ja poistui hänkin kaikkoontumalla. Ovi kalahti ja Dolohov palasi Harmaaselän kanssa huoneeseen. Adara värähti silkasta inhosta.
”Kutsuitte, herrani?” Harmaaselkä sanoi tyytyväisen kuuloisena.
”Niin, minulla on sinulle ja muutamalle – ystävällesi - tehtävä.” Voldemort tuntui harkitsevan sanaa ystävä hetken.
”Kerron sinulle siitä viimeisenä, astu siksi aikaa piiriin”, Voldemort lisäsi ja Harmaaselkä astui ylpeästi piiriin Yaxleyn paikalle.

”Bellatrix”, Voldemort sanoi ja Adaran niskakarvat nousivat pystyyn. Bellatrix astui Narcissan toiselta puolelta ja kumarsi.
”Niin, herrani?” hän kysyi innoissaan.
”Ota avuksesi yksi ja mene vapauttamaan Lucius Azkabanista. Dracosta kun ei ollut isänsä paikkaa ottamaan.”
”Kyllä herrani, otan Narcissan mukaani, herrani”, Bellatrix sanoi ja Voldemort nyökkäsi. Narcissa huokaisi hiljaa onnesta ja Adarakin tunsi pienen helpotuksen siemenen, kun Draco saisi isänsä takaisin kotiin.
”Hyvä, voitte poistua”, Voldemort sanoi ja Bellatrix ja Narcissa kävelivät ulos huoneesta, Draco mukanaan.

”Amikus, Alekto”, Voldemort jatkoi ja sisarukset astelivat esille, mielipuoliset virneet kasvoillaan.
”Niin herrani?” he sanoivat yhteen ääneen.
”Te tiedätte jo tehtävänne, etsikää se jästien rakastaja käsiinne ja tuokaa minulle, elävänä. Hän saa kunnian tulla pöytäämme kun kokoonnumme. Säilökää häntä sillä välin täällä, kellarityrmässä.”
”Kyllä herrani. Jos hän on piilossa, nappaamme hänet silti alle viikossa, herrani”, Alekto sanoi ja Amikus nyökkäsi.
”Hyvä, saatte poistua”, Voldemort sanoi ja sisarukset kaikkoontuivat. Voldemort jakoi vielä muutamalle kuolonsyöjälle, kuten Averylle ohjeen tappaa joitakin verenpettureita, mutta Voldemort ei maininnut heitä nimeltä. Adaran kävi sääliksi niitä perheitä jotka nyt menettäisivät jonkun heille tärkeän…

”Musta”, Voldemort sanoi ja Adaran sydän hypähti ylimääräisen lyönnin.
”Niin, herrani?” Adara kysyi ja astui piiristä – jos sitä olisi ollut. Kaikki jotka olivat kokouksen alussa, olivat lähteneet tehtävän saatuaan. Vain Adara, Kalkaros ja Harmaaselkä olivat jäljellä.
”Sinä saat tehtävän, jonka uskon olevan sinulle kovin mieluisa”, Voldemort sanoi ja hänen huuleton suunsa vääntyi pieneen hymyyn.
”Niinkö?” Adara nielaisi.
”Niin. Saat tappaa Silmeia Finniganin perheineen.”

« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 23:26:23 kirjoittanut Fubuki »

Winthrop

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 5.5 luku 113!!
« Vastaus #507 : 05.05.2008 14:24:29 »
Tämä on ihan ensimmäinen kommenttini koko Finissä (rekisteröidyin juuri), ja luin tän sun ficcisi nyt juuri kokonaan yhteen menoon. Täytyy sanoa, että rakastan sun kirjotustyyliä! Jotenkin...miten sen nyt sanois...sujuvaa (minä ja minun älykkäät aivoni::)). Sori, ei mikään rakentava kommentti, mut oli vaan pakko kertoo, miten ihana ficci tää on!

Okei, nyt meni kyl jo liialliseks ihquttamiseks ;). Mut jatkahan kirjoittelemista!!

-Winthrop
« Viimeksi muokattu: 05.05.2008 17:59:38 kirjoittanut Winthrop »

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 5.5 luku 113!!
« Vastaus #508 : 05.05.2008 15:09:00 »
JEI! nyt alkaa jo kuulostaa hyvältä... vai että meidän Adara tyttösemme sai tälläise tehtävän ::) no saapahan harjoitusta Bellaa varten  :o paitsi että tuskin riittää rahkeet tappaa niitä  :-\
Nyt alkaa Adaran taival ihan toden teolla  ;D Saa yhä laittaa jatkoa, ja sitten me vaan ihqutetaan sitä koska kukaan ei keksi melkein mitään negatiivista (paitsi sopivin väliajoin) .
Ps. hassua ettei Draco päässytkään isänsä saappaisiin :) mutta ei se mua haittaa siltikään
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Mrs Black

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 5.5 luku 113!!
« Vastaus #509 : 05.05.2008 16:26:48 »
Wohoo Adara sai ekan tehtävän! Alkaa käydä jännittäväksi. Minulla pisti kyllä vähän silmään se, kun Voldemort kutsuu alaisiaan etunimellä.
Ei se tavallaan haittaa, mutta se vain tuntuu oudolta, että hän sinuttelee kaikkia.
Jatkoa kiitos ja milloin se Siriuksesta kertova luku tulee? Sori, mutta oon vaan niin kärsimätön.

Mrs Balck

Hopbandop

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Inspired - Insane
Vs: Adara, Siriuksen tähti 5.5 luku 113!!
« Vastaus #510 : 05.05.2008 16:52:16 »
Oho.
"You see, I loved a man once."

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 5.5 luku 113!!
« Vastaus #511 : 05.05.2008 17:50:04 »
Winthrop, ihanaa! Sain kunnian olla siis eka jolle kommentoit :)
Gaploon: Hyvä kun kuulostaa hyvältä ^^ Ja sen näkee sitte, mitä Adara tekee
Mrs Black: Kirjassakin Voldemort kutsuu Kalkarosta Severukseks ja Malfoyta Luciukseks? Ja Siriusta koskeva luku on luku 122 ;)
Hopbandopin kielen vei kissa? Kissasta puheen ollen, lähden tästä hakemaan Muta-nimistä kissaa jonka ostan tänään

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 114. Silmeia rukoilee
« Vastaus #512 : 05.05.2008 23:20:45 »
A/N: Aijai te ette tule pitämään musta tän luvun jälkeen...



Luku 114. Silmeia rukoilee







Adara ei tiennyt, miten hän pääsi takaisin kotiin, ohitti tomusta muodostuneen Dumbledoren joka kuiskaili pelottavia sanoja Vauhkomielen äänellä, sai viittansa riisuttua ja jalkansa vielä liikkumaan keittiöön asti. Hän katsoi keittiössä olijoita, Tonksia, Lupinia, Georgea ja Vauhkomieltä.
”Adara? Mikä on?” Lupin kysyi ja nousi ylös pöydän äärestä. Adara katsoi häneen tyhjällä katseella ja kaatui tajuttomana lattialle.

Hän heräsi olohuoneen sohvalta, kuin pelkästä unesta, ja nousi nopeasti istumaan.
”Raportti?” Vauhkomieli mörähti nojatuolissa. Lupin ja George istuivat sohvan molemmissa päissä ja Tonks seisoi sohvan takana nojaten sohvan selkänojaan käsillään. Adara nielaisi.
”Yaxley vakoilee taikaministeriössä ja jatkaa sitä yhä. Alekto ja Amikus aikovat etsiä käsiinsä jonkun ’jästien rakastajan’ ja viedä hänet pimeyden lordille. Bellatrix ja Narcissa vapauttavat Luciuksen Azkabanista. Mulciber ja Avery vakoilevat Harrya ja Dolohov aikoo tappaa Irkoroffin, muttei ole vielä löytänyt häntä. Dracoa ei huolittu kuolonsyöjäksi.”
”Hepä ovat liikkeellä”, Vauhkomieli sanoi, mutta ei keksinyt muuta sanottavaa joten hän alkoi keskustella Lupinin kanssa seuraavasta killan kokouksesta.

Viikkoa myöhemmin Adara ja Lupin istuivat lounaspöydän ääressä Kalmanhanaukiolla. Lupin muuttaisi sinä päivänä pois Tonksin luo (he olivat viettäneet harvinaisen paljon aikaa keskenään sitten Dumbledoren kuoleman) ja Adarakin lähtisi sinä päivänä Kotikoloon ja talo jäisi autioksi vähäksi aikaa. Syötyään, Adara nousi tyynesti ylös ja otti tuolillaan lepäävän viittansa ja lähti kohti portaita.
”Mihin sinä menet?” Lupin kysyi.
”Tapaamaan Kalkarosta”, Adara vastasi ja käveli olohuoneen läpi ulko-ovelle ja ulos.

Hän käveli pitkin katuja. Käveli ja käveli, kunnes saapui Siriuksen ja Violan lempipuistolle. Siellä oli rauhallista, ei ketään katselemassa tai urkkimassa.
Adara painoi sormensa vasemman käden hihan alle ja kosketti piirtoa.
”Severus”, hän sanoi ääneen. Hän tiesi että Kalkaros kuulisi hänen kutsun.
Kuului oksan katkeaminen kun Kalkaros ilmiintyi paikalle. Hän katsoi nopeasti puistoa ja kääntyi sitten taas Adaraan päin.
”Arvelinkin että sinä otat yhteyttä minuun”, hän sanoi.
”Mitä minä teen?” Adara kysyi.
”Kuten pimeyden lordi sanoi. Tapat Finniganit.”
”Seamus on veljeni, en voi tehdä sitä!”
”Korjaa jos olen erehtynyt, mutta et ole tainnut nähdä Seamusia veljenäsi viimeiseen kolmeen vuoteen. Etkä ole välittänyt Silmeian ja hänen jästimiehestään pätkääkään.”
”En välitäkään”, Adara tuhahti.
”No sen kun tapat heidät. Jos epäonnistut, pimeyden lordi alkaa epäillä sinua ja lähettää jonkun muun tappamaan heidät. Ja voin taata että se joku toinen onnistuu tehtävässään.”

Adara ei tiennyt mitä sanoa. Kalkaros oli oikeassa. Jos Adara ei tapa Finniganeja, hänen tehtävänsä epäonnistuu. Ja joku toinen varmasti tappaa heidät. Kalkaros kohensi ryhtiään ja sanoi: ”Jos et tee sitä, kaikki vaiva jota olet nähnyt päästäksesi tänne asti, on ollut turhaa.” Adara nyökkäsi.
”Sinä sanoit Dumbledorelle olevasi valmis tehtävään –”
”Älä vedä Dumbledorea mukaan tähän! Jos hän eläisi, hän keksisi keinon! Sinä vain seisot siinä ja sanot tylysti että minun täytyy tappaa kolme ihmistä!”
”Ihmisistä kahta sinä vihaat. Tehtävä on helppo. He luottavat sinuun ja luulevat vain että sinulla on heille asiaa. Myönnä itsellesi että tapat heidät mielelläsi.”
”…en halua ikinä myöntää sellaista”, Adara kuiskasi.

Kalkaros tarttui Adaraa olkapäistä ja he kaikkoontuivat. Pian Adara löysi itsensä Finniganien talon portilta.
”Mene”, Kalkaros käski kolkosti ja katosi. Adara tuijotti Finniganien taloa, sen rautaista pientä porttia ja aitaa, hyvin hoideltua puutarhaa ja juuri pestyjä ikkunoita. Adaran makuuhuoneen ikkuna oli ainoa, jossa ei ollut valoja vaikka oli jo iltahämärä.
Adara puristi sauvaansa taskussaan ja oikoi viittaansa siistimmäksi. Huppuaan hän ei riisunut.

Hän asteli portista sisään ja käveli pientä laatoitettua polkua pitkin kohti ulko-ovea.
”Alohomora”, hän mutisi ja ovi aukesi lukostaan. Adara käänsi oven kahvaa hitaasti ja astui sisälle.
Hän paiskasi oven kuuluvasti kiinni ja kuuli hämmentynyttä puhetta olohuoneesta. Seamus asteli esille, yllään vielä koulun housut, mutta löysä valkoinen t-paita. Hänen hiuksensa olivat pörrössä ja käsissä pieniä palojälkiä varmaankin jonkin koulutehtävän takia.

”Adara? Äiti – se on Adara!” Seamus sanoi riemuissaan. Adara ei ihmetellyt miten Seamus tunnisti hänet vaikka huppu varjosti hänen kasvojaan. Silmeia ja Frank astelivat olohuoneen puolelta ovelle. He katsoivat hölmistyneenä Adaraa. Silmeian silmiin nousi liikutuksen kyyneleet.
”Adara…” hän kuiskasi ja astui lähemmäs kuin syöksähtääkseen Adaraa halaamaan. Adara nosti sauvansa sekunnin murto-osassa Silmeian rintakehän tasolle.
”Älä – liiku”, Adara sanoi tiukasti.
”Adara, mitä sinä oikein teet?” Seamus kysyi hämmentyneenä.
”Työtäni”, Adara vastasi kylmästi.
”Työtä? Mitä työtä?” Frank kysyi. Adara nosti vasemman käsivartensa heidän eteensä ja heilautti sauvaansa, niin että hiha nousi ylös ja paljasti altaan pimeän piirron.

Silmeia kiljaisi ja löi kätensä suulleen. Seamus henkäisi ja Frank tuntui myös ymmärtävän mikä se merkki oli, sillä hänen kasvonsa kalpenivat.
”Ei olisi kannattanut rakastua jästiin, Silmeia”, Adara sanoi ja astui askeleen lähemmäs heitä. He yrittivät perääntyä olohuoneen ovelle, mutta Adara sulki sen loitsulla. He olivat satimessa, ilman sauvoja.
”Adara, älä tee tätä!” Seamus huusi.
”Adara – ” Silmeia änkytti ääni täristen ja astui Seamusin eteen. ”Tee mitä vain minulle, mutta säästä heidät –”
”Vaikene.”
”Silmeia –” Frank yritti, mutta Silmeia jatkoi anelemistaan.

”Kiduta – tapa minut jos haluat, mutta älä rankaise poikaani, hän ei valinnut syntyä tähän perheeseen. Äläkä rankaise miestäni, hän ei tiennyt silloin, että olin noita, hän ei ymmärtänyt –”
”Vaikene!” Adara huusi ja nosti sauvaansa.
Frank ja Seamus menivät refleksin omaisesti matalaksi lattialle. Silmeia asettui heidän suojakseen.
”Ei! Adara minä rukoilen!” hän itki.
Adara osoitti Silmeiaan sauvallaan ja avasi hitaasti suunsa.
”Sanokaa terveisiä isälleni. AVADA KEDAVRA!” hän sanoi ääni julmuutta hehkuen. Vihreä valo välähti ja kolme huutoa täytti eteisen, koko talon, ja jäivät hitaasti kaikumaan ilmaan…




Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.5 luku 114!!
« Vastaus #513 : 06.05.2008 07:09:57 »
Iiik!!! Mä kyllä arvasin et Adara tekee sen tehtävänsä, vaikka se tuottaa tuskaa. Sun on pakko jatkaa! Toi on niin mahdottoman hyvä tarina!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.5 luku 114!!
« Vastaus #514 : 06.05.2008 10:26:37 »
Jei viimeinkin pääsee vähän pahempi/ilkeämpi puoli Adaraa valloilleen :D
Nyt Adaralla ei ole enää tietä takaisin joten nyt voidaan alkaa oikeasti pahoiksi. Ja pahaa puoltahan pitää aina harjoittaa että pysyy kunnossa. Olisi aika mielenkiintoista jos Adara tappelisi jotain kiltalaista vastaan  ::) Mieti vaikka Adara vastaan Lupin :o kuulostaa hyvältä...
Kiitos ja jatkoa saa tietenkin yhä laittaa...että on jo ainakin 122 osaa valmiina kuulostaa hyvältä  ;D
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Mrs Black

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.5 luku 114!!
« Vastaus #515 : 06.05.2008 18:12:22 »
Minä taas en uskonut, että Adara pystyisi murhaamaan entisen perheensä. Eli olen aikas järkyttynyt. Mutta hyvällä tavalla.
Oli aika lyhyt luku, mutta koska laatu oli niin hyvä, niin se ei haitannut. Ainut mistä olen pahoillani on, että Seamus kuoli. Ja juuri Adara tappoi hänet. Nyyh.
Jatkoa!
Mrs Black

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.5 luku 114!!
« Vastaus #516 : 06.05.2008 22:01:46 »
ainoo mitä oikeesti keksin sno on "HAAAISTA" sori :D mut ei toi nyt oo hei reiluu :((((
In a big big way I am really small

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 115. Kalkaros
« Vastaus #517 : 06.05.2008 23:28:33 »
Luku 115. Kalkaros






Adara sulki silmänsä ja kaatui heikkona polvilleen lattialle, kolmen muun seuraksi.
He eivät liikkuneet.
Eteisen katto oli romahtanut ja murentunut palasiksi. Koko eteinen oli pölyssä ja puun säpäleissä.
Adara itki, mutta piti silmänsä ummessa, puristaen taikasauvaa oikeassa kädessään.
Hän heilautti sauvaa ja suojelius ilmestyi hänen eteensä. Adara ei avannut silmiään sille vaan sanoi nyyhkyttäen: ”Remus… Finniganeilla… auta.”
Suojelius lähti juoksuun kohti Kalmanhanaukiota.

Kuului poksahdus ja Lupin oli ilmestynyt ulko-oven eteen. Hän avasi oven ja juoksi sisälle melkein kompastuen lattialla olevaan Adaraan.
”Adara! Mitä täällä on – mitä sinä –?” Lupin änkytti katse romahtaneessa katossa. Silmeia nosti päätään lattian tasolta, hänen miehensä ja poikansa perässä.
”Vie heidät pois. Killan suojelukseen. Lavastakaa heidän kuolemansa – heitä ei missään nimessä saa nähdä kukaan”, Adara sanoi.

Lupin auttoi tyrmistyneenä Silmeian ja Frankin ylös lattialta. Seamus nousi itse.
”Vie heidät pois! Äkkiä!” Adara huusi pitäen silmiään yhä ummessa. Finniganit hakivat sauvansa ja loihtivat toisiaan näkymättömiksi ja lähtivät Lupinin perässä kohti pihaa. Adara nyyhkäisi, puristi kätensä nyrkkiin ja sanoi: ”Seamus… Silmeia.. Frank…” kaikki kolme kääntyivät kalpeina katsomaan lattialla kyyristynyttä tyttöä.
”En minä… vihaa teitä.” Adara ei kuullut vastauksia.
”Minä oikeasti… rakastan teitä kaikkia”, Adara tunnusti ja kyyneleet pääsivät jopa ummistetuista silmistä ulos. Hän tunsi kuinka Silmeian käsivarret kiertyivät hetkeksi hänen ympärilleen, Frankin käsi silitti hänen hiuksiaan ja Seamusin sormet hipaisivat Adaran omia ja sitten he kolme lähtivät ulos. Ovi sulkeutui heidän perässään.
Adara hengitti hetken aikaa syvään ja tunsi kylmän hien otsallaan. Hän painoi sormensa piirrolleen ja sanoi: ”Se on tehty, herrani.”
Adara ei tuntenut poltetta, joten hän nousi ylös, siisti viittansa ja lähti, sulkien oven perässään. Ja hän tiesi, ettei hän enää koskaan sulkisi sitä.

Kotiin päästyään häntä vastassa oli vain Lupin, olohuoneen sohvalla. Muut olivat ilmeisesti Lupinin käskystä häipyneet, tai auttamassa Finniganeja piiloonsa.
”Finniganit ovat nyt matkalla turvaan. Mitä oikein tapahtui? He olivat ihan tolaltaan.”
”Pimeyden lordi määräsi minua tappamaan heidät…”
”Voldemort käski?” Lupin toisti järkyttyneenä ja nousi seisomaan.
”Hän tiesi että vihaan heitä. Hän luuli että saisi minusta murhaajan helpommin käskemällä minua tappamaan juuri heidät, hän oletti että suoriudun…”
”Sairasta”, Lupin sihahti. ”Mutta… Mitä sinä aiot tehdä nyt?” hän kysyi huolestuneen näköisenä.
”Annan pimeyden lordin nähdä muistojani vain vihreään välähdykseen asti. Väitän menettäneeni tajuntani katon romahdettua.”
”Luuletko että se toimii?” Lupin kysyi.
”Sen täytyy toimia”, Adara sanoi. ”Muuten tehtävä epäonnistuu.”
”Sanoit lähteväsi tapaamaan Kalkarosta –”
”Ja tapasinkin hänet. Hän käski minua tekemään niin kuin herramme käskee.”
”Sairas kuin isäntänsä!” Lupin huudahti vihaisesti. ”Jos näen hänestä vilauksenkin niin minä –”

”Älä sano noin”, Adara sanoi.
”Miksi en?! Kalkaros tappoi Dumbledoren! En tiedä sinusta mutta minä en anna sitä anteeksi!”
”Et sinä ymmärrä”, Adara mutisi.
”Mitä sanoit?”
”En mitään.”
”En ymmärrä, sitäkö tarkoitit? Sinun ikäiset ne ovat jotka eivät ymmärrä! Minä olen nähnyt ensimmäisen sodan ja näen sen nyt toistavan itseään!”
”En ymmärrä?! Enköhän minä ymmärtänyt varsin hyvin kun sain tämän käteeni!” Adara huusi ja näytti vasenta käsivarttaan. Lupin vaikeni.
”Ja sano sinä mitä vain, mutta minä uskon Severukseen! Jos äitini uskoi häneen, niin uskon minäkin! Severus ei voi olla kokonaan paha!”
”Miksi?! Miksi sinä uskot hänen vieläkin?!”
”Koska Severus rakasti äitiäni! Siksi!” Adara huusi. Tuo huuto jäi kaikumaan talon autioihin portaisiin ja harmaisiin seiniin, kun Lupin tuijotti häntä epäuskoisena.

”Severus ja – Viola?” hän sanoi. ”Mahdotonta…”
”Minä näin Severuksen muistoihin. Kuinka hän syleili äitiä…”
”Ja Viola ei estänyt sitä?” Lupin kysyi. Adara pudisti päätään. Lupin istuutui takaisin sohvalle.
”Viola ja Severus olivat kyllä ystäviä, mutta en ikinä, ikinä nähnyt heidän koskevan toisiaan. Severus ei ole sellaista tyyppiä –”
”Ilmeisesti äiti oli kuitenkin poikkeus”, Adara sanoi ja syntyi hetken hiljaisuus.
”Severus ei ole koskaan maininnut –”
”No onko yllättävää? Viola nai Siriuksen eikä se olisi muuttanut mitään vaikka hän olisi kertonut teille.”
”Sirius oli aina mustasukkainen heille. Hän ei koskaan kertonut miksi, mutta ehkä hän aavisti oikein…”
”Ilmeisesti”, Adara sanoi.
”Oletko kysynyt Severukselta?”
”Olen, mutta hän kiersi aina vastaamasta. Hän suorastaan pelkäsi kun kysyin.”
Lupin ei sanonut enää mitään vaan nousi ja lähti yläkertaan. Adara jäi olohuoneeseen ja lysähti sohvalle. Hän nukahti lähes heti levottomaan uneen.

Hän heräsi poltteeseen piirrossaan. Hän katsoi sitä väsyneesti ja tiesi kutsun tulevan Kalkarokselta.
Adara asteli ulos asunnostaan ja Kalkaros ilmiintyi hänen eteensä.
”Suoritit siis tehtäväsi?” hän kysyi heti. Adara tiesi pitää mielensä suljettuna, mutta hän näytti tahallisesti vilauksia vihreästä valosta ja siitä kuinka hän huusi Silmeialle.
”Suoritin”, Adara sanoi ja Kalkaroksen kasvot menivät kalpeiksi.
”Minä en ole vihollisesi. Kerro minulle että et tehnyt sitä”, hän sanoi muuttuen yhtäkkiä varovaiseksi. Adara katsoi maahan.
”Sinä itse käskit minun tehdä sen”, Adara sanoi. Kalkaros kalpeni entisestään.

”Luulisi sinun ymmärtäneen että minä esitin, täytyy minulla olla muistoja esiteltävänä pimeyden lordille”, hän sanoi. Adara hölmistyi hiukan, mutta silti se kävi järkeen. Täytyihän Adarankin loihtia Avada Kedavra että hänellä oli jotain näytettävää Voldemortille.
”Hyvä on. En tehnyt sitä”, Adara sanoi. ”Avada kedavrani osui eteisen kattoon.”
Kalkaros päästi syvän huokaisun keuhkoistaan, mahdollisimman hiljaa. Mutta Adara kuuli sen silti.
”No, olisi pitänyt arvata, ettet sinä pysty siihen.”
”Lohduttavaa tietää, etten minä ole kuin sinä, vai kuinka?” Adara kysyi. Kalkaros ei vastannut.
”En sano olevani ylpeä siitä mitä tein, mutta tein sen koska Dumbledore käski.”
”Tiedän…” Adara sanoi ja hänen olisi tehnyt mieli sanoa jotain. Jotain lohduttavaa, mutta silloin tapahtui jotain yllättävää.
”Jos olisit tehnyt sen... näkisit luultavasti heidän viimeisistä hetkistään painajaisia, kuten minä…”

Adara kurtisti kulmiaan. Avautuiko Severus Kalkaros juuri painajaisistaan hänelle? Mahdotonta.
”Sinä näet Dumbledoren kuoleman… joka yö?” Adara sanoi kysyvästi. Kalkaros käänsi katseensa talon yksitoista seinästä Adaran silmiin.
”Joka yö”, hän vahvisti. Adara katsoi Kalkarosta tutkivasti. Hänen edessään seisoi mies, jota oli kohdeltu kaltoin koulussa, ja sen jälkeenkin. Ja kaikki se kaltoin kohtelu muovasi hänestä sen miehen mitä hän nyt oli. Kylmä, tulkitsematon joka ei päästänyt ketään enää lähelleen, kun hänen rakastamansa nainenkin oli kuollut. Kaikesta huolimatta se mies oli osannut pysyä lojaalina hyvän ja oikean puolesta, Dumbledoren puolella.

Sitten Adara tutki itseään. Hän oli Kalkaroksen rakastaman naisen, mutta samalla tämän vihamiehen tytär. Siitä huolimatta Kalkaros auttoi häntä kun vain pystyi ja opetti hänelle paljon. Eikä pelkästään okklumeusta, vaan paljon muutakin, paljon asioita elämästä.
Adara ei tiennyt mitä noista ajatuksistaan sanoa, hän ei tiennyt miten pukea niitä sanoiksi.
Kalkaros kurtisti hiukan kulmiaan.
”Mitä sinä tuijotat?”
Adara astui lähemmäs Kalkarosta, että he olivat vain parin tuuman päässä toisistaan. Kalkaros katsoi häntä hämmentyneenä.
”Mitä sinä teet?” Kalkaros kysyi, muttei jostain syystä perääntynyt. Ehkä hän luotti Adaraan, ettei hän tekisi mitään pahaa.

Adara tarttui Kalkarosta olkapäistä ja nousi hiukan varpailleen. Hän kietoi kätensä varovaisesti Kalkaroksen ympärille ja laski päänsä tämän olkapäätä vasten. Kalkaros ei liikahtanutkaan, hän ei tehnyt yhtään mitään. Hän vain seisoi järkyttyneenä paikallaan ja tuijotti eteensä, sekä muutamaa hiussuortuvaa jotka hän erotti näköpiirissään tytön halatessa häntä. Adara tiukensi otettaan ja tunsi yllätyksekseen Kalkaroksen kädet, halaamassa häntä takaisin.

« Viimeksi muokattu: 23.11.2017 00:25:01 kirjoittanut Lokitar »

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 7.5 luku 115!!
« Vastaus #518 : 07.05.2008 07:06:25 »
Huh! Mä jo säikähdin et Adara tappo oikeesti Finniganit. Mut se oli vaan lavastus. Tää on ihan mahtava tarina, sun on pakko jatkaa lisää tätä!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 7.5 luku 115!!
« Vastaus #519 : 07.05.2008 11:38:51 »
Mielenkiintoinen loppu :o ja murr ettei Adara oikeasti tehnyt sitä >:(
Sorry, on itellä sellainen vaihe että haluaa kaikista pahiksia ::)
Tarinan kulku on edelleen hyvä ja hahmoja kuvaat edelleekin hyvin.
Jatkoa saa laittaa heti kun haluat ;D
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)