Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 316533 kertaa)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 104!!
« Vastaus #460 : 22.04.2008 15:47:47 »
A/N: Aii että, en mä voi tätä välttää: pakko laittaa tämä seuraava luku jo, en malta kuulla reaktioita asiasta *pirullinen virne*




Luku 105. Vahingollinen tunnustus







Joulu teki pian tuloaan, ja Adara huomasi sen tulvivan kaikista oppilaistakin. Kaikki puhuivat siitä missä viettäisivät joulunsa ja mitä he haluaisivat joululahjaksi.
Adara istui suuren salin pöydässä aamiaisella ja katseli juuri kateellisesti hymyillen pientä Annieta, joka kertoi ystävilleen viettävänsä joulun vanhempiensa kanssa vuokramökillä, kun hänen katseensa harhautui vasemmalle puolelleen: hiukan kauempana pöydän ääressä istuivat Ron ja Lavender. He tuijottelivat toisiaan ja Lavender kikatti juuri Ronin kertomalle vitsille. He olivat tapailleet toisiaan Rohkelikon voitosta lähtien ja Adara huomasi, että Hermione oli alkanut sen jälkeen olla erittäin pahalla päällä.

Adara pisti taskuunsa juuri saamansa kutsun professori Kuhnusarvion pikkujouluihin ja tuumasi, että kaipa hänen oli jo pakko mennä. Hän oli vältellyt Kuhnusarvion juhlia koko syksyn ja oli onnistunut välttämään kaikki paitsi yhdet, joihin Kuhnusarvio oli kutsunut McLaggenin, jolle Adara oli suuttunut niin paljon että hän oli kironnut tämän kengännauhat solmuun ja McLaggen oli kaatunut kaikkien nenän edessä.

Adara huokaisi ja sitoi hiuksensa ponihännälle. Samassa Harry asteli suureen saliin rasittuneen näköisenä.
”Mikäs sinun sauvasi on saanut solmuun?” Adara kysyi, eikä voinut mitään sille, että keksi samassa kuinka kaksimieliseltä tuo sanonta oli aina kuulostanut. Harry katsoi Adaraa hölmistyneenä hetken aikaa ja tyrskähti sitten.
”Sori, se on vanha sanonta”, Adara sanoi ja Harry pärskähti nauramaan hiukan enemmän. Hän kuitenkin vakavoitui ja istuutui Adaran viereen.

”Öh, joo… Se mikä minua vaivaa juuri nyt ylitsepääsemättömästi –”
”Hei Harry! Ota suklaanoidankattiloita! Mummi lähetti niitä minulle, mutten oikein pidä niistä, kun niiden sisällä on tuliviskiä”, sanoi tyttö jonka Adara tunnisti samaksi joka oli pyytänyt Harrya samaan vaunuosastoon kanssaan.
”Öh – kiitti”, Harry sanoi, otti rasian ja nojasi sitten pöydän reunaan ärtyneen näköisenä, Romildan kävellessä pois.

Tuo”, Harry lisäsi. ”Ne yrittää myrkyttää minut lemmenjuomilla, että pyytäisin heidät Kuhnusarvion juhliin!”
”Ketkä ne?”
”Tytöt!” Harry voihkaisi.
”Ai… Olet siis suosittu”, Adara totesi.
”Ai? Ai?! Minä tulen hulluksi! Ne juhlat ovat ylihuomenna ja näitä suklaanoidankattiloita on tarjoiltu minulle kaiken päivää, en uskalla juoda edes omasta pikaristani!”
”No, ainahan voit hankkia oman taskumatin, niin kuin Vauhkomieli”, Adara ehdotti.
”Tule minun seuralaisena niihin juhliin.”
”Täh?”
”Anteeksi – siis jos sinä et pyydä ketään, kun ei Georgekaan ole täällä. Mutta jos me mennään kaksin, niin kukaan tyttö ei enää viitsi ahdistella minua”, Harry sanoi.
”Käy ihan järkeen… Kai minä sitten tulen”, Adara sanoi ja hymyili.
”Olet tosiystävä”, Harry sanoi. ”Nyt pitäisi vain keksiä keino, että kaikki saavat tietää –”

”Eiköhän sellainen keksitä”, Adara sanoi ja hymyili pirullisesti. Hän oli saanut niin kelmimäisen idean, että ajatteli ansaitsevan paikkansa Anturajalkana.
”Tule lounasaikaan salin ovelle, tavataan siinä”, Adara huikkasi ja lähti. Harry jäi hiukan hämmentyneenä paikalleen, kun hänelle tuotiin tällä kertaa ”kermakaljaa”.

Koska se päivä oli lauantai, oppitunteja ei ollut. Adaran täytyi muuten vain lähteä salista, miettimään pystyisikö hän tosissaan suorittamaan ideansa: näyttelemään niin typerää, tyypillistä teinityttöä, joka on lääpällään poikaan joka elää.
Totuuden hetki kuitenkin koetti, ja Adara asteli suuren salin ovea kohti. Hänen matkansa kuitenkin pysäytti käsi, joka tarttui häntä ranteesta.
”Draco”, Adara totesi pojan nähtyään.
”Hei, voinko kysyä nopeasti yhtä asiaa?” Draco kysyi.
”Taisit kysyä jo yhtä”, Adara vastasi virnistäen ja Draco hymyili hiukan.
”No, tässä toinen kysymys: oletko menossa Kuhnusarvion juhliin?”
”Olen.”
”Kenen kanssa?”
”Öh – Harryn, mutta vain kaverina, minun on pakko –”
”Okei, ymmärrän kyllä…” Draco sanoi, mutta hänen ilmeensä kertoi hiukan muuta.
”Älä katso minua noin, tiedät varsin hyvin, etten voi kaveerata julkisesti sinun kanssasi –”
”Draco, minulla on sinulle asiaa. Nyt”, kuului Kalkaroksen ääni Dracon takaa ja Adara kuuli Dracon huokaisevan hiljaa.
”Selvä, professori…”
Käsi irrottautui Adaran ranteesta ja Draco lähti professorin perässä kohti tyrmiä. Adara katsoi vielä hänen peräänsä ja lähti sitten suuren salin ovelle.

Harry odotti häntä jo ovella. Hän oli hiukan hermostuneen näköinen, kun Romilda kysyi häneltä onko hän vielä maistanut suklaanoidankattiloitaan.
”Ei, en ole – Adara! Hei!” Harry huudahti ja astui pois Romildan luota, joka näytti loukkaantuneelta ja meni saliin sisälle.
”Mikä se sinun suunnitelmasi on?” Harry kysyi. Adara vilkuili ympärilleen. Opettajat eivät olleet vielä saapuneet syömään, vain oppilaat olivat paikalla. Nyt oli juuri sopiva tilaisuus olla nolaamatta itseään opettajien edessä. Dracokaan ei ollut näkemässä joten tilaisuus oli sopivan sijaan täydellinen.
”Okei, Harry, tämä kuulostaa tosi tyhmältä mutta – esitä pyytäväsi minua nyt ensikertaa sinne juhliin.”
”Mitä?”
”Tee se, luota minuun.”
”Okei”, Harry sanoi epäluuloisena ja sanoi melko normaaliin äänensävyyn, mutta hiljaa: ”Tulisitko kanssani Kuhnusarvion joulujuhliin?”

Adara kiljaisi yllättyneeseen sävyyn niin, että puolet salissa olijoista kääntyivät katsomaan (jostain syystä osa tytöistä oli katsellut sinne jo muutenkin).
”Oletko tosissasi?” Adara kysyi kovaan ääneen.
”J-joo”, Harry vastasi itsekin melko kovaan ääneen, vaikkei tiennyt missä mennään.
”Totta kai tulen kanssasi Kuhnusarvion juhliin!” Adara huusi niin että kaikki varmasti kuulivat ja halasi Harrya yllättäen. Saliin tulvahti pettyneiden tyttöjen huudahdukset ja äännähdykset. Adara tarttui Harrya kädestä ja raahasi tämän naurua pidätellen tyhjälle käytävälle. Nurkan taakse päästyään he rämähtivät kummatkin nauramaan vedet silmissä.

”Voi – merlin, sinä olet nerokas!” Harry sanoi naurunsa keskeltä.
”Eikös? Ainahan minä olen nero, te ette vain aina tajua sitä”, Adara sanoi ja pyyhki naurun kyyneleitä silmistään. ”Näitkö niiden tyttöjen ilmeet? Nyt ne varmaan myrkyttävät minua seuraavan vuoden!”
”Voi luoja minä rakastan sinua”, Harry totesi vielä naurahtaen, mutta lopetti äkisti. Kaikki nauru ja ilo kaikkosi hänestä sekunnin murto-osassa ja hänen suunsa loksahti kiinni. Adara katsoi häntä ihmetellen miksi tämä vakavoitui niin hetkessä. Harry ei sanonut sanaakaan. Koko käytävä tuntui kaikuvan omassa hiljaisuudessaan.

Mitä…?


A/N: kommenttia!
« Viimeksi muokattu: 28.04.2008 22:44:28 kirjoittanut Fubuki »

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #461 : 22.04.2008 16:05:47 »
Kaksi lukua heti peräkkäin!! Miten ehdit kirjoittaa!! O.o
No, miten vaan. Erittäin hyvä luku tämäkin!
Hajosin tuossa lopussa Adaran suunnitelmassa. ;D Mutta eieieieiei Sirius on niin...Sirius, että sitä Adara ei voisi korvata, mutta eiköhän hän mahdollisesti voisi saada paikan vaikka viidentenä kelminä... ;)
Sitä vain jäin ihmettelemään, että miksi Harry hiljeni tuossa lopussa yhtäkkiä...?
Tämä kuulostaa nyt tässä vaiheessa melko ahneelta, mutta JATKOA!
« Viimeksi muokattu: 22.04.2008 16:18:20 kirjoittanut Luthien »
Wanna see how hard i can fall?

Calylith

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #462 : 22.04.2008 16:08:25 »
AAH!!!! O.O *shock* Ei herran jesta O.O!!! :O :O :O

Olen järkyttynyt.

Jatkoa...?
Pian...?
Et voi käydä kauppaa jos sinulla ei ole mitään kaupattavaa.

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #463 : 22.04.2008 17:30:20 »
Taas kaksi tosi hyvää lukua, joista tää jälkimmäinen koetteli nauruhermoja todella! varsinkin tuo loppu, ettei Harry vaan tuntisi pientä ihastusta Adaraan? :D

Tähän (luku 104) sopisi omasta mielestäni paremmin kukaan:

Lainaus
Kaikki vain eivät yksinkertaisesti nähneet häntä, kuin hän ei olisi olemassakaan.

Mutta mä oikeesti repesin niin totaalisesti tohon 105 loppuun, onneks opettajat ja Draco ei ollu näkemässä, toi toka ois ainaki varmaan tykänny paljon :)

On se ja muuten julmaa, Adara tekee hiki hatussa hommia ja Kalkaros on parantunu ja Dumbledorea ei näy missään, hyvin menee :P

Ahne kun olen, pyydän pian seuraavaa lukua ;D

Mya

PS. Mulla on sitte rasittava koulupäivä just takana
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

starry-eyed

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #464 : 22.04.2008 18:40:43 »
2 lukua! Ohhoh. No, nämä olivat aivan yhtä hyviä kuin edellisetkin ovat olleet... Ei mitään valitettavaa. Tämä, että Adara pelasi Katien sijaisena oli kyllä ihan järkeenkäypää. Tarkoitan, ettei tunnu siltä, että Adara olisi väkisin tungettu mukaan huispaukseen. Ja Draco kuitenkin kertoi siis Kalkarokselle... Saa nähdä kertooko tämä sitten Adarallekin.

Tämä Adaran suunnitelma oli kyllä kieltämättä ihan hauska... Ainoa asia on se, että tuo loppu tosiaan jäi vaivaamaan. Toivottavasti Harry ei ole rakastunut Adaraan. Vaikka he eivät sukua varsinaisesti olekaan, pidän heitä silti Siriuksen kautta niin sukulaisina, että olisi todella outoa jos Harry olisi rakastunut/ihastunut Adaraan. Ja vaikken Ginnysta varsinaisesti pidäkään, Harry kuitenkin pitää Ginnysta... No, tämä jää sinun päätöksesi varaan, enkä voi siihen vaikuttaa.

Toisena tämä Adaran ja Dracon sukulaisuus kieltämättä vähän häiritsee. Vaikka he eivät edes oikeasti seurustele, tuntuu oudolta että Draco haluaisi seurustella serkkunsa kanssa. Mutta jos puhdasverisyyslinjaa aikoo jatkaa, niin kaipa se on pakko jo alkaa katsella serkkujaan. :D (Mutta näitähän nyt miltei tapahtuu jo canonissakin. Tarkoitan että se sukulaisuus häiritsee minua, en sitä että se huonontaisi ficciä.)

Jatkoa kuitenkin toivoisin, pidän tästä edelleen. 105 lukua...Huh. Kiitos tästä. Rakentavaa ei tipu ja tällä hetkellä olen melko väsynyt joten tämä kommentti voi olla melko sekava... Anteeksi siitä. Siis; jatkoa pian kiitos!

« Viimeksi muokattu: 22.04.2008 18:43:16 kirjoittanut starry-eyed »

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #465 : 22.04.2008 19:29:59 »
Ei tuollaiseen kohtaan saa jättää!
Ei ei ei ei ei!!
Ei missään tapauksessa!

Rakentava palaute on sairaslomalla..

Joten tavallista tylsää kommenttia tulossa:

Aivan ihania lukuja olet saanut aikaan (:
joten etköhän halua tässä lähiaikoina laittaa lisää? *puppyeyes*

Cir*Katwi Kiittää ja kumartaa
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Mrs Black

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #466 : 22.04.2008 22:27:15 »
Ääk!! Kaikki on varmaan jo sanonu tän, mutta sanon sen nyt vielä kerran:
Miten sä voit jättää sen tommoseen kohtaan? Tosi hyvä luku oli taas. Jäi mietityttämään, että tykkääkö Harry Adarasta, vai tapahtuko jotain/ muistiko Harry yhtäkkiä jotain.
Laita sitä jatkoa tulemaan PIAN!  ;)

Mrs Black

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #467 : 23.04.2008 02:43:59 »
Hihii! Harry se tykkää Adarasta  ;D Mut Adara PÄÄSEE pussauskoppiin Dracon kanssa ;) Ai että Draco Adara on ihanan tuntuinen paritus...George voidaan parittaa vain Fredin kanssa sori 8)
Odotan innolla tuota Bellan ja Adaran kohtaamista ja no, muutenkin Adaran kuolonsyöjä puuhia.
Ai et ole kirjoittamassa enää 90. lukua lisää *katsoo kauriinkatseella* olen kovin järkyttynyt odotin tästä 200. osaista *repeilee* sitten tämä käännetään 66. eri kielelle ja tämä myy enemmän kuin oikea Potter *nauraa kippurassa ja pyytelee anteeksi*
Siis tämä on aivan loistava ja saamme kai lukea ainakin lukuun 125. asti ;D
« Viimeksi muokattu: 23.04.2008 02:45:37 kirjoittanut Gaploon »
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #468 : 23.04.2008 19:12:01 »
Pitäisi kai varoittaa, että jossain vaiheessa fic alkaa spoilata luonnollisesti seiska-kirjaa, joten jos ette ole lukenut ja haluatte lukea ficciä niin omalla vastuulla, tai luette seiskakirjan äkkiä ;)

Inviere

  • murhamuumi
  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Adara, Siriuksen tähti 22.4 Luku 105!!
« Vastaus #469 : 23.04.2008 20:59:39 »
Ajattelin minäkin tulla tänne ihkuttamaan tätä.

Eli siis: Ihanaa. *teinisydämiä*

Luin kaiken yhteen menoon ja tämä on aivan mahtava! Adaraa ei ole tungettu canonin sekaan väkisin, hän sopii tarinaan hyvin. Minun mielestäni hän ei ole liian "täydellinen" tai sellaista. Tykkään hänestä.

Olen muuten Adara/Draco -fani, tästä parista olisi kiva lukea lisää.
Rakentava jäi vissiin auton alle ja kuoli.

Jatkoa plz! Kiitos ja kumarrus.

~Lily~
- Who do you think you are, running 'round leaving scars?
- I don't know, Lord Voldemort?

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 106. Joulujuhlat
« Vastaus #470 : 24.04.2008 14:33:04 »
Luku 106. Joulujuhlat





”Harry, mikä nyt?”
”E-ei mitään, muistin vain yhden jutun –” Harry sanoi ja yritti poistua, mutta jokin pidätteli häntä kävelemästä pois, hän vain jäi paikalleen, kuin sätkynukke jonka naruja oli vain hetkellisesti kiskaistu. Adara tuijotti häntä.
”…Ai”, Adara totesi kun tajusi mistä on kyse. ”Öh… Harry…” hän yritti saada jotain sanottua, kun Harry käänsi vihreät silmänsä häneen päin. Katse oli mitään sanomaton, mutta selvästi jännittynyt. Harry selvästi odotti vastausta sisäisellä kauhulla.
”Mistä lähtien sinä…?”
”Se vain alkoi”, Harry sanoi. ”Olin yksin, hautausmaalla kun Sirius -… ja sitten sinä olit siinä. Ja tajusin, etten minä ole se joka kärsi eniten Siriuksen kuolemasta. Tajusin sinun avullasi kuinka itsekäs olin ollut.”
Adara ei edes hengittänyt kuunnellessaan. Kun Harry vaikeni, Adara veti viimein hiljaa ilmaa keuhkoihinsa.

”Miksi et kertonut?”
”Samasta syystä kuin moni muukaan koskaan kertoo. Tiesin ettei minulla ole mahdollisuutta”, Harry vastasi. Adara sulki hetkeksi silmänsä ja katsoi sitten lattiaan. Tuntui kauhealta tuottaa pettymys. Varsinkin ystävälleen.
”En voi sanoa, että olisit väärässä… Minä rakastan Georgea…”
”Tiedän”, Harry sanoi.
”Olisit silti voinut kertoa minulle. Kun sanoit minulle silloin, että en ole yksin. Luulin että se tarkoitti myös sitä, ettet sinäkään olisi yksin minkään asian kanssa.”
”Anteeksi…”
”Älä ole.”

Syntyi hetkellinen, vaivautunut hiljaisuus. Adara katseli kenkiään ja sanoi: ”Mutta kai me silti ollaan menossa juhliin, vai mitä? Minä – tavallaan torjuin Dracon jo.” Harry nosti päätään ja hymyili hiukan hämmentyneenä.
”Tietty, jos sinä vielä haluat”, hän sanoi.
He olivat taas hetken hiljaa ja Harry kääntyi poistuakseen.
”Harry.”
Harry kääntyi takaisin Adaraan päin, kun Adara otti askeleen häntä lähemmäs.
”Kiitos. Olen todella otettu. Ihan oikeasti olen… Eipä sitä aina tule saatua tällaista tunnustusta pojalta joka elää.” Harry hymyili.
”Paitsi jos sattuu myrkyttämään hänen juomansa”, Harry lisäsi ja Adara hymyili takaisin. Hän halasi Harrya.
”Kiitos, Harry… Ja usko pois, sinäkin löydät vielä jonkun. Kuka tietää, kuinka läheltä”, Adara sanoi ja painoi suukon tämän poskelle. Harry hymyili ja kääntyi viimein pois. Tuntui kuin pojan harteet olisivat nousseet, suuren painon lähdettyä niiltä. Adara hymyili, hänen poskensa punehtuivat hiukan ja hän kääntyi itse takaisin kohti suurta salia. Aivojensa vielä hitaasti rekisteröidessä, mitä ihmettä äsken oli tapahtunut.

Adara sai paljon vihaisia katseita osakseen, kun Harry ja hän kävelivät kohti Kuhnusarvion huonetta. He hiukan kiristivät askeliaan ja pian saapuivatkin auki olevalle ovelle.
Huone oli koristeltu smaragdinvihreillä, heleänpunaisilla ja kultaisilla kankailla, huonetta oli laajennettu taikakeinoin niin että kaikki vieraat mahtuivat hyvin sisälle ja keskellä kattoa riippui kultalamppu, jonka sisällä oli keijuja. Huone – tai pikemminkin sali – oli täynnä vieraita, sekä kotitonttuja, jotka raahasivat tarjottimia vieraille ja tarjoilivat kaikennäköisiä herkkuja. Adara joutui olemaan melko tiukasti Harryn käsikynkässä, etteivät he eksyneet toisistaan.

”Harry, kuomaseni! Ja Adara! Tulkaa peremmälle, peremmälle!” Kuhnusarvion ääni kantautui heidän edessään ja he astelivat lähemmäs.
”Täällä on paljon ihmisiä jotka haluavat tutustua teihin… Saanko esitellä Eldred Worplen, entinen oppilaani joka kirjoitti kirjan Veriveljet – elämäni vampyyrien keskuudessa. Ja hänen ystävänsä Vereva.”
Pieni silmälasipäinen mies ravisti innoissaan Harryn kättä, kun hänen ystävänsä vampyyri Vereva vain nyökkäsi.
”Harry Potter! Olen kerta kaikkiaan innoissani! Sanoin tässä juuri yhtenä päivänä Horatiukselle: Missä viipyy Harry Potterin elämänkerta, jota me kaikki odotamme?”
”Öh, niinkö?” Harry sanoi vaivautuneena.
”Juuri niin vaatimaton, kuten Horatius sanoi! Mutta vakavasti puhuen, kirjoittaisin sen mielihyvin itse – ihmiset janoavat lisää tietoa sinusta, poikakulta, janoavat! Jos suostuisit antamaan minulle jokusen haastattelun - sanotaan neljän, viiden tunnin sessioissa, hyvänen aika, meillähän olisi kirja valmiina jo muutaman kuukauden kuluttua -!”
”Anteeksi, mutta minusta tuntuu, että Harry ei kaipaa enää yhtään enempää julkisuutta, hänellä on sitä jo vaikka muille jakaa kymmenen litran tankeissa”, Adara huomautti.

”Ah, no mutta pakkohan teidätkin olisi saada kirjaan mukaan! Olettehan te näköjään noin – läheisiä –”
”Minä ja Harry olemme ystäviä”, Adara sanoi painokkaasti.
”Ai, niinkö – Vereva? Vereva mihin sinä nyt karkasit?!” Worple säntäsi kiireellä Verevan luo, kun tämä oli lähestynyt kauempana seisovia tyttöjä.
”Tässä, ota pasteija”, Worple sanoi ja ojensi sen Verevalle. Adara ja Harry hivuttautuivat karkuun.
He menivät hakemaan pöytien luota simaa ja osuivat samalla professori Punurmion silmien eteen.
”Harry Potter! Voi poikakulta!” hän huudahti heti kauhuissaan. Adara ja Harry huokaisivat tuskastuneina.
”Mitä huhuja olenkaan kuullut! Valittu! Minä tietysti olen tiennyt sen jo kaiken aikaa… Mutta miksi et ole ennustamisen tunneilla, poikakulta? Aine on eritoten sinulle tärkein –”

”Eiköhän meistä kaikista oma aineemme ole se tärkein, Sibylla hyvä!” huudahti Kuhnusarvio ja asteli lähemmäs. Kuin riikinkukko joka pelkäsi toisen vievän hänen mielitettynsä suosion.
”Mutta Harry on oikea luonnonlahjakkuus taikajuomissa, ihan kuin äitinsä! En ole montaa yhtä kyvykästä opettanut, sen sanon, hyvänen aika edes Severus –” Samassa Kuhnusarvio kiskaisi Kalkaroksen kuin tyhjästä heidän eteensä, Harryn käsivarsi värähti Adaran otteessa.
”Lakkaa lymyilemästä ja liity seuraamme, Severus! Juttelin tässä juuri Harryn poikkeuksellisesta liemenkeitosta! Osa kunniasta lankeaa selvästikin sinulle kun olet opettanut häntä viisi vuotta!” Harry nielaisi ja Adara huomasi sen. Kalkaros katsoi poraavasti Harryyn.
”Hassua, minusta kun tuntui, etten saanut opetettua Potterille yhtään mitään.”
”No sitten se on luontainen kyky!” Kuhnusarvio huudahti. ”Olisitpa nähnyt miten hän keitti minulle elävien kuolleiden juoman – en ole koskaan nähnyt niin taitavasti tehtyä ensimmäisellä yrittämällä, en välttämättä edes sinun, Severus –”
”Niinkö tosiaan?” Kalkaros sanoi hiljaa kohottaen toista kulmaansa.

”Muistutapa minua mitä muita aineita opiskelet, Harry”, Kuhnusarvio jatkoi.
”Pimeyden voimilta suojautumista, loitsuja, muodonmuutoksia –”
”Lyhyesti sanottuna kaikkea mitä tarvitaan, jos aiotaan auroriksi”, Kalkaros totesi.
”No auroriksi minä haluankin”, Harry sanoi.
”Ja loistava sellainen sinusta varmasti tuleekin!” Kuhnusarvio huudahti. ”Vai mitä Luna?”
Adara huomasi nyt Kuhnusarvion takana seisovan Lunan, joka ilmeisesti oli kutsuttu vain siksi, koska hän oli ministeriön tapahtumissa mukana.

”Minusta hänen ei pitäisi ryhtyä auroriksi. Aurorithan ovat tunnetusti mukana Lahohammas-salaliitossa, luulin että se on jo yleisessä tiedossa. He toimivat sisältä käsin kaataakseen taikaministeriön yhdistelemällä pimeyden taikuutta ja ientulehdusta.”
Harry pärskähti juodessaan ja osa simasta taisi mennä hänen nenäänsä. Adara läimäytti tätä selkään kun hän ei lakannut yskimästä. Harryn hetken aikaa hikkailtua, he näkivät Argus Voron joka raahasi Dracoa korvasta kohti professori Kuhnusarviota.

”Professori Kuhnusarvio, minä tapasin tämän pojan väijymästä yläkerran käytävässä. Hän väitti saaneensa kutsun näihin juhliin ja myöhästyneensä. Onko hänet kutsuttu?” Draco riuhtaisi itsensä irti vihaisesti.
”Hyvä on, en ole kutsuttu! Yritin kuokkia, oletko tyytyväinen?!” hän ärjäisi.
”Ei, en ole! Olet kuule vaikeuksissa nyt! Eikös rehtori sanonut, että hiiviskely öiseen aikaan ei tule kysymykseenkään, jos ei ole lupaa?”
”Anna olla, Argus, anna olla. Nyt on joulu! Eikä ole rikos tahtoa juhliin. Unohdamme tämän kerran rangaistukset: voit jäädä tänne, Draco”, Kuhnusarvio sanoi, mutta Draco ei silti näyttänyt kauhean iloiselta tai omahyväiseltä. Voro kääntyi ja laahusti pettyneenä ulos ja Draco kiitti Kuhnusarviota vieraanvaraisuudesta.

”Eipä kestä, eipä kestä. Tunsinhan minä sentään isoisäsi”, Kuhnusarvio sanoi ja Draco ja hän alkoivat jutella. Keskustelu ei tosin kestänyt kauaa, sillä Kalkaros tarttui Dracoa olkapäästä ja sanoi: ”Minulla on sinulle asiaa.”
”Älähän nyt, Severus”, Kuhnusarvio sanoi. ”Nyt on joulu, älä ole turhan ankara –”
”Minä olen tuvanjohtaja ja päätän itse, miten ankara ja millainen minä olen”, Kalkaros sanoi.
”Mennään käytävään, Draco.”
Draco lähti edellä ja Kalkaros perässä, Adara asteli hiukan lähemmäs Kalkarosta ja hetken mielijohteesta tarttui tätä käsivarresta.
”Jos tämä koskee sitä tehtävää – pidä hänestä huolta. Minä en voi auttaa mitenkään, joten –”
”Tiedän”, Kalkaros sanoi ja riuhtaisi kätensä Adaran otteesta ja häipyi Dracon perässä ovesta ulos. Adara puraisi huultaan vaivaantuneena ja kääntyi katsomaan taakseen: Harry oli poissa.




A/N: Kommentit tervetulleita ;)

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Adara, Siriuksen tähti 24.4 luku 106!!
« Vastaus #471 : 24.04.2008 15:15:06 »
öh, eikös Harry mennyt noihin juhliin Lunan kanssa... No, mitäs tuosta kun Luna siellä nyt kumminkin oli :D 

En ole ihan varma pidänkö siitä, että Harry on 'ihastunut' Adaraan, koska jo Draco ja George tykkäävät hänestä. Alkaa tuntua, että yrität tunkea hänestä väkisin suosittua. :-\ Se vain tuntuu jotenkin tyyliin siltä että 'Adara on ihana ja kaikki tykkää siitä', jos ymmrrät...
Vaikka en kyllä siitäkään parituksesta tykkää, niin jätä Harry Ginnylle.

En nyt keksi muuta sanottavaa joten jatkoa vain tulemaan, niin pysyn tyytyväisenä. ;)
Wanna see how hard i can fall?

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 24.4 luku 106!!
« Vastaus #472 : 24.04.2008 16:08:45 »
No Ginnyllä on vielä etumatkaa miesten kanssa Adaraan nähden ;D

Mrs Black

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 24.4 luku 106!!
« Vastaus #473 : 24.04.2008 21:59:24 »
Taas hyvä luku. (Yllätys, yllätys..)
Tässä ei kyllä tapahtunut hirveästi mitään, mitä kirjassa ei olla sanottu. Paitsi tietenkin Harryn tunnustus. Minusta se on ihan ymmärrettävää, että Harry tykkää Adarasta. Adara on kuitenkin Siriuksen tytär. Tavallaan olisin halunnut, että Harry ja Adara menisi yhteen, mutta Harry on ikuisesti Ginnyn, vaikken pidäkkään siitä parituksesta.
Tuli vähän seko kommentti, mutta yritä kestää.  ;)

Jatkoa please.
Mrs Black

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 24.4 luku 106!!
« Vastaus #474 : 24.04.2008 22:19:47 »
Kieltämättä, Harry ja Adarakin olisivat aika tasapainoinen pari...

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 24.4 luku 106!!
« Vastaus #475 : 25.04.2008 01:36:00 »
Elämäni kohokohta, päivieni valo  Adaraan on tullut jatkoa! *hieman imelää eikö* :-\ No kuitenkin taas hyvä luku ja noudattaa periaatteena kirjaa todella hyvin. Olet sinä vaan aika epeli kun tälläisen projektin aloitit. Jatkoa toivotaan edelleen  ;D kukaan tuskin suuttuu jos sitä tulee nopeasti!
Mitä muuta tässä enää voi sanoa :-\ muuta kuin että loistava ficci kaiken kaikkiaan:D
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 24.4 luku 106!!
« Vastaus #476 : 25.04.2008 08:36:55 »
kiitos Gaploon :) ja jooh, jatkoa tulee aika tiuhaan tahtiin kun olen sitä nyt kirjoittanut lukuun 114 asti x)

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Adara, Siriuksen tähti 24.4 luku 106!!
« Vastaus #477 : 26.04.2008 00:28:19 »
pliis ethän parita Adaraa ja Harryä ?Ethän! Se ei olis hyvä...Mutjoo ihan hyvää tekstiä kiitos siitä !
In a big big way I am really small

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Luku 107. Ensimmäiset S.U.P.E.R-kokeet
« Vastaus #478 : 26.04.2008 01:23:51 »
Luku 107. Ensimmäiset S.U.P.E.R-kokeet





Seuraavana päivänä, he – Adara, Ron ja Harry - lähtivät samassa junaosastossa istuen pois Tylypahkasta ja heidät haettiin ministeriön autoilla King’s Crossilta Kotikoloon. Hermione lähti oman perheensä luo, ja totta puhuen Adara oli siitä kovin helpottunut, sillä Hermione ja Ron olivat yhä mykkäkoulussa. Siksi Hermione ei istunutkaan heidän kanssaan vaunuosastossa, vaan vaelsi valvojaoppilasmerkkiään esitellen käytävillä, ja ohi kulkiessaan ei kiinnittänyt huomiota lainkaan Roniin. Harry kertoi junassa seuranneensa Dracoa kesken juhlien ja yrittäneensä kuunnella hänen ja Kalkaroksen keskustelua, mutta ei ollut saanut mitään irti. Adara ei yhtään ihmetellyt. Ei Kalkaros ollut niin tyhmä että puhuisi vakoiluriskisessä paikassa kovaan ääneen Dracon tehtävästä jonka Voldemort oli hänelle antanut.

Adara oli tuskin koskaan ollut niin iloinen poistuessaan Tylypahkasta. Hän loikkasi autosta yhdellä harppauksella ja antoi ajajan kantaa hänen tavaransa, kun hän itse säntäsi Kotikolon ovesta sisään – melkoisella ryminällä, sillä hän kompastui eteisen maton reunaan.
Portaista kuului samanlaista ryminää ja samassa kaksosista toisen pää kurkisti kulman takaa, kasvot sellaisessa ilmeessä kuin poika olisi juossut päin seinää matkallaan.
Hänkin hyppäsi yhdellä loikalla Adaran luokse ja kietoi tämän käsivarsiensa suojiin ja suudelmiin. Samassa toinen kaksosista hyppäsi esiin ja huusi raivoissaan: ”FRED!”
Adara punehtui kasvoistaan ja irrottautui suudelmasta.
”Fred?!”
”Vitsi vitsinä, minä olen Fred”, äsken huutanut poika virnisti ja Adaran edessä seisova George nauroi. Adara läimäytti Georgea vitsikkäästi nyrkillä rintaan.
”Hei! Lyö tuota!” George sanoi ja osoitti Frediä. Adara hymyili ja suukotti Georgea uudestaan.

Jouluaaton iltana Adara ja George istuivat sohvalla takan ääressä, Ginnyn koristeltua juuri joulukuusen loppuun ja herra ja rouva Weasleyn puhuessa jotain, kuinka iloisia he olivat, että Adarakin oli tullut heille.
Ovi aukesi narahtaen ja Adara kääntyi katsomaan: Lupin oli saapunut harvinaisen synkkä ilme kasvoillaan.
Adara ryntäsi halaamaan häntä ja Lupinin äsken niin masentunut ilme kirkastui heti kun hän sai halata kummityttöään.
”Hei!” Lupin huudahti.
”Hei, hyvää jouluaattoa”, Adara toivotti ja irtautui Lupinista.
”Samoin.” Lupin hymyili.

He istuivat pian koko joukko olohuoneessa kuunnellen musiikkia ja jutellen. Lupin oli vakoojana ihmissusien piireissä, mutta ei uskonut että ihmissusista saisi liittolaisia Dumbledorelle, ne tuntuivat olevan jo kuolonsyöjien puolella.
Kesken keskustelun, Harry kertoi epäilevänsä että Draco on myös liittynyt kuolonsyöjiin. Adara nielaisi kaakaotaan väärään kurkkuun ja kaikki katsoivat häntä oudosti.
”Tiedätkö sinä siitä jotain?” Lupin kysyi.
”En tiedä että onko Draco kuolonsyöjä… mutta hänellä on jokin tehtävä” Adara sanoi ääni hiukan kähisten kun hän yritti yskiä kaakaota kurkussaan.
”Minä tiesin sen! Mikä se tehtävä on?” Harry kysyi.
”En tiedä… Hän ei kerro”, Adara vastasi ja Harry näytti pettyneeltä. Hän ei saanutkaan uutta tietoa.

Seuraavana aamuna Adara heräsi pitkään haukotellen ja venytellen – ja tökkäsi jotakuta joka ähkäisi kovaan ääneen. Hän oli osunut Frediä nenään venytellessään ylöspäin sängylle. Fred oli vielä hetki sitten vielä kuorsannut tyytyväisenä ja näytti nyt hiukan pelästyneeltä kun sai yllätysherätyksen.
Adara vilkaisi toiselle puolelleen ja näki toisessa vuoteessa Georgen joka heräsi Fredin ähkäisyyn. Kaikki kolme vilkaisivat vielä unenpöpperöisinä toisiaan, ja sitten omiin jalkoihinsa, joissa jokaisella oli iso säkin kokoinen sukka pullollaan lahjoja.
”Hyvää joulua!” kaksoset huudahtivat ja loikkasivat sukkiensa kimppuun. Adarakin nousi ja huomasi heti sukan suulla paketin, joka oli käsialastaan päätellen Georgelta. Adara jätti sen viimeiseksi ja kävi rouva Weasleyn antaman puseron kimppuun.

Pian he kaikki olivat ruokapöydän ääressä ja Adara piteli kädessään Georgen pientä, hopeista pakettia. Hän avasi sen pöydän alla, Harryn ja Lupinin keskustellessa.
Paketissa oli pesäpallon kokoinen lasipallo, jonka sisällä oli hopeista sumua.
”Onko tämä muistipallo?” Adara kysyi Georgelta kuiskaten. George naurahti.
”Ei, paljon parempaa”, hän vastasi ja nosti pallon Adaran kasvojen tasolle. Adara katsoi sen sisällä olevaan sumuun ja erotti kuvia. Liikkuvia kuvia… hänen valokuva-albumistaan!
”Loihdin kaikista kuvista vaivihkaa syksyllä kopion tuohon palloon, ja ne liikkuvat siellä itsekseen koko ajan. Mutta –” George penkoi taskuaan ja otti samanlaisen pallon sieltä.
”Minullakin on, ja kun napautat taikasauvallasi palloa kolmasti, näet kuvien sijaan minun palloni näkökulmasta. Pallo alkaa kuumentua vaikkapa taskussani, joten tiedän kun sinulla on minulle asiaa.”
”Ja… minun äänenikin kantautuu sinulle vai?”
”Niin”, George sanoi ja Adara oli aikeissa sanoa jotain poikaystävänsä nerokkuudesta, kun rouva Weasley tiputti kauhan lattialle järkyttyneenä.

”Arthur… Percy tulee”, hän sai sanottua katse ikkunassa, ja sen takana näkyvässä pihamaassa. Adara ja George kääntyivät hämmästyneinä kaikkien muiden mukana katsomaan ulos. Siellä Percy tosiaan käveli lumihangessa, silmälasiensa sangat auringonvalossa hiukan kiiluen, mutta hän ei ollut yksin.
”Hän – hän tulee ministerin kanssa!” rouva Weasley huudahti ja samassa keittiön ovi aukesi ja Percy astelikin jo sisään.
”Hyvää joulua, äiti”, Percy toivotti.
”Voi, Percy!” rouva Weasley huudahti itku kurkussa ja halasi poikaansa.
”Anteeksi tämä häiriö, mutta olimme työasioissa tässä lähistöllä, eikä Percy voinut vastustaa kiusausta tulla kotiin ja tavata teidät kaikki”, Rymistyir sanoi hymyillen ja rouva Weasley kurottautui suukottamaan poikaansa poskelle.
”Minäpä taidan mennä tästä ulos tallustelemaan – ei, en halua olla häiriöksi! Jospa joku vaikka esittelisi minulle teidän puutarhaanne… Tämä nuori herrahan näyttäisi jo syöneen?”

Kaikki vilkaisivat varuillaan vuoroin Rymistyiriä, vuoroin Harrya.
”Joo, mikä ettei”, Harry sanoi hiljaisuuteen ja lähti ulos ministerin kanssa.
Kaikki katsoivat epäillen heidän jälkeensä. Adara – ja varmasti kaikki - tiesi tasan tarkkaan, että ministeri suunnitteli jotain. Ja hän ei taatusti kutsunut sattumalta Harrya, sillä Ginny ja George olivat myös syöneet lautasensa tyhjiksi.
Kun Rymistyir lopulta palasi raivostuneen näköisen Harryn perässä, Percy lopetti heti vastenmielisen hymyilynsä, muuttui jälleen virallisen näköiseksi ja kuunteli kun Rymistyir sanoi, että he poistuisivat heti.

George, Fred ja Ginny ottivat Ginnyn lautaselta kaikki palsternakkasosetta ja heittivät Percyä sillä raivoissaan. Adaraltakaan ei paljoa puuttunut – mutta kun ei ollut mitään heittokelpoista käden ulottuvilla. Siksi Adara heittikin räkäherjan Percyn niskaan, muistettuaan että hänkin on jo seitsemäntoistavuotias.
Myöhemmin illalla Harry kertoi ministerin yrittäneen saada Harrya puolelleen.
”Mitä sinä sitten teit?” Adara kysyi.
”Näytin Rymistyirille nyrkkiä”, Harry sanoi ja näytti En saa valehdella-tekstiä kämmenselässään. Adara naurahti.

Uuden vuoden jälkeen he palasivat jälleen Tylypahkaan. Loma oli mennyt yllättävän nopeasti, eikä mitään erikoista ollut tapahtunut. Harry ja Ron viettivät keskenään aikaa kuten parhaat ystävät aina, ja rouva Weasley oli masentunut Percyn takia.
Adara ja George eivät voineet hyvästellä sinä päivänä kunnolla, sillä kaksosilla oli kiire takaisin puotiinsa. Adara heitti haikean lentosuukon vielä takassa Georgelle, ennen kuin hormipulveri imaisi hänet takaisin Tylypahkaan – Adara nielaisi vahingossa pöllyävää tuhkaa suun kautta.
Rohkelikkotornin ilmoitustaululla oli heidän palattuaan suuri juliste:

Ilmiintymiskurssi

Jos olet seitsemäntoistavuotias tai täytät seitsemäntoista ennen elokuun 31. päivää, voit osallistua taikaministeriön ilmiintymisohjaajan vetämälle kaksitoistaviikkoiselle ilmiintymiskurssille.
   Ole hyvä ja pane nimesi alla olevaan luetteloon, jos haluat osallistua.
   Hinta: 12 kaljuunaa.


Adara muistikin miten edellisvuonna ilmiintymiskurssia ei pidetty ministeriön tapahtumien takia, joten hän lisäsi nimensä alle ja jatkoi matkaansa tyttöjen makuusaliin, purkamaan joululahjojaan oikeille paikoilleen.

Koulu tuntui vain vilahtavan Adaran silmien edessä. Ja ennen kuin hän edes tajusi, oli helmikuu. Ensimmäistä S.U.P.E.R-tutkintoa edeltävä viikko.
Adara oli tulla hulluksi kerratessaan taikakausien historian tärkeimpiä aikoja. Hän paiskoi kirjaa milloin mihinkin ja kirosi sitä, että sauvantekijä tarvitsisi tietoa myös historiasta. Miksi edes tarvitsi? Tuskinpa historiasta löytyi mitään erikoisia sauvoja jotka hohtivat vaikkapa pimeässä!
Adara huokaisi ja löi päätään pöytään. Viikko, viikko!
Samassa Adara kuuli kuinka kaksi puuskupuhia kävelivät kirjaston oven ohi ja puhuivat siitä, kuinka he myöhästyisivät kohta ilmiintymiskurssilta. Adara otti äkkiä jalat alleen.

Ilmiintymistuntikaan ei ollut kummoinen, eikä taatusti parantanut Adaran mielialaa. Ministeriön lähettämä opettaja Wilkie Miskrossi jauhoi koko ajan määränpäästä, määrätietoisuudesta ja miettimisestä. Kukaan Susan Bonesia lukuun ottamatta ei onnistunut ilmiintymään – mutta Susanistakin jäi jalka jälkeen. Adara ei saanut aikaiseksi sen paremmin mitään, sillä hän oli niin uupunut taikahistorian S.U.P.E.R:iin valmistautumisesta.

Pian koittikin taikakausien historian S.U.P.E.R-koe.
S.U.P.E.R.I:t olivat teoriassa samat kuin V.I.P:t, paitsi että suorituksia oli vahtimassa myös aineiden opettajat, eivätkä pelkät ministeriön velhot ja noidat. Arvostelu oli paljon tiukempaa ja kaikesta oli teoria- ja suorituskoe, paitsi tietenkin taikahistoriassa. Adara meni teoriakokeeseen harvan muun kanssa ja koeaikaa oli tasan kolme tuntia. Adara oli valmis jo kun kaksi tuntia oli tullut täyteen, mutta häntä vaivasi kokeesta vielä yksi kohta. Hän tuijotti paperia pitkään ja hartaasti.
Miksi nimitettiin Helga Puuskupuhin henkilökohtaisesta omaisuudesta sitä osaa, jolla on tunnetusti eniten arvoa? Ja mikä on se esine joka niistä on yhä kadoksissa?
Adara huokaisi ja heitti leikillään vastauksen teeastiastosta ja läimäytti sitten päänsä pöytään.
Minä kuolen…

Ilmiintymistunnit eivät edenneet kolmannellakaan kerralla paljoa mihinkään ja Adaralla oli niiden jälkeen loitsujen S.U.P.E.R, ratkaisevin kaikista sauvantekijöiksi haluavien S.U.P.E.R:eista.
Adara ryhdistäytyi ja asteli sisälle koehuoneeseen. Lipetit istui ylpeänä ministeriön miesten vieressä, kun Adara loihti täydellisen suojeliuksen ja onnistui kutsumaan loitsulla tavaroita kaksi kerrosta ylempää linnasta ja tekemään upean kilpiloitsun. Adara oli melko varma pääsystään läpi.

Muutama viikko hänellä oli taukoa kokeista, mutta siitäkään ei menoa puuttunut, nimittäin perjantaina Harry säntäsi hänen luokseen.
”Ad-Adara”, hän sanoi hengästyneenä juoksusta. ”Ron – Ron – ”
”Harry, rauhoitu, Ron mitä?” Adara sanoi huolestuneena.
”Ron sai jonkun – myrkytyksen – niistä Romilda Vanen lemmenjuomalla täytetyistä suklaanoidankattiloista. Laitoin besoaarin hänen suuhunsa ja hänet – hänet vietiin sairaalasiipeen.”
Enempää ei tarvinnut sanoa, vaan he juoksivat sairaalasiipeen, jossa oli jo Fred, George, Ginny ja Hermione paikalla. Adara ei ehtinyt tervehtiä Georgeakaan kun hän katsoi huolissaan Ronia.

”Isä ja äiti ovat Dumbledoren luona juuri nyt…” George sanoi hetken päästä.
”Kertoisitko Harry mitä tapahtui?” Fred kysyi ja Harry kertoi kuinka Ron oli erehdyksissään syönyt suklaanoidankattiloita ja kuinka Kuhnusarvio teki vastalääkkeen, jonka juotuaan hän tarjosi vielä lasillisen simaa Ronille, mutta Ron oli saanut jonkin kohtauksen. Adaraa mietitytti, oliko myrkky sittenkään lemmenjuomassa, vaan ehkäpä Kuhnusarvion vastalääkkeessä? Tai jopa Kuhnusarvion simassa? Harry jatkoi vielä ja kertoi kuinka Matami Pomfrey ja McGarmiwa olivat hakeneet Ronin sairaalasiipeen ja Ron ei ollut herännyt vielä kohtauksen jälkeen kertaakaan.
Hermione oli harvinaisen vaitonainen. Niiskautti vain kerran tai pari kun muut puhuivat. Adara ei viitsinyt sanoa mitään vaan tarttui Georgea kädestä hellästi, vaihtamatta katsettakaan.

Seuraavana päivänä todettiin kaikkien onneksi, että Ron toipuisi täysin ja kaksoset, sekä herra ja rouva Weasley olivatkin taas poissa. Ja Rohkelikko vastaan Puuskupuh-peli lähestyi. Harry oli joutunut ottamaan McLaggenin uudeksi pitäjäksi kunnes Ron parantuisi, ja Adara ei malttanut odottaa kun jompikumpi lyöjistä saisi ryhmyn päin Zacharias Smithiä. Adarasta tuntui, että mitä enemmän Puuskupuhit saisivat köniinsä, sitä rauhallisemmin Adara nukkuisi seuraavat yöt. Mutta toisaalta, pikku-Anniekin oli Puuskupuh, minkäs he sille voivat jos Zachariaksen kaltainen ääliö joutuu heidän tupaansa. Jospa Adara tekisikin heille palveluksen ja kumauttaisi tätä luudan varrella pelin jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2008 01:26:29 kirjoittanut Fubuki »

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Adara, Siriuksen tähti 26.4 luku 107!!
« Vastaus #479 : 26.04.2008 20:55:35 »
Jatkoa tullut!

Tässä osassa alkoi välillä tuntua hieman siltä, että etenet melko nopeasti, vaikka ei se minua oikeastaan paljon haitannut. Pidin silti :D

Niin, ja tällä kertaa havaitsin yhden virheen:

Adara muistikin miten edellisvuonna ilmiintymiskurssia ei pidetty kolmivelhoturnajaisten takia, joten hän lisäsi nimensä alle ja jatkoi matkaansa tyttöjen makuusaliin, purkamaan joululahjojaan oikeille paikoilleen.

Eihän se ollut edellisvuonna, vaan sitä edellisenä... ;)

Ja jatkoa tulemaan, kiitosh!
Wanna see how hard i can fall?