Kirjoittaja Aihe: Percy Jackson, Only a glass of sand? K-11  (Luettu 2107 kertaa)

Nagare-

  • ***
  • Viestejä: 10
Percy Jackson, Only a glass of sand? K-11
« : 15.05.2010 09:36:58 »
// Alaotsikko: Percy Jackson painotteinen. K-11 (ainakin mun mielestä) Trailer+0/? //Kupla lisäsi fandomin otsikkoon.

Nimi: Only a glass of sand?
Kirjoittaja: Nagare
Oikolukija/Beta: Hopeasuomu
Fandom: Percy Jackson kirjasarja
VV eli vapausvastuu: Rick Riordan omistaa hahmot, mutta tekstin omistaa minä.
Tyylilaji/Genre: Romance, Drama... (lisäilen jos tulee)
Ikäraja: varmaankin K-11
Paritus/Päähenkilöt: Päähenkilönä toimii tietenkin Percy, mutta niinsanottua paritusta ei ole. kenties Percy/Annabeth, Annabeth/Luke
Summary: Eli, kaikki alkaa siittä, mihin neloskirja jäi. Percy palaa takaisin Puoliveristen leirille, missä Annabeth ja Grovy jo odottavat toista. Titaanit hyökkäävät Luke johtajanaan, tarkemmin sanottuna Kronos. Labyrintti on palannut, se on syntynyt uudestaan. He kaappaavat Annabethin, jolloin Percy lähtee pelastamaan ystäväänsä...
Varoitukset: Ei kai. Muutakuin että saattaa olla tökköä tekstiä.


                                                                                 Trailer

                                                                        Tämä on tarina…
                                                                          “Ei voi olla totta!”
                                                    “Mitä ihmettä sinä oikein  kuvittelet?”
                                                                              “..en tiedä”

                                                 Pojasta… jonka nimi on teille tuttu.
                                                                  “Nimeni on Percy Jakson”
                                                              “Ai maanjärisyttäjän poika?”
                                                                              “…Jeap”
                                          “sittenhän syömisesi on minulle suuri  kunnia”

                                        Puoliveristen leiri.. on jälleen uhattuna…
                                           “Mitä? Blackjak.. mitä sinä tulit sanomaan?
                                             ´He ovat löytäneet toisen tien pomo.
                                                         ”Toisen tien mihin?”
                       Tänne. He aikovat hyökätä.. Luke on heidän oppaansa.

                                                  Labyrintti on taas palannut eloonsa…
                                                                    ”Ei! Annabeth!”
                                                                ”Percy! Älä tee sitä!”
                                                                  ”Annabeth!”

                                                          ..ja sen takia..
                                  ”Minä menen. Minä etsin Annabethin ja… kukistan Luken”
                                                          ”Et mahda hänelle mitään..”
                                                        ”Kyllä mahdan.. isäni on apunani.”
                                                 ”Et varmana mahda, vaikka Zeus olisi kanssasi. Hän on liian mahtava titaaniensa kanssa”

                                           Percy karkaa Labyrinttiin, pelastaakseen ystävänsä ..ja kohdatakseen vihollisensa,

                                                                      Pettymyksiä…

                                                             ”Annabeth.. mikä sinun on?”
                                             ”Anna minun olla! En halua palata takaisin!”
                                                     ”Mikset.. puoliveristen leiri..”

                                                                          ..Lupauksia…
                                       ”Lupaatko? kautta jumalten jotka sinua katsovat?”
                                                                           ”Minä lupaan.”
                                                       ”Lupaatko kautta isäsi nimen?”

                                                                       …ystävyyttä..
                                                 ”Percy.. olen ikuisesti sinun ystäväsi.”
                                                                               ”Oletko..?”
                                                                           ”Kyllä olen”
                                                               ”Vaikka.. tapahtuisi mitä?”
                                                              ”Kyllä. Vaikka tapahtuisi mitä ”

                                                                       ..rakkautta…
                                                                     ”Annabeth… minä..”
                                                ” Percy? Voitko pahoin? Olet aivan punainen”

                                                                        Ja kuolemaa.
                                                                      ”Sinä tapoit hänet..”
                                                                       ”En voinut muuta…”
                                                                    ”Silti! Sinä tapoit hänet!”
                                                          ”…hän olisi vahingoittanut sinua.”

                                                                    Mitä siis tapahtuu kun..
                                                                             Luke hyökkää..
                                                          Ajautuuko Percy väärälle polulle..
                                                       Auttaako Poseidon poikaansa hädässä…
                                                                    Ja kuuluuko sanonta..
                                                               ”hädässä ystävä tunnetaan”…
                                                                                Oikein.

« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 06:38:21 kirjoittanut Beyond »

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Only a glass of sand?
« Vastaus #1 : 27.06.2010 20:41:48 »
Itse luin vasta vähän aikaa kyseisen kirjasarjan ja jäin koukkuun.
Joten olen positiivisesti yllättynyt, että täällä on kyseisestä fandomista tekstiä. (::
Traileri oli mielenkiintoinen, ja lupaili aikalailla juonenkäänteitä. (:
Joten nyt en parempaa sanottavaa keksi, toivon vain, että jaksat laittaa tekstii pian.

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Nalle

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Linnun siivin nousen ilmaan
Vs: Only a glass of sand?
« Vastaus #2 : 17.07.2012 23:49:28 »
Itse luin vasta vähän aikaa kyseisen kirjasarjan ja jäin koukkuun.
Joten olen positiivisesti yllättynyt, että täällä on kyseisestä fandomista tekstiä. (::
Traileri oli mielenkiintoinen, ja lupaili aikalailla juonenkäänteitä. (:
Joten nyt en parempaa sanottavaa keksi, toivon vain, että jaksat laittaa tekstii pian.

ninnni~

olen edellisen kanssa samaa mieltä... Jatka vain. :)