Kirjoittaja Aihe: Twilight: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 6. ilmestynyt!) K-11  (Luettu 11640 kertaa)

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #40 : 15.09.2010 18:37:04 »

aivan järkyttävän sulonen (;
Bella on vaan niin söpö ja se, että Felix ja Demeitri tekee melkein mitä vaan se pyytää on myös ihanaa
ja noi kuvat tossa lopussa teki tästä vielä paremman! ; >>
kiitoksia ja jatkoa pian?? ♥

jissio

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #41 : 17.09.2010 17:22:14 »
Bella on aivan ihana! Jatkoa :D

Engel-

  • Pisara meressä
  • ***
  • Viestejä: 47
  • omnomn~ <3
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #42 : 19.09.2010 12:25:48 »
Tää on aivan ihana fic! Jatkoa nopeesti tulemaan!!'

♥~ Engel-

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #43 : 05.11.2010 16:17:19 »
Olethan saanut kirjoittajalta luvan kääntää tätä ficciä? Jos olet, siitä on mainittava tekstin alussa.
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #44 : 14.11.2010 10:47:14 »
T/N: No nyt laitan vihdoin viidennen luvun, antakaa anteeksi että kesti näin kauan... Tämä luku on betaamaton eli löytyy jonkinverran virheitä. Toivottavasti pidätte.


5. Vegetarian Vampires? Really?


5 vuotta myöhemmin!

Bella POV.

Olen asunut nyt 5 vuotta vampyyri perheeni kanssa. Olen innoissani ja uskomattoman onnellinen! En voisi toivoa parempaa perhettä. Rakastan siskoani Renataa ja veljiäni Felixiä ja Demetriä. En ole tullut oikein toimeen Janen kanssasuurimmasta osasta aikaa mutta nyt olemme hyvissä väleissä.

Jane käveli huoneeseeni ja sanoi ”Bella Aro haluaa nähdä sinut!” hänen äänensä kuulosti stressaantuneelta ja minä ihmettelin miksi hän haluaa nähdä minut.

”Okei olen tulossa älä huoli Jane. Anna minulle vain viisi minuuttia!” huusin hänelle alas. Menin vaatekomerooni ja otin mustat pillifarkut ja punaisen t-paidan jossa luki ’ The best family is A VAMPIRE family!' laitoin myös jalkaan parin matalapohjaisia kenkiä ja tulin ulos.

Demetri ja Felix nauroivat kun tulin ulos. Katsoin heihin ja sanoin ”Olen iloinen että perheeni pystyy nauramaan jollekin mikä on totta.” pudistin päätäni ja menin ulos ja Demetri ja Felix lopettivat pelinsä ja kävelivät kanssani.

Kun, tulin oville kuulin Aron huutavan jollekin. O-ou tämä ei vaikuta hyvältä. Odotin ovien ulkopuolella Demetrin ja Felixin kanssa kun odotimme että Aro sanoisi että voimme tulla sisään.

Seisoin siinä hermostuneena ja mietin mitä voisi olla meneillään. Voisikohan hän olla vihainen siitä kirjeestä jonka jätin hänelle joissa luki ’Kieltäydyn juomasta ihmis-verta kun minut muutetaan. Eli teidän pitää muuttaa tottumuksenne tai tapan itseni kun minut on muutettu koska en halua olla hirviö.’

Kyllä olen 11 tällä hetkellä mutta en siltikään suostu tappamaan ihmisiä vain pysyäkseni hengissä. On pakko olla toinen tapa elää.

Felix ja Demetri hätkähtivät kun kuulimme Aron huutavan ”BELLA TULE TÄNNE JA HETI!” Avasin oven kun olin hengittänyt muutaman kerran syvään ja sanoin ”Niin Aro.” Tiesin ettei kannata sanoa setä kun Aro on vihainen. Koska se saa hänet vielä vihaisemmaksi, kun yritän nuoleskella häntä. Se saattoi toimia kun olin nuorempi. Mutta ei enää.

Kävelin Aron luokse ja sanoin ”Halusit puhua minulle?” Aro mulkoili minua ja sanoi ”Bella..” Minä virnistin sille minkä tiesin olevan tulossa mutta hän huokaisi ja sanoi ”Bella rakas. Minä en aio huuta sinulle. Mutta minun täytyy puhua sinulle tästä kirjeestä jonka löysin pöydältäni, en enempää kuin viisi minuuttia sitten.” Hengitin syvään ja sanoin ”Kieltäydyn juomasta IHMIS verta elääkseni setä.” Hän veti minut hänen käsille ja asetti hänen syliinsä.

Hän hymyili alas minulle ja sanoi ”Tiedän. Mutta haluan että ymmärrät jotain ensin.” Annoin hänelle pienen hymyn ja sanoin ”Ja se on?” Hän nauroi ja sanoi ”Sinun ei tarvitse juoda ihmisen verta elääksesi lapsi. Ja ymmärrän miltä sinusta tuntuu.”

Hän nauroi ja sanoi ”Tiesitkö että minulla on ystävä joka ei ole koskaan eläessään juonut ihmisverta?” Minä haukoin henkeä ja sanoin ”MITÄ? Kuka hän on?” Hän hymyili minulle ja sanoi ”Se oli yli 300 vuotta sitten kun ystäväni Carlisle, ei koskaan maistanut ihmisverta paitsi kun muutti henkilöitä laumaansa… tai perheeseen niin kuin hän sanoo sen.” Haukoin henkeä uudestaan ja sanoin ”Voinko tavata heidät Aro?” Hän hykersi ja sanoi ”Et kulta tällä hetkellä. Koska, muista olet silti ihminen.”

Huokasin ja sanoin ”Ainiin.” Hän myhäili ja sanoi ”Mutta.” Katsoin häneen ja nyt hymyilin oikeasti ja hän sanoi ”He ovat tulossa tänne muutaman vuoden sisällä ja Luulen että voit silloin tavat heidät.” Minulta pääsi vingahdus ja he kaikki nauroivat innostukselleni. Aro odotti että lopettaisin ja katsoi minuun ja sanoi ”Mutta suosittelen sinun viettävän enemmän aikaa muiden vegetaari laumojen kanssa.” Pääni heilui puolelta toiselle kuin humalaisella ja sanoin ”Onko useampia kuin yksi?”

Hän hymyili ja sanoi ”No… Tämä lauma on kuin perhe myös. He asuvat Alaskassa. Ja yksi kaartin jäsen asuu siellä sielunkumppaninsa kanssa.” Hymyilin kun Aro siirtyi seuraavaan laumaan.

”Tämä seuraava lauma josta aion kertoa, on ollut olemassa yli 600 vuotta. He ovat minun erittäin hyviä ystäviä. Saattaisi olla mahdollista että saan heidät suostumaan ottamaan sinut asumaan heidän kanssaan muutamaksi kuukaudeksi.” Hän katsoi Demetriin ja sanoi ”Voisitko yrittää tavoittaa Nicin puolestani. Demetri katosi ja tuli takaisin ja sanoi ”Sain Shayn kiinni.” Hän hymyili Arolle joka aloitti sanoen ”Nyt Bella. Minä aion kertoa sinulle 5 vampyyristä siinä perheessä.”

Ennen kun hän aloitti, hän hengitti syvään ja sanoi ”Nyt. Nic on johtaja ja hänellä ei ole vieläkään elämänkumppania. Mutta tapa millä hän löysi elämäntapansa, on täsmälleen sama kuin Carlisle löysi. Mutta hänen tarinansa on henkilökohtaisempi.” Hän katsoi minua ja hymyili surullista hymyä ja jatkoi ”Hänen vaimonsa muutti hänet heidän kuherruskuukautena. Kun, hän heräsi, hän kuunteli vaimonsa selityksen ja pakotti hänet juomaan ihmisistä mutta. Mutta hän tappoi naisen koska hän oli lopettanut Nicin elämän. Ja koska hän ei kertonut mikä hän on.”

Haukoin henkeä ja sanoin ”Niin surullista.” Tunsin olevani katkera naista kohden joka muutti hänet kertomatta. ”Jokatapauksessa Bella. Hänet muutettiin 16 vuoden ikäisenä. Silloin ei ollut väliä minkä ikäisenä meni naimisiin. Mutta nainen väitti olevansa 18 vaikka hän oli jähmettynyt 20 vuoden ikään.” Hän veti taas henkeä ja jatkoi. ”Eli hän taisteli sitä vastaan mitä oli ja asui metsissä mutta yhtenä päivänä karhu kulki hänen ohitse ja ennen kuin huomasikaan hän oli juonut karhun tyhjiin.” Katsoin Aroa suurin silmin ja kysyin ”Oikeastikko?” hän hymyili ja sanoi ”Kyllä. Hänen laumalaisensa muuttuivat ja hän pian löysi heidät. Heillä oli sama näkökulma ihmismaailmaan ja pian törmäsimmekin heihin.”

En ollut varma mitä ajatella, mutta he kaikki olivat varmaan hyviä koska eivät juoneet ihmisistä. Hymyilin ja sanoin ”Haluaisin kuulla heidän tarinansa heiltä itseltään Aro. Haluaisin tietää mitä liikkui heidän mielessään silloin.” Hän hymyili alas minulle ja sanoi ”No he asuvat Alaskassa eli voit tavata molemmat Alaska laumat myös sen joka on ollut olemassa yli 600 vuotta.” Nousin ylös ja lähdin hyppelemään ovea kohti ja sanoin ”KIITOS ARO SETÄ!” Hyppelehdin ovelle ja sitten hän sanoi ”Tulehan Bella takaisin tänne.” Huokaisin ja menin takaisin hänen luokseen ja menin seisomaan hänen eteensä ja sanoin ”Niin?” Hän katsoi minuun ja sanoi ”He tulevat tänne huomeniltana ja sitten sinä Demetri ja Felix lähdette heidän kanssa Alaskaan. Toivon että he tulevat rakastumaan sinuun kultaseni. Toivon myös että sinä tulet viihtymään myös heidän kanssa.”

Käännyin ympäri ja sanoin ”Selvä, kiitos!” kun pääsin ovista ulos ja Demetri ja Felix seurasivat ja minua sanoin ”Lyön vaikka vetoa että rökitän teidät molemmat Halossa!” he katsoivat toisiinsa ja virnistivät ja sanoivat yhteen ääneen ”OLEN NIIN MUKANA!” Vietimme loppu päivän pelaillen pelejä ja minä todellakin voitin heidät ja he huokaisivat ja Felix sanoi ”Meidän todella pitää lopettaa se että kaikkitietävä pikkukakara rökittää meidät!” Katsoin heihin ja hymyilin kun menin vaihtamaan pyjamaan ja sanoin ”Jep, teidän pitää hankkia uusi harrastus.” He tuijottivat toisiaan ja heittivät ohjaimet minua kohti ja huokaisin samalla kun laitoin kilven ympärilleni ja heitin ne takaisin heitä päin. Ne osuivat heitä päähän ja minä rupesin nauramaan kun he rupesivat kiroamaan ja suunnittelemaan kostoa minulle.” Menin sänkyyni ja käärin kilven ympärilleni ja Demetri ja Felix suunnittelivat että he tekisivät jotain minulle nukkuessani, mutta he eivät pysty koskemaan minuun tai sänkyyni.

Kun nukahdin näin parasta unta mitä ikinä olin nähnyt.
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

amorgirl

  • Vieras
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 5. ilmestynyt!)
« Vastaus #45 : 21.11.2010 15:16:12 »
Täähän on mielenkintosta.
Olisin luullu, et Aro ois sinänsä ollu vähä vihasempi Bellalle sinänsä.
Ihan mielenkiinnolla odotan, haluun tietää miten etenee ku Bella tapaa Cullenit

♥:llä am

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 5. ilmestynyt!)
« Vastaus #46 : 21.11.2010 21:35:29 »

juu u.. tää luku oli kiva.
muutamia virheitä näin siellä täällä, mutta ei mitään niin isoa että ois enemmän häirinnyt(:
odotin kanssa Arolta hieman vahvempaa reaktiota, mutta toisaalta Bellahan on niiden kaikkien lellikki. toisaalta olisi ollut myös kiva nähdä Aron suuttuvan kunnolla (;
mielenkiinnolla odotan, että Bella näkee Cullenit ja nuo muutkin laumat : >>
kiitoksia ja jatkoa pian! ♥

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 5. ilmestynyt!)
« Vastaus #47 : 22.11.2010 18:23:42 »
Tässä on seuraava luku... Ajattelin laittaa tämänkin kun oli kerran valmiina. Ei ole edelleenkään betattu. Tykkään kommenteista  :) eli risuja ja ruusuja tänneppäin.


6. Vegetarian coven! Meeting them!

Bella POV.

Uni

Leikin jossakin puistossa pienen söpön mustavalkoisen kissan kanssa. Heitin keppiä sille. Kun heitin kepin se meni hakemaan sen ja rupesi järsimään sitä. Nauroin hassulle kisulle ja sanoin ”Tule tänne kisu.”

En tiennyt sen nimeä joten kutsuin sitä kisuksi. Sitten se mustavalkoinen kissa kääntyi ja katsoi minua. Samalla kun se kääntyi, se rupesi muuttamaan muotoaan. Katsoin kun se muuttui kokonaan mustaksi, se näytti ihan pantterilta.

Sillä oli isot tassut, silmämme olivat samalla tasolla. Se karjui minulle ja silmät näyttivät siltä kuin että se olisi juuri löytänyt aterian viikon nälkään näkemisen jälkeen.

Katsoin sitä kauhuissani, peruutin hitaasti poispäin. Se otti askeleen minua kohden kuin saalistaja, se karjui uudestaan. Rupesin itkemään ja nyyhkyttämään, mutta se teki sen. Se hyppäsi ilman halki minua kohti.

En ymmärtänyt miksi en käyttänyt ollenkaan lahjaani. Mutta se laskeutui päälleni ja puraisi kurkkuani. Yritin päästä pois mutta valitettavasti se oli tukevasti päälläni. Se puraisi kovempaan niin että kurkkuni aukesi. Rupesin kiljumaan kivusta.

Sitten pimeys pyyhkäisi ylitseni, juuri ennen kun niin tapahtui kuulin vampyyrin murinaa jostain. Ennen kun näin kuka se oli, upposin pimeyteen.

Kun heräsin, olin sairaalassa. Siellä oli ärsyttävä piipittävä ääni aika lähellä sitä missä olin. Tiesin että se oli sydänmonitori. Mutta se mikä teki minut enemmän pelokkaaksi, oli se tuntematon joka oli huoneessa kanssani. En pystynyt näkemään häntä. Siellä oli sumua hänen ympärillä.

En tiennyt mitä tämä tarkoitti mutta rupesin kiljumaan kun hän lähestyivät minua.

~Uni loppui~


Heräsin itkien ja kiljuen ja vedin peiton pääni ylitse. Pidin kilven päällä ja pidin kaikki poissa huoneestani. Kuulin kilpeeni törmäämisiä ja jotkut huusivat minua että päästäisin heidät sisään.

En aikonut enkä voinut. En tiennyt miksi käyttäydyin niin mutta halusin sillä hetkellä äitini. Mutta en voinut koskaan saada häntä lohduttamaan minua. Itkin vielä muutaman tunnin ja sitten vihdoin siirsin kilpeä sen verran että se peitti vain vartaloni että he voisivat tulla luokseni.

Renata ja Aro olivat ensimmäiset jotka astuivat huoneeseeni. Renata piti minua häntä vasten ja sanoi ”Bella? Oletko kunnossa? Ehkä sinun ei pitäisi mennä Alaskaan.” Katsoin ylöspäin häneen ja pudistin päätäni eiksi ja sanoin ”Olen silti menossa sinne piditpä siitä tai et. Jokatapauksessa se oli vain uni ja kyllä minä pystyn pitämään itsestäni huolta.” Hän nyökkäsi ja suuteli päätäni mutta pääni suutelemisen sijasta hän suuteli kilpeäni.

Aro otti minut Renatalta ja sanoi ”Minun rakas pikku Bella. Mitä unta näit tällä kertaa pikku muffinssini?” Katsoin häntä ja kerroin samalla kun pidin Arosta kiinni ja kääriydyin hänen syliinsä.

”Olin puistossa leikkimässä mustavalkoisen kissan kanssa ja sitten heitin sille keppiä ja se rupesi järsimään sitä keppiä. Sitten se kääntyi ja katsoi minua, ja muuttui pantteriksi. Sitten se karjui ja hyökkäsi kimppuuni ja raateli kurkkuni auki sitten kuulin vampyyrin murisevan sille ja sitten vajosin pimeyteen. Heräsin sairaalassa ja vampyyri käveli minua kohti. Mutta en pystynyt näkemään kuka se oli tai kuka se voisi olla.”

Aro piteli minua samalla kun päästin kilpeni alas, hän suuteli otsaani ja sanoi ”Demetri ja Felix ei anna mitään tapahtua sinulle pikku Bellani.” Hymyilin ylöspäin sedälleni ja sanoin ”Tiedän setä mutta se ei auta unien kanssa, olen nähnyt tällaisia ennenkin.” Demetri otti minut Aron käsiltä ja piteli minua itsellään ja sanoi.

”Aww come on Bella. Se päivä jolloin annamme jotain tapahtua sinulle, on se milloin minä ja Felix molemmat olemme kuolleet. Mikä ei tapahdu koskaan lähiaikoina.” Kiemurtelin hänen otteessaan ja sanoin ”Te ette kuole koskaan jos se minusta riippuu.” Hän nauroi ja taputti päätäni ja laski minut lattialle. Sitten Felix nappasi minut ja pyöritti meitä ympyrää ja sanoi.

”Sitä odotellessa, PIDETÄÄN HAUSKAA!” Minä hymyilin ja nauroin ja sanoin ”Antakaa minun mennä vaihtamaan vaatteet sitten voimme aina pelata… Piilosta?” He molemmat hymyilivät ja huudahtivat ”EN JÄÄ!” sen jälkeen mumisin ja sanoin ”Saamme muutkin pelaamaan elikkä menkää keräämään muut kokoon.” Hymyilin ylös heille ja Felix laski minut alas ja lähti.

Aro ja Renata katsoivat minua ja hymyilivät ja lähtivät myös. Menin komerooni ja otin tummansinisen t-paidan, parin sinisiä farkkuja, siniset matalapohjaiset kengät ja ison mustan hupparin. Se ei ollut liian iso että se olisi ollut mauton, mutta olen aika varma että Jane aikoo muuttaa sen jonain päivänä.

Kun olin, pukeutumassa kaikki keräytyivät huoneeseeni kun tulin ulos komerostani kaikki odottivat minua. Hymyilin heille ja sanoin ”EN JÄÄ!” sitä seurasi monta ’en jäätä’ ja selvisi että Alec jäi.

Reilun tunnin tai kahden piilos leikin jälkeen me kaikki kyllästyimme ja sitten Aro tuli luokseni ja sanoi ”Oletko valmis tapaamaan Nic’in ja hänen perheensä?” Katsoin Aroon ja hymyilin hänelle ja sanoin ”KYLLÄ!” Hypin ylösalas ja samalla sanoin ”Ovatko he täällä?” Hän näytti huvittuneelta ja sanoi ”Kyllä he ovat odottamassa aulassa tällä hetkellä. Kunhan saan sinut aloillesi hetkeksi.” Yritin mutta silti kiemurtelin ja näytin innostuneelta.

Kävelin Aron, Demetrin ja Felixin kanssa valtaistuinsaliin. Jane tuli luoksemme ja sanoi ”Mestari Aro Nic ja hänen laumansa on valtaistuinsalissa.” Hän nyökkäsi ja hymyili alas minulle ”Mahtavaa! Heitä kohta siunataan meidän erikoisella muffinssi kokemuksella!” Hän nosti minut käsilleen ja kohta jo olimme isojen ovien edessä. Aro laski minut alas lattialle ja sanoi ”Nyt minun upea Bella haluan että käyttäydyt kunnolla, selvä?” Hymyilin takaisin hänelle ja sanoin ”Ainahan minä Aro setä.” Hän hymyili minulle ja suuteli otsaani ja sanoi ”Hyvä!”

Aro avasi oven ja näin ihan kaikki kaartin jäsenet, Aron ja Caiuksen vaimot viiden vampyyrin kanssa jotka muodostivat vegetaari lauman, tai no perheen. Aro käveli ensin sisään ja sitten minä seurasin häntä Demetri ja Felix sivuillani.

Ne viisi vampyyria jotka seisoivat keskellä huonetta, katsoivat Aroa, sitten heidän tuijotuksensa upposi minuun. Olin ujo aluksi koska en juuri tuntenut heitä ollenkaan. He hymyilivät ja yksi heistä sanoi ”Hyvää iltaa Aro.” Aro hymyili heille ja sanoi ”Kiitos Nic että tulit ja toit loput perheestäsi mukanasi!” Hän taputti käsiään ja katsoi minuun ja hymyili samalla kun hymyilin, takaisin hänelle hän sanoi ”Nyt, kaikki tässä on minun helmeni Bella.” Minä hymyilin ja sanoin ”En ole mikään helmi Aro setä.” He kaikki nauroivat, kun Nic katsoi minuun, tai ainakin luulen että hänen nimensä oli Nic, ja sanoi ”Tule tänne lapsonen.” Katsoin Aroon, kun hän, nyökkäsi minä menin hitaasti hänen luokseen ja sanoin ojentaen käteni ”Minun nimeni on Isabella, mutta kutsukaa minua Bellaksi.” Hän hymyili minulle ja minä hymyilin takaisin pienesti.

”No Bella mukava tutustua sinuun. Olen Nic. Tämä on perheeni.” Hän ravisti hellästi kättäni ja samalla viittoi perheeseensä päin. Nicillä oli mustat hiukset ja kultaiset silmät, hän oli kaunis ja erilainen mitä olin koskaan nähnyt. Mutta silti tiesin, paremmin ettei hänen kimppuun kannata hyökätä. TN: Katso lauman jäsenten kuvat alhaalta Sitten hän sanoi samalla kun asetti kätensä olkapäilleni ja käänsi minut kasvokkain miehen jolla oli myös kultaiset silmät mutta hänen hiuksensa olivat lyhyemmät ja peittivät toisen silmän ja hiukset olivat muutenkin blondit. Huomasin myös että he kaikki olivat pukeutuneet mustaan t-paitaan, valkoisiin farkkuihin ja skeittikenkiin.

”Tämä on Matt.” Matt hymyili minulle yksinkertaisesti ja sanoi ”Kiva tavata sinut vihdoin Bella.” Hymyilin hänelle ja sanoin ”Kuin myös Matt.” Seuraava henkilö jolle minut esiteltiin, oli Mattin vaimo Misty. Hänellä oli kultaiset silmät niin kuin lopuillakin heistä. Mutta hänen hiuksensa olivat liila siniset. Olin vieläkin hämilläni miksi hänen hiuksensa olivat liila siniset kun yhtäkkiä ne muuttuivat verenpunaiseksi. Haukoin henkeä ja katsoin Niciin ja sitten Aroon selvä hämmennys kasvoillani. Misty hymyili alas minulle ja sanoi ”Älä huoli Bella.” Katsoin takaisin häneen ja hän sanoi ”Minä pystyn muuttamaan ulkomuotoani.” hän nauroi vähän ja sanoi ”Mukava tavata sinut Bella ja odotan innolla että voin tutustua sinuun paremmin.” Hymyilin hänelle ja sanoin ”Odotan todella innolla että voin tutustua sinuun myös Misty!” Olin todella innoissani ja odotin oikeasti että tutustuisin paremmin häneen.

Katsoin henkilöä joka oli Mistyn vieressä ja hän näytti mahtavalta. Hänellä oli tavalliset pitkät hiukset mutta ne olivat valkoiset! Ja hän näytti hyvältä. Hän voisi olla hiton enkeli. Se mitä kuulin seuraavaksi sai minut nauramaan. ”Tämä on Angel.” En voinut sille mitään että minä nauroin. Kaikki tuijottivat minua, sitten katsoin jalkoihini ja sanoin ”Anteeksi… Minä vain luulin aluksi Angelia oikeasti enkeliksi.” kaikki nauroivat sille ja sitten hän hymyili minulle ja sanoi ”Älä huoli Bella monet ajattelevat vampyyreistä niin, mutta kiitos kumminkin Bella.” Hymyilin ylös hänelle ja sanoin ”En malta odottaa että saisin tutustua sinuun paremmin Angel.” Hän ¨hymyili minulle lämpimästi ja katsoin hänen sivulleen.

Pojalla oli blondihkot hiukset edestä ja huulikoru ja hiukset oli takaa mustat. Se näytti hyvältä hänellä. ”Bella tässä on Shane.” Nic esitteli viimeisien jäsenen hänen perheestä. Katsoin Shane’iä ja sanoin ”Hei Shane. On kiva tavata teidät kaikki viimein! Mutta en malta odottaa tutuastua teihin kaikkiin paremmin.” Hymyilin hänelle ja hän hymyili takaisin ja sanoi ”En malta odottaa tutustua sellaiseen henkilöön, joka myös ajattelee, että minun Angelini on enkeli.” Annoin hänelle ison hymyn ja hän vastasi siihen. Katsoin heitä kaikkia ja sitten takaisin Aroon ja sanoin. ”Detä voinko näyttää heille heidän huoneensa?”

Aro katsoi minuun ja sanoi ”Tietysti rakas Bellani. Toivon että te loput nautitte niistä kahdesta päivästä jotka vietätte täällä.” hän hymyili ja lähti huoneesta. Katsoin takaisin Niciin, Mattiin, Mistyyn, Angeliin ja Shanenne ja sanoin innoissani. ”Tulkaa JO minä näytän teille huoneenne!” Ryhdyin hyppelehtimään ovelle ja muut seurasivat minua nauraen innostukselleni.

Meillä tulisi olemaan paljon hauskaa. En malta odottaa että pääsisin kysymään heiltä kaikki 20 kysymystäni.
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
oo mahtava ficci.

Bella parka kun vanhemmat on kuollut :'(
Onneksi Volturit ottivat Bellan kasvatettavakseen.
Uni oli hyvin kirjoitettu ja varsin vakuutta,tää on kirjoitettu todella hyvin. ;)

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
Tän tarinan idea on aika samanlainen kun yhden toisenkin, mutta selviä eroja löytyy.
Tää on hyvä. Oisko mahdollista saada jatkoa vielä näinkin pitkän tauon jälkeen?

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Tän tarinan idea on aika samanlainen kun yhden toisenkin, mutta selviä eroja löytyy.
Tää on hyvä. Oisko mahdollista saada jatkoa vielä näinkin pitkän tauon jälkeen?
Niimpä, tämä muistuttaa Voiman kilvet ficciä aika paljon, mutta eroja on :)
Se ei ole sun vikasi, vaan ficin kirjoittaja on varmaan lukenut tuon voiman kilvet ficin fanfictionista ja saanut siitä ideoita. Tai sitten ne on muuten vaan samanlaisia :)

Mutta jatkoa nopeasti suomennathan? :)
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who