Awwsies.
La Esperanca näyttää herättäneen keskustelua,toivottavasti seuraava osa tulee pian<3 Olen melko varma, että kun luen sen ekan osan uudestaan, minun on pakko alkaa ficcaamaan siitä
Siinä on vaan niin kiitettävän viattomalla tavalla kiitettävän sairaita elementtejä, jotka inspaavat auttamattomasti.
Hyvia sarjoja on pakko aina mainostaa kahteen suuntaan, parhaalle kaverille ja sitten täällä
Tuli lainattua kirjastosta kaikennäköistä tässä joku aika sitten ja käyn lyhyesti läpi niitä...
Kaitou Kid osat 3 & 4 osoittautuivat ensimmäisiä paremmiksi, havaittavissa oli jopa jonkunnäköistä hataraa punaista lankaa kaiken välillä, ja vaikka sarja on käsittääkseni neliosainen, ei siltikään saatu selville sitä, mitä koko ajan on haluttu tietää. Ensimmäisissä osissa oli vikana yltiöpäinen turha huumori ja
fillerimäisyys, jutut, jotka eivät vieneet mitään mihinkäänpäin (toki fillerimäisiä tarinoita on salapoliisi Conanissakin...), mutta kolmosessa ja nelosessa niitä oli huomattavasti vähemmän.
Kitchen Princess... tunnun jatkuvasti törmäävän tarinoihin, jossa kouluun tulee uusi oppilas, jota kaikki kiusaavat, paitsi 1 tai pari suosituinta poikaa... huoh. Siltikin KP ensimmäinen osa oli yllättävän hyvä, ja niin Tanemuramaiselta kuin piirrostyyli näyttääkin, tarina etenee sata kertaa selkeämmin. Suurena plussana vielä lopussa esiintyvät reseptit päähenkilön kokkaamiin ruokiin... jos olisi aineet, niin olisin heti säätämässä jotain niistä<3 Ah, ja päähenkilön vaatteet ovat pieniä herkkupaloja nekin.
Sitten vielä Yuu Watasen
Imadoki... noh, taas mennään "uusi oppilas, jota kiusataan" -teemalla, mutta Watase onnistuu tekemään tarinasta koukuttavan. Tämä tempaisi mukaansa ihan samalla tavalla kuin
Alice19, vaikka olin molempien suhteen äärimmäisen ennakkoluuloinen. Hiukan kyllä häiritsee se, miten päähenkilöpojat tuntuvat aina olevan ihan samannäköisiä Kyo ja "Lapio" (mikäsenytoli?) voisivat hyvin olla identtiset kaksoset ja samankaltaisuuksia on myös Alicessa ja Tanpopossa (maailman raivostuttavin nimi). Suosittelen kuitenkin kevyeksi lukemiseksi, jos oma suosikkisarja sattuu olemaan katkolla tai tekee muuten vaan mieli jotain kevyttä pikku välipalaa.
//Ai niin, sitten piti vielä ihan hetkeksi palata tuohon Karinin Winnerin ääneen, sama ääni on nimittäin myös Bleachissa
Hanataroulla, kumma, ettei ärsytyskerroin sillä ole ollenkaan niin suuri