Kirjoittaja Aihe: Twilight/Harry Potter: Chanse k-11 twilight harry potter cover LUku 5  (Luettu 3122 kertaa)

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Chanse
Genre: Romance
Ikäraja: 11
Paritus: Fem Harry (Jamie)/ Edward ja muut vakiot
Fandom: Harry Potter twilight cover
Beta: - (saa alkaa betaksi)
 En omista mitää paitsi Jamien
Summary: Jamie, Weasleyn kaksoset ja Sirius, olisivat muuttaneet sodan jälkeen Forksiin? Kun Jamien pitäisi toipua sodasta, hänet viskataan suoraan vampyyrien maailmaan? Pian hän löytää itsensä Edward Culleenin kainalosta. Onko Jaimie valmis uhraamaan ihmisyytensä Edwardin vuoksi ja entä, kun hän huomaa aloittaneensa uuden sodan vampyyrien maailmassa? Mutta voittaako rakkaus kaiken?

1 Luku Jamien PoV
Saavuimme Forksiin syyskuun alussa. Sota oli juuri loppunut velho maailmassa ja minut oli hylätty lähes täysin kaksosia, Siriusta, Nevilleä ja Lunaa lukuun ottamatta. Me esiinnyimme Potter- Blackin perheenä. Aloittaisimme jästi lukiossa: Kun taas Sirius esiintyisi mekaanikkona.
Kaksoset, olisivat isoveljeni ja kaksi vuotta ylemmällä luokalla, kuin minä.

Ensimmäinen päivä
Edward Pov
Kouluumme oli tullut jotain uusia oppilaita, joista kaikki keskustelivat, kuin viimeistä päivää.
Samalla, Jessica Stanley, osui paikalle, hän esitteli koulua uusille oppilaille. Hänen mukanaan, olivat punapäiset kaksoset ja kaunein tyttö, jonka olin koskaan nähnyt. Hänellä oli musta hiukset jotka olivat hivenen sotkuiset, hoikka kroppa, mutta kurvikas, hänellä oli lähes yhtä vaalea iho kuin minulla, sekä kauniit smaragdin väriset silmät. Hän oli kerta kaikkiaan lumoava. Hänestä huokui itsevarmuutta.
”Eiköhän olekin kaunis?” Alice totesi hyperiloisesti.
”On hän, en pysty lukemaan hänen ajatuksiaan.” Totesin yllättyneenä.
”No hän on kärsinyt paljon niin henkisesti, kuin fyysisesti. Eikä hän halua, kuin suojellua noilta kahdelta, jotka ovat valmiit tappamaan jos joku vahingoittaa häntä. Sinun ei kannata alkaa liian suojelevaksi, häntä kohtaan, sillä tuntuisi hänestä, nyt erittäin pahalta, ja ilmeisesti hän ollut pitkään väkivallan uhrina.” Jasper totesi en edes ollut tajunnut hänen paikalla olemista ennen, kuin hän oli puhunut.
Mitä hänelle oli tapahtunut oli miten oli halusin vain suojella häntä, kenties rakastaa, olla lähellä. Sanoi Jasper mitä halusi.
Mutta tästä lukuvuodesta tulisi kiinnosta ensimmäiseen kertaan moneen vuoteen.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014 22:13:55 kirjoittanut Beyond »
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover
« Vastaus #1 : 27.10.2011 15:53:38 »
Siis onko noi jamie ja noi *ei cullenit* noitii/velhoi? Ai siis häh. En tajuu.
Nomutta jatka vaan mä seurailen jatkoa.
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Sindoria Lilyénia

  • Lover of tradition
  • ***
  • Viestejä: 36
  • Slytherin Pride
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover
« Vastaus #2 : 28.10.2011 00:51:15 »
Anskubits: Luulen ku se puhu tosta sodan jälkeen niin luullen,
että Jamie, Weasleyt ja Sirius on noitia/velhoja, Cullenit vampyyreja ja muut
Forkslaiset ihan normi ihmisiä.

Cassie Cullen: Alku oli lyhyehkö, mutta sitäkin parempi. En itse osaa
kirjoittaa pitkästi, joten kuka minä olen valittamaan. Pidän tästä ideasta ja
olen itsekin aikonut kirjoittaa siitä ficin luettuani narcolepticin Kaikesta
huolimatta
. Harmivain että hän on vieras, joten en voi kysyä on jatkoa
tulossa melkeimpä kahden vuoden jälkeen. Ethän tee samalla tavalla.

Ja anteeksi! Meni osittain offaukseksi tiedän. Hyvä kuitemkin se oli ja jatkoa
odottelen innolla.

Sindoria

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover
« Vastaus #3 : 28.10.2011 08:51:17 »
Rakkaat Lukijat (Kauhee klisee?!?!) Jamie ja Weasleyt + rakas Sirius ovat velhoja culleenit vampyyreita ja Forksilaiset ihan ihmisiä

Luku 2

Jamie, oli matkalla kohti biologian tuntia. Hänen koko päivänsä oli kulunut siihen että hän oli joutunut selittämään Briteistä, siitä miksi he, olivat muuttaneet Forksiin (syy Jamien ja kaksosten kuolema mikä, oli hyvä valhe), se kerta kaikkiaan uuvuttavaa, eikö ihmisillä ollut muuta elämää? Kun Jamie muisteli Tylypahkaa, hänelle nousi pala kurkkuun, olihan hän, ollut tyttö – joka – elää, ja hän oli joutunut kestämään kuiskuttelua ja kysymyksiä ties kuinka kauan.
Kun Jamie pääsi vihdoin luokkaan, hän huomasi komeimman miehen, jonka hän oli, koskaan nähnyt.
Annettuaan lappunsa opettajalle hän meni istumaan kyseisen henkilön viereen.
”Hei minun nimeni on Jamie.” Jamie sanoi kohteliaasti.
”Minun nimeni on Edward Cullen.” Edward sanoi tuulikellomaisella äänellä. Pian he kättelivät, jolloin Jamie havahtui, siihen, että Edward, oli vampyyri.
Tunti sujui nopeasti, kun Edward ja Jamie tutustuivat toisiinsa ja huijasivat opiskelevansa.
Pian tunnin jälkeen Edward aikoi kysyä liittyisikö Jamie ensi tunnillakin hänen seuraansa, mutta siinä samalla kaksoset osuivat luokan eteen.
”Jaimie tule nyt onko ruokatunti tule!” Fred huusi iloisesti. Juuri, kun Edward, oli puutumassa puheeseen George huusi, väliin, ” Kuules kaunis poika, jätä siskomme rauhaan!” Ja niin kaksoset kaapasivat Jamien mukaan.
Kun Jamie ja kaksoset, olivat poissa Edwardin luota. Jamie kertoi, että Edward on vampyyri.
”Hän on mitä?!” Fred parkaisi.
”Vampyyri, kasvissyöjä kaiketi ainakin silmien väristä päätellen, kova ja kylmä iho ja hänen tuoksunsakin viittaa siihen.” Jamie totesi yksinkertaisesi.
”Mistä sinä tiedät tuon?” George kysyi.
”No olin aika hyvä pimeydeltä voimilta suojautumisessa.” Jamie sanoi ja niin he jatkoivat matkaan ruokailuun:
« Viimeksi muokattu: 28.10.2011 13:17:04 kirjoittanut Cassie Cullen »
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Jee nopeesti tuli jatkoa!
Luku oli aika lyhyt :'(
Mä sanon yhen tärkeen jutun nyt: Sun ei tarvi kiirehtiä luvun kirjottamisessa, me jaksetaan kyllä odottaa. Mun mielestä on kiva lukee kerralla paljon joten voit pitää enemmän taukoa kirjottamisessa ja kirjottaa juttua aina kun inspis tulee. Sitten kun teksti on n.2 sivua vaikka niin julkaise se :)

Nomutta tykkäsin ja huomasin yhden virheen(?)
Lainaus
Jamie sanoi ja niin he jatkoivat matkaan ruokailuun:
Tuossa aivan luvun lopussa oli kaksoispiste, ja sitä ei kai tarvita siinä ehkä?

Sitten tuolla kun Fred ja George tuli niin Fred huudahti: Jaimie!
Tuo väritetty i on kai turha?

Nomutta kuitenkin jatkoo vaan omaan tahtiis!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Luku 3
JamienPoV
Olin jo lähdössä kotiin, kun törmäsin Edwardiin uudestaan.
”Jamie haluatko kyydin kotiin?” Edward kysyi, hyvin kohteliaasti kuten herrasmiehen kuuluu.
”Kyllä se olisi mukavaa.” Totesin kiitollisesti sillä samalla hetkellä kaksoset osuivat paikalla.
”Hei mitä teet siskomme kanssa?” He totesivat yhteen ääneen enkä voinut olla ajattelematta tämä on juuri minun tuuriani.
”Edward tarjosi minulle kyytiä kotiin ja no suostuin.” Totesin enne kuin Edward ehti edes avata suutaan.
”No hyvä on ja muista Eddie boy, että sisko ei ole pihvi.” Fred totesi ja pian kaksoset olivat jo hurvittelemassa kotia kohti.
Kun me olimme melkein meillä en voinut olla vastustamatta kiusausta.
”Edward milloin sinut muutettiin vampyyriksi.” Kysyi niin suoraan, kuin voin. Hyvä ettei Edward ajanut edessä olleen Fiatin perään.
”Mistä sinä tiedät?” Hän kysyi järkyttyneenä.
”No olen noita ja no minunlaisteni koulussa opetetaan teidänlaisistanne.” Totesin nopeasti.
”Etkö sinä vihaa minua sen takia mitä olen?” Hän kysyi huolestuneena.
”En, sinä olet hyvä ja sillä sipuli.” Totesin ja huomasin olevani meidän ”perheen” pihalla.
”Tule käymään sisällä.” Pyysin kauniisti ja pian Edward seurasi minua sisään.
Siinä samassa, Sirius pomppasi kuulustelemaan meitä. Heti sen, kun olimme päässeet ovesta sisään.
”Jaa tämä on siis Edward se vampyyri poika, joka vikittelee sinua? Sirius totesi ihmeen tyynesti, mutta tyyntyen mulkoilemaan Edwardia.
Ennen kuin ehdin sanoa mitään Sirius vastasi.
”Kaksoset kertoivat.” Hän totesi ja silmäili Edwardia hyvin tiukasti, ettei hän saisi huonoa vävy kokelasta.
Mulkaisin kaksosia, jotka virnistivät. Silloin Sirius ilmoitti, että on ruoka ja pyysi, että Edward liittyy seuraan että sataisi voida kuulustella häntä.
Ruokailu sujui hyvin. Edward ei joutunut kovin pahaan risti kuulusteluun. Hän kertoi omasta perheestään niin ihmis kuin vampyyri elämässä, itsestään sekä sitä sun tätä. Hän myös paljasti, että kuulee ajatuksia. Me taas kerroimme velhoista, taikuudesta sekä sen, että minä ja kaksoset emme ole Siriuksen oikeita lapsia vaan adoptio lapsia. Kun, oli Edwardin kotiin lähdön aika annoin, hänelle hellä pusun poskelle ja Sirius muistutti sitä ennen, että jos Edward sattuttaa minua hän listii Edwardin omin avuin.
Sovimme, että menemme treffeille viikon loppuna.

Edward PoV
Kun päivä, oli vihdoin muutunut yöksi menin takaisin Jamien kotiin. Päivä, oli ollut mitä ihanin.
Jamie oli jo nukkumassa, kun palasin hän nukkui aluksi hyvin levollisesti, mutta yhtäkkiä hän alkoi kirkua, kuin kidutettuna ja pian hän huusi ettei hänen vanhempiaan saanut tapaa, eikä Hermionea, eikä Cediriä. Silloin mitään ajattelematta otin hänet kainalooni ja hyräilin tuutulaulua hänelle. Pian Jaimie rauhoittui.
Silloin tajusin rakastavani Jamieta.
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 3
« Vastaus #6 : 04.11.2011 21:24:02 »
kiva luku,mutta aika lyhyt :-\ Kirjotusvirheitä en nähnyt :)
Jatkoa toivoisin.

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 3
« Vastaus #7 : 11.11.2011 11:05:56 »
Anteeksi alkuun tapahtumien kelaaminen =(

Luku 4
Lukuvuosi, oli ollut mitä vauhdikkain Jamielle ja kumppaneille.
Hän oli kohdannut veren himoisen vampyyri trioon, joka alkoi jahdata häntä hengen uhalla. Sekä hän oli selviytynyt kammoamistaan tanssiaisista.
”Jamie tämä, on ollut hyvin vauhdikas vuosi.” Sirius sanoi asiallisesti, mutta hänellä, oli selvästi jotain mielessään.
”Niin, mutta mitä takaajatauksia sulla on?” Jamie kysyi tiukasti.
” No Fred ja George kertoivat, että sinä pyysit Eddiä muutamaan sinut vampyyriksi, ja minusta se, on kuvottavaa ja minä en pidä siitä.” Sirius totesi nopeasti isällisen tiukalla äänellä.
”Kaksoset siis salakuuntelivat taas vaihteeksi? Miksi sinulle on jotain vampyyriksi muuttumista vastaan?” Jamie tiuskaisi.
”No ensinnäkin en halua, että Mr vampyyri pistää hampaansa sinuun, toiseksi sinä ja sinä jämähdät ikiteiniksi.” Sirius sanoi ja hän oli korottanut ääntään.
Jamie tuijotti hetken Siriusta, ja sitten hän veti henkeä.
”Mutta minä rakastan häntä ja, sitä paitsi isä teki mitä vain ollakseen yhdessä äidin kanssa.” Jamie totesi ja lähti huoneeseensa.
”Lähes mitä vain.” Sirius huusi perään.
Jamieta kirpaisi tuo lause. Silloin Edward putkahti huoneeseen.
”Hei kulta.” Hän kuiskaisi.
”Hei Edward.” Jamie kuiskasi ja syöksyi halamaan Edwardia.
Edward tiesi, kuinka tärkeä Sirius on Jamielle ja alkoi silittää Jamien hiuksia.
”Kaikki on hyvin, te sovitte jo huomenna.” Edward kuiskasi hyvin hiljaa niin, että vain Jamie kuuli.
”Ja Edward sinä voitkin lähteä kotiin. Minä en pidä siitä, että hän hiippailee kotiini, kuin rotta!” Sirius huudahti aivan yllättäen.
”Mistä hän tietää?” Edward kysyi ja selvästi alkoi kuunnella Siriusksen ajatuksia.
”Ai no kaksoset keksintönsä avulla.” Jamie totesi huvittuneesti.
”No nähdään huomenna ja Alice on sitten innoissaan syntymäpäivästäsi, niin minä en voi pelastaa sinua sen myrskyn luota.” Edward totesi ja hymyili vienosti Jamielle.
”No ihan, kuin kukaan voisi estää häntä. ” Jamie sanoi ja silloin Edward ja Jamie purskahtivat jostain syystä nauruun.
”Nähdään huomenna.” Edward sanoi ja suukotti Jamieta ja sitten hän lähti.

Seuraava päivä Culleenien talolla
Jamie Pov
”Hei Jay!” Alice hihkaisi iloisesti ja veti minut Culleneiden olohuoneeseen, joka oli muutettu suureksi juhlasaliksi. se oli niin kaunis kaikkine pienine yksityiskohtineen, että minua suorastaan pyörrytti.
”Vau Alice olet tehnyt hyvää työtä.” Totesin iloisesti.
”Eikä mitään tämä on ihan pientä.” Hän totesi superiloisesti, mutta kiitollisesti.
Niinpä tietenkin Alice oli tehnyt pikku homman taas vaihteeksi.
”No niin avataan lahjat ja otetaan kuvia.” Alice hihkui samalla, kun juttelin Esmen ja Carislen kanssa. Yllättäen Emmett veti minut halaukseen niin, että pyörähdin ympäri olohuonetta.
Emmett, on kyllä mahtava isoveli.
Sitten aloin avaamaan lahjoja, kun avasin Esmen ja Carlislen lahjaa sain haavaan sormeen, jonka jälkeen kaikki tapahtui hyvin nopeasti. Yllätäen tunsin kipua kädessäni ja huomasin, Esmen lasisen perintö vaasin olleen hajonnut sen siruja, oli mennyt käteeni. Ensimmäistä kertaa näin Culleenin verenhimossa lukuun ottamatta Carislea. Pian kaikki, oli taas entisellään paitsi. että Carslile, joutui paikkaamaan minua.
Vähän myöhemmin Edward vei minut kotiin ja selitti mitä, oli tapahtunut. Että Jasper ei hallinnut itseään jolloin Eddiltä, oli mennyt pinna ja hän, oli vahingossa heittänyt minut päin Esmen vaasia. Hyvästelimme, jonka jälkeen emme nähneet pariin päivään. Olin varma, että hän oli shokissa.
Katsoin parhaaksi, olla kertomatta Siriukselle tai kaksosille.
Kun vihdoin tapasimme Edward ilmoitti kylmästi, ettei rakasta minua ennän ja että hänen perheensä lähtee. Pian sen jälkeen minä jäin yksin metsään, josta minut löysi Sam Uley.
Seuraavat pari kuukautta, oli pelkää painajaista.
Pian tutustuin paremmin naapuriimme Bella Swaaniin ja hänen poikaystäväänsä Jacob Blackiin, joka oli jonkin luokan susipoika.
Kun vihdoin kerroin tästä kaksosille ja Siriukselle. He olivat huolissaan sen lisäksi, että he halusivat murhata Culleenit.
Silloin kaksoset kertoivat, että Jacobin ”lauma”, oli jonkin luokan puoliihmissusia, enkä voinut, kuin pohtia mihin, olin taas sekaanutnut.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2011 11:52:24 kirjoittanut Cassie Cullen »
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 4
« Vastaus #8 : 12.11.2011 12:51:46 »
Ihan kiva jatko, mutta en tykännyt oikein tuosta kertauksesta :-\ Nomutta kuitenkin, on kiva nähdä miten tässä käy!
Jatkoa nopeesti

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 4
« Vastaus #9 : 12.11.2011 18:08:21 »
Luku 5
Culleenit Alaskassa Tanyan lauman luona
”Minä kaipaan Jamieta kauheasti.” Edward ulisi tyypilliseen tapaan.
”Mitäs jätit hänet.” Emmett mutisi ja huomasi Edwardin mulkoilevan häntä.
Silloin Alice jähmettyi täydellisesti.
”Mitä Alice kulta?” Jasper kysyi huolestuneena.
”Näin näyn, että Laurent aikoi hyökätä Jamien kimppuun ja sitten kaikki pimeni.” Alice sanoi nyt hyvin huolestuneena.
”Mennään tapamaan Laurent!” Emmett hihkaisi vaikka hän, oli huolestunut Jamiesta.
”Minä lähden nyt.” Edward sanoi ja lähti autolleen suuntanaan Forks.

Forksin metsässä
”Laurent?” Jamie totesi yllättyneenä.
”Kyllä Jaimie. Käyvätkö Culleenit täällä usein?” Laurent toteisi pehmeällä äänellä ja hänen silmänsä olivat verenpunaiset.
”Kyllä he käyvät sinä kuulemat asut nyt Irinan kanssa?” Jamie kysyi tiukasti.
”Kyllä.” Laurent vastasi hiljaa tuulikellomaisella äänellä.
”Itse asiassa olen tekemässä palvelusta Victorialle.” Hän jatkoi nopeasti.
”Victorialle?” Jamie kysyi hivenen yllättyneenä.
”Kyllä hän pyysi selvittämään, kuinka helppo sinut on listiä.” Laurent sanoi nopeasti.
”NO kerro hänelle ettei Edward välitä, musta yhtään ja käske antaa olla ja siirtyä eteenpäin siitä hullusta, jonka takia hän pääti kostaa.” Jamie tiuskaisi.
”No joo oli hän Jamesin takia aika helvetin kiukkuinen, mutta sinä osuit paikalle metsästys aikaa ja sinä saat veden pahasti kielelle.” Laurent sanoi nopeasti ennen, kuin Jamie ehti sanoa mitään.
”Anna tulla ja vielä kaikki mitä lähtee.” Jamie sanoi haastavasti.
”En minä sinua satuta teen sen nopeasti toisin, kuin Victoria, olisi tehnyt. Hän, on kyllä tästä todella vihainen, mutta voi voi.” Laurent sanoi samaa aikaa, kun Jamie kuiskasi rakastavansa Edwardia. Silloin susi lauma osui paikkalle ja lähti jahtamaan pakoon luikkinutta Laurentia. Jamie, oli shokissa.
 Kotiin päästyään Jamie näki Edwardin ja Alicen.

« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 19:10:53 kirjoittanut Cassie Cullen »
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 5
« Vastaus #10 : 19.11.2011 15:15:04 »
Ei tollaseen kohtaan saisi jättää :'( Nomutta jatka sitten kun kerkeät.

<3.Anskubits

p.s. tykkään tästä edelleenki!
p.p.s. kävin eilen kattoos Aamunkoin ekan osan ja nyt mua häirittee ku se loppu nii jännää kohtaa! :-\ :(
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 5
« Vastaus #11 : 30.11.2011 20:46:09 »
Luku 6
Jamie katsoi eka Alicee sitten Edwardiin, jonka jälkeen hän antoi kummallekin bitch läpin ja sitten hän ryntäsi halaamaan Edwardia.
”Sinä saatanan kusipää minä rakastan sinua.” Jamie kuiskasi Edwardille.
”Minäkin sinua.” Hän kuiskasi Jamille ja sitten he halasivat ja hengittivät toistensa tuoksua.
Silloin Alice koki näy.

Alicen näky
4 lasta juoksenteli Cullenien talon pihalla ja he näyttivät ihan Jamien ja Edwardin mini kuvilta.
”Lily ja EJ ette saa mua kiinni!” Lällätteli poika, joka näytti aivan Jamielta.
”Pää kiinni Sirius Junior!” Tyttö ilmeisesti Lily, joka oli selvästi Siriuksen kaksoissisko. 2 muuta lasta näytti aivan Edwardilta.
”Anna olla Sirius.” Sanoi kaunis tuulikello ääni, joka kuului Jamielle, joka oli selvästi muuttunut vampyyriksi.
”Adéle ja Lily tulkaas tänne.” Sanoi Edward isällisesti ja halasi tyttöjä. Silloin paikalle ilmestyi Leah ja Seth nimiset henkilöt jotka olivat leimaantuneet poikiin. EJ oli Seth ja Leah Siriukseen.
”Mennäänkö La Pushiin?” Sanoi Seth jolloin Edward nyökkäsi hyväkysyvästi.
Kun he katosivat Edward kuiskasi Jamielle ettei ollut sujut leimaantumisen kanssa.
Alicen näky loppuu
Mitä ihmettä se oli Alice ajattelee ja huomaa Edwardin ilmeen ja pian he ihmettevät mitä helvettiä on meneillään.

Sori et kesti jatkon tekeminen
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 5
« Vastaus #12 : 05.12.2011 15:24:53 »
Tämä koko luku oli vähän tälläinen hutaistun tuntuinen ja näin.. Ei pahalla silti olet taitava kirjoittamaan mutta saatoit olla väsynyt tms. kun kirjoitit tuota niin laatu oli vähän sen mukaistakin. Mutta korjailin nyt tätä koko lukua vähän, teksti ei muuttunut mutta kirjoitusmuodot olivat joissain kohdissa puhekielisempiä jne.


Lainaus
Jamie katsoi ensin Alicea ja sitten Edwardiin, jonka jälkeen hän antoi kummallekin bitch släp'in ja sitten hän ryntäsi halaamaan Edwardia.
”Sinä saatanan kusipää minä rakastan sinua.” Jamie kuiskasi Edwardille.
”Minäkin sinua.” Hän kuiskasi Jamille. Sitten he halasivat ja hengittivät toistensa tuoksua.
Silloin Alice sai näyn.

Alicen näky

4 lasta juoksenteli Cullenien talon pihalla ja he näyttivät ihan Jamien ja Edwardin kopioilta.
”Lily ja EJ ette saa mua kiinni!” Lällätteli poika, joka näytti aivan Jamielta.
”Pää kiinni Sirius Junior!” sanoi tyttö, ilmeisesti Lily, joka oli selvästi Siriuksen kaksoissisko.
2 muuta lasta näyttivät aivan Edwardilta.
”Anna olla Sirius” sanoi kaunis tuulikello ääni, joka kuului Jamielle -joka oli selvästi muuttunut vampyyriksi.
”Adéle ja Lily tulkaas tänne”, sanoi Edward isällisesti ja halasi tyttöjä. Silloin paikalle ilmestyi Leah ja Seth nimiset henkilöt jotka olivat leimaantuneet poikiin. Seth oli leimaantunut EJ'hin ja Leah Siriukseen.
”Mennäänkö La Pushiin?” kysyi Seth jolloin Edward nyökkäsi hyväksyvästi.
Kun he katosivat Edward kuiskasi Jamielle ettei ollut sujut leimaantumisen kanssa.

Alicen näky loppuu

>>Mitä ihmettä se oli>> Alice ajatteli ja huomasi Edwardin ilmeen. Pian he ihmettevät mitä helvettiä on meneillään.

Ja sitten tuo kohta punaisella: Eikös Seth ole poika ja Leah tyttö? Miten he olivat leimaantuneet molemmat poikiin, ja Leah'han ei pysty leimaantumaan koska on tyttö, korjatkaa jos olen väärässä.

Mutta kuitenkin jatkoa toivoisin. Kannattaa tarkistaa teksti ennenkuin julkaisee, niin virheitä ei olisi niin paljoa.

<3.Anskubits

Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Penber

  • Vieras
Vs: Chanse k-13 twilight harry potter cover LUku 5
« Vastaus #13 : 05.12.2011 16:02:44 »
Okei. Haluan nyt kommentoida tätä ihan vaan rehellisyyden nimissä ja, että voisit itsekin vaikka kehittyä jotenkin. Ja jo avauslauseesta voi varmaan päätellä, kommenttini tulee olemaan aika kriittinen, mutten halua suinkaan latistaa, vaan enemmänkin kannustaa sinua toiseen suuntaan. Jokainen kuitenkin aloittaa jostakin (:

Ensinnäkin haluaisin puhua tästä tarinasta, varsinkin tekstistä ja sen sisällöstä. Nämä kaikki pienet tekstinpätkät voisivat yhdessä tehdä yhden luvun ja siltikin se luku olisi aika lyhyt. Tapahtumaketju kulkee todella nopeasti kuin pikajuna konsanaan. Se vie todella paljon iloa lukemisesta. Kaikenlisäksi minua harmittaa se, että juoni on melkein suora kopio jo kirjoitetusta saagasta, johon nyt vain on lisätty Harry Potter (tosin naisena). Tästä ideasta olisi varmasti saanut jotain erilaista ja uutta, kun olisi vähän pistänyt mietintämyssyä päähän (;

Teksti myös vilisee kirjoitusvirheitä! Yhdyssana- sekä lainausvirheitä! Se, jos jokin hieman häiritsee lukuelämystä.

Tässä on se, miten sinä käytät lainausta:
Lainaus
”On hän, en pysty lukemaan hänen ajatuksiaan.” Totesin yllättyneenä.

Mutta sen kuuluisi mennä näin:
Lainaus
”On hän, en pysty lukemaan hänen ajatuksiaan”, totesin yllättyneenä.

Piste pois. Lainausmerkkien jälkeen tulee pilkku ja johdantolause (tai oikeastaan en edes tiedä miksi tota kutsutaan :D) alkaa pienellä.

Yhyssanavirheistä sen verran, että jos et tiedä onko jokin sana yhdyssana vai ei, niin kannattaa käyttää erilaisia kikkoja ottaakseen siitä selvää. Tai sitten vain googleta se sana, niin sieltä usein saa selville kummin se on. Mutta voin myös kertoa ne kaksi kikkaa.

1. Laita kahden sanan väliin jokin adjektiivi (kertoo millainen jokin on). Esim susi punainen lauma. Ei kuulosta kovin järkevältä, eihän? Siispä susilauma on yhdyssana.

2. Laita kahden sanan ensimmäisen sanan jälkeen tavu -kin. Eli susikin lauma. Ei kuulosta tämäkään kovin järkevältä. Susilauma on edelleen yhdyssana.

Mutta tämä ei ollut sinun ainoa yhdyssanavirheesti. Niitä löytyi paikoittain kyllä monta. Myös mikä minua häiritsi oli se, että kuudennessa luvussa Alicen näyssä oli myös eräs virhe, jota ehkä kaikki ei niin huomaa. Ei se sinänsä mitenkään kohtalokas ole, mutta virhe kuitenkin.

Lainaus
4 lasta juoksenteli Cullenien talon pihalla -- 2 muuta lasta näytti aivan Edwardilta.
Kaikki numerot jotka ovat alle 10, KIRJOITETAAN. Se on vain joku outo sääntö. Eli oikeasti tässä pitäisi lukea ---> "Neljä lasta" sekä "Kaksi muuta lasta". Mutta niin kuin sanoin tää nyt ei oo esim niin kamala virhe kuin jotkin yhdyssanavirheet, jotka häiritsee vielä enemmän.

En tiedä kuinka vanha sinä olet tai kuinka kauan olet kirjoittanut, mutta kokemattomuutesi loistaa tekstistä kovasti. Tästä kuitenkaan ei kannata lannistua. Ainoa tie on ylöspäin ja voit aina parantaa itseäsi kirjoittajana! Kannattaa viettää tekstin parissa vähän pidemmän aikaa. Tee pidempiä lukuja. Älä hätiköi! Harkitse itsellesi betan (eli oikolukijan) hankkimista. Hän lukee luvut ja etsii virheet (ja korjaa ne) ennen lukujen julkaisua. Näin lukijoillekin tulee paljon mieluisampaa tekstiä.

Tsemppiä kirjoittamiseen! (: Toivottavasti tekstini ei ollut liian sekava taikka latistava.