Kirjoittaja Aihe: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance  (Luettu 3322 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« : 07.07.2011 22:46:01 »
Nimi: Pakkosuudelma
Paritus: Scorpius/Rose
Ikäraja: Sallittu
Tyylilaji: Romance kai
Yhteenveto: Perhanan Malfoylla on ainoa kirja, jota Rose ei ole lukenut. Mutta mitä poika vaatiikaan maksuksi?
Haasteet: Kerää kaikki hahmot- haaste Rose Weasleyllä ja ficlet 300 haaste sanalla haaveilija
Oma sana: Jaa-a, kai mä tästä jonkin verran tykkään. :)

Pakkosuudelma

        Rose Weasley kävi läpi Tylypahkan kirjastoa hymy huulillaan. Hän etsi sopivaa kirjaa esseeseen, jonka uusi Pimeyden voimilta suojautumisen opettaja oli käskenyt heidän tehdä. Sen piti kertoa kaikki tarpeellinen hämykeijuista. Rose huokaisi syvään, hämykeijuista ei löytynyt yhtäkään hyvää kirjaa. Tai yhtäkään kirjaa, jota hän ei ollut lukenut.

”Mitä etsit?” Scorpius Malfoy, luihuinen, kysyi ivallinen hymy huulillaan.

”Paljoako se kuuluu sinulle, Malfoy?” Rose sihahti hampaidensa välistä. Scorpiuksella oli sylissään kirja, jonka kannessa luki Kaikki tarpeellinen hämykeijuista. Ja tietysti kirjan piti olla ainoa kirja, jota Rose ei ollut lukenut hämykeijuista. Hän huokaisi syvään.

”Kuule haaveilija, saat kirjan jos annat minulle suudelman”, Scorpius sanoi hymyillen. Rose käänsi katseensa yllättyneenä poikaan.

”Suutelisitko sinä todella iljettävää puoliveristä?” hän kysyi.

”Suukko tai ei tule kirjaa”, Scorpius sanoi. ”Siinä vaiheessa, kun minun pitää palauttaa tämä hämykeijujen essee on pitänyt jo tehdä. Ja minä olen tehnyt sen jo.”

 Rose huokaisi uudelleen syvään. Hetken hän ajatteli, että ottaisi äidistään mallia ja mottaisi Malfoyta turpaan, mutta sitten hän muisti, ettei kirjastossa saanut tapella. Hyvin vastahakoisasti tyttö nousi varpaileen ja painoi suukon Scorpiuksen poskelle.

”Kielari”, poika vaati. Rose katsoi häntä hetken hämmentyneenä, mutta painoi sitten huulensa uudelleen pojan huulille. Siitä heidän seurustelunsa alkoi- eikä loppua tullut.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2011 10:57:07 kirjoittanut Miusamo »

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #1 : 08.07.2011 10:51:43 »
Viimeisen elokuvan aiheuttamassa huumassa minun on tehnyt jo kauan lukea fic kolmannesta sukupolvesta. Tämän hetken mieliala on sen verran surullinen, että fluffyromanceísen ficin mielellään lukee. Avasin tämän luettavaksi parituksen ja omien tunnelmien perusteella.

Vaikken ole mikään Hermione/Dracon ylin ystävä, pidin Rose/Scorpius -parituksesta. Scorpiuksen luonne oli ihanan vahingoniloinen; saamalla suudelma rohkelikkotytöltä, hän antoi tytölle hänen kaipaamansa kirjan. Pojan luonne muistutti sopivalla tavalla isänsä luonnetta - ja taas Rosen luonne taas äitinsä. Scorpius käytti Kaikki tarpeellinen hämykeijuista -kirjaa ns. kiristysvälineenä saadakseen ilmeisesti ihastukseltaan suukkojaan - ihan söpö idea oli.

Tämä oli hieman dialogi painiotteinen, mutta pidin siitä. Lyhyessä ulkomuodossa oli kerrottu sopivasti osapuolten luonteesta, mutta jätit sopivasti lukijan omaan tulkinnan varaan, ja minä nyt vaistomaisesti mielsin hahmojen luonteen melkein esi-isiensä kopioksi. Tekstin takana oli kuitenkin juoni, ja siitä minä pidinkin ettei tämä oltu jätetty vain tunnelmakuvaukseksi. Kirjoitusvirheitä en löytänyt paitsi tämän:

Lainaus
”Paljoako se kuuluu sinulle, Mafoy?”
Malfoy, l -kirjain jäänyt välistä. :---)

Katsotaan innostunko itse kirjoittamaan Rose/Scorpiusta, koska tämän ficin perusteella pidän kyseisestä parituksesta paljon. Kiitos hyvästä lukukokemuksesta! (:
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #2 : 08.07.2011 11:04:50 »
Audrina, Yleensä olen kääntynyt Scorpius/Lily paritukseen, mutta nyt ajattelin, että vaihtelu virkistää ja kirjoitin Rose/Scorpiusta elämäni ensimmäisen kerran. Kolmas sukupuoli on jotenkin mun lemppari, koska siitä saan muotoilla melkein minkälaisia ficcejä tahansa, Scorpius on tosiaan tässä hiukan ihastunut Roseen, mikä ei ehkä sovi Malfoylle ollenkaan, onhan kyseessä Rose Weasley. Kielletty rakkaus on jotenkin niin kiehtova aihe, että siitä saa melkein minkälaisia tahansa ficcejä tehtyä. Dramione on hyvä esimerkki toisesta sukupolvesta, ensimmäisestä ehkä tähän sopisi hyvin Sirius/Narcissa, kolmannesta ehdottomasti Rose/Scorpius tai Scorpius/Lily. Mutta joo, kiitän kommentistasi ja pahoittelen sitä, että vastaukseni venyi hiukan liian pitkäksi ja päädyin kirjottamaan jotain ihan mikä ei liity aiheiseen.

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #3 : 10.07.2011 12:19:44 »
Aww, tämä oli erittäin söpöä ja teksti oli tosi sujuvaa. <3
Mä itse pidän Rose/Scorpiuksesta enemmän kuin Lily/Scorpiuksesta, vaikka jälkimmäinenkin paritus on ihan söpö. Tykkäsin erityisesti tuosta ihan viimeisestä lauseesta, se oli jotenkin tosi hyvä päätös ficille. :)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #4 : 10.07.2011 13:54:59 »
Tiara, oi kiitos! <3

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #5 : 16.07.2011 20:25:34 »
Voi miten suloinen<3 Sait mut nyt rakastumaan Lily/ Scorpius-paritukseen ::) HHmmm.
Pitääkin kokeilla jossain omassa ficissä  :)
Noniin, asiaan siis. Teksti oli sujuvaa ja sitä oli mukava lukea.
Lainaus
”Suukko tai ei tule kirjaa”, Scorpius sanoi. ”Siinä vaiheessa, kun minun pitää palauttaa tämä hämykeijujen essee on pitänyt jo tehdä. Ja minä olen tehnyt sen jo.”
Tuo kohta oli niin dracomainen  ;D Ihana. On tainnut pikku Scorpius periä isänsä luonteen  ;)

~ Aurinko kiittää ja poistuu
ava by puolipro

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #6 : 16.07.2011 20:35:43 »
Aurinkotyttö, Oioioioi, kiitti! <3

AhmaBoy

  • Vieras
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #7 : 07.02.2012 14:14:43 »
”Kuule haaveilija, saat kirjan jos annat minulle suudelman”, Scorpius sanoi hymyillen. Rose käänsi katseensa yllättyneenä poikaan.

Aww, niin suloista!  :D

Viimeinen lause oli myös hauskasti kirjoitettu! Pidin kirjoitustyylistäsi paljon tässä, siinä oli ytyä! Lausevalintasi olivat hauskoja ja muutenkin tässä oli paljon hyvää. Mukavan kevyttä ja ei-niin-vakavaa Potter-romancea.

TY!  :-*

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #8 : 07.02.2012 17:21:28 »
Lainaus
”Kielari”, poika vaati.
vähä mikä jätkä! Missä noita poikia on? mäki tahon!

Hauska raapale, mutta kenes lapsi Rose olikaa... Hermyn ja Ronin vai?

Kiittäen
J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Lily•

  • Vieras
Vs: Pakkosuudelma, Scorpius/Rose, S, Romance
« Vastaus #9 : 11.08.2012 11:52:48 »
Audrina, Yleensä olen kääntynyt Scorpius/Lily paritukseen, mutta nyt ajattelin, että vaihtelu virkistää ja kirjoitin Rose/Scorpiusta elämäni ensimmäisen kerran. Kolmas sukupuoli on jotenkin mun lemppari, koska siitä saan muotoilla melkein minkälaisia ficcejä tahansa, Scorpius on tosiaan tässä hiukan ihastunut Roseen, mikä ei ehkä sovi Malfoylle ollenkaan, onhan kyseessä Rose Weasley. Kielletty rakkaus on jotenkin niin kiehtova aihe, että siitä saa melkein minkälaisia tahansa ficcejä tehtyä. Dramione on hyvä esimerkki toisesta sukupolvesta, ensimmäisestä ehkä tähän sopisi hyvin Sirius/Narcissa, kolmannesta ehdottomasti Rose/Scorpius tai Scorpius/Lily. Mutta joo, kiitän kommentistasi ja pahoittelen sitä, että vastaukseni venyi hiukan liian pitkäksi ja päädyin kirjottamaan jotain ihan mikä ei liity aiheiseen.

Mä en halua tietää miltä kolmannen sukupuolen edustaja näyttää. Itse luen kolmannesta sukupolvesta fanfictionia. XD

Mutta itse ficistä pidin oikein paljon. Taisi Rosiella olla jo mieltymyksiä Scorpiukseen, kun ei kauheasti tarvinnut suostutella ;)

Lily