Kirjoittaja Aihe: Lehtiä hiuksissa ||| S, Harry/Ron, fluffy, slash, one-shot  (Luettu 1917 kertaa)

VampireHeart

  • Vieras
Title: Lehtiä hiuksissa
Author: Katriona
Beta: Herkkuoone
Rating: S
Genre: fluffy, slash  
Haasteet: Osallistuu Vuodenaika-haasteeseen (syksy)
A/N: Eka Harry/Ron -ficcini ja itse ainakin tykkään tästä. Toivottavasti sinäkin. Toivoisin saavani jotain kommenttia :P


                                                         LEHTIÄ HIUKSISSA
 
 
                                                   Harry PoV
 
 
Tuuli oli alkanut jo käydä kylmemmäksi, mikä enteili lähestyvää talvea. Puuskainen syystuuli riipi kellanruskeita lehtiä puista ja sai ne kieppumaan villeinä pyörteinä. Nykäisin matkaviittani tiukemmin ympärilleni ja vavahdin hyisen tuulen tunkeutuessa luihin ja ytimiin asti. Onneksi pääsisin pian Kotikolon lämpöön. Mikä parasta, Ron oli siellä. Toisaalta en olisi millään halunnut mennä sinne, koska rouva Weasley ei tiennyt minun ja Ronin suhteesta eikä olisi varmastikaan hyväksynyt sitä. Hermionekin hyväksyi rakkauteni Roniin pitkin hampain. Hermione tuntui jotenkin ajattelevan, että Ron oli hänen.
 
Hymyilin muistoilleni, jossa olimme tajunneet ensimmäisen kerran, että rakastimme toisiamme. Se oli ollut ihanaa. Miten se olikaan piristänyt tylsää ja kylmää syyspäivää niin valtaisasti.
 
”Harry, tulisitko ulos hetkeksi?”
 
Katsoin Ronia hiukan kysyvänä. Tällä oli kellanruskeita vaahteran lehtiä hiuksissa. Se oli oikeastaan aika suloista. Punaiset hiukset ja nuo syksyisen väriset lehdet. Ronin pähkinänruskea jumpperikin sopi syksyiseen värimaailmaan. Tällaisena hetkenä Ronin inho pähkinänruskeaa kohtaan tuntui ihan naurettavalta. Ronhan oli ihan uskomattoman suloinen lehtiä hiuksissaan ja ruskea jumpperi yllään. Minun syysprinssini.
 
”Joo.”
 
Seurasin Ronia ulos ja hämmästyin, kun tämä kävelikin yllättävän kauas. Ikään kuin hän haluaisi pitää sanansa, tai tekonsa, salassa. Sydämeni kiihdytti vauhtiaan ja perhoset lepattivat vatsassani. Mitä nyt? Tuuli riepotteli hiuksiamme ja hulmautti tumman matkaviittani nurin. Kylmä viima puski suoraan sisimpääni, hyyti sydäntänikin. Ron hymyili ja ravisti lehdet hiuksistaan, vaikka niitä tulikin koko ajan lisää. Se kuitenkin kuului syksyyn. Lehdet, ja se, että niitä tippui puista. Ronin päässä ne vain olivat suloisia.
 
”Harry, pyysin sinut tänne, koska…”
 
Ron punastui. Kasvot olivat riitasoinnussa punaisten hiusten kanssa, mutta se oli silti jotenkin suloista. Ron oli muutenkin suloinen, ei vain näin syksyllä. Ronin ominaislaatuun tuntui kuuluvan se, että oli suloinen.
 
”Harry, minä… rakastan sinua.”
 
Ron, niin minäkin. Niin minäkin rakastan sinua. Huokaisin hiljaa ja seuraavassa hetkessä tajusin jo olevani rakkaani karhumaisessa rutistuksessa. Ronin hiuksissa oli taas lehtiä. Niiden reunat kutittivat korvaani. Ron käänsi minua pystyäkseen painamaan suudelman huulilleni. Suutelimme ensimmäistä kertaa ruskan väriloistossa, lehtiä hiuksissamme ja syystuulen kutittaessa ihoamme kangaskerrosten läpi. Toivoin hetken kestävän ikuisesti.

 
Sain Kotikolon viimein näkyviini ja samassa Ron jo säntäsikin sisältä, lensi pihan poikki ja kapsahti kaulaani. Tervetuliaissuukko painettiin huulilleni ja kaikki katosi. Olimme kaksin. Nyt ja aina.
 
”Ron, minä rakastan sinua. Ikuisesti.”
« Viimeksi muokattu: 18.06.2011 12:55:59 kirjoittanut Katriona »

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 2 003
  • Clara, my Clara
Vs: Lehtiä hiuksissa
« Vastaus #1 : 17.05.2011 20:45:22 »
Aaws, tää oli todella ihana ja suloinen. ^ ^ (Pidän fluffysta ja H/R:stä. )
Yksi juttu tähän alkuun. Rouva kirjoitetaan pienellä, jos se on keskellä lausetta. Se kun on yleisnimi eikä erisnimi.


 
”Harry, tulisitko ulos hetkeksi?”
 
Katsoin Ronia hiukan kysyvänä. Tällä oli kellanruskeita vaahteran lehtiä hiuksissa. Se oli oikeastaan aika suloista. Punaiset hiukset ja nuo syksyisen väriset lehdet. Ronin pähkinänruskea jumpperikin sopi syksyiseen värimaailmaan. Tällaisena hetkenä Ronin inho pähkinänruskeaa kohtaan tuntui ihan naurettavalta. Ronhan oli ihan uskomattoman suloinen lehtiä hiuksissaan ja ruskea jumpperi yllään. Minun syysprinssini.

Tuo oli aivan ihana kohta. Varsinkin, kun Harry sanoi Ronia syysprinssikseen.
 

Ron, niin minäkin. Niin minäkin rakastan sinua. Huokaisin hiljaa ja seuraavassa hetkessä tajusin jo olevani rakkaani karhumaisessa rutistuksessa. Ronin hiuksissa oli taas lehtiä. Niiden reunat kutittivat korvaani. Ron käänsi minua pystyäkseen painamaan suudelman huulilleni. Suutelimme ensimmäistä kertaa ruskan väriloistossa, lehtiä hiuksissamme ja syystuulen kutittaessa ihoamme kangaskerrosten läpi. Toivoin hetken kestävän ikuisesti.[/i]
 
Sain Kotikolon viimein näkyviini ja samassa Ron jo säntäsikin sisältä, lensi pihan poikki ja kapsahti kaulaani. Tervetuliaissuukko painettiin huulilleni ja kaikki katosi. Olimme kaksin. Nyt ja aina.
 
”Ron, minä rakastan sinua. Ikuisesti.”
Samoin tämäkin kohta oli aivan ihana. Tuo Ronin karhumainen rutistus tuntui jotenkin niin ronimaiselta jutulta. Ja tuo lopetus oli siirappisen (hyvällä tavalla) suloista.
Jaa-a, jospa lopetan tämän kommentin tähän, muuten menee pelkäksi - mikä se teinisana nyt onkaan? - ihkuttamiseksi. Olin jo valmiiksi erittäin hyvällä tuulella ja tämä vain lisäsi sitä. :D
-tirsu
« Viimeksi muokattu: 17.05.2011 20:47:23 kirjoittanut tirsu »
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Lehtiä hiuksissa
« Vastaus #2 : 25.05.2011 22:04:08 »
Awawawa <3 rakastuin tähän ^^ fluffy + rarry = <3<3<3<3 joo ei tuu kyllä järkevää kommenttia :D mut ihana oli. Kirjota toki lisää <3

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Awwwww, tää oli ihana! o3o
Virheitä en bongannut, pointsit siitä. Ja otsikko painui heti mieleen ja sai mut lukemaan tämän. Ja oli kyllä lukemisen arvoinen! Slash-oneshotit on parhautta. <3

Lainaus
Ronin hiuksissa oli taas lehtiä. Niiden reunat kutittivat korvaani. Ron käänsi minua pystyäkseen painamaan suudelman huulilleni. Suutelimme ensimmäistä kertaa ruskan väriloistossa, lehtiä hiuksissamme ja syystuulen kutittaessa ihoamme kangaskerrosten läpi.
Kerrassaan ihanasti kirjoitettua tekstiä. Tämä on ehdottomasti kaunein lukemani Harry/Ron -ficci.
Kiitos!
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

VampireHeart

  • Vieras
tirsu:Kiitos kommentistasi. Muokkasinkin sen pikkuvirheen tuolta pois.
Draco Potter:Sait kyllä jonkun ihmeellisen hymyn kasvoilleni tuolla kommentilla. Mukavaa kuitenkin, jos pidit<3 Rarrya en oo kauheesti kirjotellut, mutta pitänee kirjottaa, kun oon nyt aika in lööv tän parituksen kanssa.
Ametrine:Kiitus<3 Alunperin tän otsikon ei pitänyt olla Lehtiä hiuksissa, vaan jotain ihan muuta. jossain välähdyksessä sitten keksin tän otsikon. Slash on varmaan ainoo paritus mitä kirjotan okei, oon kirjottanut yhen femme-ficin. Mutta että oikein kaunein Rarry-ficci, jonka oot lukenut? Oi kiitos  :-*

-Katriona kiittää mykistävistä kommenteista-