Kirjoittaja Aihe: Kanelin makuista (S, Arthur/Molly)  (Luettu 2875 kertaa)

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Kanelin makuista (S, Arthur/Molly)
« : 11.11.2010 22:18:31 »
Nimi: Kanelin makuista
Kirjoittaja: YourAngel
Ikäraja: S
Genre: fluff
Pairing: Arthur/Molly
Rowling omistaa hahmot, minä vaan tykkään leikkiä niillä.

A/N: Osallistuu hetin kymppiin ja Jouluhaaste IV:seen. Enjoy! :)



Molly Prewett istui rohkelikkotornissa sohvalla. Takassa loimusi lämmin tuli. Oleskeluhuone oli koristeltu joulukoristein kauniiksi. Oli jouluaatto.

Ulkona ilta oli jo pimentynyt. Ikkunan takana lumihiutaleet leijailivat hiljalleen maahan.

Molly taikoi neulepuikkoja neulomaan villasukkaa. Hän oli siinä melko hyvä. Kun hän sai taian toimimaan kunnolla, hän otti kirjan ja alkoi lukea. Hetkeen ei kuulunut muuta kuin tulen rätinä ja puikkojen kilinä.

Pian Molly kuuli, kuinka muotokuva-aukko aukesi, ja joku astui sisään. Hän kohotti katseensa kirjasta ja kääntyi katsomaan tulijaa.

Arthur Weasley ilmestyi kulman takaa posket vielä pakkasesta punoittaen. Hän oli ilmeisesti käynyt pöllölässä.

Molly hymyili pojalle ja sulki kirjansa. Arthur käveli sohvan luokse ja istahti alas.

”Osaat taikoa aika hyvin”, Arthur sanoi hieman varovaisella äänellä ja osoitti puikkoja jotka suihkivat ilmassa.

Molly vilkaisi itsekin neulosta ja punastui hieman. ”Ai, kiitos.”

”Minusta on hyvin mielenkiintoista, miten jästit neulovat. Tai siis, tiedäthän, he tekevät sen itse käsin. Se mahtaa olla vaikeaa. Ainakin kun ajattelee miten paljon siinä on lankoja ja muita”, Arthur selosti innoissaan.

Molly katseli poikaa ja hymyili. ”No, oikeastaan on se melko hankalaa. Kokeilin kerran.”

”Todellako?” Arthur innostui. Molly nyökkäsi.

Yht'äkkiä heidän yläpuoleltaan leijaili pieni lehti sohvalle. Molemmat katsoivat ylös. Sinne oli ilmestynyt mistelinoksa. Varmaankin jokin Dumbledoren asettama loitsu, Molly ajatteli.

Arthur katsoi suoraan Mollyn ruskeisiin silmiin ja punastui. Molly kallisti päätään ja hymyili.

Lopulta Arthur hivuttautui lähemmäs ja painoi suudelman tytön huulille. Pojan huulet olivat pehmeän rohtuneet. Molly maistoi kanelin. Suudelma oli täynnä välittämistä. Lämmin aalto kulki Mollyn kehon läpi. Suudelma oli epävarma, mutta ehkä se juuri tekikin siitä niin suloisen.

Viimein he irrottautuivat suudelmasta. Molempien posket olivat hennon punaiset. Molly katsoi Arthuria. Tämä näytti kovin suloiselta punaisine poskineen.

Molly tiesi mitä poika ajatteli; hän oli itse ajatellut aivan samaa jo pari vuotta. Hän oli kyllä huomannut pojan katseet tunneilla. Tai sen, kuinka tämä aina tarjoutui auttamaan häntä läksyissä.

Tyttö kumartui lähemmäs poikaa ja painoi vielä kevyen suukon tämän poskelle. ”Hyvää joulua, Arthur.”
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 17:35:30 kirjoittanut Vanilje »


i lost my heart / my home is the ocean

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 2 003
  • Clara, my Clara
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #1 : 12.11.2010 15:01:01 »
Oi, tämä oli tosi söötti. :) Ja ihanan jouluinen (oi, kunpa oliskin jo joulu...)
Arthur oli aivan omanlaisensa (ja kai se Mollykin oli ihan sellainen kuin pitää) innostuessaan kaiken maailman jästijutuista. Ja neulominen on hiton vaikeaa. 
Tuo nimi on ihana. ^ ^
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #2 : 12.11.2010 17:45:12 »
Kiitos kommentistasi tirsu! :)

Ajattelinkin että olisi juuri niin Arthur-maista ruveta puhumaan jostain jästijutuista. :D
Ja oon ihan samaa mieltä, joulu sais tulla jo...
Mietin itse tuota nimeä jonkun aikaa, ja päädyin sitten tuohon. Se oli vaan sopivan jouluinen ja ficciin sopiva. :D

Mutta kiitos vielä kerran kommentistasi, piristi mukavasti. ^^

Kiittäen,

-YourAngel-


i lost my heart / my home is the ocean

Camiela

  • ***
  • Viestejä: 367
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #3 : 17.11.2010 22:55:29 »
Oiii..
Tämä oli ihana!
Molly ja Arthur juuri niin ihanaise IC jajaja niin...
Hyvin kirjoitat ei mitään rakentavaa oikeen nyt keksi.. (;


Camiela

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #4 : 18.11.2010 22:41:48 »
Oi, kiitos kommentista Camiela! Piristi mukavasti! ^^  Kiva jos tykkäsit. :)


i lost my heart / my home is the ocean

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 918
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #5 : 21.11.2010 13:06:32 »
Oi, miten ihana! Tämä oli jännällä tavalla jouluinen. Joulua kun ei tuotu mitenkään erityisesti esille, mutta silti minulle tuli mieleen juuri esimerkiksi joulupäivä, kun kaikki ovat avanneet lahjansa ja nauttivat nyt vain niistä. Villasukatkin vaikuttivat jotenkin kovin jouluisilta :D

Tämä oli kerta kaikkiaan todella suloinen, ja minusta Mollyn ja Arthurin välillä oli ihanasti sellaista samanlaista rauhallista välittämistä, mikä heistä minusta hohkaa vanhempanakin. He ovat kerta kaikkiaan luodut toisilleen, ja se näkyy tässä todella hyvin.
Never regret something that once made you smile.

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #6 : 22.11.2010 21:19:33 »
Voiii, kiitos kommentista nominal:-* Kiva jos onnistuin tekemään tästä jouluisen. Jotenkin mulle tulee vaan joulusta mieleen semmonen tunnelmallinen takkatuli, villasukat, lumisade,Lista on pitkä...

Ja oon ihan samaa mieltä, et Molly  ja Arthur on niin luodut toisilleen. Melkein ylisöötti(mikä sana! :'D) paritus. Ainakin mun mielestä. Tai siis kun ne molemmat on jotenkin niin sulosia ja semmosia, noh semmosia ihania. :D

Anteeks, tuli vähän sekava vastaus. Mutta kiitos vielä oikein paljon kommentista, tulin oikein hyvälle tuulelle! ^^


i lost my heart / my home is the ocean

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 980
  • Ava Sonoalta
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #7 : 22.11.2010 21:57:19 »
Oih, ihana<3
Tämä oli ihana pieni tunnelmallinen pätkä.
Lainaus
”Minusta on hyvin mielenkiintoista, miten jästit neulovat. Tai siis, tiedäthän, he tekevät sen itse käsin. Se mahtaa olla vaikeaa. Ainakin kun ajattelee miten paljon siinä on lankoja ja muita”, Arthur selosti innoissaan.
Molly katseli poikaa ja hymyili. ”No, oikeastaan on se melko hankalaa. Kokeilin kerran.”
”Todellako?” Arthur innostui.
Tämä oli ehdottomasti suosikkikohtani, olet onnistunut pitämään Arthurin jotenkin niin samanlaisena kuin hän on kirjoissa, vaikka tämä olikin lyhyt ficci, missä ei aina saa kunnon kuvaa hahmoista.

Eipä minulla mitää järkevää, mutta lukumerkki oli pakko jättää. Kiitos tästä :)
If you love someone, you tell them. Even if you're scared that it's not the right thing. Even if you're scared that it'll cause problems. Even if you're scared that it will burn your life to the ground, you say it, and you say it loud and you go from there.
      - Mark Sloan

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #8 : 23.11.2010 18:27:43 »
Oih, kiitos paljon kommentista Tyynis! :)

Kiva kun kävit jättämässä merkin että oot lukenu. Arvostan kommentteja. :)
Ja tosi kiva kuulla, että olin  mielestäsi saanu Arthurista tehtyä suunnilleen samanlaisen mitä se kirjoissakin on. Halusin saada hahmoista mahdollisimman IC:t, joten kiva jos onnistuin. :D

Tosi kiva jos tykkäsit. Ja kiitoksia vielä miljoonasti kommentista, ihana piristys päivään! :-*


i lost my heart / my home is the ocean

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 727
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #9 : 24.12.2010 19:51:18 »
Oi että, olipas se söpöistä. Molly ja Arthur romanttisina on kyllä melkein suloisinta mitä on. Kiitokset herttaisen lämpimästä tunnelmapalasta, tämä jätti hymyn huulille. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Kanelin makuista, K-7
« Vastaus #10 : 28.12.2010 00:51:49 »
Fiorella, hyvin paljon kiitoksia kommentistasi! Kiva jos tykkäsit. :)

Oli tosi ihanaa tulla tänne finiin viikon tauon jälkeen ja huomata, että tähän oli tullut uusi kommentti. Ihana piristys iltaan, sain vähäksi aikaa kyllä kestohymyn huulille. Kiitoksia siis vielä kommentistasi. :D


i lost my heart / my home is the ocean