Kirjoittaja Aihe: Näin paljon sinua rakastan (S, pieni Draco/Hermione)  (Luettu 6032 kertaa)

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Nimi: Näin paljon sinua rakastan
Kirjoittaja: YourAngel
Ikäraja: Sallittu
Genre: fluff, family
Pairing: lievä Draco/Hermione
Row-täti omistaa hahmot, paitsi Alec on oma keksimäni hahmo. Juonen pohja kuuluu myöskin alkuperäiselle kirjoittajalleen.

A/N: Sain idean tähän ficciin yhdestä lastenkirjasta jota luin aina pienenä. :D Eli tosiaan, juonen runko ei siis ole täysin omakeksimä. Mutta anyways, toivottavasti tykkäätte! :)



Hermione istui omakotitalon portailla vierellään pieni vaaleahiuksinen poika, Alec. He odottelivat Dracoa, joka oli tulossa töistä. Tähdet tuikkivat pimenneellä taivaalla.

Alec hivuttautui lähemmäs äitiään. Hän halusi olla varma, että tämä kuulisi. ”Arvaa kuinka paljon minä rakastan sinua?” hän kysyi.

Hermione hymyili. ”Voi, enpä taida arvata”, hän vastasi.

”Näin paljon”, Alec sanoi ja levitti käsivartensa niin kauas toisistaan kuin ikinä pystyi.

Hermione levitti omat käsivartensa. Ne ulottuivat vielä pidemmälle. ”Minäpä rakastan SINUA NÄIN PALJON.”

Hmm, tuo on kyllä paljon, Alec ajatteli.

Sitten hän nousi ylös ja kurottautui niin korkealle kuin suinkin ylsi. ”Minä rakastankin sinua näin paljon”, Alec sanoi ja nousi varpailleen.

”Ja minä näin paljon”, Hermione sanoi, ja kurottautui vuorostaan niin korkealle kuin kykeni.

Tuo on kyllä paljon, Alec ajatteli jälleen. Olisipa minullakin noin pitkät käsivarret.

Sitten Alec sai hassun idean. Hän käveli seinän viereen ja kiepahti ylösalaisin käsilleen. Hän ojensi jalkansa pitkin seinää. ”Minäpä rakastan sinua varpaisiini asti!” hän sanoi.

Hermione sieppasi Alecin syliinsä ja heilautti tämän korkealle ilmaan. ”Minä rakastan sinua näistä isoista varpaista sinne pikku varpaisiin asti”, Hermione sanoi ja laski nauravan Alecin takaisin maahan.

”Minäpä rakastan sinua näin paljon”, Alec sanoi ja alkoi pomppia ympäri pihaa niin korkealle kuin pystyi.

”Minä rakastan näin paljon”, Hermione sanoi hymyillen, ja hyppäsi niin korkealle kuin pystyi.

Aika hyvin hypätty
, Alec ajatteli. Osaisinpa minäkin hypätä noin korkealle.

Sitten Alec keksi. ”Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin täältä on matkaa tuonne purolle.”

”Ja minä rakastan sinua niin paljon kuin täältä on matkaa puron poikki ja kallion yli”, Hermione vastasi lempeästi.

Se on tosi paljon, Alec tuumi. Häntä alkoi jo väsyttää. Hermione kumartui ja nosti hänet syliinsä. Alec nojasi päänsä Hermionen olkapäätä vasten.

Alec nosti katseensa puiden latvojen yli. Öinen taivas oli hyvin suuri ja tumma. Mikään ei voinut olla kauempana kuin taivas. ”Minä rakastan sinua niin paljon kuin täältä on matkaa KUUHUN”, hän sanoi ja sulki silmänsä.

”No, se on kyllä paljon”, Hermione kuiskasi. ”Todella paljon.”

Alec oli jo nukahtanut. Yht'äkkiä Hermione tunsi käsien kiertyvän heidän ympärilleen tiukkaan halaukseen.

 ”Minä rakastan teitä molempia niin paljon kuin täältä on matkaa kuuhun-”, Draco kuiskasi painaen suukon kummankin poskelle. ”-JA TAKAISIN.”
« Viimeksi muokattu: 26.09.2012 08:38:14 kirjoittanut Vanilje »


i lost my heart / my home is the ocean

Herne

  • ***
  • Viestejä: 85
  • hufflepuff
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #1 : 22.11.2010 22:33:16 »
Voi kun suloinen! :-D Ihana tuo Alecin ja Hermionen ''kilpailu'' kumpi rakastaa toista enemmän:D Ja sokerina pohjalla, itse Draco tuli ja voitti molemmat :D Ei irtoa mitään järkevää sanottavaa ja tämä mun typerä iloinen kestohymyily ei taida loppua ollenkaan!! Ihana oli:)

ava: puolipro (::

emaii

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #2 : 23.11.2010 13:32:22 »
AAaaaaw efekti ! (:
Aivanjärjettömänsuloinen <3.
Paras lopetus, Draco tuli ja voitti sekä Hermyn että Alecin <3 :--D
Ööö mikä rakentava?
Don't you dare look out your window,
Darling everything's on fire. ♥

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #3 : 23.11.2010 16:13:28 »
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

Oi miten suloinen oli<3 Ihana tuo Hermionen ja Alecin kilpailu. Ja aivan täydellinen tuo Dracon kohtaus <3 Awss <3 Mitään rakentavaa ei oikein liikene tuon rakentava ollessa lomalla.

Ja mun ikihymy ei lopu koskaan! Koska tämä oli niin ihana<3

Hymyillen, kumartaen ja kiittäen Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #4 : 23.11.2010 18:19:57 »
Wou miten monta kommenttia oli tullu!  :D

Herne: Kiitos kommentista!<3 Kiva jos tykkäsit. ^^ Kävin aamulla nopsasti täällä finissä ja huomasin et oli tullu uus kommentti, mutten ehtiny sillon vielä vastaamaan. Joka tapauksessa lähin kouluun kunnon hymyn kanssa. : D Khihih.  :D

emaii: Voi kiitos!<3 Oli tosi ihanaa tulla koulusta kotiin ja huomata et tähän oli tullu uus kommentti. Että kun ei meinaa keksiä mitään järkevää vastausta... : D Mutta joka tapauksessa haluan siis sanoa; tosi kivaa jos tykkäsit. :)

Natural: Oih, kiitos kommentista!<3 Kiva jos tykkäsit. :) Nyt miunkin naamalla on kunnon kestohymy jota ei ihan noin vaan saa pois. Kiitos siun kommentin.  :D


i lost my heart / my home is the ocean

carr0t

  • Vieras
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #5 : 11.12.2010 01:53:38 »
Oon lukenut tän joskus aikaisemminkin, mutta eipä tullut kommentoitua.

Oioiawwnams tämä oli niin suloinen, että voisin syödä tietokoneeni. (ja tästä herää kysymys, miksi ihmeessä söisin tietokoneen)
Tuo Hermionen ja Alecin (ihana nimi muuten) väittely oli niin ihana. :--- ))
Ja Draconamnamnam.

Jippu

  • ***
  • Viestejä: 135
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #6 : 11.12.2010 21:00:04 »
Ah. Ihana. (:

Ää, menin ihan sanattomaksi, tämä oli tosi söpö, ja tuo Draco vielä.

Lisää näitä, kiitos! <3
Empty minds make the most noice.

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #7 : 11.12.2010 21:20:38 »
carrot, tosi kiva kun kävit kommentoimassa! Hiih, ihanaa jos tykkäsit. Miustakin Draco on aika :-*. (; Kiitoksia vielä paljon kommentista, tulin hyvälle tuulelle!

Jippu, ihanaa kun kommentoit! Kun näin, että tähän oli tullut uusi kommentti niin ilmeeni oli varmaan suurinpiirtein tällainen: :D. Hymyilen vieläkin typerästi täällä. Mutta, tosi kiva jos tykkäsit tästä, ja kiitoksia kommentista! Ihana piristys iltaan. (:


i lost my heart / my home is the ocean

Draco-love

  • Neiti Kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 38
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #8 : 12.12.2010 11:08:08 »
OIIIIIHHH! Tosi sulonen ja ihana! :-*
Draco in my heart FOREVER! <33

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Näin paljon sinua rakastan, S
« Vastaus #9 : 12.12.2010 12:15:19 »
Paljon kiitoksia kommentistasi Draco-love! Ihanaa jos tykkäsit. Oli kiva tulla tänne aamulla ja huomata, että tätä oli kommentoitu. Kiitos tästä, tulin oiken hyvälle tuulelle. :)


i lost my heart / my home is the ocean

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Näin paljon sinua rakastan (S, pieni Draco/Hermione)
« Vastaus #10 : 28.04.2015 20:55:07 »
Ensin ihmettelin, että kuka tuo Alec oli, mutta sitten tajusin, että sehän on näköjään Hermionen ja Dracon lapsi.  Oli oikein suloinen ja kivaa ilta lukemista!
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Näin paljon sinua rakastan (S, pieni Draco/Hermione)
« Vastaus #11 : 28.04.2015 22:28:09 »
Pineapple_Girl, joo, Hermionen ja Dracon lapsihan se. Kiitoksia kommentistasi, kiva että tykkäsit! : )


i lost my heart / my home is the ocean

Deathless

  • Haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 101
    • Kuolemattoman kollaasi
Vs: Näin paljon sinua rakastan (S, pieni Draco/Hermione)
« Vastaus #12 : 12.05.2015 19:12:09 »
Ensinnäkin: AAAAAWWWWWSSSSS <3
VAIKKA tää olikin tämmönen ällösöpöily nii hymyilin koko tekstin ajan kuin mikäkin pöljä ja sit toi loppu sai sydämen sulamaan  :33
Mitä muuta tästä nyt sanomaan, just sopiva välipala ennen uppoutumista enkun sanoihin...
It doesn't make you weak if you fall down.
It makes you weak if you don't get up.
Is love Deathless?

Tikkis

  • Mrs. Black
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 452
  • Ava Fractalta <3
Vs: Näin paljon sinua rakastan (S, pieni Draco/Hermione)
« Vastaus #13 : 11.12.2016 22:33:28 »
Huomasin vasta uudella vilkaisulla, että tämä onkin jo melko vanha teksti. Ei se kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, kuinka suloinen tämä pieni tarina on. Sopii hyvin tällaiseksi kevyeksi iltalukemiseksi juuri ennen nukkumaanmenoa. Toivottavasti unet olisivat yhtä rakkaudentäyteisiä kuin tämä tekstisi  :D Söpöyskerroin on ehkä jotain sata, minkä kyllä saa tappiin asti tuo ihan viimeinen osio, jossa Draco saapuu kotiin ja kietoo kätensä molempien ympärille.
Kiitos tästä, nyt on hyvä käydä unille  :)
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.