Kirjoittaja Aihe: Pullapusu S romance [Hermione ahnehti laskiaispullia pikavauhtia.]  (Luettu 1762 kertaa)

valentina

  • Vieras
Kirjoittaja: valentina (2. ficci :D)
Tyylilaji: romance
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Hermione/Ron



Hermione ahnehti laskiaispullia pikavauhtia Gregoryn patsaan takana. Ne olisi syötävä nopeasti, ennen kuin kukaan näkisi. Hänen mahaansa oli uponnut jo kolme pullaa ja lisää oli tulossa. Hermione rakasti laskiaispullia, sillä niitä syödessä kerma pursui sormien välistä ja hillo punersi huulet verenpunaisiksi. Itse asiassa, Hermione rakasti kaikkia pullia; Dallas-pullia, voipullia, kanelipullia, pikkupullia, korvapuusteja ja vaniljapullia. Mutta kaikista eniten hän rakasti laskiaispullia.

Juuri kun Hermione oli syömässä viidettä pullaansa joku sanoi hiljaa hänen korvansa vieressä : "Pöö, rakas!" Hermione kirkaisi ja pudotti hillot kermoineen reidelleen. "RON! Katso nyt minun kaapuani!" Hermione moitti poikaa. "Shh, rakas. En minä muuta kuin yhden pusun. Yhden vain."

Ron katsoi Hermioneta silmiin. Tyttö puristui seinää vasten ilosta henkäisten. "Joo." Ron liikahti varovaisesti tyttöä kohti. Hermione pystyi laskemaan pisamat Ronin nenältä. Hänen huulensa tulivat lähemmäs, lähemmäs, lähemmäs... Pojan huulet olivat viileät ja ne liikkuivat kiihkeästi Hermionen huulilla ja  kädet silittivät hellästi hänen niskaansa.

"Maistuit aivan mahtavalle, kermapullaseni!"


joo, ois kiva  saada kommentia, kiitoos!
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 10:09:49 kirjoittanut Kaapo »

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 2 003
  • Clara, my Clara
Vs: Pullapusu K-13 romance
« Vastaus #1 : 14.02.2010 20:28:51 »
Tämä oli tosi söpö. ^-^
Oli jotenkin hauskaa, kun Hermione söi laskiaispullia niin, ettei kukaan näkisi. Täytyyhän Hermionellakin jokin pahe olla, vaikka sitten pullien (liiallinen) syönti. :)
Pidin tästä, oikein piristävä.
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Pullapusu K-13 romance
« Vastaus #2 : 14.02.2010 22:35:42 »
Aaww! Lukemisen jälkeen tuli semmonen "hihihihi" -koulutyttöfiilis! Kiitos.. :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

valentina

  • Vieras
Vs: Pullapusu K-13 romance
« Vastaus #3 : 18.02.2010 14:31:56 »
kiitos teille!