Kirjoittaja Aihe: Multifandom | Joulukuu on toiveita täynnä, max. K-11, joulukalenteri 2016, 24/24  (Luettu 17245 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
SparklingAngel: Koska vain Odo tai Bea pyytäisi näistä mitään? :D Ehkä jatkan, ehkä en, katsotaan. :D Joku saattaa itse asiassa lukea tuolta rivien välistäkin kenties jotain parituksellisempaa... (; Ritan kynälle halusin keksiä jotain todella tyylikästä, joten päädyin tällaiseen ratkaisuun. Kiitoksia!

nominal: Mulla oli aluksi vähän vaikeuksia keksiä, miten saan nämä kaksi paritettua, joten sitten ajattelin Ritan alkuaikoja reportterina, koska en jotenkin osaisi ajatella kirjojen aikaista Ritaa paritettuna Lockhartille. :D Mutta hänestä kuitenkin huomaa, että hän on jo pitempään ollut hommissa, joten se ajoitus sitten siirtyi tosi kauas. :D Siitä tulikin sitten idea, että nämä kaksi kohtaavat, ja Rita ehkä vähän ihastuu ja sitten tapahtuu ehkä jotain parituksellista ja Ritalla on sen jälkeinen morkkis, joten hän päättää, että tästä lähtien hän kirjoittaa todellista törkyä kaikista muista ihan vaan, koska hän voi. :D Hei, jes, onnistuin hahmoissa, vaikka kokeilinkin tätä parivaljakkoa ensimmäistä kertaa! :D Kiitoksia!

Beatrix Bones: Hahaa, jes! :D Saa siitä inspiroitua seuraavaan kolumniin, vaikka se olikin vain lukuhäiriö! (; Siis Ritalla ja Lockhartilla on vaikka ja kuinka monta vuotta ikäeroa, Odo muistutteli mua siitä irkissä, kun kirjoittelin tätä. :D Siis totta kai Lockhart kehuu itseään jo nuorena, eihän sitä nyt muuta voisi ajatellakaan! :D Ja ne valokuvat oli ihan pakko nostaa myös mukaan, koska niistä puhutaan joka ikisessä paikassa. Kiitoksia kommentista! (:



Title: Salaisuus tyrmissä
Rating: S
Fandom: HP
Pairing: Hermione/Pansy
Genre: fluffy
Summary: Hermione ja Pansy pistetään pareiksi taikajuomatunnilla.
A/N: Arten toiveena oli ihan vain pelkkä Hermansy, joten sitten tukeuduin Googlen kuvahakuun ja bongasin tämän kuvan, mistä lähdin sitten eteenpäin tarinassa. Odolle kiitokset ukkosmyrkystä! (: Hyvää joulun odotusta, Arte! <3



Salaisuus tyrmissä

Taikajuomatunnilla Hermione passitettiin sillä kertaa Pansyn pariksi. Molemmat tytöistä nurisivat ääneen professori Kuhnusarvion valinnalle, vaikka oikeasti molemmat olivat salaa tyytyväisiä siitä. He istahtivat rinnatusten näyttäen edelleen tyytymättömiltä paristaan, sillä sitä kaikki odottivat heiltä.

Sillä tunnilla heidän oli tarkoitus valmistaa nokkosten karkottamiseen tarkoitettua ukkosmyrkkyä, joten Hermione jätti Pansyn tekemään esivalmisteluja noidankattilan luokse ja lähti itse hakemaan kaapista aineksia.

Palattuaan takaisin paikalleen Hermione työnsi osan aineksista Pansyn eteen ja alkoi itse pilkkoa loppuja oikean kokoisiksi. Työn lomassa jommankumman olkapää saattoi välillä hipaista toisen omaa, joskus jalka kosketti toisen jalkaa, mutta molemmat tytöt olivat aivan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut ja keskittyivät liemensä keittelyyn.

Tunnin loputtua Hermione ja Pansy palauttivat juomansa arvioitavaksi Kuhnusarviolle, tyhjensivät paikkansa ja poistuivat luokasta eri aikoihin. Pansy lähti ensimmäisenä vilkaisemattakaan taakseen. Hermione kävi vielä tarkistamassa, etteivät Harry tai Ron kaivanneet häntä ja sanoi sitten menevänsä kirjastoon.

Totuus oli kuitenkin vallan toinen, sillä taikajuomaluokasta poistuttuaan, Hermione suuntasi kulkunsa pieneen tyhjään luokkahuoneeseen, joka oli täynnä pimeyttä kunnes hän sulki oven perässään. Oven kolahtaessa kiinni, huone täyttyi valolla, kun joku sytytti luokkahuoneen kynttilät taikomalla. Hermione kääntyi ympäri ja huomasi Pansyn istuvan pulpetilla jalat ristittyinä alleen.

Hermione otti muutaman nopean askeleen kohti toista tyttöä, joka pomppasi alas pyödältä. Pansy kietoi kätensä toisen ympärille ja painoi poskensa tämän kaulaa vasten. He vain halasivat sillä kertaa toisiaan tiukasti, kunnes tuli jälleen aika erota. Luokkahuoneen ovella Hermione sammutti kynttilät ja Pansy suukotti tämän poskea, ennen kuin he poistuivat tyrmistä eri aikaan ja eri teitä.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Aww, oikein suloinen makupala tämä :) Hermansy on kans paritus johon yritän sopeutua (Arten tekstejä lukemalla eiku), ja tää oli kyl söpö kaikkine pikkuvihjeineen ja tyhjässä luokassa varastettune hetkineen. Voi kumpa ne ois ees suudellu! ;___; Mut kiitos, minä lyhyiden kommenttien sankari kiitän ja riennän kohta äidinkielen tunnille :D
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Iiiihhhh Lilla aaaaa olet ihanaaaaa ♥♥♥♥♥♥♥  :-* Melkein tuli kyyneleet silmiin jo ihan vain pelkästään tuosta kuvasta, koska se on niin IHANA.

Pansy ei kyllä ollut kuudentena vuonna enää liemien super-tasolla, mutta mitä pienistä! Tykkäsin siitä huolimatta pakotetusta pariutumisesta tunnin aikana ja salaisista kosketuksista ♥ Parasta tässä oli kuitenkin tunnin jälkeen se, kuinka tytöt menivät toiseen luokkahuoneeseen ja ihan vain halailivat, kunnes täytyi mennä! Iiih. Mielestäni halailu kertoo paljon enemmän kuin pussailu, koska suhteen alkuvaiheessa varsinkin yleensä pussaillaan ihan hirveästi, mutta suhteen edetessä se ei välttämättä enää aina ole ihan ykkösasiana, vaan on vain tarve saada olla rakkaan lähellä. Iih. ♥ Muutenhan inhoan kaikkea fluffia, mutta Hermansy-fluffi on ehkä maailman parasta! Nämä tytöt vaan saavat minut aina ihan sulaksi vahaksi.

Kiitos ihana Lilla ♥♥


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
SparklingAngel: Hahah, Arten tekstit on kyllä hyvää sopeuttamista Hermansyyn! (; Aina ei voi hei saada kaikkea, pitää jättää jotain mielikuvituksenkin varaan. (; Kiitti taas!

Arte: Awwww, ole hyvä! :-* Eikö, löl, elokuvassa se oli, niin varmaan se sitten hieman sotki tuota canonisuutta, pahoittelut siitä. :’D Tunnilla on kuitenkin se hyvä puoli, että siinä tulee se pulpetti peittämään kaikkea, mitä sen alla tapahtuu. :D Joo, halailu on jollain tavalla paljon söpömpää, koska se kertoo enemmän siitä, että haluaa vaan olla toisen lähellä, joten halusin kokeilla välillä toisenlaistakin lähestymistapaa pariutumiseen. (: Mä jotenkin ajattelinkin, että Hermansy-fluffy voisi osua maaliinsa, vaikka muuten et olekaan fluffyn suurkuluttajia. :D Kiitoksia ihanasta kommentista! <3



Title: Ilon tuokio lammella
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: Kíli/OFC (Sólveig) taustalta löytynee muutakin, jos osaa ajatella oikein (;
Genre: fluffy
Summary: Kíli ja Sólveig viettävät kevätpäivää tuttuun tapaan.
Challenges: Aakkoshaaste (I), FF50 (30, kevät), Fluffy10 (keväisin) ja Teelusikan tunneskaala (ilo)
A/N: Koska Frac on älyttömän loistavan ihana ihminen, hän käski mua kirjoittamaan itselleni yhden luukun lempiparituksellani ja herkuttelemaan sillä! <3 Tästä siis tuli niin höttöinen Kíli/Sólveig, että teillä tippuu hampaatkin suusta, koska nämä kaksi on parhaita ikinä! <3<3<3 Eli, öö, nauttikaa tästä, koska minä ainakin nautin kirjoittamisesta? :D P.S. Tämä! <3



Ilon tuokio lammella

Kuten pienellä perheellä oli keväisin tapana, olivat Kíli ja Sólveig jälleen kerran palanneet erään tietyn lammen rannalle, missä he olivat jo monta vuotta sitten lupautuneet toisilleen. Tällä kertaa heillä oli kuitenkin mukanaan pieni kääpiöpoika. Narvi järsi isänsä paitaa olkapään kohdalta Kílin kantaessa tätä rantaa kohti.

Samalla, kun Sólveig levitti ruudullisen viltin maahan, Kíli käveli lammen reunalle ja kyykistyi antaakseen Narvin kokeilla lammen vettä, mikä sai pikkupojan kiljaisemaan ja naurahtamaan yhtä aikaa. Kíli antoi poikansa räiskytellä vettä hetken aikaa ilonkiljahdusten kaikuessa lammen ympäristössä, ennen kuin hän nosti pojan taas syliinsä ja taapersi vaimonsa luokse.

Kíli ja Sólveig söivät eväitään ja nauttivat toistensa seurasta Narvin nassuttaessa isosedän pojalle tekemää sosetta ja höpöttäessä omalla kummallisella kielellään. Kíli oli juuri päivittelemäisillään, kuinka yhtäkkiä oli tullut ihmeellisen hiljaista, kun Sólveig tökkäsi häntä kylkeen. Hän katsoi vaimoaan kummissaan, mutta tämä vain osoitti eteensä, jolloin Kíli huomasi Narvin ähkyvän ja puhkuvan kieli poskella roikkuen.

Pienellä kääpiöpojalla oli kädet maassa ja peppu pitkällä, kun tämä punnersi itsensä seisomaan ja alkoi sitten taputtaa pienillä käsillään ja nauroi, kunnes humpsahti takaisin pepulleen. Kíli oli jo koppaamassa pojan syliinsä rauhoittaakseen tätä, mutta Sólveig esti häntä, sillä Narvi oli sisuuntunut pyllähdyksestään ja yritti uudemman kerran pystyyn.

Tällä kertaa hän pysyikin töppöjaloillaan siihen asti, että Kíli nappasi poikansa syliinsä ja puhalsi tämän masua vasten. Se sai Narvin nauramaan äänekkäästi ja tämä nappasi isäänsä korvista, kun Kíli nosti naamansa pojan masusta. Sólveig katseli vierestä kahta höppänäänsä ja nauroi puhtaasta ilosta ja onnesta. Hän ei ollut ikinä voinut kuvitellakaan sen pienen lupautumisen johtavan näin suureen onneen.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 914
Puhelimen varassa Finittäminen syö mun kommentointi-intoa, mutta yritetään nyt silti :D Kaikki olen kyllä lukenut!

Musta tuntuu että mulla on eri käsitys sokerihötöstä kuin muilla xD Oli tämä siis tosi suloinen, mutta ei mun mielestä nyt niiin sokerinen :D Onnellinen kuitenkin! Naureskelin noille sanavalinnoille, joilla tästä tehtiin sellainen lapsenomaisen söpö. Tassuttaa, pepulleen, masu - sellaiset :)
Never regret something that once made you smile.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Naww, rakastin tuota pikkulasta!  :-* ja ihanat yritykset seistä, söppänää! Ja kaikki rannalle/veteen tms sijoittuvat tekstit on jostain syystä mun lemppareita, koska tykkään rannoista ja vedessä olemisesta :D O_O luulin et Sólveig on ihan oikea Hobitti-hahmo eikä sun keksimäsi, mitä! No, yllätyksiä voi tulla milloin tahansa ja missä tahansa :D hyvä tää oli silti, rakastan niin tätä <3 tää oli omalla tavalla suloinen vaikkei sellainen parisuhdefluff ollutkaan pusujen ja muiden kera :D kiitos jälleen, hih <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
nominal: Voi sekin olla, että mä ymmärrän sokerihötön eri tavalla, tai sitten mun mielestä tämä on höttöä ihan vaan, koska lempihahmot? :D Jee, joku huomasi mun lapsenomaiset sanavalinnat, sillä ne oli täysin tarkoituksellisia! :D Kiitos, arvostan todella, että kommentoit kännykällä, koska itse en sellaista jaksaisi! :D

SparklingAngel: Narvi on mahtava tyyppi! <3 Ja, joo, Sólveig on minun, et ole ensimmäinen, joka unohtaa sen, ei huolta, välillä itsekin meinaan unohtaa tökkiä alkutietoihin, että Sól ei ole canonia. xD Joo, tämä ei ehkä ollut parisuhdefluffya vaan perhefluffya parhaimmillaan. Kiitoksia!



Title: Vallan vaihdos
Rating: S
Fandom: originaali
Pairing: Niera Eetrintytär/Rieti Dordeinpoika
Genre: fantasy, drama, lievä angst, deathfic, lievä hurt/comfort
Summary: Kukoistuksen saaren kuningatar kuolee kuumetautiin ja hänen tyttärensä nousee valtaistuimelle.
A/N: Lyran toiveissa oli mm. fantasia ja vahvat naispäähenkilöt, joista mulle tuli ensimmäisenä tämän (K-18) tarinan Niera mieleen, joten kirjoitin sitten hänestä vähän lisää. (: Tässä nyt ei oikeastaan tapahdu mitään, mutta toivottavasti tämä silti kelpaa, koska tästä nyt tuli vähän tällainen... :’D Hyvää joulun odotusta, Lyra! <3



Vallan vaihdos

Sumujen merellä raivosi sen talven kovin myrsky, ja sisällä Toivon linnassa asukkaat kääriytyivät niin paksusti turkiksiinsa, että välillä heistä näkyi vain nenä ja silmät. Niera Eetrintytär ei ymmärtänyt yhtään, miksi hänen esivanhempansa olivat aikoinaan päättäneet asettua juuri Kukoistuksen saarelle, sillä talvi oli saarella niin ankara, että vain vahvimmat selvisivät siitä hengissä. Köyhät kuolivat nälkään tai kylmään, ja rikkaat saivat metsästysretkillään tauteja, jotka kaatoivat kokonaisia perheitä sairasvuoteeseen.

Sinä talvena kuumetauti oli saanut Nieran äidin ja saaren kuningattaren, Vilja Stephanuksentyttären, vuoteenomaksi. Eetri Jeframianpoika oli kutsuttanut koko saaren parantajat pelastamaan puolisoaan, mutta mikään ei tuntunut auttavan. Nieran oma puoliso, Rieti Dordeinpoika, oli jopa kutsuttanut omia hiisisukulaisiaan auttamaan kuningatarta, mutta kuume tuntui olevan heitä kaikki sitkeämpi.

Kun sitten puoli kuunkiertoa myöhemmin Vilja veti henkeään viimeistä kertaa, joutui vasta kolmattatoista talveaan viettävä Niera ottamaan äitinsä painavan kruunun kannettavakseen. Itse kruunu oli liian suuri Nieran pieneen päähän, joten häntä varten jouduttiin valmistamaan uusi, mahdollisimman samanlainen kruunu, jota hän käyttäisi virallisissa tilaisuuksissa. Rietillekin valmistettiin uusi kruunu hopeasta, sillä saaren tapojen mukaan jokaisella kuningattaren puolisolla tuli olla omanlaisensa.

Nieran (ja Rietin) kruunajaisissa oli vain kourallinen ihmisiä, sillä lunta oli jo melkein polviin asti, eivätkä hirvetkään kyenneet vetämään rekiä perässään siinä säässä Auringon kylästä Toivon linnaan. Paikalle saapuneet välittivät kuitenkin lämpimät osanottonsa ja onnentoivotuksensa niiltäkin, jotka eivät paikalle olleet päässeet. Niera kuunteli heitä puolella korvalla, joten jäi viisitoistatalvisen Rietin harteille vastata vieraiden toivotuksiin tapojen mukaisesti.

Seremonian jälkeen tuore kuningatar ja tämän puoliso vetäytyivät huoneeseensa, ja Niera heittäytyi saman tien sängylle murjottamaan. Hän ei ollut halunnut kuningattareksi alun perinkään, eikä varsinkaan näin aikaisin. Rieti tunsi puolisonsa jo niin hyvin, että antoi tämän olla kaikessa rauhassa ja istui lämmittelemään takan äärelle. Vasta kun Niera varta vasten pyysi häntä tulemaan viereensä, nousi Rieti upottavasta tuolistaan ja käveli sängylle vetääkseen puolisonsa kainaloonsa. Sillä lailla he myös nukahtivat täkkien päällä ja uneksivat paremmista ajoista.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Mun luukku on tyyliin vika :( *kimittää kuin viisivuotias*
Jeij, taas sulta originaalia! Näistä hahmoista en oo lukenut vielä yhtäkään tekstiä, niin vähän vaikea sanoa mitään kovin järkevää :D Mutta Niera kuulostaa nimenä tosi ihanalta <3 Jos mä nyt lyhyiden kommenttien kuningattarena jättäisin tän nyt vaan tähän kun en muutakaan osaa sanoa? :D Tää tarina oli kyllä hyvä, ainahan sun tarinas on! :DD
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
SparklingAngel: Älä piipitä siellä, se ei auta asiaa yhtään, sun luukku tulee, kun on tullakseen. Noista hahmoista tosiaan on olemassa jo tuo yksi, mihin on linkki, ja tämän kalenterin eka luukku on itse asiassa samasta maailmasta, vaikka päähenkilönä onkin tässä luukussa esiintyneen Rietin setä. (; Kiitos!



Title: Ensimmäinen ja viimeinen lajittelu
Rating: S
Fandom: HP
Characters: Teddy & James Sirius
Genre: drama, (perhe)fluffy
Summary: James Sirius lajitellaan tupaansa Teddyn seuratessa vierestä.
A/N: Ränts(äke) toivoi jotain kivaa Teddy/James Sirius, ja mä ihan oikeasti yritin! Tässä nyt ei kuitenkaan ole mitään parituksellista (ellei joku sitten löydä jotain rivien välistä?), mutta toivottavasti tämä silti kelpaa. Inspiraatio lähti tästä kuvasta. Hyvää joulun odotusta, Ränts! <3



Ensimmäinen ja viimeinen lajittelu

Teddy Lupin istui puuskupuhin tupapöydässä viimeisenä vuonnaan seuraamassa lajittelua. Hänen siniset ja kiiltävät hiuksensa loistivat kilpaa hänen rinnassaan roikkuvan johtajapoika-merkin kanssa. Lajittelu tuntui tällä kertaa kestävän tavallistakin pidempään, kun oppilaita tuli ja meni jokaiseen tupaan vuorollaan, kunnes viimein professori Longbottom huusi James Sirius Potterin nimen.

Teddy nousi penkillään parempaan asentoon nähdäkseen Jamesin kävelevän jakkaralle ja keskittyi toivomaan hatun huutavan puuskupuhin. Helpottaisi kummasti nuoren rasavillin pojan valvontaa, jos kaksikko olisi samassa tuvassa. Valitettavasti lajitteluhattu ei kuitenkaan välittänyt Teddyn toiveista, vaan karjaisi kovaan ääneen:
”ROHKELIKKO!”

Teddy ei ehkä pitänyt siitä, mutta nähdessään erittäin ylpeän pikkuveljensä (vaikkeivät he olleet edes oikeasti toisilleen mitään sukua!) kävelevän kohti uusia tupalaisiaan, hän nieli katkeruutensa. James Siriuksen kasvot loistivat iloa, ylpeyttä ja hämmästystä tämän pyöriessä istumapaikallaan löytääkseen tutut kasvot valtaisasta ihmismerestä.

Jamesin ja Teddyn katseiden kohdatessa suuressa salissa he vilkuttivat toisilleen raivokkaasti ja Teddy nosti peukalonsa pystyyn onnitellakseen toista, sillä äiti ja isä tulisivat olemaan tästä ylpeitä!

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 914
Luukku 14:

Luin juuri kirjan, jossa yhtenä henkilönä oli Rieti. Kyseessä oli suomalainen kirja, jossa elettiin Maailmanreunalla juuri tuollaisten hirmuisten talvien kourassa :D Tosi siinä ei ollut kuninkaallisia, mutta muuten oli vähän samanoloinen tunnelma, joten oli tosi hauskaa, kun tässä oli yksi samanniminen tyyppi :D Mutta tämä oli tosi jännä teksti, ja pidin erityisesti siitä, kuinka ihmisten ikä kerrottiin elettyinä talvina eikä kesinä! Sopi todella hyvin.

Luukku 15:

Huh, ei paritusta! XD Ei kun siis. No, tästähän voi kukin vedellä johtopäätöksensä siitä, mihin asiat sitten vuosien päästä johtavat :D Mutta pidin tästäkin, ja oli kiva, kun tässä oli sellaista veljellistä huolehtimista Teddyn osalta, mutta James oli vaan jeejee Tylypahka, eikä niinkään Teddyn perään, kunhan kuitenkin olivat hyvissä väleissä.
Never regret something that once made you smile.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Voisin taas törkeesti sanoa että komppaisin nominalin kommentin kokonaan, jos osaisin :D (en oikein handlaa miten se pitäis tehdä)
Teddy/James JR? Hmm, siinä vasta paritus. Siitä en oo lukenu yhden yhtä tekstiä, ja tän osaan sanoa nyt varmasti, kun joidenkin paritusten kohalla en muista oonko lukenut tyyliin yhden tai pari :D mut tällanen veljellinen (vaikkei biologinen ollutkaan) huolehtiminen ja rakkaus on kyllä ihanaa ja sydäntä lämmittävää! <3 Ja Teddyn siniset hiukset, omg :3 voin kyl hyvin kuvitella, että James on ihan hype kun on Tylypahkassa, ja Teddy on sellanen mukavan rauhallinen, kun viimeistä vuotta kuitenkin on jo siellä - kaikki on jo vanhaa tuttua, eikä Teddylla oo sitä uutuuden intoa niinku Jamesilla. Harmi, ettei päässyt poika samaan tupaan, mutta eihän se kaveruutta estä :)
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Räntsäke

  • Vieras
Aaw, olet ihana! <3

Ei haitannut, vaikkei tähän paritusta varsinaisesti tullutkaan, koska eihän ne tietenkään vielä Jamesin ollessa näin nuori... ;) Mut sitte aikuisena. Mut oli miten oli, tää luukku oli tosi tosi ihana ja ilahdutti kovasti. Sun tyylisi kirjoittaa on vaan niin herttainen ja lämmin, siitä tulee tosi kotoisa ja mukava fiilis itsellekin.

Kiitos <3

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
nominal: Ohoh, ihan vahingossa tullut noin samankaltaista tarinaa. xD Hienoa, että pidit tämän vahinkohauskuudesta! :D Tässä maailmassa myös ehkä ne talvet merkitsee enemmän kuin kesät, sen vuoksi ikä määritellään talvissa eikä kesissä. Hahah, joo, jokainen voi sitten päätellä, että mitä tämän jälkeen voi ehkä joskus tapahtua. :D Halusin just tuoda tässä sellaista tiettyä erilaisuutta näiden välillä, että Teddy on se isoveli, jota James Siriuksella ei ole, ja James on vaan innoissaan siitä, että hänkin pääsee VIHDOIN Tylypahkaan. :D Kiitos!

SparklingAngel: Mäkään en ole tainnut lukea näistä mitään, tai ainakaan en muista lukeneeni. Mut siis sisarusrakkaudesta on kaikista parasta kirjottaa! (: Joo, Teddyllä ei ole mitään syytä enää riemuita siellä samaan malliin kuin James Sirius, etenkin, kun hän on vastuullisemmassa asemassa nyt. (: Kiitoksia!

Ränts: Jee, hyvä, että se kelpasi, vaikka paritus puuttuikin! (: <3 Joo, aikuisena niistä voi tulla vaikka ja mitä, siihen en puutu, mutta näin nuorena se on ehkä vaan sellaista veljellistä välittämistä, vaikkeivät he ehkä olekaan biologisesti veljeksiä. (: Awww, kiitoksia kohteliaisuudesta, se merkitsee mulle tosi paljon! <3 Kiitos muutenkin kommentista!



Title: Voiton huumaa
Rating: S
Fandom: HP
Pairing: Luna/Ginny
Genre: fluffy
Summary: Luna ja Ginny juhlistavat rohkelikon huispausmestaruutta.
A/N: Sparkly pyysi söpöä Luna/Ginnyä (yllätys? :D), ja koska löysin tällaisen kuvan, päätin lähteä siitä rakentamaan jotain kivaa. (: Tästä ei nyt tullut mitään hirveän pitkää, mutta toivottavasti se ei haittaa. Hyvää joulun odotusta, SparklingAngel! <3



Voiton huumaa

Kun Rohkelikko voitti Ginnyn viimeisenä opiskeluvuonna huispausmestaruuden, oli Luna ensimmäisenä onnittelemassa onnesta soikeaa jahtaajaa. Vaaleatukkainen korpinkynsi suorastaan hyppäsi halaamaan rohkelikkoa, joka vastasi hymyillen halaukseen.

Kaikkien yllätykseksi Ginny ei halauksen jälkeen irrottanutkaan otettaan Lunasta, vaan suuteli tätä suoraan huulille. Huispausyleisö alkoi hurrata vislaamalla, taputtamalla ja tömistämällä jalkojaan, niin että melu nousi korviahuumaavaksi Lunan vastatessa suudelmaan.

Kun Luna ja Ginny viimein irtautuivat toisistaan, oli rohkelikon huispausjoukkueen voitonjuhlien aika. Niitä vietettiin rohkelikkotornissa kuten tavallisestikin, mutta tällä kertaa eräs korpinkynsikin oli päästetty mukaan, sillä kukaan ei halunnut erottaa nuorta paria.

Juhlahumun ollessa kuumimmillaan Luna ja Ginny hivuttautuivat kuitenkin omille teilleen muiden huomaamatta juhlimaan kahdestaan.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Noniin, sieltähän se mun luukku tuli! :D <3 Siis aww, ei haittaa vaikkei tää oo kilometrin pituinen, koska tää oli silti niin ihanan suloinen ja äää! <3 Lillamyy, kiitos sä tosiaan sait mut iloseks :3
Ginnylle huispaus oli kyllä niin hyvä harrastus, kiva että se tuli tässä mukana tarinassa :D ja aww, toi suutelu kaikkien eessä ja tyypit vislas ja hurras :3 Noi on vaan niin söpöjä yhessä, ja niin Lunan tapasta vaan rynnätä halaamaan :D ja jee, ihanaa että rohkelikot ei ollu sadisteja vaan päästi Lunan myös juhlintaan! Ja tietysti lopuksi mentiin vähän viettämään kahdenkeskistä aikaa, vähän siveellisyyttä kuitenkin päässä heillä :D Aww, tää oli ihana! (monta kertaa oon sen jo sanonut?) kiitos!
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Aivan ihastuttava tämä viimeisin <3 Näin sieluni silmin tän, hitto soikoon! Muut on kans ollu ihania, erityisesti Rita Luodikon ihastus pikku Gilderoyhin oli makeaa luettavaa. Samaan malliin vaan, diggaan näistä <3 (Anna anteeksi mun kommentointikyvyttömyys, en tämän edessä saa aikaan enempää koreita sanoja!)
pannu by wolferain ♥

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
SparklingAngel: Hienoa, siihen mä tähtäsinkin, että tapan sut söpöydellä näin lyhyellä, niin ei tarvitse kirjoittaa kilometrin mittaista… eikun siis… :D Totta kai tyypit rupeaa riehumaan tuossa kohtaa! (; Joskus myös kaivataan vähän omaakin tilaa, joten sitten pitää livistää voiton juhlistakin kesken kaiken pois. Kiitoksia, tykkään, että tykkäsit lahjastasi! (:

DulzGram: Kiitoksia, kiitoksia, kehusi lämmittävät sydäntäni varsin valtavasti! <3 Kenties pikku-Gilderoy on ollut vaan niin lutuhöppänä, ettei meidän Ritakaan osannut vastustaa häntä, mutta sitten hän tuli katumapäälle ja päätti ruveta kirjoittamaan kaikista törkyä? :D Eikä niitä koreita sanoja tarvita yhtään enempää, vähemmästäkin menee pieni kirjoittaja sekaisin. xD Joten siis, kiiiiiiiitos! <3



Title: Piiloleikki
Rating: S
Fandom: Taru Sormusten herrasta
Characters: Elladan, Elrohir ja Estel
Genre: fluffy
Summary: Estel leikkii piilosta Elladanin ja Elrohirin kanssa.
Challenges: Kirjoitusterttu (fandomterttu)
A/N: Nominal pyysi multa joko jotain parituksetonta tai canon-parituksellista TSH:ta. Aluksi oli tarkoituksena kirjoittaa jotain hobittisekoiluhömppää, mutta sitten kompastuin tähän ihan puhtaasti vahingossa, joten oli ihan pakko kirjoittaa tuosta, koska äääää, liian söpöä!! <3 Hyvää joulun odotusta, nominal! <3



Piiloleikki

Kuusikesäinen Estel juoksenteli Rivendellin laaksoisissa maisemissa. Hän oli juuri leikkimässä piilosilla oloa Elrondin kaksospoikien Elladanin ja Elrohirin kanssa, minkä jälkeen haltiapojat olivat luvanneet opettaa häntä ampumaan jousella. Estelin pitäisi kuitenkin ensin löytää pojat ennen kuin mitään harjoituksia voitaisiin edes ajatella pidettävän.

Niinpä pieni ihmispoika juoksikin nyt ympäriinsä löytääkseen haltiakaksoset ennen kuin äiti komentaisi hänet sisälle. Estel tarkisti niin suihkulähteen kuin holvikaarenkin luota, mutta kaksoset välttelivät löytymistä. Lopulta poika kipitti vielä sisällekin varmistamaan, etteivät pojat vain olisi juksanneet häntä ja jääneetkin sisälle, mutta Elrond ei ainakaan ollut nähnyt poikiaan.

Siispä Estel ei voinut tehdä muuta kuin jatkaa sinnikkäästi etsintöjään. Tällä kertaa hän etsiskeli sisältä, koska ulkona hän oli jo tarkistanut kaikki kaksospoikien lempipiilopaikat. Loppujen lopuksi Estel löysi pojat tulisalista, missä nämä väittivät piilotelleensa, vaikka todennäköisemmin he olivatkin vain unohtaneet piiloleikin ajatuksen.

Esteliä ei kuitenkaan kiinnostanut haltioiden selitykset, sillä hän halusi jo lähteä jousiammuntaharjoituksiin. Niinpä Elladan ja Elrohir ottivat minikokoisen jousipyssyn ja siihen sopivat nuolet mukaansa, tarttuivat Esteliä toinen toisesta ja toinen toisesta kädestä ja lähtivät sitten puoliksi kantamaan nauravaa poikaa ulos.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Oikein suloinen tämäkin, vaikken näitä henkilöitä yhtään tunnekaan :D piiloleikit on aina ihania! Harmi jos pojat ei olleetkaan ottaneet leikkiä tosissaan... :D Mutta Estel pääsi silti harjottelemaan jjousiampumista! Yay :3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 914
Ensiksi: aina, kun luen tämän kalenterin luukun aiemmin ja tulen kommentoimaan vasta jälkikäteen, selaan tuskaisena noita HP-osastoja ja mietin, että mitäs genreä tämä nyt olikaan - kunnes vihdoin tajuan, että eihän tämä tietenkään ole HP-osastoilla. Rasittavaa :D

Toiseksi: jeee mun luukku!

Henkilöiden nimet olivat mulle ihan tuntemattomia, joten hyvä, kun kirjoitit, että kyseessä olivat Elrondin pojat :D (Paitsi että kuka on Estel? :D) Tosi kiva lukea noista TSH:n sivuhahmoista, koska silloin ei tule niin vahvasti pohdittua, että ovatko he nyt oma itsensä vai ei eivät. Kaikki hahmot vaikuttivat aivan ihanilta, ja haltiat juuri sellaisilta sopivan leppoisilta kuin voi kuvitella haltioiden olevan silloin, kun ei ole tiedossa mitään liian vakavaa ;D Ja aivan ihanaa, että Estelille kuitenkin jaksettiin opettaa ampumista - siinä toinen piirre, jonka voin erityisen hyvin kuvitella Elrondin lapsille! :) Tämä oli tosi suloinen ja ihana pikku ficceröinen, kiitos paljon! :) <3
Never regret something that once made you smile.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
SparklingAngel: Tarvitseeko sitä aina tunteakaan hahmoja, että voi pitää jostain tekstistä? :D No, nämä haltiapojat ovat vähän vajaa 3000 vuotta vanhoja, että onko se nyt niin yllättävää, jos he unohtavat piiloleikin säännöt? xD Kiitos taas!

nominal: Anteeksi kauheasti vaivannäöstä, mutta kun… :D O_O Tuntemattomia, oh noes. Mutta siis, Estel = Aragorn pienenä, kun hänen äitinsä halusi piilottaa hänet Sauronilta ja örkeiltä, joten hän antoi tälle toisen nimen Estel (mikä tarkoittaa toivoa) ja kasvatti hänet Rivendellissä. (: Ehkä juuri sen takia nappasin tähän sivuhahmot, ettei kukaan voi sanoa, että nyt meni pieleen. (Plus, Elladan ja Elrohir on mun lemppareitani! <3) Hienoa kuitenkin, että tykkäsit tuosta! Kiitos!



Title: Kuuminta eläessämme
Rating: K-11
Fandom: HP
Pairing: James/Sirius
Genre: drama
Summary: James ja Sirius sattuvat näkemään jotain, mitä ei ehkä ole ihan tarkoitettu heidän silmilleen.
A/N: Nami halusi Potterista James/Siriusta matalalla ikärajalla. Toiveessa kyllä mainittiin bromance ja itsestään liikkuvat mistelinoksat, jotka nyt jäivät tästä uupumaan, mutta ehkä tämä silti kelpaa? :D Idea lähti lentämään, kun löysin tällaisen kuvan. Hyvää joulun odotusta, nami! <3



Kuuminta eläessämme

Eräänä iltana makuusalissa James ja Sirius tutkailivat aivan muuten huviksi vain Kelmien karttaa. Siihen aikaan käytävillä liikuskeli vain opettajia, valvojaoppilaita ja johtajatyttö ja -poika, joten kahden tietyn pisteen liikahtaminen tuvistaan kiinnitti poikien huomion.
”Miksi ihmeessä Helene Lang ja Scarlett Redding eivät ole tuvissaan tähän aikaan?” James ihmetteli.
”En todellakaan tiedä, mutta vielä suurempi kysymys on, minne he ovat menossa”, Sirius lisäsi, sillä kaksi pientä pistettä luikertelivat selvästi kohti samaa paikkaa.
”Mitä luulet, Anturajalka, pitäisikö vetää viitta esille ja tarkastaa asia?” James ehdotti tylsyyksissään.
”Olin juuri ehdottamassa samaa Sarvihaaraiseni”, Sirius vastasi virnistäen.

Eipä aikaakaan, kun pojat olivat jo hipsutelleet salakäytäviä pitkin samaan paikkaan, mihin tytöt olivat päätyneet vain hetkeä ennen heitä. Näkymättömyysviitan alla James ja Sirius katsoivat suoraan eteensä, missä Helene ja Scarlett parhaillaan suutelivat intohimoisesti.
”Herra Anturajalka, luulen, että tämä on kuuminta, mitä tulemme ikinä eläessämme näkemään”, James supatti silmät lautasen kokoisina.
”Olen täysin samaa mieltä, herra Sarvihaara”, Sirius vastasi tuijottaessaan tyttöjä melkein kuola suupielestä valuen.
”…herra Sarvihaara haluaisi pyytää herra Anturajalkaa siirtämään kätensä herra Sarvihaaran takamukselta”, James pihahti hetken kuluttua.
”Mihin herra Sarvihaara haluaisi herra Anturajalan siirtävän kätensä?” Sirius kysyi housujensa alkaessa kiristää etumuksen kohdalta.
”…etupuolelle, kiitoksia kysymästä”, oli tukahtunut vastaus.

Niine hyvineen Sirius johdatti Jamesin lyhyintä reittiä pitkin lähimpään luutakomeroon, mistä kaksikko poistui muutamaa tovia myöhemmin tyytyväisennäköisinä takaisin kohti makuusaliaan.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 914
Ai se oli Aragorn!! Miksen tiennyt? :O Tai miksei kuulosta tippaakaan tutulta vieläkään O_O Elladan ja Elrohir olivat niminä kuitenkin tuttuja, ja kun sanoit, keitä he ovat, olin ihan että no tietenkin. Mutta Estel on nimenä kyllä ihan vieras :o Buu minä!

Sitten tämän päivän luukkuun! Tämä(käääään) paritus ei kuulu lemppareihini, mutta teksti oli kyllä oikein söpö!

Lainaus
”…etupuolelle, kiitoksia kysymästä”

Ja tämä oli ehdottomasti lempikohtani :D Repesin nauruun. Suloista!
Never regret something that once made you smile.