Kirjoittaja Aihe: Twilight: Something Thin 14.Luku ilmestynyt 28.5 | K-11 normiparit  (Luettu 53369 kertaa)

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #100 : 01.02.2010 20:24:03 »
Guadalupe: yritän saada lisää kuvailuja ja pitempiä lukuja : ) kuvailuja olen tooosi huono kirjoittamaan, äidinkielen opettaja todistaa ; )
E_Bella: kyllä tarkoittaa sitä rannetta, taisin tosiaan kirjoittaa sen hiukan epäselvästi.. :D

Lainaus
Oliks Bella tuossa ficin alussa normaalin kokoinen, eli sellainen joska se kuvaillaan kirjoissa vai hiukkasen pyöreämpi?
Bella oli hiukan samanlainen kuin kirjoissa kuvaillaan, mutta siis oli hiukan pyöristynyt niin kuin tytöt yleensä pyöristyvätkin teini-iässä :D

kiitos muillekin kommentoijille, ootte ihania : )

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #101 : 01.02.2010 20:26:21 »
Lainaus
“Puhimme lentoemännistä”,
kenties puhuimme.
Mut joo. Ihana<3 Hyvin kirjotettu ja näin.
Jatkoa siis vaan.^^

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #102 : 01.02.2010 20:32:19 »
AAAAAAHHHH. siiis, olet aivan uskomattoman yli mahtava kirjoittaja. kuvailet kaiken hyvin ja saat minut tahtomaan lukea tätä tarinaa uudelleen ja uudelleen, lisää ja lisää. Kiitos jälleen! JATKOA PIAAAAAAN<3 (<--- laulaa oopperana)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #103 : 01.02.2010 21:44:46 »
Hei jes! Tää piristi kamalaa maanantai-iltaa ku oli tullu uus luku! ♥ Ja taas rakastuin Emmettiin :D pystyin nii selvästi kuvittelee sen ku se rupes "kiljumaan" ja pyys rosee sinne "kokoukseen" mihin niit ei oltu kutsuttu ;D Että mä vihaa Bellaa! :( miks se ei voi ymmärtää et ne muut on huolissaan ja haluu vaa sen parasta jne. toki ymmärrän et jos on syömishäiriö, ni ei silti usko vaikka muut kuinka sanoo et on laiha jne. :) Mites se Edward tollai meni tekee? Ei se saa satutaa Bellaa :( :D

tykkään sun tavasta kirjottaa ja teksti on tosi öö... miten sen sanois :D sulavaa ja helppolukusta! :D

jatkoa taas innolla odotan! :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #104 : 01.02.2010 22:02:48 »
Hmm...Kiva Ficci,mutta ainaku luen tätä aattelen silleen voi Bella raukka ja yks pikku juttu tota jos ei syö ollenkaan niin sä vaan lihot et laihu äiti sano ainakin näin ja se on sairaanhoitaja:)
If you can live forever what do live for? Twilight<3

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #105 : 01.02.2010 22:11:59 »
Uuuihj<3
'
apua

apua

apua

Edward

sekoaa

jatkoa pian<3

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #106 : 02.02.2010 14:41:14 »
ÄÄÄÄÄÄ!
Tuosta taitaa tulla vakioaloitukseni :D.
Taidan kuulua tähän kerhoon, sillä ÄÄÄÄÄÄ!!!! :D
Jotenki aivan upee luku! Varsinki toi loppu! Ei mitään rajaa! Mun mielestä on hyvä, että Edwardkin meinaa välillä menettää malttinsa, eikä aina ole täydellinen :D
Jatkoa pyytelen! :D
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #107 : 02.02.2010 16:03:17 »
O.o Edward suuttui Bellalle ja kunnolla suuttuikin.
Ensin en meinannut tajuta koko asiaa, mutta sitten olin ihan OMG!!

Kirjoitat ihan mahtavasti ja TEKSTISI EI TÖKI YHTÄÄN!
Virheitä en löytänyt, mutten kyllä etsinytkään, koska olin niin uppoutunut tähän.
Tiivistelmä; Super Hyper Mega Mahtava Luku <3
Jatkoa toivottavasti pian!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #108 : 02.02.2010 20:01:04 »
Ooh, upeaa.

Enpä oo nyt kommentoinu pitkään, aikaan, sorry about that. Mutta joo, koitan nyt väsätä jotain. Vaikka tää ficci on aika "synkkä", repeen tääl silti joillekin kohille ;D Oot sä kyllä hyvä kirjottamaan.

Muakin on välil häirinny, ku kirjota Emmettin vaan yhellä T:llä. Mut koitat korjata sitä (: Kiitos näistä luvuista ja pyydän - jatkoa nopeasti <3
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #109 : 08.02.2010 20:47:57 »
Kiitos kaikille ihanille kommetoijille! (: en ehdi/jaksa nyt kiittää kaikkia erikseen :'D
anteeksi että tämän luvun tekemisessä kesti, mutta inspistä ei oikein ollut.. (: seuraavan luvun ilmestymisessä saattaa mennä, sillä on koe + kaksi ainetta :/


10.Luku

“Tarvitsetko toisen pussin”, Esme kysyi huolissaan samalla kun painoi hellästi jääpussia kättäni vasten. Carlisle oli mennyt Edwardin, Jasperin ja Emmettin luo.
  “Tämä riittää, ei siihen oikeastaan satu enää”, sanoin. Alice ilmestyi keittiöön.
  “He tulevat noin puolentunnin päästä takaisin. Ajan sinut kodillesi”, Alice sanoi ja nappasi keittiön tiskiltä Edwardin Volvon avaimet.
  “Minä odotan Edwardia”, vastasin tiukasti ja nousin seisomaan. Esme yritti laittaa käteni päälle siteen takaisin, mutta pudistin päätäni.
  “En tarvitse sitä”, sanoin. Minun ja meidän kaikkien oli jo aika unohtaa koko typerä itsemurhayritykseni.
  “Oletko varma, että haluat odottaa häntä”, Alice kysyi, “Hän on täysin masentunut eikä ole kovin mukavaa seuraa.”
  “Minä yritän piristää häntä.”
  “Sinä vain masennutat häntä entisestään kun esität pirteätä ja iloista”, Alice mumisi.
  Carlisle saapui keittiöön yksin. Hän käveli Esmen luo ja suukotti häntä poskelle.
  “Jasper ja Emmett jäivät Edwardin luo. Edward pyysi minua tulemaan katsomaan miten voit ja toivoi sinun lähtevän kotiin”, Carlisle sanoi ja otti käteni tutkailtavaksi. Miksei Edward halunnut minun jäävän tänne?
  “Ranteeseen saattaa tulla päivänmittaan turvotusta, mutta laita kylmää päälle sitten”, hän jatkoi ja lopetti tutkimisen. Alice hyppäsi väliimme.
  “Lähdetään”, hän sanoi hymyillen ja kiskoi minut autolle. Kun istuimme autoon, Alice aloitti turhan pulinansa. Suljin silmäni ja annoin hänen äänensä muuttua taustakohinaksi.

“Herätys, olemme perillä”, kova ääni kuului korvani vierestä. Avasin väsyneenä silmäni ja näin Alicen kauniit kasvot tuijottamassa minua. Missä välissä olin nukahtanut? En yleensä nukkunut autossa.
  “Nukuinko koko matkan”, kysyin unisena. Alice naurahti.
  “Nukuit. Oikeasti tulimme jo tunti sitten pihallanne, mutta annoin sinun nukkua. Edward on oikeassa, sinun unissa puhumistasi on hauska kuunnella.”
  “Hauska?” Mitäköhän minä olin nyt puhunut…
  “Valitit unissasi siitä kuinka Emmett kiusaa sinua ja Rosalie katsoo sinua vihaisesti. Sitten valitit että kaikissa sukissasi on reikiä, mutta sen puutteen minä voin korjata. Tuon sinulle huomenna uusia sukkia ja voin tuoda vähän muutakin, nuo vaatteesi ovat aika kulahtaneita”, hän sanoi ja avasi minun puoleiseni oven. Nousin autosta ja vilkutin Alicelle heipat.
  Kun avasin ulko-oven, Charlie oli eteisessä odottamassa. Hänellä oli kädet ristissä rinnallaan.
  “Olitte aika kauan Edwardin kanssa autossa”, hän totesi ankaralla äänellä.
  “Minä nukahdin, ja Edward ei ollut siellä. Alice toi minut”, vaikka olisinkin halunnut Edwardin tuovan minut. Pitäisi soittaa hänelle, kysyä miten hän voi..
  “No, miten koulussa meni? Töissä kertoivat siitä palohälytyksestä..”
  “Joo, ei se ollut mitään. Jokin pikkuinen palo vaan, mutta päästiin silti aikaisemmin. Menen nyt tekemään läksyjä huoneeseeni, jos ei haittaa”, sanoin. Halusin kuumeisesti päästä soittamaan Edwardille.
  “Etkö syö mitään”, Charlie kysyi epäluuloisesti. Hänkin tarkkaili syömisiäni nykyään.
  “Söin Culleneilla”, valehtelin.
  Loppujen lopuksi Charlie pakotti minut syömään banaanin, ja suostuin pitkin hampain. Hän tarkkaili vieressä koko syömisprosessia, ja antoi minulle erikseen luvan mennä ylös.
  Menin huoneeseeni, ja otin sängyllä lojuvan kännykkäni käteen. Ehdin avata näppäinlukon, kun jo kuulin takaani Edwardin äänen.
  “Ei sinun tarvitse soittaa”, hän sanoi varovaisesti. Säikähdin, ja pudotin kännykän lattialle. Se ei onneksi hajonnut.
  Edward seisoi mahdollisimman kaukana minusta, seinää vasten. Hänen silmänsä olivat nyt kullanruskeat.
  “Anteeksi että säikäytin”, hän sanoi hiljaa ja painoi katseensa maahan. En saanut sanaa suustani. Tuijotin häntä vain hölmönä.
  “Voin kyllä lähteä jos haluat”, hän sanoi ja kääntyi ikkunan puoleen. Tartuin häntä nopeasti kädestä.
  “Älä mene”, sanoin anelevasti. Hän tutkaili minua hetken, ja huokaisi sitten syvään.
  “Mikset osaa pelätä minua? Juuri äskenkin satutin sinua karmealla tavalla ja valoin syytöksiä niskoillesi. Mikset vihaa minua?”
  “Kukaan ei voi vihata sinua”, sanoin. Hän istui keinutuolilleni ja veti minut syliinsä. Painoin poskeni hänen rintamustansa vasten.
  “Anteeksi”, hän sanoi toistamiseen, “Minulla vain.. napsahti päässä. En tiedä mikä minuun meni. Mutta kaikki selitykset ovat liian huonoja perusteluja sille, että satutin sinua. Voitko ikinä antaa minulle anteeksi, vaikka taidan jo tietää vastauksen.”
  “Mitä sinä sitten luulet sen olevan”, kysyin jo hymyillen. Hän hymähti.
  “Merkit viittaavat siihen että annat. En kyllä ansaitsisi sitä.”
  “Nyt lopetat”, sanoin vihaisena, “Nimittäin tuon itsesäälissä rypemisen. Unohdetaan se, ja kaikki muut viimeaikoina sattuneet kömmähdykset. Sovittu?”
  “Kömmähdykset? Olivatko ne mielestäsi ‘kömmähdyksiä?’ Syömishäiriö, itsemurha, minä satuttamassa sinua?” Hän murisi. Painoin sormeni hänen huulilleen.
  “Sovittu?” Tuijotin häntä tiukasti silmiin. Hän huokaisi.
  “Sovittu.”

Ei taas. Ei enää.
  Katselin Edwardin kanssa pahaenteistä ilmoitusta koulun käytävällä. Tunsin Edwardin vieressäni innostuvan.
  “Mennäänkö? Se olisi vihoviimeinen kerta, lupaan”, hän lupaili tyhjiä. Se ei olisi viimeinen kerta, Edwardin ja hänen perheensä tuntien.
  “Viime kerrankin piti olla ‘vihoviimeinen kerta’”, mutisin. Edward naurahti.
  “Silloin sen lupasi Alice. Bella, ei kouluntanssit ole niin paha. Ja jos minä en pyydä sinua ensimmäisenä parikseni, joku muu pyytää”, hän sanoi edelleen ääni intoa täynnä.
  “Mutta minä en osaa tanssia, ja tanssiaiset ahdistavat minua.”
  “Meillä on viikko aikaa harjoitella, joten etköhän sinä pari askelta siinä ajassa opi”, hän sanoi. Huokaisin syvään.
  “Me emme ole siellä sitten tuntia kauempaa”, jupisin. Lähdimme kävelemään ensimmäiselle tunnilleni, ja Edward alkoi jokaisen ohi kulkemamme pojan myötä näyttää aina vain vihaisemmalta.
  “Mikä on? Etkö haluakkaan mennä kanssani tansseihin”, kysyin toiveikkaana. Edward pudisti päätään.
  “Totta kai tahdon mennä sinne kanssasi. Ja niin tahtoo moni muukin”, hän murisi ja viittasi poikalaumaan takanamme. Hän oli mustasukkainen.
  “Minähän jo lupasin mennä sinun kanssasi. En minä heidän kanssaan ole menossa.”
  “En minä pelkästään sitä. He vain.. ajattelevat asioita jotka saavat minut hermostumaan”, hän murisi edelleen.
  “Mitä he ajattelevat”, kysyin uteliaana. Edward vilkaisi minuun nopeasti ja näytti turhautuneelta.
  “Eivät mitään”, hän vastasi nopeasti. Pyöräytin silmiäni. Sitten kuulin yhden pojista vislaavan. Katsoin taakseni hämmentyneenä, ja poika iski silmää. Edward jännittyi vieressäni.
  “Ahaa”, sanoin hiljaa ja käännyin taas Edwardin puoleen, “Älä kuuntele heitä. Typeriä teinipoikia joidenka hormonit hyrräävät ylikierroksilla.”
  “Enkö minä sitten ole teinipoika?”
  “Yli satavuotias ei mielestäni ole enää teinipoika”, sanoin huvittuneena. Edwardkin päästi kuivan naurahduksen.

Koulu päivä tuli ja meni, varsin nopeasti. Hurrasin mielessäni sille, että huomenna olisi lauantai. Edward ja minä makasimme päällekkäin (minä Edwardin päällä) Culleneiden olohuoneen sohvalla. Carlisle oli ainoa lisäksemme kotona, ja hän työskenteli huoneessaan.
  “Mennäänkö huomenna ulos?” Edward kysyi ja silitti hiuksiani.
  “Ai ostamaan minulle sitä typerää tanssiaismekkoa? Alice on jo varmaan ostanut sen”, mutisin. Edward pudisti päätään.
  “Ajattelin, että voisin viedä sinut syömään siihen uuteen italialaiseen ravintolaan Seattlessa”, Edward sanoi, “Esme kertoi siellä olevan hyvää ruokaa.”
  “Esme onkin varmasti maistanut sitä.”
  “Hänen ystävättärensä kertoi siellä olleen”, Edward korjasi.
  “Ei tarvitse, ajattelin tehdä Charlielle huomenna lasagnea”, sanoin. Tekisin sitä nimenomaan Charlielle, enkä itselleni.
  “Entä sunnuntaina? Charliehan menee silloin kalaan”, sanoi salakuuntelija poikaystäväni. Yritin keksiä jonkin tekosyyn, mutta mieleeni ei tullut mitään. Jos menisimme ravintolaan, ja ruoan jälkeen kävisin vessassa oksentamassa.. Edward kyllä kuulisi minun oksentavan, mutta voisin sanoa sen olleen joku muu. Loistava suunnitelma. Ottaisin jonkin kevyen aterian, vaikka salaatin.
  “Hyvä on”, sanoin muka innoissani, “Sunnuntaina siis.”
  Edward näytti tyytyväiseltä. Hänestä oli varmaan mukava luulla että olin lopettanut laihduttamisen. Antaa hänen elää siinä luulossa, jos se tekee hänet tyytyväiseksi.

Sunnuntaina

Kävelimme käsi kädessä ravintolaan sisälle. Alice oli käskenyt minun pistää jotain normaalia hienompaa päälle, joten olin pistänyt hameen ja neuleen. Alicen mielestä se ei vastannut ‘hienoa’, mutta en välittänyt hänen suostutteluistaan pistää jokin mekko.
  Tarjoilija viittasi meidät istumaan nurkkapöytään, ja hän katseli Edwardia lumoutuneena. Välillä minua häiritsi se, että kaikki tytöt haaveilivat Edwardista. Vielä enemmän häiritsi se, että Edward kuuli tyttöjen unelmoinnit heidän ajatuksistaan.
  Tarjoilija antoi meille menut, ja Edward esitti tutkailevansa sitä.
  “Tuo Vitello tonnato kuulostaa oikein hyvältä”, Edward sanoi katse menussa, “Haluatko että tilaan sinulle sen?”
  “Ei kiitos, ajattelin ottaa pelkän salaatin”, sanoin. Edward mulkaisi minua nopeasti, mutta keskittyi sitten taas tutkimaan menua.
  “Entä etkö haluaisi pizzaa? Italialaiset pizzat ovat aivan erilaisia kuin täällä Yhdysvalloissa”, Edward selitti ja alkoi luettelemaan eri pizzoja. Suljin korvani hänen pizzoiltaan, ja keskityin muistelemaan mozzarella salaatin aineksia. Olikohan siinä jotakin, joka sisälsi paljon kaloreita? Juusto ainakin sisälsi, tietääkseni. Tai mitä väliä sillä oli? Kuitenkin oksentaisin sen alta aikayksikön ulos.
  “Otan tomaatti-mozzarella salaatin”, ilmoitin Edwardille ja panin menun pois. Hän tutkaili minua katseellaan hetken.
  “Haluatko sen kanssa kokista?” hän kysyi kulmat koholla.
  “Otan veden jäillä”, sanoin. Sitten, kuin tilauksesta tarjoilija saapui luoksemme. Edward kertoi tilauksemme, tai oikeastaan minun tilaukseni ja tarjoilija ihmetteli ääneen miksei Edward ottanut mitään. Edward kertoi olevansa dieetillä ja hänen ilmeensä muuttui hetken ajaksi synkäksi.
  “Mikä on?” kysyin kun tarjoilija oli lähtenyt tilaukseni kanssa. Edward katseli minua surumielisenä.
  “Ei mikään, minua vain suretti tuon vanhan naisen ajatukset tuolla”, hän kertoi, tai oikeastaan valehteli. Näin sen hänen silmistään. “Hänen miehensä kuoli pari päivää sitten.”
  “Osanottoni”, sanoin typerästi. Edward hymyili hiukan.

EPOV

“Otan tomaatti-mozzarella salaatin”, Bella ilmoitti eri pizza-ehdotuksieni päälle. Katsoin Bellan luisevia kasvoja. Tajusikohan hän ollenkaan, kuinka laiha, tai oikeastaan sairaalloisenlaiha hän oli? Ja nyt hän aikoi ottaa pelkän salaatin. Mutta siinä oli sentään mozzarellaa, ja ajatus että hän söi juustoa, kohensi mieltäni hiukan. Mutta silti.
  “Otatko kokista”, kysyin häneltä. Hän pudisti päätään.
  “Otan veden jäillä”, hän sanoi.
  ”Tuolla se komea mies on, tuon luurangon kanssa”, kuulin tarjoilijatytön ajattelevan. Muutkin siis tosiaan huomasivat Bellan laihuuden, eli minä en vain kuvitellut sitä. Bella hiukan nyrpisti nenäänsä kun tarjoilija hymyili minulle, ehkä hiukan liian lämpimästi.
  “Tilaan hänelle tomaatti-mozzarella salaatin, kiitos”, sanoin ystävällisesti. Tarjoilija punastui kun katsoin häneen.
  “E-entä juomat?” tarjoilija änkytti ja kirjoitti vihkoseensa tilausta.
  “Pelkkä vesi jäillä.”
  “Ettekö te ota mitään?” hän kysyi ja räpsytti silmiään. Käännyin Bellan puoleen ja hän näytti stressaantuneelta.
  “Olen erikoisdieetillä”, kerroin jo vanhaksi kuluneen valheen, ja sitten näin Bellan punastuvan. Hänen kasvonsa olivat muuten täysin kalpeat, johtunee syömättömyyden tuomasta anemiasta, ja pieni punastus näkyi enää vain haaleana. Miten minä saan hänet lopettamaan hänen täysin turhan dieettinsä?
  ”Hänkö dieetillä? Hän on niin taivaallisen komea ja hänen kroppansa on täydellinen! Mitä antaisinkaan jos…” suljin korvani tarjoilijan ajatuksilta, jotten kuulisi mitään sopimatonta.
  “Selvä, tilauksenne saapuvat pian”, hän sanoi ja lähti. Huokaisin hiljaa.
  “Mikä on?” Bella katseli minua huolestuneena. Mieleni teki kertoa hänelle, kuinka typerää ja vastuutonta ja lapsellista tuo dieetti oli, siihenhän ei ollut mitään syytäkään. Mutta en tahtonut ottaa riskiä, että menettäisin malttini taas ja kävisin Bellan kimppuun.
  “Ei mikään, minua vain suretti tuon vanhan naisen ajatukset tuolla. Hänen miehensä kuoli pari päivää sitten”, nyökkäsin päätäni kohti yksin istuvaa rouvaa, joka kuivasi kyyneleitään liinaan. Ajatusten perusteella hän oli ollut naimisissa miehensä kanssa 40 vuotta.
  “Osanottoni”, Bella sanoi surullisena, aivan kuin minä olisin menettänyt jonkun perheestäni.
  “Heillä oli kaksi yhteistä lasta, ja viisi lastenlasta. He olivat naimisissa 40 vuotta”, kerroin Bellalle, joka hypisteli lautasliinaa.
  “Häntä taitaa jäämään kaipaamaan moni”, hän totesi.
  “Kaikkiahan jää aina kaipaamaan joku, vaikka olisikin yksinäinen tai onneton”, sanoin hiljaa, ja Bella kohotti päänsä puolustelevan näköisenä.
  “Ei välttämättä”, hän aloitti, mutta päätin vaihtaa nopeasti aihetta.
  “Alice ehdotti, josko menisitte huomenna koulun jälkeen ostamaan sinulle tanssiaisasua.”
  “Ihme, ettei hän ole jo ostanut sitä”, Bella mutisi hiljaa itsekseen. “Kai se käy. Tuletko sinä mukaan? Vai onko tämä Alicen mielestä ‘tyttöjenjuttu?’” Bella kysyi nyt minulta.
  “Minä menen Carlislen kanssa metsästämään”, kerroin ja Bellan ilme valahti hiukan. Sitten tarjoilija toi hänen salaattinsa.
  “Olkaa hyvä, hyvää ruokahalua”, hän sanoi tylysti Bellalle, ja kääntyi sitten puoleeni, “Teille ei sitten todellakaan tule mitään, vai? Ruokalistallamme on erittäin kevyitä ja terveellisiä aterioita, joista uskon teidänkin pitävän..”
  “Taidan jättää väliin”, sanoin hänelle ja kaadoin pöydällä olevasta vesikannusta vettä Bellan lasiin. Tarjoilija nyökkäsi ja lähti.
  “Onko hyvää?” kysyin. Bella tökki haarukallaan mozzarellat omaan kasaansa lautasen reunalle.
  “Todella maukasta”, hän sanoi vaikkei ollut maistanut vielä haarukallistakaan. Hän otti tomaatin palan haarukkaansa, ja laittoi suuhunsa. Hänen ilmeensä oli keskittynyt kun hän pureskeli tomaattia.
  “Älä katso noin tarkkaan kun minä syön”, hän sanoi kun oli nielaissut tomaatin, “Se saa oloni vaivaantuneeksi.”
  “Hyvä on, katselen sitten jotain muuta”, sanoin ja käänsin katseeni ikkunaan. Tuijottelin ohi meneviä ihmisiä ja autoja, ja kuuntelin muiden ravintolassa olevien ajatuksia.
  Kun Bella oli syönyt vähän yli puolet salaatistaan, hän ilmoitti meidän olevan aika lähteä. Olin jo ojentamassa hänen takkiaan, mutta hän kertoi käyvänsä vielä nopeasti vessassa. Jäin odottamaan häntä aulaan.
  ”Onko tuon ikäinen jo raskaana? Teiniäidit pitäisi kieltää lailla! Mikseivät teinit muista ikinä ehkäisyä?! Mutta hän on kyllä aika laiha raskaana olevaksi.. Ehkä hänellä on ruokamyrkytys. Tiesin tässä ravintolassa olevan jotain vikana”, kuulin keski-ikäisen naisen ajatukset, kun hän astui naisten vessasta ulos. Näin Bellan kävelevän vessakoppiin hänen muistoissaan, kun hän ajatteli tätä ‘teiniäitiä.’ Sitten kuulin itsekin Bellan voihkaisun ja sen jälkeen oksentamisen ääntä. Tunsin taas raivostuvani. Puristin käteni nyrkkiin, ja yritin saada hengitykseni tasaantumaan.
  Bella asteli hymyillen ulos vessasta, ja hänen ilmeensä muuttui järkyttyneeksi, kun hän näki minut.
  “Jo-joku nainen oksenteli v-vessassa”, hän sanoi vaivaantuneena. Sitten hän sieppasi takkinsa kädestäni ja käveli nopeasti ulos ravintolasta autolleni. Kävelin hänen perässään.
  “Vien sinut nyt suoraan Charlielle”, mutisin vihaisena. Istuimme autoon, ja heti kun hän oli laittanut turvavyön, käynnistin. Ajoin mahdollisimman nopeasti heidän talolleen. Minun täytyi saada Bella nopeasti pois luotani, ennen kuin menettäisin malttini.
  Olimme koko matkan hiljaa, ja Bella näpersi vaivaantuneena hihaansa. Kun saavuimme heidän kodilleen, Bella rikkoi hiljaisuuden.
  “Et varmaan jää?” Hän tiesi, että minä tiesin hänen oksentaneen.
  “En”, sanoin, “Minun on parasta lähteä mahdollisimman nopeasti, ennen kuin se parin päivän takainen toistuu.”
  “Ahaa”, hän totesi. Kumarruin nopeasti häntä kohti ja suutelin häntä nopeasti huulille. Avasin hänen turvavyönsä samalla.
  “Sinun täytyy nyt lähteä”, kuiskasin hänen korvaansa. Hän nyökkäsi hiljaa ja avasi autonoven, ja lähti. Heti kun hän oli ehtinyt kuistille, painoin jalkani polkimelle ja ajoin nopeasti pois. Minun täytyi päästä rauhoittumaan, kauas Bellasta.

E_Bella

  • Vieras
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #110 : 08.02.2010 21:01:03 »
oih, ihana luku! (noh, taas..) ;D  pidin Edwardista, se oli niin omaitsensä, minusta ainakin, varsinkin tuossa lopussa.
no, mutta, rakentavaa ei varmaankaan taas tule.. =''D
jatkoa taas toivon.. ;)

(hih, olin eka!)

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #111 : 08.02.2010 21:11:48 »
Ihana luku ♥ (jälleen) ;D
Repesin muutamalle kohdalle:
Lainaus
“Älä kuuntele heitä. Typeriä teinipoikia joidenka hormonit hyrräävät ylikierroksilla.”
  “Enkö minä sitten ole teinipoika?”
  “Yli satavuotias ei mielestäni ole enää teinipoika”, sanoin huvittuneena. Edwardkin päästi kuivan naurahduksen.
;D

Järkevää kommenttia ei muodostu, mut jatkoa jälleen pian ;)

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #112 : 09.02.2010 00:00:12 »
ihana tämä, Eddie on niin ihana oma itsensä, mutta tuo hemmetin Bella lopettaisi nyt hullu sen laihduttamisen. Tämä on mahtvava fikki , jonka mukaan tempautuu. Olet mahtava kirjoittaja. Jatkoa pian

minulla ei ole mitään rakentavaa

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #113 : 09.02.2010 00:16:43 »
Kiva tää uus luku ♥ Ed on niin oma itsensä (((=
Ja osaat kirjottaa tosi..hyvin ;'DDD
jatkahan pian ♥

~kkaro
but that's none of my businness..

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #114 : 09.02.2010 07:32:34 »
En kerkee mitää järkevää kirjotella joten kirjotan nopeesti! :D Taastosi hyvä ja virheetön luku! (ainakaa mä en huomannu virheitä) Edward oli nii oma ittensä ku se syytti alussa kokoajan itteään! :) ja en tiiä miks, mut tykkäsin et täs oli EPOV! :) bella vois jo lopettaa ton laihdutuksen :D

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #115 : 09.02.2010 13:00:35 »
oonpas tyhmä :o oon lukenu tätä alusta asti, enkä oo kommentoinu kertaakaan :<
noniin mutta nyt kommentoin :D
mäkin repesin tälle kohalle ;)
Lainaus
“Älä kuuntele heitä. Typeriä teinipoikia joidenka hormonit hyrräävät ylikierroksilla.”
  “Enkö minä sitten ole teinipoika?”
  “Yli satavuotias ei mielestäni ole enää teinipoika”, sanoin huvittuneena. Edwardkin päästi kuivan naurahduksen.
ää vois Bella jo lopettaa ton turhan laihduttamisen! ;o
okei en keksi mitään järkevää
lisää !

-jjassuu

BubbleLady

  • Vieras
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #116 : 09.02.2010 13:56:39 »
Ei ole ensimmäinen kerta, jolloin vihaan Bellaa.
Ai niin, vakioaloitus (joka tulee hieman myöhässä): ÄÄÄÄÄÄ!!!
Olet loistava kirjoittaja, Bella on ärsyttävä (hyvä juttu siis minun mielestäni), Eddie on taivaallisen ihana ja rakastan tätä ficciä. Jatk0a?  ::)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #117 : 09.02.2010 15:35:47 »
Noniin, Edward ei kestä enää painetta! Se ei jaksa enää Bellaa! :D Uujea, lisää draamaa! :D
Vitsi mä tykkään sun kirjotustyylistä. Tosi hyvät kuvailut, tässä esimerkki:
Lainaus
  “Yli satavuotias ei mielestäni ole enää teinipoika”, sanoin huvittuneena. Edwardkin päästi kuivan naurahduksen.
Näitä tällässiä voisin laittaa vaikka kuinka monta! Että voit olla ylpeä! :)
Jatkoa sitten vaan!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #118 : 09.02.2010 16:10:08 »
Voi, voi voi. Bella, Bella, Bellaaaaa. Sehän kuolee kohta jos jatkaa samaan tahtiin. : << EDWARDD! Do something! By the way, aivan ihana luku jälleen!<33 PIan jatkoa!

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 655
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Something Thin 10.Luku ilmestynyt 8.2
« Vastaus #119 : 09.02.2010 16:31:09 »
Voi, tämä on niin koukuttava ficci! Mutta harmittaa, kun se tuntuu enimmäkseen olevan vain ihmettelyä, miksei Bella syö... Minusta olisi entistäkin mielenkiintoisempaa, jos tarinassa olisi vähän muutakin kuin Bellan oksentelua. :)

Pidän erityisesti niistä kohdista, joissa kirjoitat saman tilanteen sekä Edwardin että Bellan näkökulmasta.

Miten pitkää ficciä suunnittelit tästä?