Kirjoittaja Aihe: Tunnemyrsky (S)  (Luettu 1345 kertaa)

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 534
  • Hannibalin täti
Tunnemyrsky (S)
« : 06.08.2011 17:53:45 »
Nimi: Tunnemyrsky
Ikäraja: S
Tyyli: drama, angst
Paritus: James/Sirius
Vastuuvapaus: Rowlle kunnia kaikesta hänelle kuuluvasta.
Yhteenveto: Ehkä kaunein koskaan näkemistäni.
Haasteet: FF100 sanalla myrsky
KK: Zachariakselle, toivottavasti muru pidät. Huomasin vain kirjoittavani tajunnanvirtana puolitoista raapaleen ja parituksella, josta en oikein tykkää.




Hän näyttää komealta smokissaan seistessään alttarilla. Olemme jästikirkossa, koska Lily halusi häänsä jästien tapaan ja tietysti James noudattaa rakkaansa toiveita. En epäröinyt suostua bestmaniksi ystäväni niin pyytäessä, vaikka omat tunteeni häntä kohtaan taistelevat vastaan.
Lily on kaunis morsian. Ehkä kaunein koskaan näkemistäni. Hän astelee alttaria kohti ja näen Jamesin katsovan häntä palvova ilme kasvoillaan. Katsoisipa hän minua joskus sillä tavalla. Niin ei kyllä tule koskaan käymään.

Papin kysyessä onko kenelläkään jotain tätä liittoa vastaan, mieleni tekee huutaa, että minulla on. Jamesin kuuluu rakastaa minua. Koska minä rakastan häntä. Pidän kuitenkin suuni kiinni. James rakastaa Lilyä ja nyt on heidän hääpäivänsä. Minun on jätettävä tunteeni syrjään ja yritettävä olla iloinen heidän puolestaan, vaikka se on vaikeaa.
Pappi julistaa heidät aviopuolisoiksi ja sydämeni itkee verta. Kukaan ei näe tunnemyrskyä, mikä minut valtaa heidän suudellessaan alttarilla. Haluan huutaa, itkeä ja raivota, en kuitenkaan tee mitään. Pysyn hiljaa, eikä kukaan saa tietää tunteistani koskaan.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2011 17:57:25 kirjoittanut Sinikeiju »

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Tunnemyrsky (S)
« Vastaus #1 : 06.08.2011 19:34:14 »
Angst + tunnevirta on aina loistava yhdistelmä. Ja vaikka miä tiedän, että siä et James/Siriuksesta perusta, niin se on yksi parhaita mahdollisia angstista kirjoitettavia parituksia Potterdomissa. Itse tykkään nimenomaan pienistä kokonaisuuksista heitä, tai sellaisista missä kaikki päättyy tragediaan (ja yleensähän se meneekin niin.) Sekä tietysti ajattelen aina, että Sirius on se joka rakastaa Jamesia loppuun saakka, ja James on vain nuoruudessaan halunnut kokeilla.

Eli siis tämä sopii minun fanoniini loistavasti kaikkine tunnekuvauksineen. Sait sen perusajatuksen hyvin kiinni siellä ja minun kävi Siriusta aivan mielettömästi sääliksi. Tuollainen yksipuolinen rakkaus sucks aina, ja siksi olikin kiva että sait se uskottavasti näkymään tekstissä. Ehkä hieman olisin toivonut lisää jotain sinne sisälle, mutta lisää pituutta olisi ehkä taas toisaalta pilannut ja hajottanut tunnelmaa liikaa. Kaikesta kliseisyydestään huolimatta tässä oli silti sitä jotain (no siis, loäöl, James/Sirius!) että tykkäsin kyllä ja kovasti.

Kiitos tästä palasesta (:

- Zachy
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste