Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 318712 kertaa)

Wleko

  • Korpinkynsi
  • ***
  • Viestejä: 55
  • Viemäri, NY
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1020 : 28.10.2008 18:32:52 »
Senkin sadisti! Jäit tuollaiseen kohtaan. En kestä tätä.

Ihanaa kun Adara tulee takaisin, siis oikeasti.
Nyt olet tosin aivan omillasi koska kukaan ei ole kirjoittanut aikuis vuosista yhtään mitään (paitsi nyt muutaman sivun Kuoleman Varjelusten lopussa) ja saat keksiä kaiken itse. Se on varmasti toisaalta aihanaa toisaalta haastavaa.

Äkkiä sitä jatkoa (en yhtään painosta, en).
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 18:39:49 kirjoittanut Vicky »

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1021 : 28.10.2008 18:48:52 »
Ihanaa Fubuki! Ihanaa!! Onneks on ees jotain lisää luettavaa Adarasta. Olin just vähän aikaa sitten aikeis lukee ficcii uudelleen, mut se on vähän siirtyny ku on ollu kaikkii kokeita. Sit tulin tänään koneelle jas huomasin :D ADARAAN ON TULLU JATKOA!!! Olisin voinu hyppii ja kiljuu riemusta. ;D Tää on nimittäin paras fikki mitä oon koskaan lukenu :D

Elikkä, toivottavasti tähän tulee viel jotain jatkoo. Ei se voi päättyä ainakaan tohon ;D
Kiitos

<3   
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, jatkoa Suuressa salissa!
« Vastaus #1022 : 28.10.2008 20:32:15 »
No niin, ficci sai ensimmäisen lukunsa, ja sijaitsee Suuressa salissa: Adara, Siriuksen tähti: Särjetyt unet

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Vs: Adara, Siriuksen tähti, jatkoa Suuressa salissa!
« Vastaus #1023 : 31.10.2008 21:37:04 »
Mitäs tämä on olevinaan  :o
Mitä ihmettä Fubuki?
Sinä se et osaa lopettaa? :D
Pakko sanoa että virnuilen täällä sulle  8)
Sinä senkin veikeä lisäkirjoittaja, joka ei osaa lopettaa!
Pakkohan tästä on siirtyä eteenpäin ;)

Cirilla *virnuilee ilkikurisesti*  8)
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti, jatkoa Suuressa salissa!
« Vastaus #1024 : 01.11.2008 19:07:33 »
Taas mä oon offaamassa, anteeks

Nyt on tää on kokonaisuudessaan mulla koneella, ja kaikkien trailereiden, prologien & epilogien kera pituus on 654 sivua Verdanalla, kirjaisinkoko on 12 ja riviväli 1. Sisällysluettelo on 1,5 sivua pitkä, ja sitä ei ole laskettu sivumäärään.

[/end of off]

MÄ ARVASIN ETTET SÄ PYSTY LOPETTAMAAN !!  ;D

Odotan innolla lisää lukuja 2. osaan
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, jatkoa Adaran aikuisajoille!
« Vastaus #1025 : 04.11.2008 19:21:40 »
Neeppu, ohhoh. Kerro sitten montako sivua tuli lisää tämän kakkososan myötä :D

Susihukka

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti, jatkoa Adaran aikuisajoille!
« Vastaus #1026 : 05.11.2008 20:25:54 »
Ooh... Kesti viikko ja puol lukee tämä kokonaan loppuun. Ei voi muuta kuin sanoa, että vou! En tajua miten osaat Fubuki kirjoittaa näin hyvin!  Tykkäsin siitä ideasta, että Adara liittyi kuolonsyöjiin, mutta... no sillein... Ja kannatin aina Adara/Dracoa yhteen! <3 Söpö pari <3

Jee! Onneksi olet jatkanut tätä Adaraa, oisko ollut Suureen Saliin. Et, vain pysty lopettamaan!

Lyhyt kommentti, mutta idea taisi käydä selväksi, vai? No, jos ei niin RAKASTAN  tätä ficciä.

P.S. Ja unohdin jo joissain kohtia, että tää on vaan pelkkä ficci. Se oli kyllä hyvä, kun ihmettelin nukkumaan mennessäni, missä se Adara- kirja on. Mutta, mä rakastan tätä. Pitääkin mennä lukemaan, Adara 2.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, jatkoa Adaran aikuisajoille!
« Vastaus #1027 : 05.11.2008 21:07:14 »
Voi kiitos Susihukka, olen imarreltu ^^

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1028 : 11.11.2008 16:10:06 »
apua! tämä ei voi olla totta. muistan lukeneeni tämän alkua aikoja, aikoja sitten.
kuitenkin silloin käynnit täällä väheni enkä paljon alkua pidemmälle lukenut.

eilen, satuin törmäämään tänne ja mitä löysin! hemmetti oon lukenut eilisestä aamusta lähtien Adaraa   ;D koukkuun jäin jälleen. vielä en ihan lopussa ole, mutta tämän illan aikana luen, sitten voisi pistää paljon kommenttia  ;)
eilen rakastuin Adaraan ja pakottauduin itseni rekisteröitymään uudestaan vuosien jälkeen! ihanaa lukea taas täällä  :)

nyt en tahdo ikinä lopettaa tämän lukemista.. uhkaavasti loppu rupee lähenemään.
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1029 : 11.11.2008 19:06:30 »
Oih, ihanaa! Mahtavaa kuulla taas "uusista" lukijoista. Tervetuloa takaisin ;)

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1030 : 12.11.2008 01:23:52 »
kiitän sinua kiitän tästä niin kovasti!
nyt on tiistai, oikeastaan kello lähentelee yhtä yöllä, joten kai keskiviikoksi on vaihtunut..
aloitin siis maanantaina tämän lukemisen, ja nyt tulin loppuun.

haluan kiittää koska sain tästä niin paljon, heittäydyin mukaan enkä voinut lopettaa kesken, nyt olen kyllä todella väsynyt tästä lukemisesta mutta.. oli sen arvoista  ;D
olen itkenyt, nauranut, suuttunutkin useasti tuntiessani vihaa jotain hahmoa kohtaa..
mutta rakastanrakastanrakastan tätä!

niin, ja tietenkin mielestäni Adara ja Draco..... ovat upea pari. odotin lukiessani innoissani että "koskakoskakoskakoska MIKSI EI!!!!!"

alusta alkaen olin todella surullinen kun Severus oli jotenkin... ilkeä, etäinen, mutta kuitenkin jotenkin salaperäinen. (koska minähän rakastan Severusta, tiesin sen jo pikkutyttönä kymmenen vuotta sitten kun sain ensimmäisen potterini <3)
ja lopussa itkin niiiiiin kovasti kun paljastui Severuksen uusia puolia sekä kaikki salaisuudet.

ja pitää vielä Siriuksesta kirjoitella.. rakastan myös. Adaran isäksi ei olisi sopinut kukaan muu.
hauska, huumorintajuinen, rento, mutta toisaalta ylihuolehtiva ja tiukka.

mitä vielä sanon ennen kuin nukahdan näppäimistölle..
no, aivot ovat pyörineet nyt niin monta tuntia kahden vuorokauden aikana Adarassa että en voi muuta kuin kehua.. koukuttavaksi  ;D

ainoa miinus saattoi olla mielestäni se, että jotkin luvut painottuivat liikaa kirjaan. mutta siitä ei jaksa valittaa kun muuten oli upea.
kiitos ja taidan mennä nukkumaan  :)

Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1031 : 18.11.2008 22:41:44 »
Kiitos kommentista, koitan seurata tuota sinun ficciäsi välillä, mutta en oikeen pysy perässä kun jatkoa tuntuu tulevan parin tunnin välein ^^'



Hihi, ajattelin tehdä 1100:nnen viestin ja ilmoittaa että tätä ficciä on luettu 22222 kertaa ^^ Härregud! iso luku jo tuo. Harmi vain kun ei enää kommenttia heru tähän, vaikka kuinka moni on lukenut tämän vasta kun tämä on tullut valmiiksi :( Kyllä kommentit kelpaa vieläkin! ^^'

// Kaapo yhdisti tuplat
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 08:19:32 kirjoittanut Kaapo »

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1032 : 18.12.2008 13:07:49 »
Sain vasta nyt luettua tämän loppuun ja olen aivan sanaton...
Se vain oli niin UPEAA! :D Uskomatonta, että olet saanut kirjoitettua näin uskomattoman ficin.
Harmittaa vain kun se ei jatkunut pidemmälle.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1033 : 18.12.2008 13:19:09 »
Pallukka, tälle on jatko-osa Suuressa salissa ;) Sinne siis.

Rala

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1034 : 05.02.2009 16:44:29 »
Tykkäsin aivan kamalasti. Ihanaa että olet jaksanut kirjoittaa näin pitkän tarinan. Itse tykkään myös keksiä omia hahmoja, ja tykkäsin kun joku muukin oli niin tehnyt. Rakentavani taitaa nyt taas painua puskaan... Ihana kumminkin!!
No Pads, Sirius is on the left of the big shiny circle. Is not the big shiny circle itself.

Adara Danae

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1035 : 10.04.2009 21:24:13 »
Hei, mäkin haluan kommata täällä ! :D

Itse aikoinani pyörin jossain vanhassa finfanfunissa (se oli semmonen kunnon oranssivärinen), mutta sitten muutamaksi vuodeksi finit jäi... Potterit on kyllä hyllyssä ja luettuna..

Tän ficin löysin itseasiassa kun googlasin etunimelläni (Adara) ;) Sitä kautta oli pakko laittaa talteen, ja päätin että sopivan ajankohdan tullen mä tän luen. Ja nyt eilen (kiirastorstaina) aloitin tän lukemisen, ja nyt (pitkäperjantaina koko päivän luettuani) lopetin, pitää vielä mennä lukemaan se jatko-osa!

Kieltämättä alkupään tekstit oli tosi tökkivää, sisälsi paljon kirjoitusvirheitä (vielä nytkin, kyllä) ja ihan pikku- ja muita kielioppivirheitä. Sillon vanhan finin aikaan toimin betana parillekin ficcikirjailijalle, jotenkin noi virheet aina vaan hyppää mun silmilleni. Mut siis takaisin asiaan. Tekstin laatu kyllä parantui huimasti, kyllä kehityksesi huomasi! Yleisesti ottaen koko ficillä on upea kehityskaari ja hahmot lähentyivät taas sydämeeni. Aluksi etunimeni tuntui oudolta luettuna tekstistä, mutta siihen tottui ja virheetkin eivät enää niin paljon hyppineet silmilleni kun tarina tempasi niin upeesti mukaansa.

Oon vieläkin nyt niin hämmentynyt koko tarinasta, että on vaikee saada asioita ilmaistua "paperille". Mut nyt vaan loppuun HEHKUTUKSET UPEASTA FICISTÄ! :D

t. aidon elämän Adara

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1036 : 10.04.2009 21:42:04 »
Off: Adara Danae, eikä, oonko hiukan kade sun etunimelle ;o ei taida olla kauheen yleinen nimikään tuo.
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1037 : 10.04.2009 22:02:22 »
Samaa mieltä bartemiuksen kanssa, hiukan kadettaa :O harkitsin jossain vaiheessa että vaihtaisin toiseksi nimekseni Adara, mutta se sitten jäi, ja olen nyt vaihtamassa Leineksi (Jenni Leine, hehe). Joskus jostain nimirekisteristä luin, että suomessa olisi vain kaksi Adara-nimistä henkilöä, mutta liekö sitten niin harvinainen nimi :O
Ai niin, ja kiitos kommentista ^^ Oon vähän ite pyrkiny betaan tätä uusiks mutta kun on niin paljon muuta tekstiä ettei oikein ehdi, ja hanndesta ei koskaan kuulunut mitään kun hänelle lähetin pari ekaa lukua... harmillista kyllä :/ jos keksitte jonkun tarmokkaan betan niin ilmottakaa xD

Adara Danae

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1038 : 10.04.2009 22:10:07 »
Juu, tottahan se on. Viimeksi kun minäkin siellä nimi"rekisteri"sivustolla vierailin (sen oikee nimi hävis päästä) niin kaksihan meitä oli :D //muoks. väestörekisterikeskuksen nimipalveluhan se oli ;D juu ja meitä tosissaan on kaksi, 20 vuoden ikäerolla :D

Mut juu Fubuki, mä voin alkaa kyllä betaa jos tällänen "vanhus" sulle kelpaa :D Olis kivaa palata vanhoihin hyviin hommiin :)



//muoks. Ai niin sori et meni ihan offiksi....
« Viimeksi muokattu: 10.04.2009 22:14:03 kirjoittanut Adara Danae »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, valmis, 160 lukua
« Vastaus #1039 : 10.04.2009 23:11:42 »
Noh mulle tuli jo yksäriä Vickyltä kun hän bongasi tuon aiemman viestini ja hän ilmoitti olevansa kiinnostunut betaamaan, joten kiitos tarjouksesta mutta Vicky oli nopeampi :)