Kirjoittaja Aihe: Doctor Who: Märkiä kirjoja [S, River/Tohtori]  (Luettu 1141 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Märkiä kirjoja
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Doctor Who
Tyylilaji: Ficlet
Ikäraja:S
Paritus: River/Tohtori
A/N: Kolmas ja toistaiseksi viimeinen itsenäinen ficlet pieneen ficletsarjaani, jossa ekat osat ovat Kirjoja uima-altaalla ja Kastuvia kirjoja. FF100 Keltainen.


Märkiä kirjoja

Riverin istui aurinkotuolissa TARDISin kirjasto uima-altaan reunassa, päällään armeijanvihreät bikinit. Hän luki korkea älyllisten olentojen anatomiasta kertovaa kirjaa (ei sanaakaan ajan herroista!), kun Tohtori astui sisään.  River esitti jatkavansa lukemista vaikka oikeasti katseli Tohtoria ja nauroi mielessään tämän uimahousuille. Ne olivat keltaiset ja niissä oli erivärisiä ja –kokoisia pilkkuja.

Tohtori seisoi altaan reunalla epäröivän näköisenä, joten River laski kirjansa alas, nousi hymyillen ja ennen kun Tohtori ehti huomata, pukkasi tämän veteen. Hän itse laskeutui elegantisti perässä ja Tohtori pyrskähti pintaan vettä valuen.

”River!” hän sanoi. ”Älä tee mitään tuollaista!”
”Voi kuule, taidan silti tehdä”, River sanoi ja kietoi kätensä Tohtorin ympärille. Sitten hän suuteli tätä.
”Mmmh!”
”Tiesitkö että nuo uimahousut ovat täysin tyylittömät?” River sanoi äkkiä ja tarttui niiden reunaan. ”Mitä jos otettaisiin ne kokonaan pois?”
”Ei, ei, River, ne ovat ihan hyvät”, Tohtori sanoi ja yritti lähteä pakoon aiheuttaen vain sen että kaatui selälleen veteen. River vetäisi yhdellä pois ja heitti sitten altaan reunalle, jonne suunnisti itsekin. Hän nousi takaisin aurinkotuolilleen mukanaan Tohtorin uimahousut ja jatkoi kirjansa lukemista.

”Sinä pilaat sen kirjan. Siitä tulee märkä”, sanoi Tohtori, joka piilotteli kaulasta alaspäin veden alla.
”Tule sitten ottamaan se pois!”
”Sinulla on uimahousuni!”
”Mitä siitä?”
”En minä voi tulla sinne ilman housuja!”
”Etkö? Voi voi. Sinä taidat sitten jäädä sinne altaaseen, koska minä aion odottaa…”

River hymyili ilkikurisesti ja jatkoi lukemista.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan