Kirjoittaja Aihe: Supernatural, Lollipop (K-11) [tuplaraapale, slash, Gabriel/Sam]  (Luettu 2340 kertaa)

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Nimi: Lollipop
Kirjoittaja: PurpleHorizon
Fandom: Supernatural
Ikäraja: K-11
Henkilöt: Sam ja Gabriel
Genre: Romance, Humor, Slash
Disclaimer: Hahmot eivät kuulu mulle vaan Supernaturalin luojalle.
Summary: I wanna suck on your lollipop


A/N: Ensimmäinen Supernatural-ficci ;D Pakko sanoo, mä rakastan sitä ohjelmaa yli kaiken. Voisin jopa sanoo, et mulla on obsessio siihen = ))



Lollipop

"Gabriel, saanko imeä tikkariasi?"

Enkelin silmät laajenivat hämmästyksestä, mutta pian ne täyttyivät pelkästään silkasta, ylitse vellovasta himosta. Hän nielaisi kuuluvasti ja nyökäytti päätänsä pienesti. Sam kumartui sohvalla istuvan hahmon ylle ja hänen taitavat huulensa painautuivat toisen suulle ahnaasti. Gabriel ei voinut muuta, kuin sulkea silmäluomensa nautinnon levitessä koko kehoon, kun metsästäjän kädet liukuivat arkkienkelin olkapäiltä rintakehän yli alemmas ja alemmas ja alemmas.

Kun sormet hipoivat Gabrielin miehustaa, tämän vartalon läpi ampaisi sähköisku. Mies sävähti jokaisella kerralla, kun Sam kosketti hänen sukukalleuttansa. Nautinnon tunne jatkoi vain kasvuansa. Gabriel pelkäsi housujensa repeävän mielihyvän yltyessä, mutta yhtäkkiä osaavat kädet ja pehmeät huulet katosivat.

Hän raotti silmiänsä ja sai huomata pettymykseksensä Samin nuolemassa hänen täyteläisen pyöreätä kirsikkatikkariansa, jonka hän oli käynyt ostamassa itsellensä kaupasta aiemmin sinä päivänä.

"Enkelipoju, tämä on paras ja mehukkain tikkari, jota olen ikinä imenyt!"

"Mutta sehän on minun!"

"Tietenkin se on sinun, höpsö! Kuka muukaan kantaisi tikkaria housujensa etutaskussa kuin sinä?
Ihmisethän voisivat saada aivan vääriä kuvitelmia siitä pullotuksesta."

Sen sanottuaan Sam vilkaisi Gabrielin housujen etumusta ja virnisti leveästi kuin lapsi joululahjoja avatessaan.

"No eihän siihen näemmä tikkaria tarvittu", Sam sanoi leikkisästi huvittunut pilke silmäkulmassansa samalla, kun Jumalan sanansaattajan karahti helakanpunaiseksi ja mumisi jotain epämääräistä ilkeydestä sekä synnin tekemisestä.


A/N: Kommentit ois ihania =))
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 15:38:28 kirjoittanut Beyond »

casdea

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Lollipop (K-13)
« Vastaus #1 : 06.12.2010 21:48:10 »
Tässä ilmoittautuu toinen joka kyseistä sarjaa rakastaa ja tämä ficci sai minut nauramaan, repesin heti ensimmäiselle lauseelle ja loppu oli vielä parempi, likaisen viatonta. :D

casdea kiittää nauruista :)

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Vs: Lollipop (K-13)
« Vastaus #2 : 07.12.2010 16:00:21 »
Kiitos erittäin paljon, Casdea!  =))

On mukavaa kuulla, että joku muukin itseni lisäksi piti tätä ficciä humoristisena. Ja pisteenä i:n päälle - sain sinut nauramaan :)


Kuukiipijä

  • Kuuhullu
  • ***
  • Viestejä: 12
  • Why is the dark behind the moon?
Vs: Lollipop (K-13)
« Vastaus #3 : 22.01.2011 09:49:45 »
IHANA! Repesin täysin jo ensimmäiselle lauseelle! Ja kaiken lisäksi, ah, mikä paritus. Gabriel/Sam on vain niin....!!! <33

Ja tuo loppu!!! IHANA! ;DD

Anteeksi, hiukan sekopäisestä kommentista.. Mutta en vain voi lopettaa nauramista! Tämä oli juuri sopiva ficci huumorintajulleni.

Kuukiipijä kiittää nauraessaan kippuralla maassa.
Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass.

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Vs: Lollipop (K-13)
« Vastaus #4 : 23.01.2011 21:34:31 »
Voi, kiitos oikein paljon Kuukiipijä =)

Mukavaa, että sinäkin nauroit tälle. Se on positiivista, ottaen huomioon, että tämä olikin tarkoitettu huumoriksi xD