Kirjoittaja Aihe: Uusi elämä, S  (Luettu 1739 kertaa)

Kadu

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Homofobian is fuckin gay
Uusi elämä, S
« : 21.02.2011 17:02:22 »
Title: Uusi elämä
Author: Kadu
Beta: Chita
Raiting: S
Genre:  Songfic
Disclaimer: Lyrics Muse, teksti on ite tehty.
Summary: Tiedät varmaan mitä tarkoitan, mutta annan sinun nukkua rauhassa.
Kun tämä päivä on ohi ja tämä maailma on vanha
A/N: Musen feeling good on niin ihana biisi, nii halusin tehä siitä tälläsen tarinan. :)

// Scarlett lisäsi ikärajan otsikkoon


Et koskaan tajunnut miltä minusta tuntuu. Rakastin sitä kun linnut lensivät taivaalla, rakastin sitä miten aurinko paistoi, rakastin sinua. Enkä koskaan tiennyt, että voisit pettää minua.
Mutta nyt voin vain sanoa sinulle:



Se on uusi aamunkoitto.
Se on uusi päivä.
Se on uusi elämä.
Minulle.
Ja minulla on hyvä olla.
 
Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Breeze driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me..
And I'm feeling good
 
Rakastin sitä kun kävimme katsomassa kaloja meressä, rakastin tapaasi puhua minulle. Ja me istuimme iltaisin puiden alla, katsoimme jokea, joka virtasi vapaana. Silloin en olisi osannut arvata, että jonain päivänä olisin yhtä vapaa, kuin nuo kuohuvat pienet aallot.
 
Se on uusi aamunkoitto.
Se on uusi päivä.
Se on uusi elämä.
Minulle.
Ja minulla on hyvä olla.
 
Fish in the sea
You know how I feel
River running free
You know how I feel
Blossom in the trees
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me...
And I'm feeling good
 
Molempien toiveena oli lentää aurinkoon kuin sudenkorennot ja elää elämämme siellä. Tiedät varmaan mitä tarkoitan. Perhosilla oli hauskaa, kun aloimme niiden kanssa hippaa pienenä. Tiedät varmaan mitä tarkoitan, mutta annan sinun nukkua rauhassa.
Kun tämä päivä on ohi ja tämä maailma on vanha. On uusi maailma. On rohkea maailma. Annan sinun nukkua, mutta sinä et anna minun. Se on surullista. Tiedät mitä tarkoitan. Ja tiedät, että maailma on uusi sinulle, ei minulle.
 
Dragonfly out in the sun
You know what I mean, don't you know
Butterflies all out having fun
You know what I mean
Sleep in peace
When, the this day is done
And this old world
Is a new world
And a bold world
For me...
 
Tähdet kun paistaa. Katsomme niitä molemmat. Ajattelen sinua. Mutta sinä et minua. Et tiedä miltä minusta tuntuu. Sillä et ole kokenut samaa. Ulkona tuoksuu mänty. Et tiedä miltä minusta tuntuu. Vapaus on minun. Mutta ei sinun. Kun tiedät miltä minusta tuntuu.
Se on uusi aamunkoitto.
Se on uusi päivä.
Se on uusi elämä.
Minulle.
Ja minun on hyvä olla.
 
Stars when you shine
You know how I feel
Scent of the pine
You know how I feel
yeah, freedom is mine
When you know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me...
free, free loving you...
 
Olen vapaa. Olen vapaa. Rakastan sinua.
Ja minulla on hyvä olo.

« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 10:38:46 kirjoittanut Illusia »

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Uusi elämä, K-7
« Vastaus #1 : 24.02.2011 11:36:51 »
En oikeastaan tiedä miksi luin tämän - mutta pakko oli kommentti heittää hyvästä lukukokemuksesta!

Vaikka kappaleen sanat sopivat tekstiin hyvin - oli jotenkin vaikeaa sovittaa Musea tähän. Sanat sävyttivät tekstiä omalla tavallaan - ja toki itse biisikin. Kuitenkin tykkäsin tästä kokonaisuutena. Kalojen bongailemista merestä, kauniita puhetyylejä ja iltahämärässä istumista joen rannalla. Minäkertoja ei voinut aavistaa olevansa pian yhtä vapaa mitä rantoja pauhaavat aallot ovat - olla kuulumaton mihinkään/kellekään. Kun tämä päivä on ohi, tämä maailma on vanha - tuo ilmaus oli melkein jopa filosofiaan menevä arvoitus; tykkäsin kuitenkin!

Tekstissä ei sinänsä ollut kirjoitusvirheitä, ja taisin huomata että olet käyttänyt betaa. Mua kuitenkin hivenen ärsytti hieman luetteleva kirjoitustyyli. Se sai tekstiin hieman kiireellisen tunnelman. Otsikko on myös hieman tylsä. Ei houkuttanut minua lukemaan tätä; olisin toivonut otsikon olevan hieman jotain erilaista.

Kiitos lukukokemuksesta! (:
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

Kadu

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Homofobian is fuckin gay
Vs: Uusi elämä, K-7
« Vastaus #2 : 25.02.2011 09:40:37 »
Audrina: Kiitos kommeteistasi. Lauluna tätä oli hankala sovittaa, mutta sanat jotenkin viehättivät. Tämä oli eka kerta kun laitan tarinan tänne, joten laitan vinkkisi korvan taakse. :)