Kirjoittaja Aihe: My Hero Academia: Auktoriteettiyritelmä, S, Eraser/Mic, oneshot  (Luettu 859 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 134
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Auktoriteettiyritelmä
Kirjoittaja: Ayu
Fandom: My Hero Academia
Ikäraja: S
Paritus: Eraser/Mic
Genre: Arkielämää ja pientä söpöä

Summary: Hizashi hykersi hiljaa. Shōtan auktoriteetti oli tavallisesti tilanteessa kuin tilanteessa rikkoutumatonta sorttia, mutta kissan kanssa toimiessa asiat saattoivat mennä hyvinkin toisin.

A/N: Tosielämä ja sen metkut inspiroivat juonta mukavasti. Melkein tekisi mieli hankkia oma kissa... No jaa, ehkä joskus. :3



***



Shōtan paikoilleen jähmettynyt olemus olohuoneen oviaukolla tavoitti Hizashin huomion.

"Mikäs sinuun iski?"

"Et pudota sitä", Shōta murahti yksinkertaisen käskyn, muttei hänen suuntaansa. Samassa Hizashille valkeni, mistä oli kyse. Dio nuuhki sohvapöydälle unohtunutta kahvikuppia ja kokeili sitä tassullaan saadakseen selville, oliko se elossa tai olisiko siitä saanut leikkikaveria.

"Hei. Et pudota sitä."

Kissa kallisti päätään suloisesti naukaisten ja jäi hiljaiseen tuijotuskilpailuun Shōtan kanssa.

"Jätät sen kupin rauhaan ja tulet pois pöydältä."

Dio hivutti tassullaan kuppia lähemmäs pöydän reunaa kuin Shōta olisi käskenyt tehdä juuri niin. Röyhkeä käskyvallan kyseenalaistaminen sai Shōtan äänen hitusen kohoamaan.

"Ei, käpälät irti. Kuulitko?"

Hizashi hykersi hiljaa. Shōtan auktoriteetti oli tavallisesti tilanteessa kuin tilanteessa rikkoutumatonta sorttia, mutta kissan kanssa toimiessa asiat saattoivat mennä hyvinkin toisin.

"Ei korvaansakaan lotkauta, pahuksen hyväkäs..."

"No ei. Ihan kuin tuuleen huutaisi", Shōta tuhahti ja risti kätensä puuskaan näyttäen sen verran hurjalta, että kuka tahansa fiksu elukka olisi hoksannut lopettaa kaiken maailman metkut. Heidän kissansa oli tosin toista maata.

"Uskallakin, senkin rontti", Shōta tuhahti ottaen hitaita askelia sohvapöydän suuntaan kuin saalistaan vaaniva petoeläin. "Ei varmasti ole tarpeeksi kanttia – aha, no niin."

Dio pukkasi kupin reteästi lattialle.

"Senkin pikku..."

"Mitäs menit yllyttämään sitä!" Hizashi hekotti, kun kissa katsoi parhaakseen kipittää viivana muualle.

"Jep, taisi olla ihan oma syy."

Hizashi saapasteli olohuoneen puolelle katsomaan lopputulosta. "Ei se onneksi tuhannen päreiksi päätynyt!"

"Mmm, onni onnettomuudessa", Shōta tuumasi poimiessaan siististi kolmeen osaan haljenneen kupin jäännökset ja nosti ne pöydälle väliaikaisesti. "Eikä se ollut kuin tavallinen valkoinen muki."

"Yeah, minä olisin vetänyt kunnon hepulit, jos jotain olisi käynyt vaikka ah-niin-ihanalle UA-mukilleni..."

"Sen ah-niin-ihanuudesta voidaan olla paria mieltä", Shōta hymähti ja tarttui Hizashin silittelevään käteen hartiallaan.

"Niinpä niin... Come here, you", Hizashi virnisti ja suikkasi suukon Shōtan ohimolle ja poskipään arvelle.

"Mikäs sinuun iski?"

"Tuo sinun auktoriteettiyritelmäsi oli kuule aika pirunmoinen turn on..."

"Yritelmä nimenomaan."

"Älä kuulosta noin suolaiselta", Hizashi virnisti kietoen kätensä Shōtan ympäri. "Olet sinä silti se alfoin alfa tässä kämpässä!"

"Totta hitossa olen", Shōta virkkoi ilkikurisesti, ja Hizashin sydän hyppäsi voltin.

"Tänne sieltä –"

Suudelman lomassa Hizashi oli kuulevinaan maukunaa, ja seuraavassa hetkessä Shōta vetäytyikin kauemmas hänen tiukasta halauksestaan ja poimi Dion syliinsä.

"Katsos vain, palasi rikospaikalle."

"Nyt sitä ollaan sitten niin sööttiä, niin", Hizashi leperteli ja kiusasi kissaa kutittelemalla sitä hellästi. "Se on tehnyt meistä ihan omia hovinarrejaan ja palvelijoitaan..."

"Näin on", Shōta totesi rapsuttaen Dion päälakea. "Kurinpalautus voisi olla paikallaan."

"Onko ideaa?" Hizashi virnisti.

"Syödään se."

"Yeaah, verratonta, Eraser baby!"

"Meillä ei tosin taida olla mitään kastiketta tämän kanssa..." Shōta aprikoi ja hymähti Dion kömpiessä sylistä tasapainoilemaan hartioille. Se olikin yksi sen lempipaikoista.

"Actually, olin aikeissa hilpaista kaupan suuntaan juuri ennen kuin pääsin todistamaan alfa-asemasi murentumista!" Hizashi virkkoi. Hän niin kiusoittelisi Shōtaa asian tiimoilta koko viikon.

"Parempi pistää töpinäksi pikimmiten." Shōta kohotti kulmiaan ärsyyntyneenä.

"Käskystä!" Hizashi virnisti ja varasti vielä pari suukkoa ennen kuin hänet melkein työnnettiin kohti eteistä.

« Viimeksi muokattu: 20.06.2019 00:46:09 kirjoittanut Ayudara »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Haha, kissat on niin tällaisia! Kissavideoita katsellessa tulee välillä miettineeksi, että ehkä ne vittuilee ihan tahallaan ;D Eraserin ja Dion mittelö oli kyllä hupaisaa luettavaa. Kai se oli odotettavissa, ettei Eraserin kaltainen sankarikaan saa pidettyä konnuuksiin ryhtynyttä kisua aisoissa. Onneksi Mic on sentään heti pönkittämässä Eraserin itsetuntoa :P

Kiitoksia!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 134
  • Kurlun murlun
Kissat osaavat halutessaan olla kyllä melkoisia kiusankappaleita. :D Ilmeisesti valkoisen kahvikupin läsnäolo kävi vähän liiaksi Dion egolle. Hizashilla oli onneksi tarjota kakkoseksi alfakisassa jääneelle Eraserille teetä ja sympatiaa, ja ehkä vielä kastiketta potentiaaliseen kissapaistiin. xD

Kiitoksia kommentista, Piraatti! <3

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 635
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kissat osaa kyllä olla aikamoisia olentoja! Mäkin oon välillä haaveillut sellaisen hankkimisesta, mutta marsut sit kuiteskin menee edelle 😅 Ja saman katon alle en uskalla molempia hankkia.

Tällä oli kyllä niin herttainen genre, että ei paremmasta väliä. Arkielämää ja pientä söpöä onkin just sitä, mitä mä haluan lukea suunnilleen aina, joten tämä löytö tulikin juuri sopivaan aikaan :) Oli hauska seurata Dion ja Eraserin tuijotuskisaa ja mittelöä siitä, pudotetaanko se kuppi vai ei :D Tietenkin kissa vie lopulta voiton ♥ Mulle tuli mieleen tämä gif, koska selvästi Diollakin oli juuri tuollainen "fuck this mug in particular" -asenne :D Onneksi ei isompaa vahinkoa tilanteessa käynyt, vaikka kyllähän perusmukin halkeaminen muutamaan osaankin sapettaa ihan tarpeeksi. Ja onneksi Mic oli paikalla vakuuttamassa, kuka onkaan se alfa :D Vaikka pientä kiusoittelua senkin suhteen oli mukana ♥


Lainaus
"Nyt sitä ollaan sitten niin sööttiä, niin", Hizashi leperteli ja kiusasi kissaa kutittelemalla sitä hellästi. "Se on tehnyt meistä ihan omia hovinarrejaan ja palvelijoitaan..."

"Näin on", Shōta totesi rapsuttaen Dion päälakea. "Kurinpalautus voisi olla paikallaan."

"Onko ideaa?" Hizashi virnisti.

"Syödään se."
Höhöhöö :D En tiedä miks, mutta tykkään siitä, kun esim. just lemmikkejä "uhkaillaan" ja kutsutaan ties millä nimillä :D Toisaalta mun tapa rakastaa on välillä aika karua. Oon just sitä tyyppiä, että mitä läheisempi oon, sitä todennäköisemmin puhun ilkeitä päin naamaa 😅 Tällainen siis puree.

Täähän oli kiva illan viihdyke. Kiitos.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中