Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ulkopuolella | K-11 | Rosalie/Emmett/OFC  (Luettu 1470 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Nimi: Ulkopuolella
Ikäraja: K-11
Tyylilajit: angst, romance, one-shot, AU
Fandom: Twilight
Paritus Rosalie/Emmett/OFC
Vastuuvapaus: Rosalie ja Emmett ovat S. Meyerin omaisuutta, mutta muu taitaakin kuulua minulle.
Haasteet: Genre10, OTP10 ja One True Something 20
Tiivistelmä: Kuka minä siis olen sinulle?

A/N: Minultakin siis pitkästä aikaa jotakin. Alkaa tulla aika kiire noiden haasteiden kanssa, joten pakkohan tässä on jo alkaa kehittelemään jotain, että saan nuo täyteen ajoissa. Joo, mutta tällainen romanceangst tästä tuli, toivottavasti tykkäätte. :>



Ulkopuolella


Sinulla on työpaikka kaupungin korkeimmassa rakennuksessa ja viime vuoden Mersu parkkiruudussa. Kotona sinua odottaa hyväkäytöksinen lapsi ja kauniisti hymyilevä vaimo, joka keittää kahvin ja tuo lehden nenän eteen raskaan työpäivän jälkeen. Vaimo suukottaa huuliasi ja sitoo esiliinan kapealle vyötärölleen. Vaimo on kuvankaunis ja hoikka ja siro ja suuririntainen, kaiken kaikkiaan täydellinen.

Mitä teet minulla?

Minä omistan yksiön keskustassa ja kaktuksen ikkunalaudalla. Jääkaapista kurkistaa valo ja sohvapöydällä keikkuu pino mainoksia. Parkkipaikkani täyttää jonkun muun rähjääntynyt auto ja vuokrani ovat rästissä.

Miten voin kelvata sinulle?

Mutta siitä huolimatta tulet iltaisin luokseni, suutelet huuleni turraksi ja riisut vaatteeni lempein sormin. Hengität öisin hiljaa hiuksiini ja kierrät käsivartesi ympärilleni. Aamulla juot kitkerää kahvia seuranani pöydänkulmalla ja pidät pitkään sylissäsi. Ja sitten nouset kiiltävään autoosi ja ajat takaisin elämääsi.

Mitä haluat minusta?

Et koskaan vastaa kysymyksiini, suutelet vain huuleni hiljaisiksi ja kerrot rakastavasi. Mutta sinulla on rakastava vaimo ja suloinen lapsi, kokonainen perhe. Minä en kuulu siihen perheeseen, vaikka kuinka kerrot haluavasi minua. Minä olen ulkopuolella.

Kuka minä siis olen sinulle?
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:22:30 kirjoittanut Kuura »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku