Kirjoittaja Aihe: Twilight: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)  (Luettu 4140 kertaa)

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Ficin nimi: Voi niitä vanhoja aikoja...
Kirjoittaja: Milleri
Ikäraja: k11
Genre: Romantic
Fandom: Twilight
Paritus: Edward+Bella=<3
Disclaimer: Step -tädille kaikki kuuluu:).
Summary: Bella haluaa muistella lapsuudenaikojaan Edwardin kanssa.
A/N: Sijoittuu epäilyksen ja aamunkoin välille.

Forksissa satoi. Niinkuin aina.
Kävelin sateenvarjoni kanssa pientä, märkää asfalttikatua pitkin kotiin. Olin käynyt juuri kaupassa ostamassa elintarvikkeita. Oli Lauantai eikä Edward ollut vielä tullut metsästämästä. Hän oli tosin lupaillut, että tulisi Lauantaina...
Avasin oven ajatuksissani. Talossa ei ollut ketään; Charlie oli kalassa. Laskin ostokseni maahan ja aloin viedä niitä jääkaappiin. Saatuani homman tehtyä kurotin käteni kohti pikkuruisella jakkaralla makaavaa humisevaa harjua.
"Bella."
Tuon sametinpehmeän äänen tuntisin kilometrien päästä. Se oli Edward.
"Edward! Sinä tulit!" huudahdun ja hypähdin hänen kaulaansa. Hän nauroi ja ja rupesi silittelemään selkääni.
"Niin tulinkin, kihlattuni", hän sanoi, ja hänen äänensä värähteli onnesta hänen sanoessaan 'kihlattuni.' Mutristin huuliani.
"Onko se aivan pakollista? Se naimisiinmeno siis?" kysyin hiukan anovalla äänellä. Edward nauroi hiljaa.
"Etkö luvannut jo?" hän kuiskasi ja liu'utti huuliaan hitaasti korvanjuureeni.
"Joo... Niin taisin", kuiskasin vastaukseksi. Hän tiukensi otettaan lantioltani ja hiuksistani; aivan kuin hän olisi varmistanut, että olen varmasti kunnossa. Sitten hän höllensi taas otettaan, jottei murskaisi minua. Hän oli yleensä turhan varovainen.
"Mitä järkeä sinun on olla niin varovainen?" kuiskasin hiukan pettyneenä.
Hänen huulensa olivat nyt korvallani.
"Tuossa kysymyksessä ei ollut mitään järkeä", hän naurahti hiljaa. Hymyilin, otin hänen kasvonsa varovaisesti käteeni ja otin ne pois korvaltani. Sitten tulin hitaasti, varoittavasti lähemmäs. Hän näytti tajuavan, mitä aioin, mutta pysyi silti paikallaan.
Kun huulemme olivat noin sentin päässä toisistaan hän pysäytti minut äkkiä kivenkovalla otteellaan.
"Bella..." hän kuiskasi silkkisesti melkein huuliani vasten.
"Edward", kuiskasin päättäväisesti ja suutelin häntä. Hän vastasi hetken verran, mutta sitten hän työnsi minut varovaisesti poispäin ettei satuttaisi minua.
"Älä..." anoin heikosti, mutta hän astui askeleen taaksepäin tuijottaen minua kaipaavasti. Sitten muistini taisi palata takaisin, ja muistin, että minulla oli itseasiassa suunnitelma tälle päivälle.

"Niin että... Minulla olikin suunnitelmia. Siis tälle lauantaille", sanoin Edwardille.
"Kuten mitä?" hän kysyi hymyillen hiukan.

Jatkuu...
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:21:04 kirjoittanut Kuura »
"You move me, Kurt."

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #1 : 24.10.2011 15:46:50 »
Oli ihan kiva alku, mutta pari kohtaa hyppäsi silmiini:


Lainaus
Oli Lauantai eikä Edward ollut vielä tullut metsästämästä. Hän oli tosin lupaillut, että tulisi Lauantaina...
Nuo värjätyt kohsat pitäisi mielestäni olla pienellä? En kyllä ole varma mutta ne jotenkin ei sopinut tuohon..

&

Lainaus
Hymyilin, otin hänen kasvonsa varovaisesti käteeni ja otin ne pois korvaltani.
Tuo kohta jotenkin töksähti.

Se voisi olla näin:
Lainaus
Hymyilin ja otin hänen kasvonsa käsieni väliin ja työnsin ne pois korvaltani.
Ainakin mun mielestä sopis noin paremmin.


Noniin siinä ne virheet olikin, hyvää kirjoitusintoa vaan niin saamme nopeasti jatkoa tänne!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #2 : 24.10.2011 15:51:56 »
Oi, ihana tarina!

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #3 : 24.10.2011 19:07:13 »
Oli ihan kiva alku, mutta pari kohtaa hyppäsi silmiini:


Lainaus
Oli Lauantai eikä Edward ollut vielä tullut metsästämästä. Hän oli tosin lupaillut, että tulisi Lauantaina...
Nuo värjätyt kohsat pitäisi mielestäni olla pienellä? En kyllä ole varma mutta ne jotenkin ei sopinut tuohon..

&

Lainaus
Hymyilin, otin hänen kasvonsa varovaisesti käteeni ja otin ne pois korvaltani.
Tuo kohta jotenkin töksähti.

Se voisi olla näin:
Lainaus
Hymyilin ja otin hänen kasvonsa käsieni väliin ja työnsin ne pois korvaltani.
Ainakin mun mielestä sopis noin paremmin.


Noniin siinä ne virheet olikin, hyvää kirjoitusintoa vaan niin saamme nopeasti jatkoa tänne!

<3.Anskubits

Juu, kiitos rakentavasta kritiikistä, on mukavaa kehittyä kirjoittajana sillä omia virheitä on vaikeampi löytää itse:) Kunhan jaksan, kirjoitan lisää. ;D

Oi, ihana tarina!
Kiitos!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :)

// Vanamo muokkasi tuplapostauksen yhteen.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2011 18:12:40 kirjoittanut Vanamo »
"You move me, Kurt."

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #4 : 25.10.2011 16:49:51 »
Jatkuu...

A/N: Tuskin Bellan lapsuudessa oli vielä sims 3 saati sitten lemmikkielämää, joka on tullut juuri tässä melkein äskettäin... Ja Simssit ei luultavasti toimis Bellan vanhalla koneella ;D

Laskin etusormeni hänen huulilleen, ettei hän keskeyttäisi minua.
"Ajattelin... Että haluaisin elää lapsuuteni... Sinun kanssasi. Ennenkuin muutun", sanoin.
Edward hymyili.
"No miksikäs ei?"
"Joo..."
Mietin hetkisen. Mitä olinkaan tehnyt lapsena? tämä vain nyt sattui olemaan päähänpisto, jonka olin saanut.
"Hmm... Hei! Odota siinä!"
Edward jähmettyi vitsillä patsaaksi kun syöksyin penkomaan kaappeja. Riuhtaisin sivuun vanhan ABBA -levyn, Harry Potter -kirjan ja kansiollisen piirrustuksia. Lopulta löysin etsimäni.
"Noniin. Tässä se on!" huudahdin ja nostin pölyisestä kaapista vanhan 9 -vuotis synttärilajani sims 3 -pelin ja sen iltahuvit sekä lemmikit -lisäosan. Muistan, kun kinusin niitä Charlielta ja hän viimein suostui ostamaan ne minulle. Uusin niistä, lemmikit lisäosa kelpasi, koska kaikki oli jo asennettu, ja siirryin kone tuolille odottamaan että Simssi lataisi.
"Edward, sinä saat liikkua", huokaisin Edwardille, joka seisoi patsaana huoneeni nurkassa. Näin, miten patsas rentoutui. Sitten Edward tuli tuolini taakse ja kietoi jääkylmät kätensä ympärilleni.
"Vai olet sinä vain nörtännyt", hän mumisi. "Luulin, että olisit tehnyt pienenä jotain jännempää".
Löin häntä leikilläni kasvoihin, koska tiesin, ettei se satuttaisi hänen kivikovaa naamaansa. Edward hymyili.
Vihdoin ja viimein Sims oli ladannut, joten aloitin uuden naapuruston ja painoin luo perhe -nappulaa.
"Noniin, luodaanpa sitten toisemme", sanoin ja annoin hiiren Edwardille.
Olin ajatellut, että voittaisin Edwardin ainainakin tässä, koska en Edward ei luultavasti olisi koskaan pelannut Simssiä. Mutta ei, Edward teki minusta täsmälleen itseni näköisen sekä vielä hiukan kauniimmaan.
Toisaalta minulla oli vaikeampi haaste. Minun piti luoda Edward, täydellisyyden perikuva. katsoin hänen kasvojaan, ja sain jonkinlaisen väkerretyksi. Itsetuntoni oli varsin alamaissa kun laitoimme perheen naapurustoon. En jaksanut pahemmin luoda taloa, joten laitoin meidät vain lähimpään valmiiseen taloon.
Laitoin Edwardin ja minut kävelemään puistoon, ja pian vastaamme tuli Lemmikkielämässä mukana tullut sim, jolla oli koiranpää. Liikutin hiiren simin päälle, ja se osoittautui...
"JAKOB! Ei voi olla totta!" Edward revähti nauruun, minä harmistuin kunnolla ja laitoin oman simini flirttailemaan jollekkin vastaantulevalle Cycl0n3 Sw0rdille.

jatkuu...
"You move me, Kurt."

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #5 : 25.10.2011 16:53:32 »
ahhahahahaha, ihana ja toi jacob :D:D JATKOAA PIAN!

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #6 : 25.10.2011 21:21:27 »
ahhahahahaha, ihana ja toi jacob :D:D JATKOAA PIAN!
Oi kiitos:) jatkan kun jaksan... ;D
"You move me, Kurt."

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #7 : 26.10.2011 19:03:53 »
Kiva toi viittaus Starberryyn ;D

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #8 : 26.02.2012 21:45:30 »
Otsikko herätti ensimmäisenä huomioni.

Se pisti mukavasti silmään kun etsin luettavia ficcejä.
Otsikosta tuli jotain aivan muuta mieleen,mutta onneksi otsikkosi oli noin silmiinpistävä ja houkutteleva.Muuten en olisi tätä varmaan huomannutkaan.
Ihana ficci aloitus.

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #9 : 12.03.2012 19:43:39 »
Jatka :D

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #10 : 16.03.2012 17:30:00 »
Kuolotar// Hyvä jos pisti silmään >8D Muuten, mitä ajattelit ensin?
Ayumi// Jatkan kun jaksan XD
"You move me, Kurt."

silakkahanhi

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #11 : 20.03.2012 17:09:37 »
vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ficiltä, jotten jatkoa kunkan jaksat  :D

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #12 : 21.03.2012 17:27:31 »
Edelleen hyvä luku, yhden virheen huomasin.

Lainaus
"JAKOB! Ei voi olla totta!"
Jos haluat sen niinkuin kirjoissa sen pitäisi olla Jacob :) Ei ollu muita virheitä.

Rakastan tätä jo nyt :)
Toivon siis jatkoa :D

♥Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #13 : 09.04.2012 19:33:20 »
Edelleen hyvä luku, yhden virheen huomasin.

Lainaus
"JAKOB! Ei voi olla totta!"
Jos haluat sen niinkuin kirjoissa sen pitäisi olla Jacob :) Ei ollu muita virheitä.

Rakastan tätä jo nyt :)
Toivon siis jatkoa :D

♥Anskubits

Jacob eikä Jacob joo... :) Korjailen ja jatkelen kun pääsen koneelle, eli tämän viikon aikana:) Ellen sitten pelaa simssiä... Heh. Tein Bellan lapsuudesta samanlaisen kuin omastani: sims, Harry potter, nörttäys muutenvaan, ABBA :D Ainoastaan piirtäminen ja kirjoittaminen ja Disney ja Ääni unohtuivat... Ehkä minäkin kohtaan vielä oman Eddieni :3
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 18:48:07 kirjoittanut Milleri »
"You move me, Kurt."

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: Voi niitä vanhoja aikoja... (k11, Edward/Bella)
« Vastaus #14 : 03.05.2012 17:48:26 »
Ääni joo :D Lisää se tähän :)