Kirjoittaja Aihe: Twilight: Uusi Alku K-11 | huumori, romantiikka, AU  (Luettu 17412 kertaa)

porche-love

  • Vieras

Ficin nimi: Uusi Alku
Ikäraja: K-11
Kirjoittaja: porche_love
Beta: Niphredil
Fandom: Twilight
Genre: AU, romantiikka ja huumori
Summary: Bella palaa Volturista Cullenien kanssa mutta lähtee Jacobin kanssa takaisin. He löytävät jotain mitä eivät etsineet ja saavat myös kostonsa.
VAROITUS: spoilaa uusikuuta hieman




Disclaimer: En omista Twilightia tai mitään sen hahmoja. Ne kuuluvat Stephanie Meyerille.




 Ensimmäinen luku: Ei nyt!

Olimme juuri tulleet Volterrasta. Edward pyysi  minulta, että voisi puhua kanssani, kun herään. Olen suuntaamassa Cullenien talolle. Minua pelottaa, että hän jättää minut taas. En kestäisi sitä. Edellinen kerta oli jo tarpeeksi paha.

Alice on jo ovella hyvin vakavan näköisenä, mutta näen hänen silmistään surullisuutta.Ei, ei kai vaan. Ei, se ei saa olla totta. En kestä sitä.
"Bella!"Alice juoksee nyyhkyttäen luokseni. Se siis on niin kuin pelkäsin.
"Alice. Mitä nyt?"Kysyin vaikka se on ilmeistä.
"Se ei ole minun kerrottavani" hän sanoo surullisesti hymyillen  ja kantaa minut sisään. Edward odotti jo minua kasvot ilmeettöminä ja silmät tunteettomina. Se pelottaa.
"Hei Bella" hän tervehtii kylmästi. Nyt se sitten tulee. En aio näyttää heikkoutta. En aio murtua tällä kertaa. En ala anelemaan.
"Hei" sanon ääni yllättävän vakaana. Edwardkin näytti yllättyneeltä.
"Bella sanon tämän suoraan niin tämä on nopeasti ohi. -nyökäytin hänelle vastaukseksi-
Minä en koskaan rakastanut sinua. Olit vain esine jolla sain haluamani. Minun piti vain päästä erään ihmisen luokse ja se että en pysty lukemaan ajatuksiasi ja veren tuoksusui olivat mahtavat tekosyyt” Tunsin raivon kasvavan sisälläni, mutta silti se sattui kuulla.
"Hyvä on. Tiesin aina etten ole tarpeeksi hyvä sinulle. Ei se haittaa." Sanoin tunteettomasti vaikka olisin halunnut huutaa hänelle päin naamaa.
"Alice. Voisitko viedä minut kotiin?" Kysyn Alicelta peläten murtumista. Kaikkien huoneessa olevien - paitsi Edwardin - ilmeet ovat kivuliaat. He tuntevat saman tuskan kuin minäkin,varsinkin Jasper.





A/N: anteeksi lyhyestä luvusta. en osaa vaan tehdä pitkiä  :-[ mutta kertokaa risut ja ruusut.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 18:39:38 kirjoittanut Beyond »

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #1 : 02.11.2009 16:54:56 »
Hieno alku, joskin tosiaan aika lyhyt. Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä Edward tossa oikein tarkoitti. Miten niin halusi päästä toisen ihmisen luo? Miten se oli ylipäätään onnistunut? Mitä se oikein ajatteli? Ja noi muut Cullenit oli jotenkin aika ulkona tästä, miksi Edwardin piti tehä se kaikkien kuullen? Ja onko ne muut yhä Bellan puolella vai miten tässä nyt käy?

Alussa oli sellainen ongelma, että vaihdoit aikamuotoa kesken kaiken. Kannattaa päättää kumman haluat ja hankkia beta, koska on aika paljon muitakin virheitä.
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #2 : 10.11.2009 19:58:59 »
Salla: Noihin joihinkin kysymyksiin tulevat luvut vastaa. :) Edward ei oikein välitä täs ficis muiden tunteista ja muut Cullenit pitää bellaa niitten perheen jäsenenä . Joo mun pitäis sitä aikamuoto asiaa opetella ja sain betankin. Kiitos kommentista :--)

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #3 : 10.11.2009 20:02:38 »

"Disclaimer: En omista Houkutusta tai mitään siihen kuuluvaa, leikin vain sen hahmoilla. Kaikki kuuluu Uskomattomalle Stephanie Meyerille.

AN: Joo siis en ole mikään paras mahdollinen kirjoittaja ja tämä on mun eka ficci ikinä. Kaikki kommentti on tervetullutta.

Toinen luku:

Kotona soitin Jakelle. Onnekseni hän vastasi heti.
"Hei Jake", sanoin toivoen, ettei hän kuulisi tuskaa äänestäni.
"BELLA. Missä olet ollut, pelkäsin kuollakseni kun lähdit sen verenjuojan mukaan, eikä sinusta kuulunut kolmeen päivään!" Jake sanoi hengittämättä väliin.
"Jake, hengitä. Ja olin Italiassa Volturien luona "hakemassa" E-Ed, hänet", en pystynyt sanomaan hänen nimeään. Se sattui, mutta ei yhtä paljon kuin viimeksi. Se oli outoa.



"Bells. Mitä on tapahtunut? Itketkö sinä?" Jacob oli selvästi huolissaan.
"Voisinko tulla käymään? En voi kertoa puhelimessa. Charlie on kotona." Tämä ei ole sellaista mitä Charlie saisi kuulla. Oli jo liikaa, että minä tiesin. En halunnut hänenkin joutuvan vaaraan.
"Joo, totta kai Bells. Oot aina tervetullut meille. Tuunko mä hakemaan sut?" Aina se sama huolehtivainen Jake.
"Joo olis aika hyvä jos tulisit." En usko että minusta olisi auton ajajaksi, lisäsin ajatuksissani.
"Oon siellä kohta", Jake sanoi ja sen jälkeen puhelin sulkeutui.
"Isä. Menen käymään Jacobilla!" Vastaukseksi kuului vain jotain muminaa jonka oletin olevan kyllä. Oli onni, että en saanut kotiarestia häipymisestä.
Uskon, että Charlie oli vain iloinen, kun menin Jaken luokse, enkä Cullenien.

Viiden minuutin kuluttua torvi tööttäsi ulkona. Jacob oli tullut. Juoksin Rabbitin luokse. Mitenköhän Jake suhtautuu, kun pyydän ettei hän suuttuisi minulle jos lähden uudestaan Volturiin ja pyydän heitä muuttamaan minut?
"Niin oliko sulla jotain tärkeetä asiaa, kun et voinu Charlien kuullen sanoa?" Jake kysyi varovaisesti. Näytin varmaan kärsineeltä. En aamulla katsonut peiliin.
"Niin, joo. E-Edward jätti minut taas, ja tällä kertaa pysyvästi." Tuskan kyyneleet valuivat jo pitkin poskiani. Jake laittoi kätensä ympärilleni ja halasi minua.

"Se on okei. Itke vaan. Ei mitään hätää enää", hän yritti lohduttaa, mutta pahin oli vasta edessä. Joutuisin jättämään parhaan ystäväni, oman aurinkoni tänne.
"Lupaa ettet suutu. Lupaathan?" Kysyin tutkaillen hänen ilmettään. Se oli hämmästynyt. En ihmetellytkään.
"Okei. Mikä hätänä?" Jake oli jo vähän hermostunut.
"Tuota, Jake. Minä ajattelin mennä takaisin Volturiin ja pyytää heitä muuttamaan minut", sanoin varovasti tutkaillen hänen ilmettään, hän alkoi lievästi täristä, mutta sitten tärinä loppui ja hänen ilmeensä kirkastui.
" Okei, milloin lähdetään? Mä lähden nimittäin mukaan. En aikonut jäädä tänne ilman elämäntarkoitusta", Jake sanoi ilme vakavana. Olin todella hämmästynyt. Sitten se iski. Se oli samalla loistava sekä surkea idea.
"Entä Billy ja lauma, he tarvitsevat sinua. Ja oletko varma, se paikka on täynnä vampyyreja? Voisit menettää malttisi milloin tahansa ja he voivat tappaa sinut?" Olin innoissani ja hieman pettynyt ettei hän ajatellut muita.
"Laumaan on jo tulossa pari jäsentä lisää ja he voivat auttaa Billyä. Ei se haittaisi häntä. En muutenkaan ole kotona paljon milloinkaan. Mä en sitä paitsi anna sun mennä yksinkään sinne. Kyllä muut ymmärtää", Jake hymyili minulle, kun puhui. "Niin milloin lähdetään?"
Hymyilin Jakelle hymyä joka ulottui silmiinikin.
"Heti kun voidaan. Mitä minä Charlielle sanon?" Kysymys tuli mieleeni vasta nyt.
"No sano sille, että haluut vähäks aikaa mennä jonnekkin muualle opiskelemaan ja että mä lähden seuraksi, kun et muuten kestäisi? Ja mun puolesta voidaan lähteä huomenna." Jaken idea oli mahtava! Menimme kuitenkin La Pushiin vielä suunnittelemaan."
« Viimeksi muokattu: 10.11.2009 20:14:55 kirjoittanut porche-love »

oonuli98

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #4 : 10.11.2009 20:13:40 »
he terve! ;D

ainze

  • ***
  • Viestejä: 51
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #5 : 10.11.2009 20:42:55 »
Vaikuttaa kivalta ficciltä, mut mä en tajuu miks Bella haluu nyt muuttuu vamppyyriksi, mut se varmaa selvii seuraavissa luvuissa.  Millo jatkoo?

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #6 : 11.11.2009 16:01:35 »
ainze:siis bella haluaa silti olla vamppyyri vaikka siihen ei liittyisi Edwardia. Kiitos kommentista ((8
oonuli98:Hei :-)


Kolmas luku: Charlie

"Hei, isä!" huusin kun saavuin kotiin. Jake oli tuonut minut takaisin ja mennyt kertomaan laumalle ja Billylle. Ja minä jouduin yksin leijonan luolaan ruoka-aikaan.
"Hei Bells! Mitenkäs Jakella meni?" Charlie huusi sohvalta TV:n äänen yli. Tässä sitä mentiin.
"Ööh, isä. Minä ja Jake juteltiin." - hän katsoi minua kysyvästi - "Niin minä aattelin lähteä vähän kauemmaksi opiskelemaan. Täällä ja Phonexissa on liikaa muistoja. Jake haluaisi lähteä mukaani. Siis jos saan sinulta luvan ja jos Jacob saa luvan Billyltä." Puhuin niin nopeasti ,että ihmettelin saiko Charlie siitä mitään selvää. Näköjään sai. Näytti ihan kuin hän olisi purskahtamassa -ei, räjähtämässä nauramaan.
"Bells, pelkäätkö kysyä minulta lupaa? Sinähän olet aikuinen, 18-vuotias nainen. Totta kai saat lähteä, jos haluat. Kyllä minä täällä pärjään ja ymmärrän kyllä. Ja se on Jacobin asia jos Billy antaa luvan. Milloin olette lähdössä?"Charlie sanoi. Ymmärsin helposti ettei hän halunnut, että minusta tulee taas zombie.
"Lähdemme huomenna." Huokaisin helpotuksesta, kun hän sanoi sen olevan okei. Pelkäsin jo, että hän räjähtää. Samassa puhelin soi.
Juoksin vastaamaan helpottuneena toivoen että se olisi Jake hyvien uutisten kanssa.
"Hei Bells." Jake sanoi käheällä äänellään ja kuulosti masentuneelta. Ei, toivottavasti hän pääsee...
"Hei Jake. Pääsetkö? Charlielle se on okei." Tuli pitkä hiljaisuus.
"Billy antoi mullekkin luvan!" Jake huusi korvaani. Se sattui vaikka pidin puhelinta noin puolen metrin päässä korvastani.
"Moneltako lähdemme huomenna?" kysyin. Minä ainakin halusin lähteä heti aamulla.
"Oisko kaheltatoista liian pian?" Jake kysyi taas puheäänellä.
"Joo se olisi hyvä. Mennäänkö me Seatleen taksilla?" Ei olisi ollut hyvä ottaa kummankaan autoa, koska niitä emme voineet ottaa mukaan. Enkä minä ainakaan ollut mihinkään pitkään aikaan sieltä lähdössä. Aion liittyä Voltureihin.
"Joo, en halua, että mun Rabbitia ryöstetään." Jacob naureskeli.
Puhuimme vielä hetken ennen kuin menin pakkaamaan pakolliset asiat ja sitten menin nukkumaan. Uneksin tulevasta matkasta.

AN: Sori kun on lyhyitä lukuja. En voi edes sanoo et tulee pitempiä kun en vaan osaa tehdä pitkiä :( mutta lukuja tulee nopeaan tahtiin 8)
« Viimeksi muokattu: 15.11.2009 17:51:55 kirjoittanut porche-love »

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #7 : 11.11.2009 16:09:11 »
Ilmotan itteni lukiaksi! jatkoo! :D
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #8 : 11.11.2009 19:25:34 »
Tää on tosi kiinnostava, kun Jacob lähtee mukaan, mut mietitytti vaan et eiks se oo Volterra?
eikä Volturi. Siis eisk Volturit ole Aro, Marcus ja Caius ja sit Volterra oo se paikka missä ne asuu. Mut sit
Lainaus
Aioin liittyä Volturiin.
tossa kohtaa oisin sanonu, et "Aion liittyä Voltureihin", mut en tiiä, et tiedänkö mää sitten ollenkaan oikein. Sori, jos annan väärää informaatiota. Voit valaista mua, jos asia on toisin...

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #9 : 11.11.2009 20:00:10 »
niin, minäkin tätä lukiessani ihmettelin samaa kuin Naxone. vampyyrijoukko italiassahan on nimeltään volturi, paikka on volterra, ja se on italiassa. ;)
to me you live in a world of chaos.

Wild Child

  • Lionheart
  • ***
  • Viestejä: 118
  • Mornië alantië
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #10 : 13.11.2009 17:20:37 »
Joo. o.k. Hyvä. HIENO! Tää on vähän vielä kuin silittämätön paita. Mutta kirjoittamalla se siliää. Itse en ole vielä uutta   kuuta lukenut, mutta teksti oli sen verran hyvää, että kärryillä pysyin. 
               
                           Kiitos. ja ole hyvä vain :)

Hei! Huomasin just äsken, että ensimmäinen viestini koko Finfanfunissa oli sun ficille! Ole ylpeä! (ja tää oli toinen, myös sinulle.) ;)
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 18:34:40 kirjoittanut Beyond »
We are Robin Hood.

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #11 : 15.11.2009 17:47:38 »
AN:sori lyhyt luku taas :-\


saltsu:kiitos :-) ja jatkoa tulee tässä
Naxone:Joo oot oikeassa huomasin vasta nyt ;D korjaan asian.
Elanoir: Juu tajusin vasta äsken korjaan asian :)
Wild Child:kiitos  siis kommentista ja siitä että uhrasit ensimmäisen kommenttisi mulle :)


Neljäs luku: Soitto
 
Kelloni soida piritti. Ja tajusin, etten nähnyt painajaisia tai unia yöllä. Se oli kummallista, sillä olin nähnyt jo parin kuukauden ajan nähnyt painajaisia joka yö. Menin suihkuun sitä pohdiskellen.
Puhelin soi ja riensin sen luokse. Kello oli vasta kymmenen, joten kukakohan se voisi olla? Vai peruisiko Jacob sittenkin? Kun vastasin, niin toisesta päästä kuului huolestuneen keijukaisen ääni.
"Bella. Bella, en näe tulevaisuuttasi. Oletko niitten rakkien kanssa vai mitä? Miksi tulevaisuutesi katosi?"
"Alice, en juuri nyt ole Jacobin tai lauman kanssa, mutta olen suunnitellut matkaa Jaken kanssa. Liittyisikö se mitenkään siihen?" kysyin vaikka tiesin, että se ei välttämättä siihen liity. Voisi käydä myös niin, että Volturit vain nauravat minulle ja tappavat minut ja Jacobin. Ei, he eivät saa tappaa parasta ystävääni!
"Niin se kai sitten on. Mutta miksi ennen sitä näin sinut Volturien kanssa? Aiotteko te mennä VOLTERRAAN?! Bella, ette saa mennä sinne!" Alice sanoi kauhuissaan. Tämä tekisi kipeää.
"Alice, kyllä me menemme Volterraan. Aion liittyä Voltureihin, mutta en tiedä mitä Jake aikoo tehdä siellä. Ja sinä et voi sitä kieltää. Te se minut jätitte." sanoin Alicelle ja se viilsi syvän haavan sydämeeni. Jos minulla nyt sellaista enää olikaan. Onneksi Charlie on töissä.
"Bella, ei älä tee tätä minulle. Tai Emmettille. Ajattele Esmeä ja Carlislea. Rosekin pitää sinusta enemmän kuin Edwardista", hän rukoili ja Edwardin nimen hän sylki inhosta. Olin shokissa. Rosalie pitää minusta enemmän kuin omasta veljestään. Kun ajattelin kaikkia jotka jättäisin sydämeni mureni miljooniksi paloiksi. Mutta ääneni pysyi kovana.
"Ei. Alice, en pysty jäämään. Minun tulee teitä ikävä. Sano kaikille että olen pahoillani. Olen kiitollinen teille kaikille. Ja sanoimme Charlielle että menemme jonnekkin muualle opiskelemaan. Anteeksi, mutta minun pitää mennä. Olen oikeasti pahoillani. Rakastan teitä. Kerro Jasperille, etten syytä häntä syntymäpäiväni tapahtumista."
Olin kuolla siihen paikkaan. Nämä olivat hyvästit siskoni kanssa.
"Ymmärrän. Sanon kyllä. Me kaikki rakastamme sinua myös. Pidäthän yhteyttä jos saat?" Alicen ääni murtui monessa kohtaa ja sydämeni murtui enemmän jokaisella kerralla. Lopetimme puhelun siihen. Ja tajusin, että olimme puhuneet tunnin joten minulla oli enää tunti aikaa rauhoittua.
Jake tuli meille, jonne tilasimme taksin. Olimme kaksikymmentä yli neljä lentokoneessa odottamassa sen lähtöä. Vihdoin kone nousi ja minä nukahdin,sillä olin nukkunut vain vähän yöllä. Olin ollut liian hermostunut. Jake oli taasen todella pirteä. Jake näytti myös iloiselta. Miksiköhän? Olimme menossa vamppyyrejä täynnä olevaan kaupunkiin.
Miettiessäni sitä nukahdin.

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #12 : 15.11.2009 18:00:56 »
Hyvä,Hyvä,Hyvä,Hyvä. ja sitä rataa. Oli kiva luku. Miksköhän Jacob oikeesti on niin innoissaan? Hmm... Jatkoo nopeesti
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Chelseya

  • Ledger
  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #13 : 15.11.2009 20:26:48 »
Ooi, tykkään ficistäsi. Se on jotenkin mielenkiintoine. (::

Mutt yks asia minuu vaa ihmetyttää se et eiks Jacob just haluais et Bellasta ei tulis vampyyria tai sillei. :"DD

Ootan uutta lukua ♥!
She had something to confess to
But you don't have the time so
Look the other way 
You will wait until it's over
To reveal what you'd never shown her
Too little much too late

Bawe

  • ***
  • Viestejä: 70
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #14 : 15.11.2009 20:31:45 »
Kiva kun oli tullut jatkoa :) Kirjoitat tosi hyvin lyhyistä luvuista huolimatta, joten innoissani jatkoa odotan.
- Bawe

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #15 : 15.11.2009 21:03:00 »
Tää vaikuttaa aika mielenkiintoselta ficiltä, joten pitää alkaa seuraamaan ;D, mut pari asiaa;
tää lause töksähti ehkä pikkusen mun korvaan.
Lainaus
Te se minut jätitte." sanoin Alicelle
onko tossa joku virhe?, koska en nyt oikein tajunnu tota kunnolla.
sitten musta tuntuu oudolta että bella haluaa muuttua vampyyriksi ja pystyy jättämään charlien ja muut niin helposti, vaikka ei edes tee sitä saadakseen olla edwardin kanssa  ???

jatkoa odotellaan..  :)
« Viimeksi muokattu: 17.11.2009 12:12:08 kirjoittanut strawberrycullen »

Illusi

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #16 : 16.11.2009 16:18:56 »
Vau!!! Ihana ficci!!! Aaahh oikeesti saan hepulin (ja rakentava lähti jonnekin puskaan) mutta jatkooo!!^^
-Illusi-

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #17 : 19.11.2009 17:05:41 »
AN: taas uus luku ja vähän pidempi kuin muut on ollut ja kuudes luku tulee pian :) ja nyt on Jacob pov :) Ja iiiso kiitos kaikista kommenteista :D

_Joutsen_ : se selviää tässsä luvussa  ;) ja kiitos kommentista :)
Chelseya : joo siis kaikki on täs aika OOC .
Bawe : Kiitos.
strawberrycullen: joo siis kuten jo sanoin Chelseyalle niin kaikki on vähän OOC
Illusi: Kiitos ja jatkoa tulee tässä




Viides luku: MITÄ!!

 

Jpov.

 

Laskeutuessamme huomasin, että Bella nukkui viellä. Hänet täytyi herättää.

”Bells, herää. Bella herää!” Ei tapahtunut mitään. Aloin siis ravistella häntä. Vihdoinkin hän heräsi.

”Jake...” hän nurisi.

”Bells, ollaan perillä. Nyt sun pitää herätä”, koitin vielä herätellä.

”Okei okei, olen hereillä. Miksi sinä olet noin innoissasi? Mehän menemme vihollisiasi täynnä olevaan kaupunkiin.” hän kysyi hiljaa etteivät muut koneessa vielä olevat kuulisi.

”En tiedä, tuntuu vaan että jotain hyvää tapahtuisi”, sanoin samalla miettien sitä samaa itsekin.

 

Saavuimme viimein parin tunnin ajomatkan jälkeen Volterraan. Minua hermostutti hieman miten siellä suhtauduttaisiin minuun. Olenhan heidän verivihollisensa.

Mutta silti tuntui kuin jotain suurta tapahtuisi tänään. Bellan kaunis ääni toi minut takaisin maan päälle.

”Jacob, me olemme perillä.” Kun kuulin sanat, aloin katsoa ympärillemme. Olimme suuren linnan edessä. Ovet olivat suuret ja vanhaa puuta. Sitten joku avasi oven. Hän oli kaunein koskaan näkemäni olento. En voisi minkään antaa satuttaa tätä kaunotarta. Hänellä oli vaaleat hiukset ja hän näytti noin minun ikäiseltäni. Hänellä oli myös maailman kauneimmat verenpunaiset silmät. Kuulin hieman puhetta, mutta en saanut siitä selvää. Tuijotin vain tätä nuorta tyttöä, johon juuri tajusin leimaantuneeni. MITÄ!! Olin leimaantunut vamppyyriin.

 

Sitten  yhtäkkiä tunsin suurta kipua. Kaaduin maahan ja kieriskelin tuskasta. Se tuntui kuin olisin ollut tulessa. Ja sitten se loppui ja tunsin Bellan vierelläni. Kuulin maailman kauneimman äänen. Se kuulosti pieniltä tiu’uilta.

”Kukas tämä on. Miksi hän löyhkää kauhealta? Bella, voisitko selittää?” enkelini kysyi Bellalta.

”Tämä on ystäväni Jacob Black. Hän on ihmissusi. Tulimme tänne, koska halusin liittyä teihin ja Jacob ei antanut minun lähteä yksin. Jane, voisitko päästää meidät sisälle? Voimme puhua siellä lisää”, Bella selitti enkelilleni jonka nimeksi sain juuri tietää Jane.

”Jane”, kuiskasin huomaamattani kun kävelimme käytävää.

”Mitä nyt, rakki?” Jane kysyi vihaisesti. Typerä vampyyrin kuulo.

”Öh, e-ei mitään”, sanoin takellellen. Saavuimme johonkin suureen saliin jonka päässä oli kolme suurta tuolia joilla istui kolme miestä. He olivat hyvin vanhoja.

”Hei, Bella. Miksi näen sinut jo näin pian uudestaan? Viime tapaamisestamme on vasta viikko. Ja kukas tämä tässä on?” hän kysyi ja käveli luokseni. Hermostuin vähän ollessani keskellä satoja vampyyreitä, mutta kun näin Bellan olevan aivan rento rentouduin minäkin. Bella selitti tilanteen uudestaan ja kokonaan tälle hepulle jonka jälkeen hän tuli luokseni käsi ojossa.

”Hauska tutustua. Olen Aro, yksi volturin johtajista. Tässä on veljeni Caius ja Marcus. Vartijamme Felixin, Heidin, Demetrin, Alecin ja Janen tapasitkin jo. Aiotko jäädä vai tulitko vain tuomaan Bellan tänne?

 

 Olisi ilo saada sinut vartijoihimme”, Aro sanoi kätellessään minua.

”Vai niin, tämäpä kiintoisaa. Jane tiedätkö mitä tarkoittaa jos ihmissusi leimaantuu?” Aro kysyi enkeliltäni kun oli lakannut kättelemästä. Mitä?!? Mistä hän tuon tietää? Osaako tämäkin verenimijä lukea ajatuksia?

”Jacob. Minä osaan lukea koko elämäsi aikana ajattelemasi asiat, jos kosken vaikka kättäsi”, Aro vastasi jo ennenkuin ehdin kysyä mitään.

”Kyllä, mestarini, olen kuullut siitä. Eikö ne rakit silloin löydä tavallaan sielunkumppaninsa? Ja miten se tähän nyt kuuluu?” Jane kysyi Arolta. Bella katsoi minua kysyvästi ja minä vain katsoin takaisin anteeksipyytävästi.

”Kyllä, kultaseni. ja se liittyy tähän siten, että tämä yksilö on leimaantunut sinuun. Joten hän tekee mitä tahansa vuoksesi ja on mitä ikinä tahdotkaan hänen olevan sinulle. Rakastaja, veli, ystävä tai jos haluat, vihollinen. Leimaantuneille on mahdotonta elää ilman sitä johon on leimaantunut”, Aro selitti Janelle samalla, kun minä punastuin naamani tummanpunaiseksi. Bella ei enää katsonut minua kuin hetken hyväksyväksi, kun alkoikin katsoa, olikohan se nyt Alecia, silmät täynnä jotain tunnetta josta en saanut selvää. Rakkaus? Nääh. Bellahan oli juuri eronnut siitä verenimijästä joka aiheutti hänelle tuskaa. Samalla, kun ajattelin huomasin, että aloin täristä. Minun piti hillitä itseni ennen  kuin muuttuisin.

”Jake, mikä sinulla on?” Bella kysyi huolissaan. Hän oli myös hieman onnessaan, että olin löytänyt jonkun muun, ettei minun tarvitse kärsiä.

 

”Ei mikään. Ajattelin vain sitä Ed- anteeksi siis häntä ja kuinka paljon jouduit kärsimään.” Kuulin kuinka pojan, jota Bells oli äsken katsonut, rinnasta kumpusi murinaa. Ihmettelin sitä. Ja sitten näin Bellan kypristyvän taas kerran palloksi. Joten juoksin heti hänen luokseen ja pidin häntä tiukasti sylissäni, kun kuulin jonkun ärähtävän minulle

”Päästä hänet irti!” se oli se poika.

”En! Etkö näe, ettei hän kestä?” kysyin muristen häneltä. Bella oli silti paras ystäväni.

”Ei se mitään, Jake. Ei hän voinut tietää sitä”, Bella koitti rauhoittaa minua, mutta tiesin, että hän oli suuressa tuskassa. Aina hän ajattelee muita. Sitten huomasin, että se sama poika oli vieressämme pyytämässä Bellaa itselleen.

”Bella”, hän lausui nimen pehmeästi. ”Oletko valmis jos muutamme sinut tänään?” poika kysyi ja minä tiukensin otettani Bellasta.

”Kyllä. Niin pian kuin mahdollista”, Bella vastasi tasaisella äänellä. Hän oli varma.

”Okei, vien sinut nyt huoneeseesi.” Poika kysyi Bellalta luvan ja otti hänet syliinsä. Ennen kuin he poistuivat huoneesta, hän viittoi minut mukaan. En halunnut nähdä hänen kärsivän.

”Aro, saanko minä muuttaa hänet?” poika kysyi vielä viimeisiksi sanoikseen ennen kuin lähti, saatuaan luvan.

Ja sitten jäin yksin.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2009 19:19:04 kirjoittanut porche-love »

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #18 : 19.11.2009 17:55:14 »
Tää on kiva fic.. Mun mielestä on kiva, ettei kaikkien ficcien luvut ole niin pitkiä. Kiva vaihteeks lukea tällast.. ;D
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Niphredil

  • Matkijanärhi
  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #19 : 19.11.2009 19:04:39 »
Jehee. Kive tämä fic, vaikka en kovin in tässä Twilight-saagassa ole.  :)
Finfanfun rekisteröityneen käyttäjän silmin...

  , Niphredil
"There are many things that I would like to say to you but I don't know how."