Ja olen niin katkera tavallaan tästä Unkarin reissusta, kun 4 kuukautta ainoastaan mangoja luet netistä. No ei voi mitään, täällä ollaan ja pysytään. Eli menetän Animeconin tänä vuonna. Sen lisäksi täytyy aina muistuttaa välillä veljiäni, että haalivat minulle ne tietyt mangat, että pääsen heti kärryille, kun palaan Suomeen. Toivottavasti ne nyt muistaa ostaa Hopeanuolen, Bleachin, Naruton ja viimeisen osa La Esperancasta nyt ainakin. Paras olisi tai muuten veljet joutuu kuunteleen saarnaamistani. Ja sitten ehkä jotain muita, mistä ajattelevat pitävänsä. Yllätyin, että täällä myydään mangaa eräässä kaupassa, mutta kaikki on käännetty Unkariksi. Eli jäi sitten ostamatta manga, sillä vaikka minulla esim. Demon Diary on, niin sen unkarilaisen version lukeminen oli kiinnostavaa. Ja olisi ollut paljon todella mielenkiintoisia mangoja ostettavaksikin, jos olisi edes englannin kielistä. No ei voi mitään ja kidutan itseäni fantasiapelien mangauutuuksilla, joita kertyy kyllä veronpalautuksiin mennessä paljon. No saanpahan silloin ainakin syyn ostaa edes vähän lisää mangaa.
Olisiko jotain kiinnostavaa mangaa tai animea ihmiselle, joka lukenut melko paljon jopa kovan luokan yaoita ja smutia. Jotain uutta ja kivaa, miksei vanhaakin. Ehdotuksia otetaan vastaan, sillä en kestä, jos en saa jotain hyvää luettavaa tai katseltavaa.